Viel tegen, heel voorspelbaar allemaal.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:22 schreef CoolGuy het volgende:
Nu ook al NYC 22. Ik was daar nog niet aan begonnen maar het leek me wel interessant.
en op de vrijdag ook nog! Dus geen concurrentie meer van Big Bang Theoryquote:
oh ja, dat geloof ik meteen, maar toch sprak het me aanquote:Op zondag 13 mei 2012 20:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Viel tegen, heel voorspelbaar allemaal.
Mocht je het nog niet kennen, Rookie Blue heeft ongeveer dezelfde opzet qua verhaal. Begint binnekort al aan seizoen 3quote:Op zondag 13 mei 2012 20:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
oh ja, dat geloof ik meteen, maar toch sprak het me aan
He tof! bedankt voor de tip. Ik heb een tijd lang veel series gekeken, maar nu staat me dat weer een beetje tegen. Om je een idee te geven van wat ik echt kijk:quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Mocht je het nog niet kennen, Rookie Blue heeft ongeveer dezelfde opzet qua verhaal. Begint binnekort al aan seizoen 3
Dan zal je Blue Bloods waarschijnlijk ook wel kunnen waarderen. Tweede seizoen daarvan is net afgelopen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
Nu vond ik een politieserie + New York wel een aansprekend idee, dus ik zal eens even gaan kijken naar de tip die jij me daar geeft
Ook een goede serie inderdaad. Zeker voor NYC fans. Vooral het tweede seizoen is erg sterk.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:08 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Dan zal je Blue Bloods waarschijnlijk ook wel kunnen waarderen. Tweede seizoen daarvan is net afgelopen.
Secret Circle & Ringer hadden niet de beste kijkcijfers dus ik snap het welquote:Op maandag 14 mei 2012 11:15 schreef SilverBrooke het volgende:
CW Cancelled the Secret circle en Ringer. Renewed Hart of Dixie, Gossip Girl en 90210....
Zijn ze gek geworden daar? Beetje jammer dit
Laatst en net nog gekeken, maar nog niks kunnen vinden over een derde seizoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |