Afijn Wat doet Hero?quote:Hero Brinkman stapt uit de fractie.Dat is het gevolg van de fractievergadering van vanochtend over de kritiek van de PVV'er op het Polenmeldpunt. De situatie is zodanig onhoudbaar geworden dat Brinkman uit de partij stapt, zo heeft Dagelijkse Standaard bevestigd gekregen bij bronnen rondom de fractie. Dat is een grote tegenvaller voor de coalitie. Zonder Brinkman is er geen meerderheid meer in de Tweede Kamer.
Brinkman is één van de PVV'ers die het loyaalst was aan het kabinet. Naar verwachting zal hij de coalitie als eenmansfractie blijven steunen. Het is niet bekend wat zijn beslissing voor gevolgen heeft voor zijn positie als fractievoorzitter namens de PVV in de Staten van Noord Holland. Om 13.00 uur houdt hij een persconferentie in Nieuwspoort.
Kans dus dat het kabinet gaat vallen vandaag?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:52 schreef Reya het volgende:
Grappig, toen het kabinet aantrad werd Brinkman al genoemd als in potentie de zwakste schakel.
Dat lijkt me niet het geval.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Kans dus dat het kabinet gaat vallen vandaag?
In het geval van Brinkman zou ijdelheid me een aannemelijke verklaring lijken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom zou Brinkman uit de fractie stappen? Daar win je helemaal niks mee, je krijgt er niet meer macht door en de volgende verkiezingen kan je je hele campagne zelf regelen. Kansloze zaak.
Hij hd toch al zn kruit verschoten bij Wilders. Direct nadat hij op de stemlijst kwam van de 2010 verkiezingen begon hij al opstandig te doen (toen kon wilders hem er niet meer makkelijk van weghalen). Dit is hij blijven doen... Denk dus niet dat hij op de kieslijst zou hebben gestaan in 2015.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom zou Brinkman uit de fractie stappen? Daar win je helemaal niks mee, je krijgt er niet meer macht door en de volgende verkiezingen kan je je hele campagne zelf regelen. Kansloze zaak.
Nee, het kabinet heeft de SGP nog achter de hand en Brinkman zal ook op de meeste onderwerpen mee stemmen (mocht hij er uit stappen) dus er is nog genoeg Kamersteun voor het kabinet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Idd, kut SGPquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, het kabinet heeft de SGP nog achter de hand en Brinkman zal ook op de meeste onderwerpen mee stemmen (mocht hij er uit stappen) dus er is nog genoeg Kamersteun voor het kabinet.
Brinkman lijkt me wel het type dat zichzelf zo belangrijk vindt dat hij bizarre eisen gaat opstellen als 'tegenprestatie' voor zijn steun.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, het kabinet heeft de SGP nog achter de hand en Brinkman zal ook op de meeste onderwerpen mee stemmen (mocht hij er uit stappen) dus er is nog genoeg Kamersteun voor het kabinet.
Dat is waar, maar dan nog is het vreemd omdat hij er nu geen invloed mee wint voor de tijd dat hij nog in de Kamer zit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij hd toch al zn kruit verschoten bij Wilders. Direct nadat hij op de stemlijst kwam van de 2010 verkiezingen begon hij al opstandig te doen (toen kon wilders hem er niet meer makkelijk van weghalen). Dit is hij blijven doen... Denk dus niet dat hij op de kieslijst zou hebben gestaan in 2015.
Zit Van der Staaij in het Catshuis? Hoe kun je nou vertrouwen op een partij met wie halve afspraken zijn gemaakt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
enig idee wanneer dat geregistreerd is?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:06 schreef remlof het volgende:
www.groepbrinkman.nl is iig al geregistreerd.
Volgens mij is Brinkman er oprecht van overtuigd dat hij een gedemocratiseerde, open PVV 'voor de verstandige kiezers' kan en gaat oprichten. Dit zat er al maanden aan te komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan nog is het vreemd omdat hij er nu geen invloed mee wint voor de tijd dat hij nog in de Kamer zit.
Datum registratie 2010-11-22quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:08 schreef Zith het volgende:
[..]
enig idee wanneer dat geregistreerd is?
Het zou me niet verbazen als hij de gok gaat nemen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij is Brinkman er oprecht van overtuigd dat hij een gedemocratiseerde, open PVV 'voor de verstandige kiezers' kan en gaat oprichten. Dit zat er al maanden aan te komen.
November 2010, is dat niet de periode dat Brinkman kwam met het idee voor een PVV jeugdafdeling?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:10 schreef GI het volgende:
Dat domein zegt weinig.
lijstbrinkman.nl is door dezelfde persoon geregistreerd.
Datum registratie 2010-11-22
Datum laatste wijziging 2011-11-25
Ergens zou het kunnen inderdaad. Vergeet ook niet zijn fundamentele meningsverschillen die 'toevallig' elke keer naar buiten kwamen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als hij de gok gaat nemen.
Hij moet ook wat natuurlijk. Mochten er verkiezingen komen dat lijkt met me ook waarschijnlijk dat hij niet meer op de PVV lijst zou staan. En als je dan als alternatief met een eigen lijst komt is het denk ik te laat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ergens zou het kunnen inderdaad. Vergeet ook niet zijn fundamentele meningsverschillen die 'toevallig' elke keer naar buiten kwamen.
Je zou trouwens andersom kunnen redeneren dat Wilders hem eruit getrapt heeft (vertrouwt hem niet meer) en dit een opening biedt om de stekker uit het kabinet te trekken.
Of het loopt met een sisser af. Maar de media opzoeken is verdacht nu.
interessante theorie.... hummm ik zie Brinkman er wel voor aan de zaakjes zo te spelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:21 schreef OProg het volgende:
Dus dan nu de gok nemen en dit een stap voor proberen te zijn?
Sensatiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:53 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien heeft hij een beetje verstand gekregen. Ik hoop dat die hele PVV uit elkaar dondert.
Dat is te danken aan Wilders de controlefreak die alles allemaal alleen wilde bepalen. In plaats dat hij een screeningsbureau inschakelde. De mensen die op de PVV stemmen stemmen PVV vanwege het Islam-standpunt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:37 schreef Anno2012 het volgende:
Ik heb me altijd verbaasd dat iemand met het verleden van Hero (dronken,vluchten voor politie,aangiftes tegen hem, drankprobleem, toegeven dat je als ME'er graag mensen neerslaat) in de politiek kan zitten. Dat er dan ook nog mensen op stemmen vind ik nog schrikbarender.
Of het hem lukt is natuurlijk een ander verhaal, maar hij zal wel overtuiging van zijn eigen kunnen hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:28 schreef Friek_ het volgende:
Brinkman zou het denk ik nooit lukken om zo'n partij op te bouwen. Daarvoor mist hij de boerenslimheid en politieke geslepenheid van Wilders. Hij zou direct bij de volgende verkiezingen stranden (of 1 zetel halen). Ergens weet hij dat ook denk ik, waardoor ik vermoed dat eerder Wilders hem juist gedumpt heeft.
quote:Frenk de Boer
Het blijkt dat Brinkman de Poolse nationaliteit bezit. Wat een Hero. #meldpunt #pvv #brinkman
Niet vanwege het islamstandpunt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is te danken aan Wilders de controlefreak die alles allemaal alleen wilde bepalen. In plaats dat hij een screeningsbureau inschakelde. De mensen die op de PVV stemmen stemmen PVV vanwege het Islam-standpunt.
Mwa op een gegeven moment is de sfeer gewoon zo verziekt dat rationele argumenten geen rol meer spelen. Ik neem aan dat het polenmeldpunt de druppel was.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan nog is het vreemd omdat hij er nu geen invloed mee wint voor de tijd dat hij nog in de Kamer zit.
"Ik ben uw Hero"quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:57 schreef Toekito het volgende:
Ik gok dat Hero een Geertje doet, uit de partij stappen en nog een splinterpartijtje opricht.
Dat is niet zo moeilijk. Het is een heel eng ondemocratisch genootschap. Dat heeft Karen Geurtsen aangetoond.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hero Brinkman is sowieso de enigste PVV'er met een beetje verstand.
Klopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:00 schreef Geralt het volgende:
Men zit met 75 zetels als hij uitstapt toch?
Klopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:00 schreef Geralt het volgende:
Ja maar hij zal de zaak wel blijven gedogen en de SGP is er ook nog.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:00 schreef Geralt het volgende:
enigequote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hero Brinkman is sowieso de enigste PVV'er met een beetje verstand.
77 met SGPquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:00 schreef Geralt het volgende:
Told you so.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:03 schreef Geralt het volgende:
Kut. Hij laat de coalitie niet vallen.
Slappe zak
Tuurlijk niet, maar daar staat vast een prijs tegenover.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:03 schreef Geralt het volgende:
Slappe zak
Dat heet: politiek.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:03 schreef Geralt het volgende:
Slappe zak
Je kan het noemen wat je wilt. Hij had zn naam pas eer aan gedaan als hij de coalitie keihard liet vallen.quote:
Opgestaptquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij is niet boos, hij is teleurgesteld.
Maar ik heb even gemist of hij nu zelf opstapt of eruit gedonderd is.
Henk en Ingrid kijken SBS.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:06 schreef Pino112 het volgende:
Wat doet die plopkap van SBS zo groot in beeld?
die rechter is redelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:06 schreef MPC60 het volgende:
Wie is die chick die zo verveelt zit te kijken?
Maar wie is het?quote:
Alsof andere partijen nooit een Kamerlid gekend hebben die uit de fractie stapte. Er is te veel hoop bij sommigen op een LPF-scenario, maar dat vind ik juist onwaarschijnlijk omdat Wilders de touwtjes strak in handen heeft en omdat hij zo ongeveer het meest ervaren Kamerlid is dat er rond loopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:35 schreef Arolsen het volgende:
Hopelijk zet de betonrot in de PVV nu flink verder door.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof andere partijen nooit een Kamerlid gekend hebben die uit de fractie stapte. Er is te veel hoop bij sommigen op een LPF-scenario, maar dat vind ik juist onwaarschijnlijk omdat Wilders de touwtjes strak in handen heeft en omdat hij zo ongeveer het meest ervaren Kamerlid is dat er rond loopt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof andere partijen nooit een Kamerlid gekend hebben die uit de fractie stapte. Er is te veel hoop bij sommigen op een LPF-scenario, maar dat vind ik juist onwaarschijnlijk omdat Wilders de touwtjes strak in handen heeft en omdat hij zo ongeveer het meest ervaren Kamerlid is dat er rond loopt.
Daarvoor heeft de man te weinig charisma.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:09 schreef Breekfast het volgende:
Zou wat zijn als Brinkman straks alle zetels in de peilingen weg pakt bij Wilders
Keep on dreaming. Hij heeft te veel waardigheid om zich te verlagen tot het niveau van Wilders.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:09 schreef Breekfast het volgende:
Zou wat zijn als Brinkman straks alle zetels in de peilingen weg pakt bij Wilders
Nee, die blonde kraai, die had charisma.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daarvoor heeft de man te weinig charisma.
Misschien noemen ze het "In onderling overleg"? Net zoals een ontslagen voetbaltrainer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij is niet boos, hij is teleurgesteld.
Maar ik heb even gemist of hij nu zelf opstapt of eruit gedonderd is.
Och, toen Wilders er uit stapte zeiden ook een hoop mensen dat dat vreemde mannetje met dat gekke haar kansloos zou zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daarvoor heeft de man te weinig charisma.
Ik dacht toch dat ze definitief de politiek de rug had toegekeerd. Hoe zou het zijn afgelopen als zij in plaats van Rutte leider van de VVD was geworden?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:11 schreef TUFKAL het volgende:
Ja op Twitter gaat het gerucht dat verdonk en hero een partij beginnen.
Je kan zeggen wat je wil: maar dat heeft hij wel ja. i.i.g. een uitstraling.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die blonde kraai, die had charisma.
je kletst weer eens uit je blanke nekkiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een lach als een boer met kiespijn neem ik aan?
Dan hadden we nu in ieder geval geen VVD-kabinet gehad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat ze definitief de politiek de rug had toegekeerd. Hoe zou het zijn afgelopen als zij in plaats van Rutte leider van de VVD was geworden?
Je weet dat er al een hele sloot PVV-ers uit de verschillende fracties is vertrokken?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een lach als een boer met kiespijn neem ik aan?
Nee, beide zaken die ik aanhaal zijn waar:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:12 schreef DRidder het volgende:
je kletst weer eens uit je blanke nekkie
Nah. Ik vond Brinkman altijd al de PVV'er die nog het meeste verstand en redelijkheid had.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:13 schreef 3-voud het volgende:
2010: "Brinkman is een idioot!"
2011: "Brinkman is een idioot!"
2012: "Brinkman is een held!"
En dan claimen die schreeuwmeeuwen hogere intelligentie dan Henk & Ingrid...
Oei, je klinkt zuur.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:13 schreef 3-voud het volgende:
2010: "Brinkman is een idioot!"
2011: "Brinkman is een idioot!"
2012: "Brinkman is een held!"
En dan claimen die schreeuwmeeuwen hogere intelligentie dan Henk & Ingrid...
Brinkman sloot niet uit dat er ooit een verbod zou komen op hoofddoekjes in bussen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nah. Ik vond Brinkman altijd al de PVV'er die nog het meeste verstand en redelijkheid had.
Kan dat, staatsrechtelijk, van partij wisselen tijdens de kamerperiode?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:14 schreef Sloggi het volgende:
Hero naar de VVD, en aan het eind van de dag is er niets veranderd.
Hoofddoekjes willen verbieden in bussen = klootzak zijn ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:16 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Brinkman sloot niet uit dat er ooit een verbod zou komen op hoofddoekjes in bussen.
Brinkman is net zo goed een klootzak als de rest van de PVV, een klootzak die nu toevallig een goede daad verricht.
Ja. Kamerleden zijn formeel niet gebonden aan een fractie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef Quarant het volgende:
[..]
Kan dat, staatsrechtelijk, van partij wisselen tijdens de kamerperiode?
Zijn optredens in bv P&W waren altijd hilarisch slecht inderdaad. Heel PVV.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:16 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Brinkman sloot niet uit dat er ooit een verbod zou komen op hoofddoekjes in bussen.
Brinkman is net zo goed een klootzak als de rest van de PVV, een klootzak die nu toevallig een goede daad verricht.
Ik zal ook nooit op die man stemmen. Zijn ideeën zijn totaal verschillend met de mijne. Ik zeg alleen dat Brinkman, vergeleken met de andere PVV'ers, nog de meest verstandige was in die fractie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:16 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ach ja, slechter dan Ton Elias kan bijna niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:14 schreef Sloggi het volgende:
Hero naar de VVD, en aan het eind van de dag is er niets veranderd.
Maar op deze basis eruit stappen kon die imo ook in 2007 al.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nah. Ik vond Brinkman altijd al de PVV'er die nog het meeste verstand en redelijkheid had.
Nee, Wilders spreekt zelf ook zelden. Die doet dat per twitter of sms.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:21 schreef Breekfast het volgende:
Hahaha hij heeft Wilders nog niet eens gesproken hierover![]()
Zou graag Wilders zijn gezicht zien tijdens het horen van het nieuws.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:21 schreef Breekfast het volgende:
Hahaha hij heeft Wilders nog niet eens gesproken hierover![]()
Ja het dekt de lading niet precies, maar een fout figuur is het zeker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Hoofddoekjes willen verbieden in bussen = klootzak zijn ?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:22 schreef themole het volgende:
[..]
Zou graag Wilders zijn gezicht zien tijdens het horen van het nieuws.
quote:Na Hero hebben we altijd nog Sisi en Fanta
Staatsrechtelijk kent men het fenomeen partijen geeneens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ja...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Hoofddoekjes willen verbieden in bussen = klootzak zijn ?
Conform de wetgeving ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja...
Ik bepaal zelf wel wat ik op mijn hoofd zet in de bus.
Wat een niveau toch.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef DRidder het volgende:
Hero Brinkman?wie is dat!wij p.v.v.ers hebben maar een leider,onze trouwe Geert Wilders!een pvv stemmers familie uit Roermond met 54 familieleden,we staan niet voor 100% maar voor 200% achter de p.v.v.
peter selder, roermond | 12:33 | 20.03.12
Niet veel anders dan de gemiddelde partij-adept toch?quote:
Verschil is natuurlijk dat Hero binnen de PVV niet op zichzelf staat. Afsplitsers en relletjes heb je af en toe maar binnen de PVV is het onderhand wel schering en inslag.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, beide zaken die ik aanhaal zijn waar:
- Wilders is een van de Kamerleden met de langste ancienniteit.
- In het verleden hebben andere fracties ook leden gekend die er uit gestapt zijn. Sterker nog, ik herinner mij er nog een van een maand geleden.
Ja..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ik denk (inderdaad, een aanname) dat de PVV een beduidend fanatiekere aanhang heeft dan de meeste andere partijen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet veel anders dan de gemiddelde partij-adept toch?
Correct.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja..
De kamerzetels worden door de wet toegewezen aan een persoon en niet aan een partij.
Als iemand de kamer verlaat dan is iemand van zijn partij als eerste op de lijst die recht heeft op de vrije zetel. Ik dacht in volgorde van de ingediende kandidatenlijst bij de verkiezingen
Mwoah, de ballonnenbrigade van de SP of de Yes we Cohen acties van vorig jaar doen mij anders vermoeden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk (inderdaad, een aanname) dat de PVV een beduidend fanatiekere aanhang heeft dan de meeste andere partijen.
Peter kan beter naar Noord-Korea verhuizen of iets dergelijks. Eén electoraat, één partij, één leider.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef DRidder het volgende:
Hero Brinkman?wie is dat!wij p.v.v.ers hebben maar een leider,onze trouwe Geert Wilders!een pvv stemmers familie uit Roermond met 54 familieleden,we staan niet voor 100% maar voor 200% achter de p.v.v.
peter selder, roermond | 12:33 | 20.03.12
Ik denk dat de aanhang van de SP op dit vlak het beste kan worden vergeleken met die van de PVV. Maar goed: aannames.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, de ballonnenbrigade van de SP of de Yes we Cohen acties van vorig jaar doen mij anders vermoeden.
Ik denk niet dat de VVD dat gaat doen op korte termijn. Dat zou ze weer als PVV light neerzetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Quarant het volgende:
Eenmansfractie geeft hem meer macht dan aansluiten bij de VVD![]()
Spannend.
Coaltie steunt boerkaverbod, mocht je daar op doelenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:40 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Een kledingfascist bij de VVD, dat gaat de VVD nooit doen.
OV gaat mij ook te ver, maar Turkije was bijvoorbeeld vroeger ook streng op dit gebied.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:45 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik doel op hoofddoekjes, dat gaat wel net iets verder.
Dat wordt vast een leuk vragenuurquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef eriksd het volgende:
Zo maar eens het vragenuur kijken, hoe Hero daar zit tussen de PVV
Mooi dat ie toch in de partijtraditie handelt.quote:13.27 uur: Hero Brinkman heeft zijn vertrek uit de PVV per sms aan Wilders medegedeeld.
Beetje maatschappelijk verantwoordelijke baas ziet het door de vingers (Politiek24.nl)quote:
al die Nos sites zijn geblokt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
Beetje maatschappelijk verantwoordelijke baas ziet het door de vingers (Politiek24.nl)
Ben benieuwd of ie vroeger ook zijn vriendinnetjes dumpte per briefquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef freako het volgende:
[..]
Mooi dat ie toch in de partijtraditie handelt..
proxy? PC thuis bedienen op afstand?quote:
ik kan hier niet in de proxy kloten helaas en pc thuis staat uit (stom)quote:
Ze moet toch wat gezien die peilingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:56 schreef eriksd het volgende:
Haha, die Jolande blijft ook maar om zich heen schoppen.
Geen idee wat Groenlinks nou eigenlijk wil.
"Het CPB heeft gezegd dat de recessie komt door het beleid van Rutte!"quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ze moet toch wat gezien die peilingen.
Moet dat dan niet Twitter zijn?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef freako het volgende:
[..]
Mooi dat ie toch in de partijtraditie handelt..
Die Sap is echt beroerd zeg!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
"Het CPB heeft gezegd dat de recessie komt door het beleid van Rutte!"
Zo opzichtig onjuist dat het eerder tragisch wordt.
Triest.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan hier niet in de proxy kloten helaas en pc thuis staat uit (stom)
Is van Zondag, en niet over Brinkman. Snap je punt, maar niet hier.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar zei hij dat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:55 schreef Sloggi het volgende:
Leuke reactie van Van der Staaij met een waarheid als een koe: dit kabinet heeft het vertrouwen van de meerderheid van het parlement tot het tegendeel bewezen is.
Is uit het vragenuur, van vandaag, in afwachting van de binnenkomst van Brinkman, op een vraag over Brinkman.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
[..]
Is van Zondag, en niet over Brinkman. Snap je punt, maar niet hier.
Dit kabinet had er nooit mogen komen!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:55 schreef Sloggi het volgende:
Leuke reactie van Van der Staaij met een waarheid als een koe: dit kabinet heeft het vertrouwen van de meerderheid van het parlement tot het tegendeel bewezen is.
Goed voorbeeld doet volgen, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:57 schreef Toekito het volgende:
Ik gok dat Hero een Geertje doet, uit de partij stappen en nog een splinterpartijtje opricht.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verder wil ik kwijt dat het vandaag een mooie dag is. De lente is losgebarsten, de zon schijnt, de rechtse rampencoalitie is hun meerderheid kwijt.
Dat een Kamerlid zich tijdens een zittingsperiode aansluit bij een andere al bestaande partij zou wel vrij uniek zijn. Meestal beginnen dat soort Kamerleden hun eigen partij (soms succesvol, vaak niet), of ze stappen pas over nadat ze uit het parlement verdwenen waren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja..
De kamerzetels worden door de wet toegewezen aan een persoon en niet aan een partij.
Met dien verstande dat eerst de kandidaten met genoeg voorkeursstemmen aan de beurt zijn. Na de verkiezingen wordt per partij een lijst opgesteld tbv de opvolging. Eerst de kandidaten met >25% van de kiesdeler aan voorkeursstemmen (aflopend gesorteerd), dan de overige kandidaten in de volgorde van de lijst. Bij elke nieuwe vacature wordt er weer bovenaan begonnen op die lijst.quote:Als iemand de kamer verlaat dan is iemand van zijn partij als eerste op de lijst die recht heeft op de vrije zetel. Ik dacht in volgorde van de ingediende kandidatenlijst bij de verkiezingen
4763. Zie: http://www.kiesraad.nl/nl(...)weede_Kamer_2003.pdfquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef Elfletterig het volgende:
En hij heeft bovendien meer electoraal mandaat om zo'n stap te zetten. Ik weet niet hoe veel stemmen VVD'er Wilders in 2003 haalde (kan het zo gauw niet terugvinden), maar het was niet genoeg om met voorkeursstemmen te worden gekozen. Brinkman haalde die grens in 2010 wel.
Volledig mee eens. Dit kabinet rustte op slechts 49,55 procent van de uitgebrachte stemmen. Alleen door een gunstig uitgevallen afrondingsverschil hebben ze de krapst denkbare meerderheid van 1 zetels behaald.quote:
Dank. Grofweg slechts een kwart van het aantal stemmen dat Brinkman in 2010 haalde, dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:08 schreef freako het volgende:
[..]
4763. Zie: http://www.kiesraad.nl/nl(...)weede_Kamer_2003.pdf
Driekwart van Wilders' voorkeursstemmen kwamen overigens uit Limburg in 2003, dus vermoedelijk heeft zijn woonplaats (toen nog Venlo) daar ook nog aardig bij geholpen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank. Grofweg slechts een kwart van het aantal stemmen dat Brinkman in 2010 haalde, dus.
Ik hoorde het live op de radio een klein uurtje geleden. Tenenkrommend en tekenend voor het niveau binnen de PVV.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:13 schreef borisz het volgende:
Dion G.
Na Hero, hebben we Fanta, Pepsi en Sisi nog
Nu nog die brievenbusplasser nog.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:13 schreef borisz het volgende:
Dion G.
Na Hero, hebben we Fanta, Pepsi en Sisi nog
Die zoeken kennelijk ook naar een geschikt moment.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:20 schreef Friek_ het volgende:
Dat het CDA nu begint te morrelen is wel bijzonder opvallend. Dat kan wel eens het einde betekenen.
Zou Brinkman Ferrier en Koppejan onbewust het laatste zetje hebben gegeven om ook op te stappen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:20 schreef Friek_ het volgende:
Dat het CDA nu begint te morrelen is wel bijzonder opvallend. Dat kan wel eens het einde betekenen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
Complottheorie op Twitter: Brinkman, oud-politieagent, was al die tijd undercover bij de PVV.
Als je erover doordenkt, zijn sommige stukjes in de puzzel wel verrassend toevallig:
- Het CDA heeft net een nieuwe koers bepaald
- De PvdA heeft net z'n oude leider afgezet en een nieuwe gekozen
- VVD en CDA onderhandelen met de PVV en weten precies wat Wilders had willen inleveren...
Al UFO's boven het Catshuis gesignaleerd?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
Complottheorie op Twitter: Brinkman, oud-politieagent, was al die tijd undercover bij de PVV.
Als je erover doordenkt, zijn sommige stukjes in de puzzel wel verrassend toevallig:
- Het CDA heeft net een nieuwe koers bepaald
- De PvdA heeft net z'n oude leider afgezet en een nieuwe gekozen
- VVD en CDA onderhandelen met de PVV en weten precies wat Wilders had willen inleveren...
Misschien zijn die wel makkelijker te paaien dan Brinkman, inderdaad. Brinkman staat vanaf nu ongewild te boek als onbetrouwbaar. Rutte weet wat -ie aan de SGP heeft. In de Eerste Kamer is er al samenwerking en Rutte heeft de boel al fijn voorgemasseerd tijdens de SGP-jongerendag...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:23 schreef MilaNL het volgende:
Of de SGP wordt een officiële tweede gedoogpartner.
Dat is heel waarschijnlijk inderdaad. Ik gok dat de uitkomst zal worden dat de VVD en CDA coalitiepartners zullen blijven en de SGP als gedoogpartner aansluit in de onderhandelingen (en alles dus ongeveer bleef zoals het was). Al zullen dan wel de afspraken op tafel moeten die de VVD met de SGP heeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:23 schreef MilaNL het volgende:
Of de SGP wordt een officiële tweede gedoogpartner.
Dan vind ik die theorie dat de Amerikanen nooit op de maan geland zijn een stuk geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, maar fantaseren over een complottheorie mag toch wel? Er zijn ook mensen die heel serieus menen dat de PVV een initiatief van de VVD is geweest... Als dat zo is, is het best een geslaagd plan geweest: 31 + 24 zetels, samen 57.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Al UFO's boven het Catshuis gesignaleerd?
Tuurlijk. Net zoals ik er een grapje over mag maken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar fantaseren over een complottheorie mag toch wel? Er zijn ook mensen die heel serieus menen dat de PVV een initiatief van de VVD is geweest... Als dat zo is, is het best een geslaagd plan geweest: 31 + 24 zetels, samen 57.
Buma lult een eind in het rond maar er komt geen woord uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:27 schreef eriksd het volgende:
Ferry speelt Buma en Rutte wel mooi tegen elkaar uit zeg.
Zegt allemaal niks, dat bewees Woutertje Bos wel met zijn actie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:26 schreef remlof het volgende:
14.21 uur: D66-leider Pechtold wijst erop dat de regering van premier Rutte nu steunt op de PVV, Brinkman, de SGP en twee dissidenten binnen het CDA. 'Een wankel geheel'.
Als deze was gemaakt door Micha Kat, dan zou Demmink de oorzaak zijn van het opstappen van Brinkman.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
Een waardige opvolger van Balkenende dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Buma lult een eind in het rond maar er komt geen woord uit.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een waardige opvolger van Balkenende dus.
Dat zal niet zo'n lang lijstje zijn, en het gaat alleen om behoud van bestaande zaken, geen nieuw beleid:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is heel waarschijnlijk inderdaad. Ik gok dat de uitkomst zal worden dat de VVD en CDA coalitiepartners zullen blijven en de SGP als gedoogpartner aansluit in de onderhandelingen (en alles dus ongeveer bleef zoals het was). Al zullen dan wel de afspraken op tafel moeten die de VVD met de SGP heeft.
Ik snap waar Pechtold heen wil, maar het klopt feitelijk niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:26 schreef remlof het volgende:
14.21 uur: D66-leider Pechtold wijst erop dat de regering van premier Rutte nu steunt op de PVV, Brinkman, de SGP en twee dissidenten binnen het CDA. 'Een wankel geheel'.
De regelgeving hieromtrent strenger maken staat wel degelijk op het verlanglijstje van SGP, CDA en PVV. Hoe lang kan de VVD dat tegen blijven houden? Ook zij zullen moeten slikken...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:30 schreef freako het volgende:
[..]
Dat zal niet zo'n lang lijstje zijn, en het gaat alleen om behoud van bestaande zaken, geen nieuw beleid:
- Geen versoepelingen op medisch-ethisch gebied (euthanasie, abortus, vaccinaties)
twitter:FrankAlserda twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 14:29:56Oppositie wil debat vanmiddag over vertrek #pvv #Brinkman . #cda zal dat debat niet tegenhouden. #vragenuurtje #ned1 #vvd #cdja #pvda #sp reageer retweet
Nee, de regering is ook afhankelijk van de PvdA wat betreft de euro en de EU. Cohen had al aangekondigd daarmee op te houden. Het lijkt er nu op dat de PvdA daar niet teveel de nadruk op wil leggen maar eerst de gedoogpartners harde maatregelen wil laten voorstellen zodat ze daarmee de verkiezingen in moeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap waar Pechtold heen wil, maar het klopt feitelijk niet.
Het gedoogakkoord heeft de steun van VVD, de voltallige CDA-fractie en de PVV; inclusief Brinkman, die verklaard heeft dat hij het gedoogakkoord steunt, omdat daar mede zijn handtekening onder staat.
Waar het nu om gaat, is dat de regering onderhandelt over aanvullende bezuinigingen. En dan is het de vraag wie dat steunen. Als Brinkman geen steun geeft, wordt men afhankelijk van de SGP.
Het draagvlak uit de verkiezingsuitslag is ook een nooit bestaand fenomeen geweest.quote:Overigens zijn de twee dissidenten van het CDA een niet-bestaand fenomeen. Ze hebben zich in de media eventjes opstandig getoond, maar volgen in de praktijk als makke schaapjes de rechtse fractiediscipline. Ze zijn het predicaat "dissident" niet waardig.
Dit komt hem niet zo goed uit nee.quote:
Let op, bij nieuwe verkiezingen zal hij een groot deel van de PVVérs trekken. Straks krijg je een regering pvv/VVD/Groep Brinkman. Dan zullen zij die om nieuwe verkiezingen roepen nog hard terug op aarde komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:36 schreef Anno2012 het volgende:
Tokkie nederland zal wel weer op Brinkman gaan stemmen
Gaat niet gebeuren. PVV en Brinkman delen stemmen van huidige PVV'ers. Er zullen maar weinig VVD'ers overstappen naar Brinkman, en ook maar weinig CDA'ers overstappen naar VVD.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Straks krijg je een regering pvv/VVD/Groep Brinkman.
Toch opvallend. Het is welhaast onvermijdelijk dat de coalitie (inclusief PVV) uit elkaar zal worden gespeeld tijdens dat debat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:36 schreef remlof het volgende:
twitter:FrankAlserda twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 14:29:56Oppositie wil debat vanmiddag over vertrek #pvv #Brinkman . #cda zal dat debat niet tegenhouden. #vragenuurtje #ned1 #vvd #cdja #pvda #sp reageer retweet
Tijd voor Samsom om zich te gaan bewijzen als oppositieleider. Dit is een mooie kans om de coalitie uit elkaar te spelen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Toch opvallend. Het is welhaast onvermijdelijk dat de coalitie (inclusief PVV) uit elkaar zal worden gespeeld tijdens dat debat.
Het doet me ergens aan denken... - het ligt op het puntje van m'n tong...quote:PVV-leider Geert Wilders betreurt het dat Hero Brinkman uit de PVV-fractie is gestapt en alleen als Kamerlid doorgaat. 'Een triest moment en onnodig. Maar we zullen met dit feit moeten leven', aldus Wilders.
Hij vindt dat de onderhandelingen in het Catshuis tussen VVD, CDA en PVV gewoon kunnen doorgaan. Wilders wees erop dat Brinkman heeft aangekondigd ook in zijn nieuwe rol het kabinet te zullen steunen en geen grote eisen te zullen stellen.
Wilders ziet het vertrek van Brinkman als 'een heel vervelend moment'. Maar, zo benadrukte hij, in de fractie is er steeds bij meerderheid van stemmen besloten. Hij beschouwt het niet als een persoonlijke nederlaag, maar hij erkende dat het niet gelukt is 'de boel bij elkaar te houden'. 'Een tegenslag is het zeker.'
Zie ik absoluut niet gebeuren. Brinkman is te genuanceerd in vergelijking met Wilders. Ik denk dat hij zich moeilijk kan onderscheiden van Wilders op een aantal punten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Let op, bij nieuwe verkiezingen zal hij een groot deel van de PVVérs trekken. Straks krijg je een regering pvv/VVD/Groep Brinkman. Dan zullen zij die om nieuwe verkiezingen roepen nog hard terug op aarde komen.
Kunnen ze wel weer vier jaar alles afkeuren wat er gebeurt...dat is ook wat 'waard'
Een mooier cadeau kon Hero Brinkman hem niet geven. Dit is een buitenkansje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:46 schreef Breekfast het volgende:
Tijd voor Samsom om zich te gaan bewijzen als oppositieleider. Dit is een mooie kans om de coalitie uit elkaar te spelen inderdaad.
Samsom en Roemer moeten nu samen combineren om deze gammele gasten eruit te spelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een mooier cadeau kon Hero Brinkman hem niet geven. Dit is een buitenkansje.
Is Wilders niet in Den Haag?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef Thomas B. het volgende:
Dit moet echt hoogverraad zijn voor Wilders wat ik nu hoor op Nederland 1. Die moet buiten zinnen zijn op het moment.
Bron: Volkskrantquote:'Hero Brinkman heeft in staatsrechtelijk opzicht het voorrecht om Statenlid te blijven.' Dat zei commissaris van de Koningin Johan Remkes van Noord-Holland vanmiddag in een reactie.
Brinkman is fractievoorzitter van de PVV in Provinciale Staten van Noord-Holland. Hij blijft lid van de Noord-Hollandse Staten, zei hij dinsdag. Of hij namens de PVV in de Staten blijft, is nog niet duidelijk. De PVV-fractie van Noord-Holland vergadert woensdagavond over de situatie die is ontstaan.
Ik wou het net opmerkenquote:
oh ok. Zag namelijk geen pics van vandaag en omdat Brinkman hem smste.quote:
Ik kan het helaas niet zien of horen, maar Brinkman diskwalificeert zichzelf op deze manier dan wel als VVD'er, mocht -ie zich daar bij willen aansluiten. Hij is namelijk veel te kritisch over Wilders...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef MilaNL het volgende:
Brinkman in volle oppositie tegen Wilders. Mooie tv.
stond op div. sites dat Brinkman per sms zijn vertrek bekend maakte.quote:
Brinkman zal wat meer vergoeding krijgen omdat hij nu een eenmansfractie heeft en leidt, maar verder niet veel (los van eventuele indirecte kosten door onzekerheid e.d.).quote:
Paar duizend op jaarbasis, los van onzekerheid op financiële markten.quote:
Hij heeft recht op werknemer en mag stagair inhurenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:01 schreef Toekito het volgende:
Het salaris van 7000 ¤ bruto waren we al kwijt alleen krijgt Brinkman nu geloof paar % meer omdat hij fractieleider is.
Dat heb je als Kamerlid sowieso toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij heeft recht op werknemer en mag stagair inhuren
Ik zal spoedig m'n sollicitatie insturen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij heeft recht op werknemer en mag stagair inhuren
Morgen..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Die vraag hadden mensen zich beter kunnen stellen voordat ze bij diverse verkiezingen de PVV aan zetels hielpen...quote:
Ja volgens mij wel, dus kost ook weinig extra. Alleen de paar procent nu die fractievoorzitter is en evt. verhuizing van kamer in het gebouw. Neem aan dat die niet bij de PVV blijft zitten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat heb je als Kamerlid sowieso toch?
Wat is er precies aan de hand dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef Breekfast het volgende:
Rutte doet weer eens alsof er niks aan de hand is.
Zo kan je er ook mee omgaan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef Breekfast het volgende:
Rutte doet weer eens alsof er niks aan de hand is.
Hij is zijn meerderheid kwijt. Degenen die nieuwe bezuinigingen aan het bespreken zijn vertegenwoordigen niet eens meer een meerderheid.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als er nieuwe verkiezingen komen dan is dat het bewijs dat in Nederland je stem geen fuck meer waard is.
Formeel gezien kan dat ook nooit, want Kamerleden zijn onafhankelijk en mogen zelf weten hoe zij stemmen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:10 schreef Breekfast het volgende:
Wilders kan geen garantie meer geven dat Brinkman akkoord gaat met de bezuinigingen.
En Wilders krijgt iets minder omdat zijn fractie kleiner is geworden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:01 schreef Toekito het volgende:
Het salaris van 7000 ¤ bruto waren we al kwijt alleen krijgt Brinkman nu geloof paar % meer omdat hij fractieleider is.
Jup,quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:12 schreef freako het volgende:
[..]
En Wilders krijgt iets minder omdat zijn fractie kleiner is geworden.
Is in de achterkamertjes echt wel handjeklap over gedaan. Ja ook de PVV doet gewoon aan achterkamertjes politiek.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hij is zijn meerderheid kwijt. Degenen die nieuwe bezuinigingen aan het bespreken zijn vertegenwoordigen niet eens meer een meerderheid.
Wilders kan geen garantie meer geven dat Brinkman akkoord gaat met de bezuinigingen.
Oh wauw, een toeslag van ¤70 bruto/maand. Kan ie een rondje van geven. En dan is het wel te hopen dat ie daarna niet weer de barman voor zijn bek slaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jup,
Een kamerlid ontvangt geen salaris (of loon), maar een onkostenvergoeding, de schadeloosstelling. Eind 2006 bedroeg deze in ca. ¤7.000 per maand. De kamervoorzitter ontvangt een schadeloosstelling van ca. ¤9.400. Voor fractievoorzitters geldt een toeslag van 1% (fractie met 1 kamerlid) tot 11,5% (35 of meer leden).
Zit Mark R daar wel op te wachten gezien het tegengeluid dat hij liet horen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:13 schreef Ritmo het volgende:
Overigens snap ik de paniek niet wat betreft het kabinet. Brinkman is meer VVD dan PVV. Wellicht sluit ie gewoon aan daar.
Wat zei ie dan precies? Even gemist.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zit Mark R daar wel op te wachten gezien het tegengeluid dat hij liet horen?
Denk inderdaad dat Stef Blok hem er niet graag bij wil. Zoiemand die zijn eigen gang gaat zien ze denk ik liever niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zit Mark R daar wel op te wachten gezien het tegengeluid dat hij liet horen?
Aan de coalitiepartijen / brinkman/ SGP zal het niet gaan liggen, eerder aan hoeveel geduld de PvdA nog heeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef TUFKAL het volgende:
Overspannen reactiesalles blijft zoals het was, let maar op.
Dat zou ik niet te hard roepen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef TUFKAL het volgende:
Overspannen reactiesalles blijft zoals het was, let maar op.
De PvdA wacht beter even tot 2013, als de Nederlandse economie weer herstelt en de vervelende bezuinigingen achter de rug zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:17 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Aan de coalitiepartijen / brinkman/ SGP zal het niet gaan liggen, eerder aan hoeveel geduld de PvdA nog heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |