Ik denk het ook. Die loopt met een ontzettende plaat voor zijn kop.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:32 schreef MilaNL het volgende:
Rutte is niet weg te krijgen. Als er een motie van wantrouwen wordt aangenomen blijft Rutte denk ik nog lekker zitten
Ja rechts Nederland he.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit was toch een kabinet waarbij je vingers kon aflikken? Wat voor kabinet is het nu?
Inderdaad, en dan is die puur technisch geconstrueerde meerderheid er ook nog eens eentje die niet voortvloeide uit de verkiezingsuitslag, maar uit het zuiveren van de CDA-fractie en het intimideren van fractieleden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dat is ook waar ik moeite mee heb, het is een minderheid die beslist.
Kabinet waarvan de vingers gebroken zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit was toch een kabinet waarbij je vingers kon aflikken? Wat voor kabinet is het nu?
Een kabinet waar de poten onderuit gezaagd zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik denk ook niet dat dit kabinet veel goeds gedaan heeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:34 schreef Strani het volgende:
Ik zeg niet dat ik een enorme fan ben van dit kabinet, maar een demissionair kabinet en nieuwe verkiezingen tijdens een crisis als deze lijkt me nou ook niet erg goed voor een land.
Dit kabinet is ook niet goed voor het land bleek uit de CBS-cijfers, dus dan maar snel verkiezingen en een zakenkabinet, net als in andere Euro-landen waar het niet goed gaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:34 schreef Strani het volgende:
Ik zeg niet dat ik een enorme fan ben van dit kabinet, maar een demissionair kabinet en nieuwe verkiezingen tijdens een crisis als deze lijkt me nou ook niet erg goed voor een land.
alsof dit kabinet goed is tijdens de crisis........quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:34 schreef Strani het volgende:
dat. goed dat pechtold dat benadrukt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het ook prachtig dat nota bene Hero Brinkman afstand neemt van het meldpunt.
Je moet je afvragen hoe die man ooit bij de PVV is terechtgekomen. Hij kan het dan nooit echt eens zijn geweest met de standpunten van de PVV. Machtshonger, wellicht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het ook prachtig dat nota bene Hero Brinkman afstand neemt van het meldpunt.
weglachpremierquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Plakbandcoalatie volgt na de wegwuifpremier
checkquote:
Waar heeft het CBS dat gezegd?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit kabinet is ook niet goed voor het land bleek uit de CBS-cijfers, dus dan maar snel verkiezingen en een zakenkabinet, net als in andere Euro-landen waar het niet goed gaat.
Nu geen hervormingen, dan ook geen hervormingen. What's the difference?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:34 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |