Ik heb daar ook een hard hoofd in.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een faalkabinet dat de crisis kan oplossen? Zegt eerder wat over jouw argumenten. Ookal zal er 10 maanden gelapzwans komen. Dit kabinet zal echt geen flikker oplossen
Nee jij bent lekker principieel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..], het is triest als je je idealen nu voorrang geeft dan aan het oplossen van de crisis.
Doen we ook niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
Niet op elkaar gaan lopen zeiken hier.
Dat vond je afgelopen nochtans nog geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
Niet op elkaar gaan lopen zeiken hier.
Zie ik opzich wel zitten, maar Rutte moet wel afstand nemen van Wilders.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:30 schreef Asphias het volgende:
sowieso, kabinet valt -> vvd en cda moeten verder als rompkabinet. kunnen nu eindelijk met pvda, gl, d66 en cu de crisis met goede maatregelen oplossen.
Ik moet zeggen, dat is ook waar ik moeite mee heb, het is een minderheid die beslist.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:30 schreef rubbereend het volgende:
Sowieso is het van de de gekke dat dergelijke immense omvormingen als dit kabinet moet doen en nog gaat doen met de kleinst mogelijke meerderheid gebeurd. En ook nog eens via een ondoorzichtige constructie.
Inderdaad. Daarnaast zegt Rutte zelf dat die regering van CDA/VVD met zijn 52 zetels voor elk voorstel steun moet bevechten. Prima, dat zal alleen maar makkelijker gaan in demissionaire toestand.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:29 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Vreemde redenatie, ieder weldenkend mens zag dit aankomen, maar Rutte wilde per se deze regering. Het is flauw om nu de oppositie te verwijten niet aan het 'landsbelang' te denken. Rutte en co. maken er een potje van en niet andersom. Als dit kabinet valt dan is de VVD en het CDA verantwoordelijk.
Hij is Verdonk nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:32 schreef MilaNL het volgende:
Rutte is niet weg te krijgen. Als er een motie van wantrouwen wordt aangenomen blijft Rutte denk ik nog lekker zitten
Jawel hoor, nadat dit kabinet is gevallen hoor je nooit meer iets van 'mquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:32 schreef MilaNL het volgende:
Rutte is niet weg te krijgen. Als er een motie van wantrouwen wordt aangenomen blijft Rutte denk ik nog lekker zitten
Ik denk het ook. Die loopt met een ontzettende plaat voor zijn kop.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:32 schreef MilaNL het volgende:
Ja rechts Nederland he.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit was toch een kabinet waarbij je vingers kon aflikken? Wat voor kabinet is het nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |