De verhaallijnen die de detectives hebben is vaak een case of the week, de rest patrouilleren de straten van LA en de focus ligt daar dan ook meer bij de dagelijkse meldingen die ze krijgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is Southland een case of the week serie?
Southland is echt een van de betere series van de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, ik ga het eens proberen. Zal er pas over een jaar aan toekomen maar t gaat op de lijst
Niet echt. Natuurlijk heeft elke ep wel een of meerdere kleinere onderwerpen die in de ep worden afgerond, maar de verhaallijnen (met name de persoonlijke van de agenten) lopen behoorlijk door de eps heen. Wat absoluut geen reden is om niet middenin de serie in te springen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is Southland een case of the week serie?
http://www.deadline.com/2(...)-abc-if-abc-cancels/quote:EXCLUSIVE: Cougar Town is very much on the bubble but a possible cancellation by ABC would not necessarily spell the end of the underrated comedy about a group of wine-loving friends. I’ve learned that TBS has been in talks with Cougar Town producer ABC Studios about potentially picking up the series starring Courteney Cox if ABC ends up canceling it.
Midden in een serie ermee beginnen is voor mij als serie-junk echt not done. Ik begin bij het begin, ik kijk iedere aflevering en het liefst per seizoen tegelijk. En als het enigszins toegevoegde waarde heeft kijk ik na ieder seizoen de dvd extra's voor de optimale experiencequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet echt. Natuurlijk heeft elke ep wel een of meerdere kleinere onderwerpen die in de ep worden afgerond, maar de verhaallijnen (met name de persoonlijke van de agenten) lopen behoorlijk door de eps heen. Wat absoluut geen reden is om niet middenin de serie in te springen natuurlijk
En zo moet het ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Midden in een serie ermee beginnen is voor mij als serie-junk echt not done. Ik begin bij het begin, ik kijk iedere aflevering en het liefst per seizoen tegelijk.
Zoals AlwaysHappy al zei hoef je die de komende week niet te verwachten.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het nou toch wel tijd worden dat er een grote golf renewals of cancelations aankomt hoor. Ik hou er niet van als een seizoen afgelopen is en ik hoor dan pas of het al dan niet doorgaat.
Dat is wel redelijk goed nieuws.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:07 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Nieuws over de mogelijke renewals van 30 Rock, Parks & Rec en Community:
http://tvline.com/2012/05(...)ation-short-seasons/
Zekers. NBC lijkt dus toch een beetje naar het cable-model toe te gaan door zo'n beetje alle comedies een 13 episode order te geven.quote:
Ik zie inderdaad veel laatste seizoenen voor volgend jaar. Ik was trouwens vergeten dat Damages vanaf 11 juli ook het laatste seizoen gaat uitzenden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Volgend seizoen zal er wel meer stoppen gok ik zo. The Good Wife krijgt denk ik geen 5e seizoen met deze kijkcijfers. Enkel renewed dit jaar om de 88 episodes te halen voor Syndication. Private Practice zal dan ook wel wegvallen net als Gossip Girl. Fringe stopt dan ook. Grey's begint ook al te verouderen net als Bones en Criminal Minds dus die zie ik in de komende 2 jaar ook wel stoppen. Etc
Die kijk ik ook ja! Wel jammer dat die stopt ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad veel laatste seizoenen voor volgend jaar. Ik was trouwens vergeten dat Damages vanaf 11 juli ook het laatste seizoen gaat uitzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |