Ik kon aan de trailer van Awake al zien dat dit keihard ging floppen, want te moeilijk/vaag voor de gemiddelde kijker.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:17 schreef lelouch het volgende:
Goed werkDuidelijk overzicht!
Verrast me dat Awake het zo slecht doet. Ik heb hem zelf nog niet gekeken, maar het lijkt me juist een kwaliteits-serie.
Verbaast me ook dat Person of Interest renewed is. Ik vond dat maar een saaie serie, elke aflevering was hetzelfde![]()
Ik denk dat het nu wel over en uit is voor Awake (1.0 rating, -20%) en Missing (1.4 rating, -12%) geef ik nog 1 aflevering voordat ze definitief in het bovenste gedeelte van de lijst komen te staan.quote:Top 15 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Bent (NBC)
02(02). Ringer (CW)
03(03). Body of Proof (ABC)
04(04). A Gifted Man (CBS)
05(05). Harry's Law (NBC)
06(14). Awake (NBC)
07(09). Breaking In (FOX)
08(08). Are You There, Chelsea? (NBC)
09(06). The River (ABC)
10(07). Cougar Town (ABC)
11(10). Unforgettable (CBS)
12(11). Alcatraz (FOX)
--------------------------------------------
13(15). Missing (ABC)
14(12). The Finder (FOX) >> pas weer terug in april op de vrijdag, geen goed teken
15(13). Hart of Dixie (CW)
Nummer 1 t/m 12 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 13 en 15 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
Nikita, Fringe, Raising Hope, CSI: Miami, Up All Night en Whitney liggen op dichte afstand van nummer 15.
Nee ze wilden 2seizoenen. Nu was dat pas officieelquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Was al een hele tijd bekend tho. Al na een paar afleveringen
Nee hoor al een tijdje eerderquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:51 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee ze wilden 2seizoenen. Nu was dat pas officieel
Vreemd dat nu op FB de renewal pas vermeld wasquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:35 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Nee hoor al een tijdje eerder
On February 1, 2012, it was renewed for a second season.[2]
twitter:MichaelAusiello twitterde op maandag 09-04-2012 om 20:00:52Breaking: Fox Renews GLEE, NEW GIRL and RAISING HOPE http://t.co/LveOaDZr reageer retweet
Fringe zal ongeveer 50/50 zijn en is niet meer afhankelijk van de ratings. Gaat er nu om of Warner Bros. de show goedkoop genoeg aan Fox kan aanbieden, zodat zij er nog winst op kunnen maken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:05 schreef Aniron het volgende:
Fringe en The River mogen van mij wel even doorgaan. Enig idee of Once Upon A Time een tweede seizoen gaat krijgen?
ook een shockerquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:50 schreef Tweek het volgende:
Game of Thrones is vernieuwd voor een derde seizoen: http://www.deadline.com/2(...)-season/#more-254652
Enigszins wel eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |