Twitter komt gwn van de NC af joh!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:27 schreef T-Force het volgende:
It is a place of shreeks tweet tweet tweet tweet tweet tweet tweet tweettweet tweet tweet tweet tweet tweet tweet tweet tweettweet
twitter:frankieee88 twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 15:34:44@Emporium2012 Geweldige stem in die trailer! Roept herinneringen op, kan dat kloppen? Zoja, wie is het? reageer retweet
Nog niet veel verdertwitter:Emporium2012 twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 18:16:13@frankieee88 het is de stem van een bekende verhalen verteller, dus dat kan zeker kloppen :-) reageer retweet
Gruwelijk inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik heb zo'n idee dat dat free pack van Noisecontrollers het beste is wat dit jaar uitkomt(Al is het niet echt nieuw natuurlijk)
Wat een ongelofelijk dikke plaatjengs
Kom es @ FBquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gruwelijk inderdaad![]()
Over gruwelijk gesproken, morgen de trein instappen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan de hele nacht lang dit gebeuk![]()
Gruwelijke shit blijft dat tochquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gruwelijk inderdaad![]()
Over gruwelijk gesproken, morgen de trein instappen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan de hele nacht lang dit gebeuk![]()
Als ik dat luister denk ik: 'Waarom ga ik eigenlijk nog naar Hardstyle-feesten'?quote:
Welke camera weet ik niet exact, maar we hebben een flinke digitale fotocamera en een camera met een zuignapje voor timelapses in de auto. Ook hebben we een steadycam om de beelden zo recht mogelijk te schieten. Voor een impressie moet je maar even googlen wat dat is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm.. Ik dacht dat er nog iemand anders was, volgens mij ook wat actiever.
Heb in ieder geval iets heel vets op de planning staan: Een videoreport @ UtopiaKan er helaas nog niet heel veel over zeggen, aangezien er nog een aantal dingen geregeld moeten worden. Maar zodra ik iets kan zeggen, horen jullie het
Heb al wel wat vraagjes erover:
• Wat voor camera Hardtraxx dus gebruikte (ik moet een fatsoenlijke camera huren of kopen hier)
• Hoe zit het met het gebruiken van muziek in de video? Moet ik toestemming vragen aan label/artiest, etc.?
Gefeli !quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:51 schreef ElDani het volgende:
Zo> Tijd niet online kunnen zijn. Ik ben verhuisd naar De Bilt en heb een starterswoning met 2 vrienden van me waar we nu aan het klussen zijn. Gaat al zeker de goede kant op. Duurt echter 4 tot 6 weken om internet te regelen, hoe ze dat voor elkaar krijgen weet ik niet maar het zal dus nog wel even duren.
Ga mee dan!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Gruwelijke shit blijft dat toch
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:51 schreef ElDani het volgende:
Zo> Tijd niet online kunnen zijn. Ik ben verhuisd naar De Bilt en heb een starterswoning met 2 vrienden van me waar we nu aan het klussen zijn. Gaat al zeker de goede kant op. Duurt echter 4 tot 6 weken om internet te regelen, hoe ze dat voor elkaar krijgen weet ik niet maar het zal dus nog wel even duren.
Thanks. Aangezien ik verder nog niet echt concrete plannen heb om dit vaker te doen, ga ik denk ik een "professionele" videocamera huren. Niet zo`n zakformaat camera, maar zoiets:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:51 schreef ElDani het volgende:
Welke camera weet ik niet exact, maar we hebben een flinke digitale fotocamera en een camera met een zuignapje voor timelapses in de auto. Ook hebben we een steadycam om de beelden zo recht mogelijk te schieten. Voor een impressie moet je maar even googlen wat dat is.
Muziek moet je altijd toestemming van het label voor vragen. Hoe je dat exact doet moet je met de labels regelen. Wij hebben voor de eerste uitzending gratis releases gebruikt omdat je dan even nergens aan vast zit (wij wisten ook niet exact hoe we alles aan wouden gaan pakken, of het iets geslaagds zou worden etcetera). Deze zijn altijd vrij te gebruiken zover ik weet.
toen qlimax nog vet/geweldig/fantastisch/fenomenaal/awesome/gruwelijk/leuk wasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:17 schreef ThomasKuiper het volgende:
Wat een superherinneringen!!, echt kippenvel toen en nu!!
extended tickets he...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:08 schreef stoeltafel het volgende:
WTF Defqon is nog steeds niet uit verkocht. Minder populair?
Veel plezier met de vloerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:28 schreef RiKe het volgende:
Aankomende nacht genieten van Donkey Rollers live in Club Eclipse op Hardstyle Rockers! (Outland dus)
Is die weer vernieuwd sinds het geen Outland meer is?quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:17 schreef ThomasKuiper het volgende:
Wat een superherinneringen!!, echt kippenvel toen en nu!!
eens!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:27 schreef mstx het volgende:
[..]
toen qlimax nog vet/geweldig/fantastisch/fenomenaal/awesome/gruwelijk/leuk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |