Mwa op een gegeven moment is de sfeer gewoon zo verziekt dat rationele argumenten geen rol meer spelen. Ik neem aan dat het polenmeldpunt de druppel was.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan nog is het vreemd omdat hij er nu geen invloed mee wint voor de tijd dat hij nog in de Kamer zit.
"Ik ben uw Hero"quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:57 schreef Toekito het volgende:
Ik gok dat Hero een Geertje doet, uit de partij stappen en nog een splinterpartijtje opricht.
Dat is niet zo moeilijk. Het is een heel eng ondemocratisch genootschap. Dat heeft Karen Geurtsen aangetoond.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hero Brinkman is sowieso de enigste PVV'er met een beetje verstand.
Klopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:00 schreef Geralt het volgende:
Men zit met 75 zetels als hij uitstapt toch?
Klopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:00 schreef Geralt het volgende:
Ja maar hij zal de zaak wel blijven gedogen en de SGP is er ook nog.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:00 schreef Geralt het volgende:
enigequote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hero Brinkman is sowieso de enigste PVV'er met een beetje verstand.
77 met SGPquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:00 schreef Geralt het volgende:
Told you so.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:03 schreef Geralt het volgende:
Kut. Hij laat de coalitie niet vallen.
Slappe zak
Tuurlijk niet, maar daar staat vast een prijs tegenover.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:03 schreef Geralt het volgende:
Slappe zak
Dat heet: politiek.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:03 schreef Geralt het volgende:
Slappe zak
Je kan het noemen wat je wilt. Hij had zn naam pas eer aan gedaan als hij de coalitie keihard liet vallen.quote:
Opgestaptquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij is niet boos, hij is teleurgesteld.
Maar ik heb even gemist of hij nu zelf opstapt of eruit gedonderd is.
Henk en Ingrid kijken SBS.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:06 schreef Pino112 het volgende:
Wat doet die plopkap van SBS zo groot in beeld?
die rechter is redelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:06 schreef MPC60 het volgende:
Wie is die chick die zo verveelt zit te kijken?
Maar wie is het?quote:
Alsof andere partijen nooit een Kamerlid gekend hebben die uit de fractie stapte. Er is te veel hoop bij sommigen op een LPF-scenario, maar dat vind ik juist onwaarschijnlijk omdat Wilders de touwtjes strak in handen heeft en omdat hij zo ongeveer het meest ervaren Kamerlid is dat er rond loopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:35 schreef Arolsen het volgende:
Hopelijk zet de betonrot in de PVV nu flink verder door.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof andere partijen nooit een Kamerlid gekend hebben die uit de fractie stapte. Er is te veel hoop bij sommigen op een LPF-scenario, maar dat vind ik juist onwaarschijnlijk omdat Wilders de touwtjes strak in handen heeft en omdat hij zo ongeveer het meest ervaren Kamerlid is dat er rond loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |