Hmm.. Ik dacht dat er nog iemand anders was, volgens mij ook wat actiever.quote:
VET!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers hebben een aantal oude platen (zoals Furyboyx, In The Marine, We Are) op soundcloud gezet als free-release![]()
Noisecontrollers
Wat een platen
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef 16meter het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaVET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja slecht Engels....quote:I had high expectations of Fuck you up of @DJZatox. Now heard and saw it. Conclusion: I miss the days of the #Creation EP. #GoldenDays
Ik ben benieuwdquote:DJ Zatox @DJZatox
@DailymomentsNL I have something like that in progress mate!
Dat, maar dan met Gaia 2008quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik Furybox ooit nog in hoge kwaliteit zou horen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
NC kicks zijn lekker ja, maar de oude ook. Night After Night is zo lekker met goede oordopjesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:49 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat, maar dan met Gaia 2008![]()
Nu nog de originele Gaia
Je kan wel horen dat hun kicks heel veel zijn veranderd, in positieve zin![]()
goede oordopjes, jij hebt toch een HD-25-ii? :Squote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
NC kicks zijn lekker ja, maar de oude ook. Night After Night is zo lekker met goede oordopjes
quote:
quote:
Dat inglisj is not verrie goed, en dan die track eronderquote:
Die stemquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:35 schreef Krulliewullie het volgende:
Leuk dat ze een keer in 't nederlands praten, dat is (bijna?) nooit!
Komt mij ook heel erg bekend voor, wie is dat?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:53 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Die stem![]()
Volgens mij ben ik daar vroegah meerdere keren op inslaap gevallen
Ja, dat Engels altijd in trailers, aftermovies en bij mc's is nergens voor nodig... er zijn maybe 3% buitenlanders (Qlimax, defQon en HardBass uitgezonderd). Fucking annoying :Squote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:35 schreef Krulliewullie het volgende:
Leuk dat ze een keer in 't nederlands praten, dat is (bijna?) nooit!
Bert, ik voel met je mee!! ben echt intens gelukkig op dit momentquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik Furybox ooit nog in hoge kwaliteit zou horen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
JorzoR
zekersquote:
Had 'm opgezet, en na een tijdje zat ik onbewust te headbangen. Goedgekeurd dus. Verrassendquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me aan de oude Digital punk stijl denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |