0.4 op een vrijdag tegenover 0.5's van de andere series doordeweeks. Denk dat the CW ook wel inziet dat Nikita dit seizoen net als Supernatural bizar stabiel is en dat een andere show misschien niet goed werkt als lead-in voor Supernatural op een moeilijke avond.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:54 schreef loezzzje het volgende:
Hmm misschien HoD toch nog maar een keer proberen nu het een 2de seizoen krijgt. En Nikita had toch zo'n slechte cijfers? Nou wordt de kans wel kleiner dat Secret Circle renewed wordt (niet dat ik dat kijk)
Tsja lijkt me toch ook best moeilijk om in te schatten wat heel succesvol wordt en wat je op welke dag moet plannen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
0.4 op een vrijdag tegenover 0.5's van de andere series doordeweeks. Denk dat the CW ook wel inziet dat Nikita dit seizoen net als Supernatural bizar stabiel is en dat een andere show misschien niet goed werkt als lead-in voor Supernatural op een moeilijke avond.
Wat natuurlijk ook in het voordeel pleit voor Nikita t.o.v. TSC is dat ze beide geen goede pairing met TVD waren, maar Nikita vorig jaar betere ratings had en toen op het nippertje renewed werd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Tsja lijkt me toch ook best moeilijk om in te schatten wat heel succesvol wordt en wat je op welke dag moet plannen.
Ringer zal sowieso gecancelled worden, denk niet dat GG al gecancelled wordt, kans is wel groot dat ze renewed worden voor een 13 episode season en daar ben ik het dan wel mee eens:
Ah ik loop iets achter, ben nog mn twitter timeline aan het inhalen na een aflevering van PoIquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Secret circle is ook renewed. Gezien CW 5 nieuwe series heeft besteld zie ik het voor GG somber in. Misschien idd als midseason replacement voor 13 afleveringen als final season. Kwaliteit is prut momenteel maar ik gun het geen cliffhanger series finale..
Druk schema voor the CW dan, TSC dan toch ook zeker wel 13 episodes?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ah officieel gg vernieuwd final season!
Hij doet het goed!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:07 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Damn, volgend jaar 4 shows van Josh Schwartz op the CW.
Begint Abrams-achtige praktijken te vertonen
quote:
Ja. Staat er al sinds donderdagquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:07 schreef loezzzje het volgende:
Is er al iets bekend over Greys Anatomy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |