Er is een paard kapot gegaan, is daarna gemaakt. Nu vragen twee mensen zich af wie er 3000 euro moet betalen.quote:
verkoop het vlees en je bent klaarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:50 schreef Operc het volgende:
[..]
Er is een paard kapot gegaan, is daarna gemaakt. Nu vragen twee mensen zich af wie er 3000 euro moet betalen.
ik zou wel wat voor mezelf houdenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
verkoop het vlees en je bent klaar
Ik had het thema "emoties" er even buiten gelaten, maar die spelen ook mee bij die vrouw.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Understatement.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:51 schreef alors het volgende:
Die vrouw speelt het gewoon op een nare manier zo
Ja, de ladder moet iso2349 gecertificeerd zijn en afgesloten d.m.v een dubbelslot systeem.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:51 schreef matthijst het volgende:
Is die glazenwasser wel verantwoordelijk als een rotblaag op zijn ladder klimt?
150 max zoals ik al zei, paarden leven dood veel minder op dan levend. Maar ook levend levert deze nooit 3000 op.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
n een sentry gun om potentiele blagen af te schietenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:52 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ja, de ladder moet iso2349 gecertificeerd zijn en afgesloten d.m.v een dubbelslot systeem.
quote:
terechtquote:
Fixedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
Het is de schuld van de loonwerker. Rabobank
Wat doen die lui eigenlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:54 schreef Palomar het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN HET HOOGHEEMRAADSCHAP!
Hoogheemraadschap of het paard.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:55 schreef donald_dick het volgende:
ze weten nog steeds niet wie er aansprakelijk is
Nee, hij heeft uitspraak gedaan in de zaak tussen boer jan en die vrouw, hoeft voor de rest niks te doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:57 schreef BasEnAad het volgende:
Vooral de rechter komt er makkelijk vanaf zo. Wie is er wel aansprakelijk?
Nou in wezen heeft de rechter toch duidelijk aangegeven dat als er iemand 'schuld' heeft, degene is die die boobytrap daar heeft gelegd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:57 schreef BasEnAad het volgende:
Vooral de rechter komt er makkelijk vanaf zo. Wie is er wel aansprakelijk?
Ok, meneer de rechter...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:58 schreef Mercer het volgende:
Die boer had wel moeten betalen. Want het is zijn land, hij krijgt geld voor die beweiding. En hij moet dus zorgen dat die beweiding veilig is.
Als die loonwerker ongevraagd het land is opgekomen, wat ik me nauwelijks kan voorstellen, dan is die loonwerker aansprakelijk.
De beweiding is een onderdeel van die stalling.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:59 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ok, meneer de rechter...Hij krijgt geen geld voor de beweiding, alleen voor de stalling.
ik snap soberso niet wat die kut daar nog doet, als hij zo slecht is voor die paarden, waarom sta je daar dan nog met je paard?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:57 schreef Injetta het volgende:
Wat een serpent die vrouw zeg...
Als ik Jan was zou ik die huur van haar onmiddellijk beëindigen. Laat ze met dat domme paart maar ergens anders gaan staan..
Waarschijnlijk omdat het tantoe goedkoop was.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:02 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
ik snap soberso niet wat die kut daar nog doet, als hij zo slecht is voor die paarden, waarom sta je daar dan nog met je paard?
dus als iemand (laten we iemand zeggen in opdracht van de nuon) in jou voortuin / stoep een gat graaft (terwijl je in je achtertuin zit, of niet thuis bent en je weet van niets) en de onderaannemer verzuimt om maatregelen te nemen en de postbode flikkert in die kuil en breekt zijn been dan ben jij aansprakelijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:58 schreef Mercer het volgende:
Die boer had wel moeten betalen. Want het is zijn land, hij krijgt geld voor die beweiding. En hij moet dus zorgen dat die beweiding veilig is.
Als die loonwerker ongevraagd het land is opgekomen, wat ik me nauwelijks kan voorstellen, dan is die loonwerker aansprakelijk.
dan nog, als ik mijn paard daar had staan en het was zo'n kut boer dan had ik de eer aan mezelf gehoudenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het tantoe goedkoop was.
Ja ok ik snap je punt. Als het zo gegaan is als jij zegt, dan is die loonwerker aansprakelijk. Maar wie graaft er een gat in mijn tuin zonder dat ze dat eerst even laten weten?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:04 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
dus als iemand in jou voortuin / stoep een gat graaft (terwijl je in je achtertuin zit, of niet thuis bent en je weet van niets) en de postbode flikkert in die kuil en breekt zijn been dan ben jij aansprakelijk?
Dus zo'n kutboer was het blijkbaar niet. Ze dacht waarschijnlijk makkelijk te kunnen cashen omdat ie zwakzinnig overkomt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:05 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
dan nog, als ik mijn paard daar had staan en het was zo'n kut boer dan had ik de eer aan mezelf gehouden
Zo is het gegaan, die loonwerkers hekkelen gewoon de sloten die ze moeten doen. Zij weten ook niet van elk perceel wie de eigenaar is, zou ook gekkenwerk zijn, zat boeren die 10km verderop land hebben, onbegonnen werk om dat allemaal te registreren en te melden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:06 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja ok ik snap je punt. Maar wie graaft er een gat in mijn tuin zonder dat ze dat eerste even laten weten? Als het zo gegaan is als jij zegt, dan is die loonwerker aansprakelijk.
De sloot is van het heemraadschap, in de koop akte van het land staat vast wel iets dat het heemraadschap recht heeft de sloot schoon te houden, vrij normaal in een buitengebiedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:06 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja ok ik snap je punt. Als het zo gegaan is als jij zegt, dan is die loonwerker aansprakelijk. Maar wie graaft er een gat in mijn tuin zonder dat ze dat eerst even laten weten?
ff aanpappen met een paardenboer, de droom van ieder paardemeisjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus zo'n kutboer was het blijkbaar niet. Ze dacht waarschijnlijk makkelijk te kunnen cashen omdat ie zwakzinnig overkomt.
zal wel een plicht zijn ipv recht. Is de boer ook bij gebaad natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:10 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
De sloot is van het heemraadschap, in de koop akte van het land staat vast wel iets dat het heemraadschap recht heeft de sloot schoon te houden, vrij normaal in een buitengebied
Probeer je meester Frank Visser nu tegen te spreken? Jij durft.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:58 schreef Mercer het volgende:
Mollen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:06 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja ok ik snap je punt. Als het zo gegaan is als jij zegt, dan is die loonwerker aansprakelijk. Maar wie graaft er een gat in mijn tuin zonder dat ze dat eerst even laten weten?
Dat wordt leukquote:Dit keer draait alles om wateroverlast. Herinnert u zich de natte zomer van vorig jaar nog? Nou, meneer Teigeler ook! In het Friese Gorredijk staat het water hem tot aan de enkels. Zijn tuin lijkt wel een zwemparadijs! Woningcorporatie Elkien moet zijn huurders op het droge helpen, zegt hij. Maar Elkien beweert: als je de tuin betegelt op de verkeerde manier, dan vraag je om problemen. En die problemen mag Mr. Visser oplossen. De Rijdende rechter laat een melkwagen vol met water leeglopen in de tuin om te kijken hoe groot de wateroverlast is.
quote:Elkien beweert: als je de tuin betegelt op de verkeerde manier, dan vraag je om problemen.
QFTquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:27 schreef tralalala het volgende:
Ik ben nu al voor de woningbouwvereniging...
Het is inderdaad een zuur oud mannetje!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:30 schreef themole het volgende:
Als die man nou eens had geleerd om te betegelen.
Zou ik ook doen met zo'n gebitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:32 schreef matthijst het volgende:
Hou houdt zijn lippen stevig op elkaar, die woningbouwgladjakker....
Idd waar koop je zoiets.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
Holy fuck, waar komt dat overhemd vandaan, uit de jaren 70?
Hij is door andere ontevreden huurders op z'n bek gemept.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Zo'n best knappe jonge vent bij de woningbouw en dan zo'n gebit. Dat snap ik niet, kun je wat aan doen toch
Idd, dit is een man die elke week wisselt van partij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:34 schreef alors het volgende:
Wat wil hij dan iedereen een gedraineerde tuin?
Hahaha deze stemt ook SP of PVV, wat een onderbuikhuilie.
Wees meester Visser nu op de schaamstreek van die man van de woningcooperatie?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:36 schreef matthijst het volgende:
Haha, "hier moet nog een verlengstukje aan"
quote:
1 cm straatzandquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:37 schreef matthijst het volgende:
Haha, goddomme, gewoon op zwarte grond tegels leggen?
Ik ben tuintechnisch niet zo sterk: is de reden dat potgrond niet kan, dat dat sneller inzakt/wegspoelt?quote:
draagkrachtig zand, meestal geelquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
Noob vraag, maar op wat voor zand moet je tegels dan leggen?
Wit/geelquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
Gewoon normaal zand, voor een zandbak zoiets. Tenminste, dat had ik vroeger.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
Klinkt in.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik ben tuintechnisch niet zo sterk: is de reden dat potgrond niet kan, dat dat sneller inzakt/wegspoelt?
Wit zand, dat laat water door, zwarte grond zit organisch materiaal in water vast houd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
quote:
Dank voor de toelichting.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon normaal zand, voor een zandbak zoiets. Tenminste, dat had ik vroeger.
quote:
Helderquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Wit zand, dat laat water door, zwarte grond zit organisch materiaal in water vast houd.
Yupquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:42 schreef Injetta het volgende:
Zegt ie nou zelf dat de anderen er iets aan hebben gedaan en hij niet..
Dan is het toch duidelijk?
Hoho, de woningbouw heeft miljoenen, die moet het ophogen d.m.v. muntgeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:42 schreef darkshadow16 het volgende:
Tegels eruit, 10cm afgraven en wit zand erin en dan weer bestraten. Probleem opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |