dat is een Seat Ibiza SC Style uit juni 2010quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
sjiek remco!is dat een nieuwe leon ofzo?
Seat Ibiza is een mooie auto, zou 'm liever in een andere kleur zien maar volgens mij ben je erop vooruit gegaanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
en mijn Polo-partymobiel (de auto waar ik vanaf juli 2007 naar mening kneiter van een feest ben geweest) heeft plaatsgemaakt voor andere automaar de herinnering blijft uiteraard, die vergaat nooit!
voortaan vervoer ik mezelf naar feesten in;
[ afbeelding ]
ik heb hem net 8 uurtjes, dus hij staat niet te koopquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:09 schreef RiKe het volgende:
Remco, het is een leuke wagen!
Heb er een tijdje in gereden voor een oude werkgever van me.
De 1.2 diesel ecomotive (dat vond ik dan weer minder).
Maar ik vind dit dan toch echt niet kunnen hoor!
dat zekerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:08 schreef Krulliewullie het volgende:
maar volgens mij ben je erop vooruit gegaan
Ging meer om de toebedeelde bijnaamquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb hem net 8 uurtjes, dus hij staat niet te koop
vanmiddag ff wat familie langsgeweest, kan nu nog iets van 380km voordat de eerste tank leeg isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:12 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ging meer om de toebedeelde bijnaam(geintje)
Hoeveel keer heb je al getankt?
Lekker cruisen met dit weer lijkt mij wel een must!
Klinkt als een zuinige bak!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanmiddag ff wat familie langsgeweest, kan nu nog iets van 380km voordat de eerste tank leeg is
gewoon 80 op de cruise control schommelt het rond 4,5 - 5,5 liter op de 100kmquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:17 schreef RiKe het volgende:
[..]
Klinkt als een zuinige bak!
380km is bij mij ongeveer het bereik met een volle tank
Zo dat is wel netjes ja!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon 80 op de cruise control schommelt het rond 4,5 - 5,5 liter op de 100km
en dat voor een 1.6 16V met 105pk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Camera is trouwens een Canon 550D. Een externe microfoon is sowieso wel handig om te hebben voor als je interviewtjes wil doen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nice! Gefeliciteerd!
[..]
Thanks. Aangezien ik verder nog niet echt concrete plannen heb om dit vaker te doen, ga ik denk ik een "professionele" videocamera huren. Niet zo`n zakformaat camera, maar zoiets:
[ afbeelding ]
Denk dat je daar wel fatsoenlijke beelden mee moet kunnen opnemen, en standaard, externe microfoon, extra accu's, etc. inbegrepen.
Ik verwacht een dezer dagen een update te krijgen, dus dan kan ik jullie er misschien wat meer over vertellen
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Zo dat is wel netjes ja!dat is een Subaru Impreza WRX STi ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Klopt helemaal, een STiquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is een Subaru Impreza WRX STi ofzo?![]()
¤1,90 de liter, jij tankt '98? en maximaal 1 op 9, damnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Klopt helemaal, een STi
Tanken wordt nu wel erg pijnlijk met bijna 1,90 per liter en een verbruik van MAXIMAAL 1 op 9...
Prutsert !quote:
Ach, heeft ook soms zo zn voordelenquote:
Hehe mjah ik wil wel boppen, vind autorijden heerlijk. Maar heb geen autoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ach, heeft ook soms zo zn voordelen
Euhm ja dus dat is (als ik voor m'n werk naar Rotterdam moet) 80-90 euri tanken elke 4 dagen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
¤1,90 de liter, jij tankt '98? en maximaal 1 op 9, damn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |