Crap, Pan Am is dus voorbijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:13 schreef criminal_mind het volgende:
Update 3: As expected, ABC has renewed 'Don't Trust The B----- in Apt. 23' for a second season.
Update 2: and for those who need ABC confirmation that 'Pan Am,' 'Missing' and 'The River' are canceled, you have it.
Die is al een paar maanden bekend, daarom was het ook ineens afgelopen met de uitzendingenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:26 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Crap, Pan Am is dus voorbij. Jammer, dat vond ik juist een leuke serie, niet teveel nadenken maar gewoon blik op oneindig.
Ik had ook op meer gehooptquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:24 schreef loezzzje het volgende:
Geen 1 serie die ik kijk is gecancelled, damnNou maar hopen dat er niet te veel goeie nieuwe series bij komen want ik kijk al zo veel
Ja idd GG is maar een half seizoen dus dat is zo afgelopen. En PP kreeg ook maar 13 afleveringen toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had ook op meer gehooptHad toch wel verwacht dat er minstens 1 uit het rijtje Private Practice, 90210, Nikita en Gossip Girl gecanceld zou worden. Maar ik begrijp dat alles een vol seizoen krijgt behalve Gossip Girl.
Heel goed nieuws dat Parenthood, Parks & Rec en Community renewed zijn!
Best jammer inderdaad. Was toch wel benieuwd waar het precies heenging.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:23 schreef Tim86 het volgende:
Awake![]()
![]()
Niet dat het verrassend is, maar toch..
PP inderdaad 13 afleveringen ; en het word waarschijnlijk het laatste seizoen. Kate Walsh heeft maar een contract getekend voor 13 afleveringen en heeft aangegeven na die tijd te willen stoppen. Daarnaast zijn de kijkcijfers niet meer heel erg goed ; dus ze stoppen waarschijnlijk na seizoen 6. Wel blij dat ze een final season krijgen! Verder zijn er qua series die ik kijk ook weinig gestopt. Alleen OTH en Desperate stoppen dit jaar. Terwijl er wel series bij zijn gekomenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja idd GG is maar een half seizoen dus dat is zo afgelopen. En PP kreeg ook maar 13 afleveringen toch?
Hart of Dixie-topic!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:54 schreef loezzzje het volgende:
Hmm misschien HoD toch nog maar een keer proberen nu het een 2de seizoen krijgt. En Nikita had toch zo'n slechte cijfers? Nou wordt de kans wel kleiner dat Secret Circle renewed wordt (niet dat ik dat kijk)
Ik vond de pilot echt heel slecht maar ze zeggen dat het daarna beter wordt. Toch maar eens proberen van de zomer.quote:
Er was nog een kleine kans op een tweede seizoen hoor. Jammer voor ze zo win je in één week een Rose d'or en zo ben je gecanceld.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is al een paar maanden bekend, daarom was het ook ineens afgelopen met de uitzendingen
Oh ik dacht echt dat het maanden terug al definitief wasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er was nog een kleine kans op een tweede seizoen hoor. Jammer voor ze zo win je in één week een Rose d'or en zo ben je gecanceld.
quote:ABC
Cancelled
Charlie's Angels
Cougar Town (moving to TBS)
GCB
Man Up
Missing
Pan Am
The River
Work It!
Ending
Desperate Housewives
Renewed
Body of Proof
Castle
Don't Trust the B---- in Apt. 23
Grey's Anatomy
Happy Endings
Last Man Standing
Modern Family
Once Upon a Time
Private Practice
Revenge
Rookie Blue (summer 2012)
Scandal
Suburgatory
The Middle
quote:CBS
Cancelled
A Gifted Man
CSI: Miami
How To Be a Gentleman
NYC 22
Rob
Unforgettable
Renewed
2 Broke Girls
Blue Bloods
Criminal Minds
CSI
CSI: NY
Hawaii Five-O
How I Met Your Mother
Mike & Molly
NCIS
NICS: Los Angeles
Person Of Interest
The Big Bang Theory
The Good Wife
The Mentalist
Two And A Half Men
Goed
Rules of Engagement
quote:FOX
Cancelled
Alcatraz
Allen Gregory
Breaking In
I Hate My Teenage Daughter
Napoleon Dynamite
Terra Nova
The Finder
Ending
House
Renewed
American Dad
Bob's Burgers
Bones
Cleveland Show
Family Guy
Fringe (final season)
Glee
New Girl
Raising Hope
The Simpsons
Touch
quote:NBC
Cancelled
Awake
Bent
Best Friends Forever
Chelsea, Are You There?
Free Agents
Harry's Law
Prime Suspect
The Playboy Club
Ended
Chuck
Renewed
30 Rock (final season)
Community
Grimm
Law & Order: SVU
Parenthood
Parks & Recreation
Smash
The Office
Up All Night
Whitney
Tot nu toe één fout in mijn overzicht. Van Body of Proof was ik zeker dat het gecanceld zou worden, maar krijgt toch nog een derde seizoen.quote:CW
Cancelled
Ringer
The Secret Circle
Ending
One Tree Hill
Renewed
90210
Gossip Girl (final season)
Hart of Dixie
Nikita
Supernatural
The Vampire Diaries
Heel slecht
The L.A. Complex
Niet zozeer echt slecht, maar de rek is er inmiddels wel uit als je naar de kijkcijfers kijkt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:24 schreef Tim86 het volgende:
Het gaat slecht met de CSI'tjes? Goede zaak
Finally. Tijd voor een frisse windquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:28 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Niet zozeer echt slecht, maar de rek is er inmiddels wel uit als je naar de kijkcijfers kijkt.
http://tvbythenumbers.zap(...)11-12-season/133799/quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:44 schreef loezzzje het volgende:
Ik zit te bedenken maar volgens mij is alles renewed wat ik kijk. Wat is er nog over?
Thanks. Zitten echt series tussen waarvan ik zelfs nog nooit van heb gehoordquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:45 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
http://tvbythenumbers.zap(...)11-12-season/133799/
Was toch ook wel redelijk zo?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dat een serie het na tien jaar wel verdient om een 'echt' einde aan het verhaal te krijgen waar een seizoen naar toegewerkt kan worden... best zonde.
Viel tegen, heel voorspelbaar allemaal.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:22 schreef CoolGuy het volgende:
Nu ook al NYC 22. Ik was daar nog niet aan begonnen maar het leek me wel interessant.
en op de vrijdag ook nog! Dus geen concurrentie meer van Big Bang Theoryquote:
oh ja, dat geloof ik meteen, maar toch sprak het me aanquote:Op zondag 13 mei 2012 20:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Viel tegen, heel voorspelbaar allemaal.
Mocht je het nog niet kennen, Rookie Blue heeft ongeveer dezelfde opzet qua verhaal. Begint binnekort al aan seizoen 3quote:Op zondag 13 mei 2012 20:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
oh ja, dat geloof ik meteen, maar toch sprak het me aan
He tof! bedankt voor de tip. Ik heb een tijd lang veel series gekeken, maar nu staat me dat weer een beetje tegen. Om je een idee te geven van wat ik echt kijk:quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Mocht je het nog niet kennen, Rookie Blue heeft ongeveer dezelfde opzet qua verhaal. Begint binnekort al aan seizoen 3
Dan zal je Blue Bloods waarschijnlijk ook wel kunnen waarderen. Tweede seizoen daarvan is net afgelopen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
Nu vond ik een politieserie + New York wel een aansprekend idee, dus ik zal eens even gaan kijken naar de tip die jij me daar geeft
Ook een goede serie inderdaad. Zeker voor NYC fans. Vooral het tweede seizoen is erg sterk.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:08 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Dan zal je Blue Bloods waarschijnlijk ook wel kunnen waarderen. Tweede seizoen daarvan is net afgelopen.
Secret Circle & Ringer hadden niet de beste kijkcijfers dus ik snap het welquote:Op maandag 14 mei 2012 11:15 schreef SilverBrooke het volgende:
CW Cancelled the Secret circle en Ringer. Renewed Hart of Dixie, Gossip Girl en 90210....
Zijn ze gek geworden daar? Beetje jammer dit
Laatst en net nog gekeken, maar nog niks kunnen vinden over een derde seizoen.quote:
SC zal ik niet missen. Heksen zijn toch niet echt mijn ding. HoD heb ik gister het 1ste seizoen van gedownload (volgens mij is vanavond de finale). Heb inmiddels 2 afleveringen gezien en ik moet zeggen, het is best vermakelijk. Dus dat hele seizoen ff in de zomer kijken en dan kan ik in de herfst aansluiten bij de rest met seizoen 2.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Secret Circle had de beste lead-in possible op the CW in de vorm van Vampire Diaries, en daalde tot dezelfde cijfers als Hart of Dixie die ''groeide'' qua kijkcijfers uit Gossip Girl, een heel wat mindere lead-in. Erg jammer voor de fans dus ; maar qua kijkcijfers snap ik het best. Persoonlijk zie ik ook liever series als HoD op tvNu ga ik het eerste seizoen van de zomer maar eens bekijken nu ik weet dat het renewed is.
GG is puur vernieuwd omdat het een ''veteran'' serie is, die ook internationaal vrij bekend is.
Mja, Revenge, ik weet niet, ik heb daar de 1e aflevering van gezien, maar het greep mij niet. Ik zat echt te wachten tot die aflevering af was gelopen merkte ik dus volgens mij is die serie niet aan mij besteedt.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit jaar niet echt zon grote hit geweest volgens mij. Dan komen Once Upon a time en Revenge er nog het meest bij in de buurt. New Girl ook wel.
USA Network heeft niet het geld om iedere serie een lang seizoen te geven, dus meestal houdt het op bij 10-13 afleveringen. Burn Notice is dan weer een uitzondering met 18 afleveringen, maar scoort dan ook veel beter.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:18 schreef loezzzje het volgende:
Suits is idd ook heel leuk. Volgende maand begint het weer, alleen weet ik niet of dat dan seizoen 2 is of de 2de helft van seizoen 1. Aangezien er nog maar 10 afleveringen zijn uitgezonden.
Ok thanks. Das dus ook weer helderquote:Op maandag 14 mei 2012 18:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
USA Network heeft niet het geld om iedere serie een lang seizoen te geven, dus meestal houdt het op bij 10-13 afleveringen. Burn Notice is dan weer een uitzondering met 18 afleveringen, maar scoort dan ook veel beter.
Suits gaat dan ook binnenkort met het tweede seizoen beginnen.
AHS is de moeite ja? Want die heb ik staan, maar nog geen enkele aflevering van gekekenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Enige nieuwe series van dit tv-seizoen die me echt bij zal blijven is American Horror Story, waar ik in eerste instantie niks van verwachtte, maar uiteindelijk boeide het me vanaf de eerste aflevering. En natuurlijk niet te vergeten de uitmuntende acteerprestaties van actrice Jessica Lange.
Awake is één van de weinige series die ver bovenin mijn lijstje van nieuwe series is komen te staan, maar uiteindelijk had ik er wel meer van verwacht.
Verder zijn er ontiegelijk veel series van mijn lijstje afgevallen door andere verplichtingen of het verlies van interesse. Series die ik nog wel verder wil oppikken is Person of Interest, New Girl, Don't Trust the B---- in Apt. 23, Revenge en mogelijk Grimm. Van de meeste series hiervan heb ik al een aardig aantal afleveringen gezien, behalve van Grimm. Oh en Suits, want daar hoor ik ook steeds meer mensen over. Heel misschien nog Touch, maar de tweede en derde aflevering deden me niet zoveel.
Grootste tegenvaller dit seizoen vind ik Falling Skies/Terra Nova, waar ik met veel moeite mijn aandacht erbij moest houden, maar na een paar afleveringen toch de hoop heb opgegeven.
Verder zijn er maar weinig series op dit forum echt uitgesprongen. Voor mij is dit forum altijd wel een handige graadmeter als ik een nieuwe serie zoek.
Vergeet PoI niet, doet het toch ook niet onverdienstelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit jaar niet echt zon grote hit geweest volgens mij. Dan komen Once Upon a time en Revenge er nog het meest bij in de buurt. New Girl ook wel.
Hart of Dixiequote:Op maandag 14 mei 2012 11:15 schreef SilverBrooke het volgende:
CW Cancelled the Secret circle en Ringer. Renewed Hart of Dixie, Gossip Girl en 90210....
Zijn ze gek geworden daar? Beetje jammer dit
quote:AMC
Renewed
Breaking Bad (returns July 2012 - final season part 1)
Hell on Wheels
The Walking Dead (2012)
?
Mad Men (airing season 5)
The Killing (airing season 2)
quote:ABC Family
Cancelled
The Nine Lives of Chloe King
Renewed
Melissa & Joey (returns May 30th 2012)
Pretty Little Liars (returns June 5th 2012)
The Secret Life of the American Teenager
?
Switched At Birth
Make It or Break It (airing season 3)
quote:A&E
Renewed
The Glades (returns June 3rd 2012)
?
Breakout Kings
quote:HBO
Ended
Eastbound & Down
Entourage
Cancelled
Bored to Death
Hung
Luck
Renewed
Boardwalk Empire (2012)
Curb Your Enthusiasm
Game of Thrones (2013)
Girls (2013)
Treme (2012)
True Blood (returns June 24th 2012)
Veep (2013)
?
The Ricky Gervais Show (airing season 3)
quote:Showtime
Cancelled
United States of Tara
Ended
Penn & Teller: Bullshit
Renewed
Californication
Dexter (renewed for 2 seasons - September 2012)
Episodes (returns July 1st 2012)
Homeland (returns September 30th 2012)
House of Lies (2013)
Shameless (2013)
The Borgias (2013)
Weeds (returns July 1st 2012 - final season?)
?
Nurse Jackie (airing season 4)
The Big C (airing season 3)
quote:USA Network
Renewed
Burn Notice (returns June 14th 2012)
Covert Affairs (returns July 10th 2012)
Psych (2012)
Royal Pains (returns June 6th 2012)
Suits (returns July 16th 2012)
White Collar (returns June 12th 2012)
?
Fairly Legal (airing season 2)
In Plain Sight (airing seaon 5)
quote:FX
Ended
Rescue Me
Renewed
American Horror Story (2012)
Archer
It's Always Sunny in Philadelphia (returns September 2012 - renewed for 2 seasons)
Justified (2013)
Louie (returns June 28th 2012)
Sons of Anarchy (returns September 2012 - renewed for 2 seasons)
The League (returns September 2012)
quote:Syfy
Ending
Eureka (final season ends June 25th)
Renewed
Alphas (returns July 23rd 2012)
Being Human (2013)
Haven (returns summer 2012)
Warehouse 13 (returns July 23rd 2012)
?
Sanctuary
quote:TNT
Cancelled
Memphis Beat
Men Of Certain Age
Ending
The Closer (final season ends August 13th)
Renewed
Falling Skies (returns June 17th 2012)
Leverage (returns July 15th 2012)
Rizzoli & Isles (returns June 5th 2012)
Southland (2013)
quote:Comedy Central
Renewed
Futurama (return June 20th 2012 - 2 seasons ordered - 26 episodes)
South Park (2013 - 4 seasons ordered)
Workaholics (returns May 29th 2012)
?
Tosh.0 (airing season 4)
Ugly Americans
quote:DirecTV
Renewed
Damages (returns July 11th 2012 - 10 episodes)
quote:Starz
Renewed
Boss (returns August 17th 2012)
Magic City
?
Spartacus: Blood and Sand
Torchwood: Miracle Day
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |