Brinkman sloot niet uit dat er ooit een verbod zou komen op hoofddoekjes in bussen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nah. Ik vond Brinkman altijd al de PVV'er die nog het meeste verstand en redelijkheid had.
Kan dat, staatsrechtelijk, van partij wisselen tijdens de kamerperiode?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:14 schreef Sloggi het volgende:
Hero naar de VVD, en aan het eind van de dag is er niets veranderd.
Hoofddoekjes willen verbieden in bussen = klootzak zijn ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:16 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Brinkman sloot niet uit dat er ooit een verbod zou komen op hoofddoekjes in bussen.
Brinkman is net zo goed een klootzak als de rest van de PVV, een klootzak die nu toevallig een goede daad verricht.
Ja. Kamerleden zijn formeel niet gebonden aan een fractie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef Quarant het volgende:
[..]
Kan dat, staatsrechtelijk, van partij wisselen tijdens de kamerperiode?
Zijn optredens in bv P&W waren altijd hilarisch slecht inderdaad. Heel PVV.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:16 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Brinkman sloot niet uit dat er ooit een verbod zou komen op hoofddoekjes in bussen.
Brinkman is net zo goed een klootzak als de rest van de PVV, een klootzak die nu toevallig een goede daad verricht.
Ik zal ook nooit op die man stemmen. Zijn ideeën zijn totaal verschillend met de mijne. Ik zeg alleen dat Brinkman, vergeleken met de andere PVV'ers, nog de meest verstandige was in die fractie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:16 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ach ja, slechter dan Ton Elias kan bijna niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:14 schreef Sloggi het volgende:
Hero naar de VVD, en aan het eind van de dag is er niets veranderd.
Maar op deze basis eruit stappen kon die imo ook in 2007 al.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nah. Ik vond Brinkman altijd al de PVV'er die nog het meeste verstand en redelijkheid had.
Nee, Wilders spreekt zelf ook zelden. Die doet dat per twitter of sms.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:21 schreef Breekfast het volgende:
Hahaha hij heeft Wilders nog niet eens gesproken hierover![]()
Zou graag Wilders zijn gezicht zien tijdens het horen van het nieuws.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:21 schreef Breekfast het volgende:
Hahaha hij heeft Wilders nog niet eens gesproken hierover![]()
Ja het dekt de lading niet precies, maar een fout figuur is het zeker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Hoofddoekjes willen verbieden in bussen = klootzak zijn ?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:22 schreef themole het volgende:
[..]
Zou graag Wilders zijn gezicht zien tijdens het horen van het nieuws.
quote:Na Hero hebben we altijd nog Sisi en Fanta
Staatsrechtelijk kent men het fenomeen partijen geeneens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef Quarant het volgende:
[..]
Kan dat, staatsrechtelijk, van partij wisselen tijdens de kamerperiode?
Ja...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Hoofddoekjes willen verbieden in bussen = klootzak zijn ?
Conform de wetgeving ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja...
Ik bepaal zelf wel wat ik op mijn hoofd zet in de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |