Een houtje-touwtje doorrolconstructie met een weglachpremier aan het hoofd van een plakbandcoalitiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:37 schreef remlof het volgende:
De plakbandcoalitie van de weglachpremier.
Oprecht eens geweest met standpunten en dan verstrikt raken in het web van Geert?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet je afvragen hoe die man ooit bij de PVV is terechtgekomen. Hij kan het dan nooit echt eens zijn geweest met de standpunten van de PVV. Machtshonger, wellicht.
Ik zie anders een grote blerende stekkerdoos.quote:
Dat was mijn vraag niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zeiden dat er geen vertrouwen is bij de bevolking dat het beter wordt. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Duitsland.
Wellicht moeten we eerst eens de uitkomsten van het Catshuis-overleg afwachten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:37 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Nu geen hervormingen, dan ook geen hervormingen. What's the difference?
Dit,quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:34 schreef Strani het volgende:
Ik zeg niet dat ik een enorme fan ben van dit kabinet, maar een demissionair kabinet en nieuwe verkiezingen tijdens een crisis als deze lijkt me nou ook niet erg goed voor een land.
Je bent in de war met duct-tapequote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Met goed plakband kun je een hoop zaken anders heel stevig in elkaar zetten. Plakband is sterk, flexibel en hecht enorm goed.
ziet er lelijk uit, kan vaak slecht tegen vocht en als je goedkoop plakband hebt laat het ook zo los....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Met goed plakband kun je een hoop zaken anders heel stevig in elkaar zetten. Plakband is sterk, flexibel en hecht enorm goed.
Dat is het 'm. Dit kabinet zit er ook vooral omdat er verder weinig goede (en terechte) mogelijkheden waren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:39 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dit,
Dan krijgen ook nog eens belgische toestanden want ik zou niet weten met de huidige peilingen en partijen die het onderling niet eens met elkaar kunnen worden.
Ik hoor wel veel "jaaa laten vallen, links regeren!!" Maar die denken geloof ik niet goed na.
En SP regeren? Die hebben nog nooit geregeerd en zitten liever in de oppositie bankje waar ze rustig tegen schenen aan kunnen schoppen zonder verantwoordelijkheid te hebben.
Wat Sap atm zegt, de economie zit op slot. Dat komt door bezuinigen. Mensen durven geen geld uit te geven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
Als het kabinet nu valt mag links het zich aanrekenen dat er de komende vier maanden weer niets gebeurt aan crisisbestrijding omdat we bezig zijn met campagnes en formeren.
Ik vind dat eigenlijk een heel aangenaam vooruitzicht, geen politiek die de economie denkt te moeten bestieren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
Als het kabinet nu valt mag links het zich aanrekenen dat er de komende vier maanden weer niets gebeurt aan crisisbestrijding omdat we bezig zijn met campagnes en formeren.
Ze zitten sowieso nog een hele tijd te onderhandelen en met snel verkiezingen kan een nieuwe regering net zo goed een begroting afleveren voor 2013.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
Dat is een leuk praatje, maar de financiele positie van de overheid is dermate slecht dat er echt geen extra uitgaven meer vanaf kunnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:40 schreef lezzer het volgende:
Wat Sap atm zegt, de economie zit op slot. Dat komt door bezuinigen. Mensen durven geen geld uit te geven.
Dus nog meer lenen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat Sap atm zegt, de economie zit op slot. Dat komt door bezuinigen. Mensen durven geen geld uit te geven.
Volgens mij is de economische neergang in België veel lager. Bovendien lagen daar de staatsrechtelijke belangen vooral dwars in de onderhandelingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:39 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dit,
Dan krijgen we ook nog eens belgische toestanden want ik zou niet weten met de huidige peilingen en partijen die het onderling niet eens met elkaar kunnen worden, welke coalitie ooit zou kunnen werken.
Alleen in weer en wind wordt het niet alleen snel broos, maar ook bruin.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Robessin, Zeeuws Statenlid voor een Provinciale Partij. Stemde op coalitie ipv OSF/50Plusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:39 schreef sl44 het volgende:
Hoorde ik pechthold nu zeggen eendags gedoger? wie is dat dan?
Welke crisisbestrijding?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zit mobiel, dus kort van stof. Ik bedoelde nog te zeggen dat dat niks te maken heeft met een links kabinet...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is een leuk praatje, maar de financiele positie van de overheid is dermate slecht dat er echt geen extra uitgaven meer vanaf kunnen.
Ik moest er wel om glimlachenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:43 schreef exile79 het volgende:
Godver Sap, daar ga je weer. Een cassis voor Hero. Bijna nog slechter dan de stekkerdoos.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:43 schreef exile79 het volgende:
Godver Sap, daar ga je weer. Een cassis voor Hero. Bijna nog slechter dan de stekkerdoos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |