Wahahaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:53 schreef mstx het volgende:
Ok geen hardstyle maar... zaterdag was MoH weer, en op LSDB werd de set van Korsakoff vs Evil Activities meteen met -40 votes naar beneden gehaald.
Krijg ik vanochtend een mailtje van Korsakoff dat ik al haar sets moet verwijderen.![]()
Of het is een slechte grap van iemand.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:53 schreef mstx het volgende:
Ok geen hardstyle maar... zaterdag was MoH weer, en op LSDB werd de set van Korsakoff vs Evil Activities meteen met -40 votes naar beneden gehaald.
Krijg ik vanochtend een mailtje van Korsakoff dat ik al haar sets moet verwijderen.![]()
Vengaboysquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tom.... 14.00 weer vanmiddag?
Wat kunnen we verwachten?
quote:
Volgende, deze had ik vorige week gemaakt!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:49 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
Zitten mijn requests in deze of de volgende mix?
Okay, ik wacht met smart ( ook omdat ik vergeten ben om welke tracks et gaatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Volgende, deze had ik vorige week gemaakt!
Whut??quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:53 schreef mstx het volgende:
Haha, nee het ging over de Houdini-show van Hans Klok.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kut, gemist
Was het boeiend?
TMS gaat lekker nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |