Ik wel ja, tuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef Sc0tTy het volgende:
T-Force, Haakon gaan jullie nog steeds naar Djax it Up?
Zelde TT?quote:
Yep!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kan ik hier overigens nog iemand blij maken met een defqon code?
Leuk he die hokjes, oogkleppen & patat generatiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef T-Force het volgende:
Ik jaag iedereen weg met mijn oude platen op Fear.FMDat kunnen ze allemaal niet waarderen
Heb je maar eventjes up geratedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef T-Force het volgende:
Ik jaag iedereen weg met mijn oude platen op Fear.FMDat kunnen ze allemaal niet waarderen
waaruit blijkt dat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef T-Force het volgende:
Hoeveel had je vorige keer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Listeners die van 600 naar 496 gingen
Je moet ff zorgen dat je prime time komt tussen 20.00 - 21.00 Ik had vroeger toen meestal tussen de 1000 - 1200quote:
Hardhousequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef StM het volgende:
Dan moet je wel hitjes draaien wil je dat halenEnkel en alleen hitjes en dat iedere week.
Je bent te laat!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef Krulliewullie het volgende:
Hoppaaa, wat een dikke knalset T-ForceDikke platen, Muitos energia en perfecte opbouw, hulde!
Dat gaat niet gebeuren nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef StM het volgende:
Dan moet je wel hitjes draaien wil je dat halenEnkel en alleen hitjes en dat iedere week.
Voor de nieuwe TT? Ik zit niet de hele dag te wachten op het eindequote:
twitter:Jordy3105 twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 14:58:53Waar slaat dat hardcore op #FearFM reageer retweet
Ik begrijp dat niet, net als op de ether, je wordt er toch niet blij van als je iedere dag dezelfde 20 nummers hoort, dag in dag uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef StM het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef eQuaL het volgende:
Justin Bieber meldt zich ooktwitter:Jordy3105 twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 14:58:53Waar slaat dat hardcore op #FearFM reageer retweet
Ditquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Linkje 2-motion?
[..]
Ik begrijp dat niet, net als op de ether, je wordt er toch niet blij van als je iedere dag dezelfde 20 nummers hoort, dag in dag uit
Blijkbaar wel, want 3fm krijgt iedere keer smsjes 'JAAAA BOUNCERRR BOUNCEEEERRRRR' zeggen ze. Alsof de luisteraars hem in geen jaren meer hebben gehoord![]()
Wie is dat tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:36 schreef T-Force het volgende:
Van de stream-manager van Harder net ook nog een compliment gekregenVinden ze het dus blijkbaar niet erg dat ik ook Early draai op de harder stream, gelukkig maar
em-dee-em-aa keeps me high every dayquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:36 schreef T-Force het volgende:
Van de stream-manager van Harder net ook nog een compliment gekregenVinden ze het dus blijkbaar niet erg dat ik ook Early draai op de harder stream, gelukkig maar
Ik niet man. Dat kost me aan reisgeld alleen al 35 euro en 14 april is er een Djax it Up hier om de hoekquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef Sc0tTy het volgende:
T-Force, Haakon gaan jullie nog steeds naar Djax it Up?
Jeroenquote:
Thanks! Heb net meteen mijn setje voor volgende week opgenomenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
em-dee-em-aa keeps me high every day
goede originele en variërende tracklist! veel nummers die ik zelf niet zou kiezen, maar dat maakt het alleen maar mooier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Melo lijkt idd ergens op... kan er alleen niet opkomenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:04 schreef Baronpilsener het volgende:
Weet iemand van welke track deze melodie ookalweer was?
Noisecontrollers - In The Marinequote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Melo lijkt idd ergens op... kan er alleen niet opkomen
Juh dat is ook mijn knel punt maar Hengelo is voor mij nog verder ( was wel et feest waar ik oorspronkelijk heen wou )quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:14 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik niet man. Dat kost me aan reisgeld alleen al 35 euro en 14 april is er een Djax it Up hier om de hoek
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jeroen
[..]
Thanks! Heb net meteen mijn setje voor volgende week opgenomen
Nog even treklijstje van deze week die nu op lsdb staat:Matt Restless, eerste keer dat ik van die vent hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn setje verder!The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Jammer dan. Die kinderen weten de weg naar q-dance radio vast wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef T-Force het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef 16meter het volgende:
Jammer dan. Die kinderen weten de weg naar q-dance radio vast wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
het is inderdaad wel wat minder geworden... maar goed, wat wil je ook als je tijdje terugquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:24 schreef 16meter het volgende:
Wat is er trouwens met ome Kraajpses gebeurd?
Tijdje terug:
Nu:
Even voor de goede orde, dat ben ik dus niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef eQuaL het volgende:
Justin Bieber meldt zich ooktwitter:Jordy3105 twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 14:58:53Waar slaat dat hardcore op #FearFM reageer retweet
Die was ik nog vergeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is inderdaad wel wat minder geworden... maar goed, wat wil je ook als je tijdje terug
gemaakt hebt?!
Hergebruiken van melodieenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:04 schreef Baronpilsener het volgende:
Weet iemand van welke track deze melodie ookalweer was?
Sowieso schreeuwvocals met een combinatie van "gangsta", "shit" en "motherfuck(er/ing)".quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE heeft 2 zaterdagtickets voor Defqon.1 binnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan hoorDie kritiek geldt dan ook meteen voor elk nummer van Crypsis? Kan er geen een voor me halen zonder schreeuwvocals...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Sowieso schreeuwvocals met een combinatie van "gangsta", "shit" en "motherfuck(er/ing)".![]()
Geforceerd stoer doen.
Nee, lees mijn bericht nog eens.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die kritiek geldt dan ook meteen voor elk nummer van Crypsis? Kan er geen een voor me halen zonder schreeuwvocals...
Goed, je doelt dus echt op die specifieke woorden. Maar wat ik ermee bedoel is dat Crypsis altijd dit soort lyrics gebruikt. Dus als daar toevallig die 'foute' woorden tussen zitten, betekent dat niet dat Crypsis met deze vocals geforceerd stoer wil doen...quote:
Dat is ook echt nieuw ja..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Sowieso schreeuwvocals met een combinatie van "gangsta", "shit" en "motherfuck(er/ing)".![]()
Geforceerd stoer doen.
Nee, niet echt.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind Gangsta Shit een heerlijk nummertje hoor
3 seconden volgehouden!quote:
quote:
Ooit een shirt voor deze man gemaakt...nu een beetje spijt van...quote:
Maar daar staan dan ook alleen maar vette nummers opquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ooit een shirt voor deze man gemaakt...nu een beetje spijt van...
Ook dat vind ik een dikke trackquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:18 schreef robuust89 het volgende:
[..]
The motherfucking midintro, motherfucker!
Eerste paar seconden moest ik aan New Kids denken hahaquote:
Niet de kant die op gaquote:
Same herequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:27 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Eerste paar seconden moest ik aan New Kids denken haha
quote:
DIKquote:
Voorzover ik weet wel jaquote:
quote:
ja, mij ook; beetje happy hardcore stijlquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:27 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Eerste paar seconden moest ik aan New Kids denken haha
als je het over Alphaverb hebt; voor zover ik weet doet Intractable One er veel, in ieder geval deze trackquote:
Deze sowieso niet, die heeft ie zelf ingezongenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:04 schreef ReMcOrE het volgende:
als je het over Alphaverb hebt; voor zover ik weet doet Intractable One er veel, in ieder geval deze track
3x niks.quote:
In iedergeval een beter anthem dan die van defqon.quote:
Ik weet het nog niet, moet 'm denk ik een keer live horenquote:
Beetje saai maar zeker niet verkeerd als anthem (vooral vergeleken bij de poep die verders wordt geproduceertquote:
leuk liedje voor op de kermisquote:
Synth + meloquote:
Thnxquote:
Ik moet hem ook nog op vol geluid horen maar ik vind het bovenal een kwaliteitstrack en dat wilden we ook graagquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Inderdaad goed voor elkaar![]()
Hoewel ik geen fan ben van het anthem is het wel mooi om te zien hoe jullie feesten zich ontwikkelen, props!
Edit: Nu in het anthem zo in HQ hoor klinkt hij trouwens al een stuk beter als hoe hij in de Reverze liveset te horen was
Haha ja de vorige zal nooit meer overtroffen worden denk ikquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:38 schreef Krulliewullie het volgende:
Beetje saai maar zeker niet verkeerd als anthem (vooral vergeleken bij de poep die verders wordt geproduceert). De vorige vond ik wel 10x vetter!!
![]()
Niet helemaal mijn ding, jammer.quote:
quote:Zit je Radio 538 aan, hoor je Headhunterz - Dragonborn voorbij komen
Met de mededeling dat er vaker hardstyle gedraaid gaat worden!
twitter:yannickbruynes twitterde op donderdag 22-03-2012 om 07:54:51Gisterenavond @djheadhunterz - Dragonborn op Radio 538. Hardstyle takes over the world! #proudtobedutch reageer retweet
twitter:Yorickk93 twitterde op donderdag 22-03-2012 om 00:41:47En dan wordt #Dragonborn van @djheadhunterz gewoon gedraaid op 538! Wat een perfecte plaat is dat #lovelovelove! reageer retweet
twitter:INFLUENTIALZ twitterde op woensdag 21-03-2012 om 23:53:00Net @djheadhunterz - Dragonborn op @radio538!! De scene groeit, groeit en GROEIT!! #Harddance #Hardstyle reageer retweet
twitter:RO045 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 23:38:15Headhunters dragonborn op 538!!!!! reageer retweet
twitter:MarvinRamselaar twitterde op woensdag 21-03-2012 om 23:37:53Ze draaien dragonborn op radio 538!!! DOOD HARD! @djheadhunterz reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:37 schreef mstx het volgende:
quotes van twitter:twitter:yannickbruynes twitterde op donderdag 22-03-2012 om 07:54:51Gisterenavond @djheadhunterz - Dragonborn op Radio 538. Hardstyle takes over the world! #proudtobedutch reageer retweet
twitter:Yorickk93 twitterde op donderdag 22-03-2012 om 00:41:47En dan wordt #Dragonborn van @djheadhunterz gewoon gedraaid op 538! Wat een perfecte plaat is dat #lovelovelove! reageer retweet
twitter:INFLUENTIALZ twitterde op woensdag 21-03-2012 om 23:53:00Net @djheadhunterz - Dragonborn op @radio538!! De scene groeit, groeit en GROEIT!! #Harddance #Hardstyle reageer retweet
twitter:RO045 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 23:38:15Headhunters dragonborn op 538!!!!! reageer retweet
twitter:MarvinRamselaar twitterde op woensdag 21-03-2012 om 23:37:53Ze draaien dragonborn op radio 538!!! DOOD HARD! @djheadhunterz reageer retweet
Radio 538SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 'hokjes, oogkleppen & patat generatie' die het luistert
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:37 schreef mstx het volgende:
quotes van twitter:twitter:yannickbruynes twitterde op donderdag 22-03-2012 om 07:54:51Gisterenavond @djheadhunterz - Dragonborn op Radio 538. Hardstyle takes over the world! #proudtobedutch reageer retweet
HAHAHA, wat een topfeesten zullen de grote feesten worden als de 538 mensen er nog bijkomen ^^Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Mooie quotequote:Op donderdag 22 maart 2012 09:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HAHAHA, wat een topfeesten zullen de grote feesten worden als de 538 mensen er nog bijkomen ^^
Goeie ouwe tijd :quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:03 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Maar daar staan dan ook alleen maar vette nummers op
Das een bekende quotequote:Op donderdag 22 maart 2012 08:51 schreef Krulliewullie het volgende:
De 'hokjes, oogkleppen & patat generatie' die het luistert![]()
Vind dat er juist in 2012 ontzettend veel vette tracks zijn uitgekomenquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar nu we allemaal lekker lopen te zeiken en zeuren.
Kunnen we nu al in 2012 al een release roepen waar we eensgezind zijn over dat deze top is?
Ok, maar een aantal jaar geleden waren we allemaal redelijk eensgezind. Toen Zatox tracks uitbracht zoals rawstyle/ earfucking. Waren we toch eens dat hij gewoon top bezig was.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vind dat er juist in 2012 ontzettend veel vette tracks zijn uitgekomen
Ik vind Noisecontrollers - So High wel leuk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar nu we allemaal lekker lopen te zeiken en zeuren.
Kunnen we nu al in 2012 al een release roepen waar we eensgezind zijn over dat deze top is?
HET IS EEN COMPLOT!1!~111`!~11`1```!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind Noisecontrollers - So High wel leuk.
Maar wat me net opviel he... http://www.discogs.com/Noisecontrollers-So-High/release/3406894
Hij duurt 5:38.![]()
![]()
Noisecontrollers - So High / Universe was bornquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Noem jij eens tracks waarvan jij weet dat het merendeel dit wel een topplaat vindt.
Uh behalve die van Frequencerz ben ik zeker wel met je eens:quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Noisecontrollers - So High / Universe was born
Frontliner - Dreamdust
B-Front - Virus
Frequencerz - Revolution (Al kwam deze dacht ik op 31 dec. uit)
Zijn toch zeker tracks waarvan bijna iedereen ze wel vet vind neem ik aan
Ach... misschien heb ik ook het geluk dat heel veel vet vind. Kan de rauwe dingen van een B-Front erg waarderen, maar ook de meer euphorische tracks als van een Code Black (1 van m'n favo's op t moment).quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Q-dance zit de fans echt gek te maken
https://www.facebook.com/Official.Qdance/posts/250770388350899
[..]
Uh behalve die van Frequencerz ben ik zeker wel met je eens:
Dat dus. Andere 'artiesten' worden hier om dit soort vocals door het slijk gehaald.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef mstx het volgende:
[..]
3x niks.
Liedjes over het leven van een dj/partyganger hebben we al genoeg en Basshunter vocals zijn ook nooit mijn ding geweest.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Frontliner - Dreamdust
B-Front - Virus
Vind em voor een A2 plaat wel erg blij... Maar voor de rest een prima plaatquote:
Ik weet echt niet wat ik hier van moet vinden :/ Zo door me headset vind ik het niet echt een goeie plaat maar kan me voorstellen dat hij live echt een drive heeft als een mallequote:
quote:
Ik denk dat veel trancefanaten het daar niet mee eens zijn, maar dat is een gevoelskwestie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:25 schreef Voltreffer het volgende:
Een jumpstyle hype wil je natuurlijk niet, maar Trance lijkt er bijvoorbeeld toch ook niet onder te lijden?
Mischien ook wel minder, maar ik geloof dat in die scene een Armin van Buuren nog steeds gewaardeerd word?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik denk dat veel trancefanaten het daar niet mee eens zijn, maar dat is een gevoelskwestie.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:35 schreef Sc0tTy het volgende:
Mind.Illusion ik moet nu elke keer lachen als die dude 'Medic' zegt![]()
Door het 538 publiek wel, ik denk dat de puristen andere artiesten zullen noemen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Mischien ook wel minder, maar ik geloof dat in die scene een Armin van Buuren nog steeds gewaardeerd word?
Je weet zelluf! Als ik iets zeg dan is het als God's woord.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:24 schreef 16meter het volgende:
Goed nummertje, Bartman.
Originele titel + vocals ook.
Yess, Me likequote:
Luisterbaar, ja, maar echt 'vet niet neequote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Frontliner - Dreamdust
B-Front - Virus
Super vet allemaal !quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Frontliner - Dreamdust
B-Front - Virus
x2quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef Baronpilsener het volgende:
oké dit maakt m'n dag wel weer een beetje goed.
Wow! Wat een plaat! Sinds wanneer is die uit dan!? Gelijk kopen en op mijn telefoon zetten. Wooowwwww!quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef 16meter het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaDie MAG zo vaak worden gerepost zolang ik blijf leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste remix ooit gemaakt. By far
The Outside Agency
Izzzzz Nice!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers hebben een aantal oude platen (zoals Furyboyx, In The Marine, We Are) op soundcloud gezet als free-release![]()
Noisecontrollers
Wat een platen
Ik mis nog een hele hoopquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Izzzzz Nice!!
Mis alleen die Crump edit die ooit was gemaakt. Waar die vocal blijft hangen bij "crump " zeg maar. Heb daar nog een filmpje van van Emporium 2008 dacht ik, waar die als eerst gedraaid werd
Wat een mooi moment was dat
Nooit gedacht dat ik Furybox ooit nog in hoge kwaliteit zou horenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers hebben een aantal oude platen (zoals Furyboyx, In The Marine, We Are) op soundcloud gezet als free-release![]()
Noisecontrollers
Wat een platen
JorzoRquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Levitas het volgende:
Wie op FOK! was ook de boss bij Hardtraxx? El_Dani??
Heldenshitquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers
Wat een platen
Hmm.. Ik dacht dat er nog iemand anders was, volgens mij ook wat actiever.quote:
VET!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers
Wat een platen
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef 16meter het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaVET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja slecht Engels....quote:I had high expectations of Fuck you up of @DJZatox. Now heard and saw it. Conclusion: I miss the days of the #Creation EP. #GoldenDays
Ik ben benieuwdquote:DJ Zatox @DJZatox
@DailymomentsNL I have something like that in progress mate!
Dat, maar dan met Gaia 2008quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik Furybox ooit nog in hoge kwaliteit zou horen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
NC kicks zijn lekker ja, maar de oude ook. Night After Night is zo lekker met goede oordopjesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:49 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat, maar dan met Gaia 2008![]()
Nu nog de originele Gaia
Je kan wel horen dat hun kicks heel veel zijn veranderd, in positieve zin![]()
goede oordopjes, jij hebt toch een HD-25-ii? :Squote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
NC kicks zijn lekker ja, maar de oude ook. Night After Night is zo lekker met goede oordopjes
quote:
quote:
Dat inglisj is not verrie goed, en dan die track eronderquote:
Die stemquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:35 schreef Krulliewullie het volgende:
Leuk dat ze een keer in 't nederlands praten, dat is (bijna?) nooit!
Komt mij ook heel erg bekend voor, wie is dat?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:53 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Die stem![]()
Volgens mij ben ik daar vroegah meerdere keren op inslaap gevallen
Ja, dat Engels altijd in trailers, aftermovies en bij mc's is nergens voor nodig... er zijn maybe 3% buitenlanders (Qlimax, defQon en HardBass uitgezonderd). Fucking annoying :Squote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:35 schreef Krulliewullie het volgende:
Leuk dat ze een keer in 't nederlands praten, dat is (bijna?) nooit!
Bert, ik voel met je mee!! ben echt intens gelukkig op dit momentquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik Furybox ooit nog in hoge kwaliteit zou horen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
JorzoR
zekersquote:
Had 'm opgezet, en na een tijdje zat ik onbewust te headbangen. Goedgekeurd dus. Verrassendquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me aan de oude Digital punk stijl denken
Twitter komt gwn van de NC af joh!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:27 schreef T-Force het volgende:
It is a place of shreeks tweet tweet tweet tweet tweet tweet tweet tweettweet tweet tweet tweet tweet tweet tweet tweet tweettweet
twitter:frankieee88 twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 15:34:44@Emporium2012 Geweldige stem in die trailer! Roept herinneringen op, kan dat kloppen? Zoja, wie is het? reageer retweet
Nog niet veel verdertwitter:Emporium2012 twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 18:16:13@frankieee88 het is de stem van een bekende verhalen verteller, dus dat kan zeker kloppen :-) reageer retweet
Gruwelijk inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik heb zo'n idee dat dat free pack van Noisecontrollers het beste is wat dit jaar uitkomt(Al is het niet echt nieuw natuurlijk)
Wat een ongelofelijk dikke plaatjengs
Kom es @ FBquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gruwelijk inderdaad![]()
Over gruwelijk gesproken, morgen de trein instappen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan de hele nacht lang dit gebeuk![]()
Gruwelijke shit blijft dat tochquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gruwelijk inderdaad![]()
Over gruwelijk gesproken, morgen de trein instappen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan de hele nacht lang dit gebeuk![]()
Als ik dat luister denk ik: 'Waarom ga ik eigenlijk nog naar Hardstyle-feesten'?quote:
Welke camera weet ik niet exact, maar we hebben een flinke digitale fotocamera en een camera met een zuignapje voor timelapses in de auto. Ook hebben we een steadycam om de beelden zo recht mogelijk te schieten. Voor een impressie moet je maar even googlen wat dat is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm.. Ik dacht dat er nog iemand anders was, volgens mij ook wat actiever.
Heb in ieder geval iets heel vets op de planning staan: Een videoreport @ UtopiaKan er helaas nog niet heel veel over zeggen, aangezien er nog een aantal dingen geregeld moeten worden. Maar zodra ik iets kan zeggen, horen jullie het
Heb al wel wat vraagjes erover:
• Wat voor camera Hardtraxx dus gebruikte (ik moet een fatsoenlijke camera huren of kopen hier)
• Hoe zit het met het gebruiken van muziek in de video? Moet ik toestemming vragen aan label/artiest, etc.?
Gefeli !quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:51 schreef ElDani het volgende:
Zo> Tijd niet online kunnen zijn. Ik ben verhuisd naar De Bilt en heb een starterswoning met 2 vrienden van me waar we nu aan het klussen zijn. Gaat al zeker de goede kant op. Duurt echter 4 tot 6 weken om internet te regelen, hoe ze dat voor elkaar krijgen weet ik niet maar het zal dus nog wel even duren.
Ga mee dan!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Gruwelijke shit blijft dat toch
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:51 schreef ElDani het volgende:
Zo> Tijd niet online kunnen zijn. Ik ben verhuisd naar De Bilt en heb een starterswoning met 2 vrienden van me waar we nu aan het klussen zijn. Gaat al zeker de goede kant op. Duurt echter 4 tot 6 weken om internet te regelen, hoe ze dat voor elkaar krijgen weet ik niet maar het zal dus nog wel even duren.
Thanks. Aangezien ik verder nog niet echt concrete plannen heb om dit vaker te doen, ga ik denk ik een "professionele" videocamera huren. Niet zo`n zakformaat camera, maar zoiets:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:51 schreef ElDani het volgende:
Welke camera weet ik niet exact, maar we hebben een flinke digitale fotocamera en een camera met een zuignapje voor timelapses in de auto. Ook hebben we een steadycam om de beelden zo recht mogelijk te schieten. Voor een impressie moet je maar even googlen wat dat is.
Muziek moet je altijd toestemming van het label voor vragen. Hoe je dat exact doet moet je met de labels regelen. Wij hebben voor de eerste uitzending gratis releases gebruikt omdat je dan even nergens aan vast zit (wij wisten ook niet exact hoe we alles aan wouden gaan pakken, of het iets geslaagds zou worden etcetera). Deze zijn altijd vrij te gebruiken zover ik weet.
toen qlimax nog vet/geweldig/fantastisch/fenomenaal/awesome/gruwelijk/leuk wasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:17 schreef ThomasKuiper het volgende:
Wat een superherinneringen!!, echt kippenvel toen en nu!!
extended tickets he...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:08 schreef stoeltafel het volgende:
WTF Defqon is nog steeds niet uit verkocht. Minder populair?
Veel plezier met de vloerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:28 schreef RiKe het volgende:
Aankomende nacht genieten van Donkey Rollers live in Club Eclipse op Hardstyle Rockers! (Outland dus)
Is die weer vernieuwd sinds het geen Outland meer is?quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:17 schreef ThomasKuiper het volgende:
Wat een superherinneringen!!, echt kippenvel toen en nu!!
eens!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:27 schreef mstx het volgende:
[..]
toen qlimax nog vet/geweldig/fantastisch/fenomenaal/awesome/gruwelijk/leuk was
dat is een Seat Ibiza SC Style uit juni 2010quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
sjiek remco!is dat een nieuwe leon ofzo?
Seat Ibiza is een mooie auto, zou 'm liever in een andere kleur zien maar volgens mij ben je erop vooruit gegaanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
en mijn Polo-partymobiel (de auto waar ik vanaf juli 2007 naar mening kneiter van een feest ben geweest) heeft plaatsgemaakt voor andere automaar de herinnering blijft uiteraard, die vergaat nooit!
voortaan vervoer ik mezelf naar feesten in;
[ afbeelding ]
ik heb hem net 8 uurtjes, dus hij staat niet te koopquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:09 schreef RiKe het volgende:
Remco, het is een leuke wagen!
Heb er een tijdje in gereden voor een oude werkgever van me.
De 1.2 diesel ecomotive (dat vond ik dan weer minder).
Maar ik vind dit dan toch echt niet kunnen hoor!
dat zekerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:08 schreef Krulliewullie het volgende:
maar volgens mij ben je erop vooruit gegaan
Ging meer om de toebedeelde bijnaamquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb hem net 8 uurtjes, dus hij staat niet te koop
vanmiddag ff wat familie langsgeweest, kan nu nog iets van 380km voordat de eerste tank leeg isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:12 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ging meer om de toebedeelde bijnaam(geintje)
Hoeveel keer heb je al getankt?
Lekker cruisen met dit weer lijkt mij wel een must!
Klinkt als een zuinige bak!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanmiddag ff wat familie langsgeweest, kan nu nog iets van 380km voordat de eerste tank leeg is
gewoon 80 op de cruise control schommelt het rond 4,5 - 5,5 liter op de 100kmquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:17 schreef RiKe het volgende:
[..]
Klinkt als een zuinige bak!
380km is bij mij ongeveer het bereik met een volle tank
Zo dat is wel netjes ja!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon 80 op de cruise control schommelt het rond 4,5 - 5,5 liter op de 100km
en dat voor een 1.6 16V met 105pk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Camera is trouwens een Canon 550D. Een externe microfoon is sowieso wel handig om te hebben voor als je interviewtjes wil doen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nice! Gefeliciteerd!
[..]
Thanks. Aangezien ik verder nog niet echt concrete plannen heb om dit vaker te doen, ga ik denk ik een "professionele" videocamera huren. Niet zo`n zakformaat camera, maar zoiets:
[ afbeelding ]
Denk dat je daar wel fatsoenlijke beelden mee moet kunnen opnemen, en standaard, externe microfoon, extra accu's, etc. inbegrepen.
Ik verwacht een dezer dagen een update te krijgen, dus dan kan ik jullie er misschien wat meer over vertellen
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Zo dat is wel netjes ja!dat is een Subaru Impreza WRX STi ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Klopt helemaal, een STiquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is een Subaru Impreza WRX STi ofzo?![]()
¤1,90 de liter, jij tankt '98? en maximaal 1 op 9, damnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Klopt helemaal, een STi
Tanken wordt nu wel erg pijnlijk met bijna 1,90 per liter en een verbruik van MAXIMAAL 1 op 9...
Prutsert !quote:
Ach, heeft ook soms zo zn voordelenquote:
Hehe mjah ik wil wel boppen, vind autorijden heerlijk. Maar heb geen autoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ach, heeft ook soms zo zn voordelen
Euhm ja dus dat is (als ik voor m'n werk naar Rotterdam moet) 80-90 euri tanken elke 4 dagen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
¤1,90 de liter, jij tankt '98? en maximaal 1 op 9, damn
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:37 schreef RiKe het volgende:
Hey ik draai hardstyle in die auto, ik noem dat verknipt crossposten :p
Win !quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:37 schreef RiKe het volgende:
Hey ik draai hardstyle in die auto, ik noem dat verknipt crossposten :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op zondag 25 maart 2012 00:12 schreef Krulliewullie het volgende:
Hoppaa, Ground Zero weer 's nachts!!Dat is (buiten de sfeer om) iig wel fijner qua vervoer met OV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of die locatie met het OV te bereiken is overigens, maar als dat zo is en de line-up is goed ga ik het zeker overwegen.gr gr
Okayquote:
okquote:
Tering jantje. Wel mooi speelgoed!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:05 schreef RiKe het volgende:
[..]
Veel van de kilometers die ik maak krijg ik vergoed met de kilometervergoeding.
Maarja, dan draai ik nog verlies met elke kilometer
Ik ben servicedesk medewerker bij een behoorlijk grote multinational(Crocs, ja van die klompen met gaten
)
Daar komt trouwens wel bij dat de mijne wat "gekieteld" is met een grotere turbo, chiptuning and the works..
Ik zit op 370pk en 480nm koppel.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Zo dat is wel netjes ja!Hej RiKe, waar woon jij ongeveer? Was vandaag aan het fietsen met een maat, en toen zag ik vrijwel dezelfde auto voorbij rijden. Vond het wel toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was hier ergens![]()
wat bedoel je Bert?quote:Op zondag 25 maart 2012 04:25 schreef mstx het volgende:
uuh juaaaer defgnbserfgdha b oeiroieiieorixhbdbheyzyhdheoqiqhevddyuaiijebhtaiqheb e ja
Leiden toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 15:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hej RiKe, waar woon jij ongeveer? Was vandaag aan het fietsen met een maat, en toen zag ik vrijwel dezelfde auto voorbij rijden. Vond het wel toevallig
Het was hier ergens
Da's geheimtaal. Alleen kan ik het zelf ook niet meer lezen.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Da's geheimtaal. Alleen kan ik het zelf ook niet meer lezen.
Klopt!quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
The low frequencies can't be heard
But felt
It hits your body over and over and over
The deeper it goes
Do you feel it?
zat gister in de bioscoop, en in de zaal naast ons was er harde muziek bezig voordat onze film was begonnen. het enige geluid was dus de trillende muren en toen kreeg ik even een fijn gevoel van binnen
Ik ga over 1-2 weken ook het huis uit, is vandaag definitief geworden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:51 schreef ElDani het volgende:
Zo> Tijd niet online kunnen zijn. Ik ben verhuisd naar De Bilt en heb een starterswoning met 2 vrienden van me waar we nu aan het klussen zijn.
heer-lijkquote:
mooi werk kerel, waar ga je naartoe?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga over 1-2 weken ook het huis uit, is vandaag definitief geworden.
jaaa dat ook maar das wat anders, dit was een beetje hetzelfde gevoel als dat je bij een venue aan komt lopen en je het gedreun van de muziek binnen al kan horenquote:Op maandag 26 maart 2012 09:54 schreef 16meter het volgende:
dat het zo een beetje gaat kietelen zeg maar? hmm das lekker he
hardstyle, weinig spannends laatste tijd, inkoppertje etcquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
jaaa dat ook maar das wat anders, dit was een beetje hetzelfde gevoel als dat je bij een venue aan komt lopen en je het gedreun van de muziek binnen al kan horen
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
jaaa dat ook maar das wat anders, dit was een beetje hetzelfde gevoel als dat je bij een venue aan komt lopen en je het gedreun van de muziek binnen al kan horen
Het noord-westen van Ede. Appartement op 2 hoog die ik ga delen met een huisgenoot.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi werk kerel, waar ga je naartoe?
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Het noord-westen van Ede. Appartement op 2 hoog die ik ga delen met een huisgenoot.3 slaapkamers, grote woonkamer en een gigantisch balkon op het zuiden.
Huur ja.quote:
ja tog swaquote:Op maandag 26 maart 2012 20:00 schreef 16meter het volgende:
lkkr wijven meenemen elke avond
ik zou t wel weten
Het is natuurlijk wel lastig kiezen tussen al die oude pareltjes.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bedenk me trouwens net ik Furybox misschien wel helemaal niet de beste "oude" NC-track vind![]()
Aliensquote:Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bedenk me trouwens net ik Furybox misschien wel helemaal niet de beste "oude" NC-track vind![]()
Wanneer komt de line up van de housewarming party?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Het noord-westen van Ede. Appartement op 2 hoog die ik ga delen met een huisgenoot.3 slaapkamers, grote woonkamer en een gigantisch balkon op het zuiden.
Faces (Of Creation)quote:Op maandag 26 maart 2012 20:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel lastig kiezen tussen al die oude pareltjes.
Alle NC-tracks op deze pagina ken ik, duhh! Wat een vette platen toen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
Wanna Freak You, Wannabe, We Move
You Don't Own Me, kent iemand die (nog)?
allemaal noemen ging me ietwat verquote:Op maandag 26 maart 2012 20:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Alle NC-tracks op deze pagina ken ik, duhh! Wat een vette platen toen.
Reinforce mag ook wel tussen het rijtjeEn Joke the joker
dj qlimax en mc defcon komen soberzoquote:Op maandag 26 maart 2012 20:08 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Wanneer komt de line up van de housewarming party?
Kut, gemistquote:Op maandag 26 maart 2012 20:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu de Magic Show op NL3 bij DWDD!
Ze hebben het nu zelfs over The Greatest Show on Earth.
Huiskamerfeestenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:50 schreef mstx het volgende:
dj qlimax en mc defcon komen soberzo
doet 2-motion ook nog huiskamerfeesten of gaat hij al voor het grote geld?
met hun? dj defcon is 2 of meer mensen?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Huiskamerfeesten
Edit: Zie nu pas dat dj defcon er ook staat! Lijkt me geweldig om samen met hun te draaien![]()
Wahahaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:53 schreef mstx het volgende:
Ok geen hardstyle maar... zaterdag was MoH weer, en op LSDB werd de set van Korsakoff vs Evil Activities meteen met -40 votes naar beneden gehaald.
Krijg ik vanochtend een mailtje van Korsakoff dat ik al haar sets moet verwijderen.![]()
Of het is een slechte grap van iemand.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:53 schreef mstx het volgende:
Ok geen hardstyle maar... zaterdag was MoH weer, en op LSDB werd de set van Korsakoff vs Evil Activities meteen met -40 votes naar beneden gehaald.
Krijg ik vanochtend een mailtje van Korsakoff dat ik al haar sets moet verwijderen.![]()
Vengaboysquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tom.... 14.00 weer vanmiddag?
Wat kunnen we verwachten?
quote:
Volgende, deze had ik vorige week gemaakt!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:49 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
Zitten mijn requests in deze of de volgende mix?
Okay, ik wacht met smart ( ook omdat ik vergeten ben om welke tracks et gaatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Volgende, deze had ik vorige week gemaakt!
Whut??quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:53 schreef mstx het volgende:
Haha, nee het ging over de Houdini-show van Hans Klok.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kut, gemist
Was het boeiend?
TMS gaat lekker nu
quote:Ap van Pooij @ApvanPooij Close
#fearfm wat is dit nou weer voor muziek
quote:Ap van Pooij @ApvanPooij Reply Retweet Favorite · Open
#fearfm verneukte techno ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |