Het zou me niet verbazen als hij de gok gaat nemen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij is Brinkman er oprecht van overtuigd dat hij een gedemocratiseerde, open PVV 'voor de verstandige kiezers' kan en gaat oprichten. Dit zat er al maanden aan te komen.
November 2010, is dat niet de periode dat Brinkman kwam met het idee voor een PVV jeugdafdeling?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:10 schreef GI het volgende:
Dat domein zegt weinig.
lijstbrinkman.nl is door dezelfde persoon geregistreerd.
Datum registratie 2010-11-22
Datum laatste wijziging 2011-11-25
Ergens zou het kunnen inderdaad. Vergeet ook niet zijn fundamentele meningsverschillen die 'toevallig' elke keer naar buiten kwamen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als hij de gok gaat nemen.
Hij moet ook wat natuurlijk. Mochten er verkiezingen komen dat lijkt met me ook waarschijnlijk dat hij niet meer op de PVV lijst zou staan. En als je dan als alternatief met een eigen lijst komt is het denk ik te laat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ergens zou het kunnen inderdaad. Vergeet ook niet zijn fundamentele meningsverschillen die 'toevallig' elke keer naar buiten kwamen.
Je zou trouwens andersom kunnen redeneren dat Wilders hem eruit getrapt heeft (vertrouwt hem niet meer) en dit een opening biedt om de stekker uit het kabinet te trekken.
Of het loopt met een sisser af. Maar de media opzoeken is verdacht nu.
interessante theorie.... hummm ik zie Brinkman er wel voor aan de zaakjes zo te spelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:21 schreef OProg het volgende:
Dus dan nu de gok nemen en dit een stap voor proberen te zijn?
Sensatiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:53 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien heeft hij een beetje verstand gekregen. Ik hoop dat die hele PVV uit elkaar dondert.
Dat is te danken aan Wilders de controlefreak die alles allemaal alleen wilde bepalen. In plaats dat hij een screeningsbureau inschakelde. De mensen die op de PVV stemmen stemmen PVV vanwege het Islam-standpunt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:37 schreef Anno2012 het volgende:
Ik heb me altijd verbaasd dat iemand met het verleden van Hero (dronken,vluchten voor politie,aangiftes tegen hem, drankprobleem, toegeven dat je als ME'er graag mensen neerslaat) in de politiek kan zitten. Dat er dan ook nog mensen op stemmen vind ik nog schrikbarender.
Of het hem lukt is natuurlijk een ander verhaal, maar hij zal wel overtuiging van zijn eigen kunnen hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:28 schreef Friek_ het volgende:
Brinkman zou het denk ik nooit lukken om zo'n partij op te bouwen. Daarvoor mist hij de boerenslimheid en politieke geslepenheid van Wilders. Hij zou direct bij de volgende verkiezingen stranden (of 1 zetel halen). Ergens weet hij dat ook denk ik, waardoor ik vermoed dat eerder Wilders hem juist gedumpt heeft.
quote:Frenk de Boer
Het blijkt dat Brinkman de Poolse nationaliteit bezit. Wat een Hero. #meldpunt #pvv #brinkman
Niet vanwege het islamstandpunt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is te danken aan Wilders de controlefreak die alles allemaal alleen wilde bepalen. In plaats dat hij een screeningsbureau inschakelde. De mensen die op de PVV stemmen stemmen PVV vanwege het Islam-standpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |