Ik wel ja, tuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef Sc0tTy het volgende:
T-Force, Haakon gaan jullie nog steeds naar Djax it Up?
Zelde TT?quote:
Yep!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kan ik hier overigens nog iemand blij maken met een defqon code?
Leuk he die hokjes, oogkleppen & patat generatiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef T-Force het volgende:
Ik jaag iedereen weg met mijn oude platen op Fear.FMDat kunnen ze allemaal niet waarderen
Heb je maar eventjes up geratedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef T-Force het volgende:
Ik jaag iedereen weg met mijn oude platen op Fear.FMDat kunnen ze allemaal niet waarderen
waaruit blijkt dat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef T-Force het volgende:
Hoeveel had je vorige keer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Listeners die van 600 naar 496 gingen
Je moet ff zorgen dat je prime time komt tussen 20.00 - 21.00 Ik had vroeger toen meestal tussen de 1000 - 1200quote:
Hardhousequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef StM het volgende:
Dan moet je wel hitjes draaien wil je dat halenEnkel en alleen hitjes en dat iedere week.
Je bent te laat!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef Krulliewullie het volgende:
Hoppaaa, wat een dikke knalset T-ForceDikke platen, Muitos energia en perfecte opbouw, hulde!
Dat gaat niet gebeuren nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef StM het volgende:
Dan moet je wel hitjes draaien wil je dat halenEnkel en alleen hitjes en dat iedere week.
Voor de nieuwe TT? Ik zit niet de hele dag te wachten op het eindequote:
twitter:Jordy3105 twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 14:58:53Waar slaat dat hardcore op #FearFM reageer retweet
Ik begrijp dat niet, net als op de ether, je wordt er toch niet blij van als je iedere dag dezelfde 20 nummers hoort, dag in dag uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef StM het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef eQuaL het volgende:
Justin Bieber meldt zich ooktwitter:Jordy3105 twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 14:58:53Waar slaat dat hardcore op #FearFM reageer retweet
Ditquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Linkje 2-motion?
[..]
Ik begrijp dat niet, net als op de ether, je wordt er toch niet blij van als je iedere dag dezelfde 20 nummers hoort, dag in dag uit
Blijkbaar wel, want 3fm krijgt iedere keer smsjes 'JAAAA BOUNCERRR BOUNCEEEERRRRR' zeggen ze. Alsof de luisteraars hem in geen jaren meer hebben gehoord![]()
Wie is dat tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:36 schreef T-Force het volgende:
Van de stream-manager van Harder net ook nog een compliment gekregenVinden ze het dus blijkbaar niet erg dat ik ook Early draai op de harder stream, gelukkig maar
em-dee-em-aa keeps me high every dayquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:36 schreef T-Force het volgende:
Van de stream-manager van Harder net ook nog een compliment gekregenVinden ze het dus blijkbaar niet erg dat ik ook Early draai op de harder stream, gelukkig maar
Ik niet man. Dat kost me aan reisgeld alleen al 35 euro en 14 april is er een Djax it Up hier om de hoekquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef Sc0tTy het volgende:
T-Force, Haakon gaan jullie nog steeds naar Djax it Up?
Jeroenquote:
Thanks! Heb net meteen mijn setje voor volgende week opgenomenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
em-dee-em-aa keeps me high every day
goede originele en variërende tracklist! veel nummers die ik zelf niet zou kiezen, maar dat maakt het alleen maar mooier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Melo lijkt idd ergens op... kan er alleen niet opkomenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:04 schreef Baronpilsener het volgende:
Weet iemand van welke track deze melodie ookalweer was?
Noisecontrollers - In The Marinequote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Melo lijkt idd ergens op... kan er alleen niet opkomen
Juh dat is ook mijn knel punt maar Hengelo is voor mij nog verder ( was wel et feest waar ik oorspronkelijk heen wou )quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:14 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik niet man. Dat kost me aan reisgeld alleen al 35 euro en 14 april is er een Djax it Up hier om de hoek
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jeroen
[..]
Thanks! Heb net meteen mijn setje voor volgende week opgenomen
Nog even treklijstje van deze week die nu op lsdb staat:Matt Restless, eerste keer dat ik van die vent hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn setje verder!The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Jammer dan. Die kinderen weten de weg naar q-dance radio vast wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef T-Force het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef 16meter het volgende:
Jammer dan. Die kinderen weten de weg naar q-dance radio vast wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
het is inderdaad wel wat minder geworden... maar goed, wat wil je ook als je tijdje terugquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:24 schreef 16meter het volgende:
Wat is er trouwens met ome Kraajpses gebeurd?
Tijdje terug:
Nu:
Even voor de goede orde, dat ben ik dus niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef eQuaL het volgende:
Justin Bieber meldt zich ooktwitter:Jordy3105 twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 14:58:53Waar slaat dat hardcore op #FearFM reageer retweet
Die was ik nog vergeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is inderdaad wel wat minder geworden... maar goed, wat wil je ook als je tijdje terug
gemaakt hebt?!
Hergebruiken van melodieenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:04 schreef Baronpilsener het volgende:
Weet iemand van welke track deze melodie ookalweer was?
Sowieso schreeuwvocals met een combinatie van "gangsta", "shit" en "motherfuck(er/ing)".quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE heeft 2 zaterdagtickets voor Defqon.1 binnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan hoorDie kritiek geldt dan ook meteen voor elk nummer van Crypsis? Kan er geen een voor me halen zonder schreeuwvocals...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Sowieso schreeuwvocals met een combinatie van "gangsta", "shit" en "motherfuck(er/ing)".![]()
Geforceerd stoer doen.
Nee, lees mijn bericht nog eens.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die kritiek geldt dan ook meteen voor elk nummer van Crypsis? Kan er geen een voor me halen zonder schreeuwvocals...
Goed, je doelt dus echt op die specifieke woorden. Maar wat ik ermee bedoel is dat Crypsis altijd dit soort lyrics gebruikt. Dus als daar toevallig die 'foute' woorden tussen zitten, betekent dat niet dat Crypsis met deze vocals geforceerd stoer wil doen...quote:
Dat is ook echt nieuw ja..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Sowieso schreeuwvocals met een combinatie van "gangsta", "shit" en "motherfuck(er/ing)".![]()
Geforceerd stoer doen.
Nee, niet echt.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind Gangsta Shit een heerlijk nummertje hoor
3 seconden volgehouden!quote:
quote:
Ooit een shirt voor deze man gemaakt...nu een beetje spijt van...quote:
Maar daar staan dan ook alleen maar vette nummers opquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ooit een shirt voor deze man gemaakt...nu een beetje spijt van...
Ook dat vind ik een dikke trackquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:18 schreef robuust89 het volgende:
[..]
The motherfucking midintro, motherfucker!
Eerste paar seconden moest ik aan New Kids denken hahaquote:
Niet de kant die op gaquote:
Same herequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:27 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Eerste paar seconden moest ik aan New Kids denken haha
quote:
DIKquote:
Voorzover ik weet wel jaquote:
quote:
ja, mij ook; beetje happy hardcore stijlquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:27 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Eerste paar seconden moest ik aan New Kids denken haha
als je het over Alphaverb hebt; voor zover ik weet doet Intractable One er veel, in ieder geval deze trackquote:
Deze sowieso niet, die heeft ie zelf ingezongenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:04 schreef ReMcOrE het volgende:
als je het over Alphaverb hebt; voor zover ik weet doet Intractable One er veel, in ieder geval deze track
3x niks.quote:
In iedergeval een beter anthem dan die van defqon.quote:
Ik weet het nog niet, moet 'm denk ik een keer live horenquote:
Beetje saai maar zeker niet verkeerd als anthem (vooral vergeleken bij de poep die verders wordt geproduceertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |