Oh ja, je hebt helemaal gelijk! Gelukkigquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lucky, Tgw is al vernieuwd voor 22 afl , tijdje terug had ik dat gepost
quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:42 schreef Goofoyou het volgende:
Fringe krijgt een laatste 5e seizoen van 13 afleveringen!
http://tvline.com/2012/04/26/fringe-renewed-for-season-5/
Is halverwege maart al gerenewed voor een 4e seizoenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is nog niets bekend over The Good Wife toch? Zondag wordt de laatste ep van dit seizoen alweer uitgezonden.
Het feit dat men het bijna twee jaar na het aflopen van deze serie het nog over het einde heeft, zegt genoeg lijkt mij.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Grappig dat Lost altijd als een van de beste series werd gezien tot het afgelopen was.
Ik vond het einde prachtig om eerlijk te zijn. Je moet alleen wel goed opletten om het door te hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Het feit dat men het bijna twee jaar na het aflopen van deze serie het nog over het einde heeft, zegt genoeg lijkt mij.
Wat was volgens jou toe te schrijven aan "magie"?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:29 schreef NotYou het volgende:
Het einde was afschuwelijk, het hele zesde seizoen eigenlijk. Maakte de opbouw van eerdere seizoenen niet waar en deed alles af met een imo erg zwak "Magie, that's what."![]()
![]()
Begrijp me niet verkeerd, de eerste 5 seizoenen kan ik gerust met waardering herkijken maar daarbij doe ik dan wel alsof het direct daarna gecanceld is en de verkrachting die seizoen 6 heet nooit heeft plaatsgevonden
Precies. Ik was nog een paar dagen onder de indruk na de finale. Al moet ik zeggen dat ik het de eerste keer dat ik het laatste seizoen keek ook niet begrepen had. Ik dacht bijvoorbeeld dat die tempel in S06 er 'ineens' was. Bij een complete rewatch bleek dat die tempel in eerdere seizoenen regelmatig genoemd werd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:21 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Wat was volgens jou toe te schrijven aan "magie"?
Krijg een beetje het idee dat ook jij onder de groep valt die het einde niet helemaal begrepen hebt. Vond het zelf namelijk ook voor de characters een zeer, zeer sterk einde. Emotioneel bijna perfect.
Gewoon nog een keer gaan kijken vanaf S01E01 inclusief alle extra's en zonder onderbrekingen. Het is het meer dan waardquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:25 schreef Friday12 het volgende:
om even eerlijk te zijn snapte ik het einde van lost niet
De zender na het bekijken van de kijkcijfersquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef cool15 het volgende:
wie bepaalt eigenlijk of een serie goed is, want zoals ik het zie ben ik niet echt met de OP eens
Het belangrijkste is de A18-49 rating. Dit is het percentage kijkers tussen 18 en 49 jaar van het totaal aantal kijkers in die leeftijdsgroep.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef cool15 het volgende:
wie bepaalt eigenlijk of een serie goed is, want zoals ik het zie ben ik niet echt met de OP eens
thxquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:11 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Het belangrijkste is de A18-49 rating. Dit is het percentage kijkers tussen 18 en 49 jaar van het totaal aantal kijkers in die leeftijdsgroep.
Die groep is de belangrijkste doelgroep van de reclames, waar de zenders hun geld aan verdienen.
Total viewers is zo goed als irrelevant, aangezien daar ook mensen jonger dan 18 en ouder dan 49 bij worden meegenomen, terwijl de reclames daar niet op gericht zijn.
Zie tvbythenumbers.zap2it.com voor ratings en wat meer informatie er over.
quote:Amerikanen keren tv zenders de rug toe
Het kijken naar reguliere televisiezenders wordt door steeds meer keuze in communicatiemiddelen, zoals tablets, youtube en downloaden steeds minder gedaan. Dat beeld is nu ook in de Verenigde Staten al bevestigd.
In de VS zijn de kijkcijfers dit voorjaar dan ook drastisch gedaald voor vrijwel alle programma's en dat komt niet zozeer doordat men naar andere kanalen zapt maar omdat de kijker andere dingen gaat doen. Voor zenderbazen in Europa net zo'n zorgelijke tendens als voor die in Amerika.
Twintig procent minder kijkers
Het is vooral de voor adverteerders cruciale groep 18 tot 49-jarigen, de groep die het gemakkelijkst geldt zou besteden en dus voor adverteerders het interessantst is, die juist steeds minder op de ouderwetse manier televisie kijkt. De commerciële zenders zoals ABC en FOX verloren volgens metingen zeker twintig procent van de kijkers. CBS deed het wel wat minder slecht en NBC verloor maar een paar procent. Ondanks dat Amerikanen dus zowat een hele werkweek voor de beeldbuis doorbrengen, kijken ze er wel steeds minder op naar reguliere televisiestations.
Vrees van zenderbazen
De daling van kijkcijfers heeft grote financiële gevolgen want omroepen moeten nu al nieuwe contracten met adverteerders voor het volgende seizoen sluiten en daarbij spelen de huidige kijkcijfers een grote rol. Ook in Europa valt het op dat met name commerciële zenders vrezen voor het verliezen van de normale televisiekijker. De Vlaamse commerciële zenders hebben al eens aangegeven in on demand diensten juist een bedreiging te zien voor hun voortbestaan, omdat dan straks bijna niemand meer naar reguliere programma's met reclameblokken zal kijken.
Bron: http://www.totaaltv.nl/ni(...).T5whM16Myvk.twitter
quote:HBO renews 'Girls,' 'Veep'
HBO is giving two new comedies a second season.
Writer Lena Dunham’s caustic NYC comedy Girls and the Washington D.C.-based political comedy Veep starring Julia Louis-Dreyfus will both return for another round.
Neither of the recently launched shows has popped in the ratings, though both have been well received by critics. Girls has averaged 3.8 million viewers across all repeats and viewing platforms and Veep has tallied 3.7 million. The comedies will have 10 episodes each in their second seasons.
Bron
Jammer, maar wel fijn dat ze zelf stoppen ipv dat we met een cliffhanger achter blijven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Flashpoint eindigt na seizoen 5 (13 afleveringen), hebben de makers zelf besloten. Er zijn dan in totaal 75 afleveringen gemaakt. Laatste seizoen komt in het najaar op de buis op CTV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |