Heb dat toch altijd apart gevonden dat voetbal volwassen mannen in zulke kleine kinderen kan veranderenquote:
Ik ga altijd paaldansen bij de cornervlagquote:Op maandag 19 maart 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb dat toch altijd apart gevonden dat voetbal volwassen mannen in zulke kleine kinderen kan veranderen
Stoere boi!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef Einthovuh het volgende:
Na de reclame Ajax. Dan zet ik de tv alvast uit.
Goed manquote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef Einthovuh het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel die commentator, die zal nu wel buiten adem zijn
Kijk je zondag wel?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef Einthovuh het volgende:
Helaas, t is n zwangere Schwarzeneggerquote:
Get the fuck outquote:Op maandag 19 maart 2012 21:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Geile aandachtshoer die HansEn maar klagen dat hij altijd wordt geconfronteerd met het jasje gooien
Hij lokt het zelf uit man
![]()
x1000083989874589043574897589
? is toch zo xdquote:
Raar, je bent toch voor psv?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Uiteraard. Die overwinning wil ik niet missen
Van Ajax zijn overwinning wil je niets missenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Uiteraard. Die overwinning wil ik niet missen
Jij wou wel dat hij zijn broek uit deed? Was toch gewoon mooie tv joh, zoiets zie je bij SV niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jullie zijn ook wel erg snel tevreden moet ik zeggen....
Je moet niet zoveel zeggen...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jullie zijn ook wel erg snel tevreden moet ik zeggen....
Dat bedoelde ik niet .. ik val op de vrouwtjes.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef wceend18 het volgende:
[..]
Jij wou wel dat hij zijn broek uit deed? Was toch gewoon mooie tv joh, zoiets zie je bij SV niet.
Hansie moet zo onderhand wel WW-trending zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.twirus.nl/
Twitter ontploft als je op #hansie zoekt
Een sigaarquote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Albertoooo het volgende:
Wat tovert die vent nou uit hans zn jasje?
Een schoenlepel om de lul van Wim Suurbier erin te schuiven.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Helpmefok het volgende:
Wat was dat voor ding wat uit zijn jasje kwam?
Twitter.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.twirus.nl/
Twitter ontploft als je op #hansie zoekt
Nog een quote erbij voor jou!quote:
quote:
Jij bent er zo een die zo'n lekker wijf zou weigeren 'omdat er een jood in heeft gezeten' of niet?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die zo'n lekker wijf zou weigeren 'omdat er een jood in heeft gezeten' of niet?
Nee omdat de spermaklodders nog uit d'r kut hangenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die zo'n lekker wijf zou weigeren 'omdat er een jood in heeft gezeten' of niet?
Vriendin van helpmefokquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bron? Foto's hoeven er niet perse bij.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee omdat de spermaklodders nog uit d'r kut hangen
Niveautje weer.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee omdat de spermaklodders nog uit d'r kut hangen
nee man dit zijn toffe items. feest van herkenning ook. net als mijn oude cluppie <3quote:
Kan er goed mee door idd.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vraag maar aan Kapitein, die ziet er aardig lekker uit hoor>
Nee "Helpmefok" is een mooie nick.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Net als je nickname.
En net als dit programma..
Serieusquote:Op maandag 19 maart 2012 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan er goed mee door idd.Ik ga vandaag ook nog een weddenschap winnen, dus binnenkort kan ik haar van heel dichtbij bekijken.
Inderdaad loopt helemaal aan het eind als een mongol te klappen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:38 schreef Gauner het volgende:
[..]
Die gast op de achtergrond in het oranje.
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:41 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Nee "Helpmefok" is een mooie nick.
Neequote:Op maandag 19 maart 2012 21:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
SerieusJe vergist je zo hard. Vraag het anders hier
.
VRaag: Zat Vilhena in het elftal van de week?
Wij allemaal, maar of dit leuk is?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
Dit is echt het meest nutteloze onderdeel van het programma
Wie kijkt dit?
Nutteloos is een verkeerde term denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
Wie kijkt dit?
Ik, ik vind het leukquote:Op maandag 19 maart 2012 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
Wie kijkt dit?
Ik denk dat iedereen net wat anders gaat doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
Wie kijkt dit?
mooi tijd gehad om aan vschool iets te doenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
Wie kijkt dit?
De Strootquote:Op maandag 19 maart 2012 21:43 schreef Helpmefok het volgende:
Maar jongens, zat Vilhena nou in het elftal van de week?
En wie stond in het midden van het middenveld? Schöne, right, met op rechts Ahmadi en links ???
Nederlands denk ik?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mooi tijd gehad om aan vschool iets te doen
Man bijt hondquote:Op maandag 19 maart 2012 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is altijd zo triest, ook die dramatische muziek die ze er onder doen.²
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:43 schreef Helpmefok het volgende:
Maar jongens, zat Vilhena nou in het elftal van de week?
En wie stond in het midden van het middenveld? Schöne, right, met op rechts Ahmadi en links ???
Ik ookquote:
Dat ie er 15 jaar ouder uitzag, maar hij wordt niet ontslagen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat was de conclusie volgens de heren?
hij heeft een matig elftal en wordt niet ontslagen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat was de conclusie volgens de heren?
Hij is nu te slecht voor PSV...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:47 schreef Helpmefok het volgende:
Dit is de laatste club waar ik speel.
PSV'ers geownt![]()
En 2 waardeloze keepers ,ook nogquote:Op maandag 19 maart 2012 21:47 schreef Stommie het volgende:
[..]
hij heeft een matig elftal en wordt niet ontslagen.
Ik ben blij hoor.. we hebben al 2 spelers die over the hill zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 21:47 schreef Helpmefok het volgende:
Dit is de laatste club waar ik speel.
PSV'ers geownt![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ie er 15 jaar ouder uitzag, maar hij wordt niet ontslagen.
Ah oke, bedanktquote:Op maandag 19 maart 2012 21:47 schreef Stommie het volgende:
[..]
hij heeft een matig elftal en wordt niet ontslagen.
Comrad.. you were drunk?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:47 schreef muzas het volgende:
Toen ruud de 1-1 maakte tegen rusland ben ik de kroeg uitgezet omdat ik met de barkruk gooide
had ik ook nooit verwacht tbh, wel leukquote:Op maandag 19 maart 2012 21:48 schreef Helpmefok het volgende:
Emmanuelson... Dat die gast ooit bij Milan aardig zou gaan voetballen.
Dat die vent zich zo heeft laten misbruiken bij Ajax, net als Anita nu.. elke week een andere positiequote:Op maandag 19 maart 2012 21:48 schreef Helpmefok het volgende:
Emmanuelson... Dat die gast ooit bij Milan aardig zou gaan voetballen.
Idd. Zo'n slavische malloot.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:50 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus christus die gast spoort echt niet hoor. Bosniërs![]()
![]()
![]()
Zucht, genoeg weer.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:50 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus christus die gast spoort echt niet hoor. Bosniërs![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ie een klein piemeltje heeft. Met dat compensatiegedrag.
Mijn ex was een Bosniër. 'Nuff said. Autokrassende graffiti-over-autospuitende konijn-van-het-balkongooiende graftakkenhoerquote:
Ik kan het niet helpen, ik heb een zwak voor hem, al sinds hij bij Ajax speelde.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ie een klein piemeltje heeft. Met dat compensatiegedrag.
Jézusquote:Op maandag 19 maart 2012 21:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn ex was een Bosniër. 'Nuff said. Autokrassende graffiti-over-autospuitende konijn-van-het-balkongooiende graftakkenhoer
Uiteindelijk gaat het er ook om wat íe er mee doetquote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, ik heb een zwak voor hem, al sinds hij bij Ajax speelde.
Niet zelf de schade gereden? Uit je test bleek vandaag...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn ex was een Bosniër. 'Nuff said. Autokrassende graffiti-over-autospuitende konijn-van-het-balkongooiende graftakkenhoer
Is allemaal waar. Idioot pleurde gewoon mijn konijn naar beneden. Gelukkig viel hij op een schuin afdakje en brak hij alleen een pootje. Echt geschiftquote:
Goede vrouwen smaak heb je.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, je bent zelf ook een klapjosti.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is allemaal waar. Idioot pleurde gewoon mijn konijn naar beneden. Gelukkig viel hij op een schuin afdakje en brak hij alleen een pootje. Echt geschift
Ze bekraste 'm met een schroevendraaierquote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zelf de schade gereden? Uit je test bleek vandaag...
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, je bent zelf ook een klapjosti.
Ik gok dat 95% van Fok! een moord zou doen voor de meid die ik nu hebquote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, je bent zelf ook een klapjosti.
Jij begeeft je ook in een goed milieuquote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze bekraste 'm met een schroevendraaier! En bespoot 'm met graffiti. Omdat ik haar dumpte
![]()
![]()
.
Fok!kers hebben geen partner. Ik schijn een uitzondering te zijn.quote:
Bosniërs gedragen zich allemaal alsof ze in het leger zitten. Zo zijn ze allemaal. Maar goed, dat even terzijde.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is allemaal waar. Idioot pleurde gewoon mijn konijn naar beneden. Gelukkig viel hij op een schuin afdakje en brak hij alleen een pootje. Echt geschift
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik gok dat 95% van Fok! een moord zou doen voor de meid die ik nu heb.
Zelf veroverd of uitgehuwd? Serieuze vraag.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Fok!kers hebben geen partner. Ik schijn een uitzondering te zijn.²
Gewoon houden bij een leuke Hollandse meid met sproetjesquote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef wceend18 het volgende:
[..]
Bosniërs gedragen zich allemaal alsof ze in het leger zitten. Zo zijn ze allemaal. Maar goed, dat even terzijde.
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf veroverd of uitgehuwd? Serieuze vraag.
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brengt ze je pizza en pindarotsjes?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moord op jouw nakomeling zekerquote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zelf uitgekozen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Donker vrouwtje is ook niks mis meequote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon houden bij een leuke Hollandse meid met sproetjes
Genoeg keus in het multiculturele Nederland.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:56 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Donker vrouwtje is ook niks mis mee
Was ook geen slimme actie van hemquote:Op maandag 19 maart 2012 21:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar denken Feyenoorders anders over.
Zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooien na al die jaren nog steeds gelukkig zo hoort het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |