quote:FOX
Cancelled
Allen Gregory
Breaking In
I Hate My Teenage Daughter
Terra Nova
Ending
House
Renewed
American Dad
Bones
Cleveland Show
Family Guy
Glee
New Girl
Raising Hope
The Simpsons
Heel Slecht
Alcatraz
Heel Slecht/Slecht
The Finder
Slecht
Fringe
Matig
Bob's Burgers
Napoleon Dynamite
Goed
Touch
quote:Top 15 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Bent (NBC)
02(02). Ringer (CW)
03(14). Awake (NBC)
04(03). Body of Proof (ABC)
05(04). A Gifted Man (CBS)
06(05). Harry's Law (NBC)
07(06). The River (ABC)
08(07). Cougar Town (ABC)
09(08). Are You There, Chelsea? (NBC)
10(10). Unforgettable (CBS)
11(11). Alcatraz (FOX)
12(12). The Finder (FOX)
---------------------------------------------------------
13(15). Missing (ABC)
14(---). Fringe (FOX)
15(13). Hart of Dixie (CW)
Nummer 1 t/m 11 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 12 en 15 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
Nikita, CSI: Miami, Up All Night en Whitney liggen op dichte afstand van nummer 15.
Nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:54 schreef tompsv18 het volgende:
Is het nou al bekend of er nog een tweede seizoen van Alcatraz gaat komen?
Zou jammer zijn, vind het namelijk een prima serie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:10 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Nee.
Wordt pas in mei bekendgemaakt, maar reken er maar niet op.
http://www.upcoming-movie(...)or-season-5-renewal/quote:TNT looks to renew LAPD cop drama Southland for a fifth season.
According to Variety, TNT, who would not comment, are in negotiations and almost at a done-deal level for a fifth season of the Ann Diderman-created crime drama series, staring Michael Cudlitz, Shawn Hatosy, Regina King and Ben McKenzie.
Show exec produced by John Wells, Christopher Chulack and Jonathan Lisco, looks to land 13 more episodes, after the fourth season ended in March.
Southland averaged 1.3 million viewers in the 18-49 year-old demographic, while the 25-54 demo landed 1.4 million.
Lucy Liu, who guest-starred last season, is not expected to return for the new season.
Niet iedereen in Amerika is het daar mee eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, vind het namelijk een prima serie.
Dat was toch al begin dit jaar duidelijk??quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
SOUTHLAND Gets Ready For Season 5 Renewal
[..]
http://www.upcoming-movie(...)or-season-5-renewal/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop het. Ik vind dat deze serie echt een goed einde verdient. Daarnaast hoop ik op Hart of Dixie en eigenlijk ook Ringer. Het zijn niet de beste series, maar het is vervelend als er zomaar een einde komtquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zie FOX nog wel een verrassing uit de hoed toveren, met House exit en Terra Nova al gecancelled, moeten ze (behoudens Bones en Glee) toch nog iets renewen. Zou me niet verbazen als Fringe nog een 5e en laatste seizoen krijgt.
Kan het me niet meer herinneren, maar ik ben iigquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat was toch al begin dit jaar duidelijk??
Hier ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan het me niet meer herinneren, maar ik ben iigmee!
Wel goede finale van seizoen. Maar kan ook kwa verhaal einde serie zijn. Nog even afwachtenquote:Op maandag 16 april 2012 09:18 schreef byah het volgende:
CSI Miami doet het niet zo goed zeker? De laatste aflevering van het seizoen gisteren gezien en er werd zo goed als een einde aan geschreven.
Viel mij vorige week ook al op. Normaal trekken ze het verhaal altijd door naar het volgende seizoen maar nu was en de "normale" verhaallijn afgesloten en leken alle persoonlijke verhaallijnen ook tot een einde te komen, vond ik niet echt iets voor wanneer je een nieuw seizoen van plan bent te gaan produceren.quote:Op maandag 16 april 2012 09:18 schreef byah het volgende:
CSI Miami doet het niet zo goed zeker? De laatste aflevering van het seizoen gisteren gezien en er werd zo goed als een einde aan geschreven.
Ook al is het vaker zo geweest. Einde seizoen in een kroeg met z'n allen. Ook bij CSI NYquote:Op maandag 16 april 2012 18:59 schreef MWP het volgende:
[..]
Viel mij vorige week ook al op. Normaal trekken ze het verhaal altijd door naar het volgende seizoen maar nu was en de "normale" verhaallijn afgesloten en leken alle persoonlijke verhaallijnen ook tot een einde te komen, vond ik niet echt iets voor wanneer je een nieuw seizoen van plan bent te gaan produceren.
twitter:JoshSchwartz76 twitterde op maandag 16-04-2012 om 21:50:58Just heard Leila Gerstein's Season 2 pitch for HART OF DIXIE. Gonna be good... reageer retweet
twitter:JoshSchwartz76 twitterde op maandag 16-04-2012 om 21:51:47Big news for Gossip Girl viewers coming soon. Minds blown... reageer retweet
Is er werkelijk nog iemand die dat kijkt? Elke aflevering lijkt wel een herhaling..quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef kawotski het volgende:
[..]
Is er werkelijk nog iemand die dat kijkt? Elke aflevering lijkt wel een herhaling..
Ik hoop dat het een renewal voor een 6e en final season betreft (GG). Dat verdient die serie wel. Al zijn het maar 13 episodes zoals OTH dit jaar.quote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef Cpt.Awesome het volgende:
twitter:JoshSchwartz76 twitterde op maandag 16-04-2012 om 21:50:58Just heard Leila Gerstein's Season 2 pitch for HART OF DIXIE. Gonna be good... reageer retweet
twitter:JoshSchwartz76 twitterde op maandag 16-04-2012 om 21:51:47Big news for Gossip Girl viewers coming soon. Minds blown... reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |