Ik denk dat veel trancefanaten het daar niet mee eens zijn, maar dat is een gevoelskwestie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:25 schreef Voltreffer het volgende:
Een jumpstyle hype wil je natuurlijk niet, maar Trance lijkt er bijvoorbeeld toch ook niet onder te lijden?
Mischien ook wel minder, maar ik geloof dat in die scene een Armin van Buuren nog steeds gewaardeerd word?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik denk dat veel trancefanaten het daar niet mee eens zijn, maar dat is een gevoelskwestie.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:35 schreef Sc0tTy het volgende:
Mind.Illusion ik moet nu elke keer lachen als die dude 'Medic' zegt![]()
Door het 538 publiek wel, ik denk dat de puristen andere artiesten zullen noemen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Mischien ook wel minder, maar ik geloof dat in die scene een Armin van Buuren nog steeds gewaardeerd word?
Je weet zelluf! Als ik iets zeg dan is het als God's woord.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:24 schreef 16meter het volgende:
Goed nummertje, Bartman.
Originele titel + vocals ook.
Yess, Me likequote:
Luisterbaar, ja, maar echt 'vet niet neequote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Noisecontrollers - So High / Universe was born
Frontliner - Dreamdust
B-Front - Virus
Frequencerz - Revolution (Al kwam deze dacht ik op 31 dec. uit)
Zijn toch zeker tracks waarvan bijna iedereen ze wel vet vind neem ik aan
Super vet allemaal !quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Noisecontrollers - So High / Universe was born
Frontliner - Dreamdust
B-Front - Virus
Frequencerz - Revolution (Al kwam deze dacht ik op 31 dec. uit)
Zijn toch zeker tracks waarvan bijna iedereen ze wel vet vind neem ik aan
x2quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef Baronpilsener het volgende:
oké dit maakt m'n dag wel weer een beetje goed.
Wow! Wat een plaat! Sinds wanneer is die uit dan!? Gelijk kopen en op mijn telefoon zetten. Wooowwwww!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef 16meter het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaDie MAG zo vaak worden gerepost zolang ik blijf leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste remix ooit gemaakt. By far
The Outside Agency
Izzzzz Nice!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers hebben een aantal oude platen (zoals Furyboyx, In The Marine, We Are) op soundcloud gezet als free-release![]()
Noisecontrollers
Wat een platen
Ik mis nog een hele hoopquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Izzzzz Nice!!
Mis alleen die Crump edit die ooit was gemaakt. Waar die vocal blijft hangen bij "crump " zeg maar. Heb daar nog een filmpje van van Emporium 2008 dacht ik, waar die als eerst gedraaid werd
Wat een mooi moment was dat
Nooit gedacht dat ik Furybox ooit nog in hoge kwaliteit zou horenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers hebben een aantal oude platen (zoals Furyboyx, In The Marine, We Are) op soundcloud gezet als free-release![]()
Noisecontrollers
Wat een platen
JorzoRquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Levitas het volgende:
Wie op FOK! was ook de boss bij Hardtraxx? El_Dani??
Heldenshitquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers
Wat een platen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |