Zo leg ut.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en Feyenoord ja. De clubs van Nederland
Zoals het hoortquote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en Feyenoord ja. De clubs van Nederland
maar dat is makelij van PSV.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:55 schreef Type-R het volgende:
Aisatti was een ook kinderbaas tijdens PSV - Milan met z'n 16 jaar. Weten allemaal waar dat geëindigd is.
Komende week bij de Betonmuur héquote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
Feijenoord wordt weer gebagetalliseerd. Kanker op man, gewoon titelkandidaat
Denken dat AZ de finale van de beker haaltquote:
Gaat ook gebeuren. PSV - AZ in de finale. AZ na strafschoppenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Denken dat AZ de finale van de beker haalt
Denken dat Heracles de finale wintquote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Denken dat AZ de finale van de beker haalt
Daarom.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen ze ook. Maar vermoeidheid gaat ze parten spielen
quote:
Finale is goedquote:Op maandag 19 maart 2012 20:57 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Denken dat Heracles de finale wint
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Finale is goed
Mag PSV de beker wel winnen
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef Dekatria het volgende:
Dries heeft natuurlijk al de kampioenswedstrijd voor het Gilette klassement gespeeld.
bahbahbah niet zeiken jongenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Toch maakt hij veel assists, johan niet lullen
lolquote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef TakAFCA het volgende:
Wat is dit nou?
Die gozer was op die 2 goals tering slecht man.
PSVquote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu weten we het wel dat je anti PSV bent.
En jij pro-boerquote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haten op anti-psv reactiesquote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat Heerenveen zo dramatisch was.quote:
En pieters bij PSVquote:Op maandag 19 maart 2012 21:02 schreef Typisch het volgende:
Leerdam was de slechtste Feyenoorder. Vreemd.
echt niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
Het is schaar steen papier stelletje imbicielen.
Quequote:Op maandag 19 maart 2012 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kap eens met dat trollen over en weer. Anders gaan er bans vallen.
Ze zenden dat programma te laat uit, de doelgroep ligt om 8 uur al op bedquote:Op maandag 19 maart 2012 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik wordt al zeeziek als ik in mn eigen bad zit
![]()
Flikker nou is op man
Prima reclame.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Nou mannen... kom maar op met het commentaar.
Hansie is wel Ajax fan ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:05 schreef The_Groove het volgende:
Vraag me dit al een tijdje af....Is Hansie Hansie een Ajax fan of niet? Hij wil altijd Ajax ter spraken brengen.
Vind ik niet erg maar kan me voorstellen dat voor andere clubs irriteert.
ik heb hier nog een pierotje klaar staan.....quote:Op maandag 19 maart 2012 21:05 schreef tong80 het volgende:
Top uitzending. Vergelijk dit eens met zwetserreus en jan van der halst met zijn eeuwige videootjes
RTL7, meer voor mannen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:05 schreef Piles het volgende:
Bier en tieten, we kijken wel een mannenprogramma geloof ik
Ik vind het in dit geval wel terecht.. kom op, sylvie loopt dat in sexy lingerie/string.. hele mooie vrouw..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Nou mannen... kom maar op met het commentaar.
Daarom zei ik het ookquote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het in dit geval wel terecht.. kom op, sylvie loopt dat in sexy lingerie/string.. hele mooie vrouw..
arrogantie heerst.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Gaan ze haten op PSV, die kampioen gaat worden maarja...
Na 2x weten we het wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Morph, ik geef mijn mening. Deal with it.
Ik vind 't ook een beetje gezeur?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou ik zag wel een soort vechtende dwergen in dat voorstukje van die filmquote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu nog vechtende dwergen en vrachtwagenchauffeurs die over ijs rijden...
Normaal doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Serieus? Nummer?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie woont in tiel![]()
En staat gewoon in telefoonboek![]()
Even bellen dus
Sexcetera mag ook wel ingeruild worden.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu nog vechtende dwergen en vrachtwagenchauffeurs die over ijs rijden...
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:09 schreef Eenskijken het volgende:
godver... sylvie gemistiemand linkje>
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
Is het iemand weleens opgevallen dat het altijd VROUWEN zijn met een sterretje...
... in hun ruit?.
Niet gek ook, homos maken van een sterretje een rondje.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
Is het iemand weleens opgevallen dat het altijd VROUWEN zijn met een sterretje...
... in hun ruit?.
http://www.fotoleovogelza(...)t%20op%20vrachtwagenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:09 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
Doe maar PSV - Heracles als finale, Heracles is tof
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik gun Heracles die beker ook wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
v/d vaart is een gelukkig man...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.fotoleovogelza(...)t%20op%20vrachtwagen
Zet je caps lock eens uitquote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
Ajax kampioen.
*STUDIO STIL*
JOHAN NOEMT HET "JE HAD NOG GEEN DOMME DINGEN GEZEGD TOT NU TOE"![]()
En dit jaar weerquote:
Volgens mij wel, maar dat was in het begin van het seizoen.. 8 wedstrijden voor het einde telt nietquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:09 schreef Eenskijken het volgende:
Jij vraagt je dit af?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Heeft ze echt haar haar weer laten groeienof is het nep?
ditquote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zij was vroeger echt een extreem lekker wijf man. In de Hitkrant periode etc.
Ik wil er anders best voor betalenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef Helpmefok het volgende:
We gaan hier niet weer de hele tijd gratenkutten posten toch?
Sylvie is de hoer van Amsterdaaaaaaaam
Renate Verbaan dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef Helpmefok het volgende:
We gaan hier niet weer de hele tijd gratenkutten posten toch?
Sylvie is de hoer van Amsterdaaaaaaaam
Bracha van Doesburgquote:
EK 2008 blonk ie uit hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
Was leuk voor Engelaar inderdaadook omdat het publiek hem altijd uitfluit. Blijft een erg matige voetballer.
Onder van Basten deed hij het anders primaquote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
Was leuk voor Engelaar inderdaadook omdat het publiek hem altijd uitfluit. Blijft een erg matige voetballer.
Tja, koop ik weinig voor .. 3 jaar bij PSV, weinig gepresteerd.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onder van Basten deed hij het anders prima
Tegen Italie deed ie het aardig omdat hij alle ruimte kreeg. In de overige 3 wedstrijden heb ik hem niet meer gezien...quote:
Tuurlijk, ze doen het geweldig, ook zeer goed in top wedstrijden en staan dichtbij.. is onzin om ze uit te sluiten.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Niet dat ik het zelf denk maar ze houden geen rekening meer met Feyenoord als kampioen, ze hebben gewoon een goede kans toch?
Omdat het in het heetst van de strijd totaal niet gay is om zoiets te doen maar meer iets als 'goed gedaan kerel'.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef Type-R het volgende:
Waarom doen mannen dit in de sport? Zie je bij basketbal ook altijd.
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef Helpmefok het volgende:
PSV heeft geen jeugdDat is het hele probleem
Dan koop je er toch 1 uit de jupiler league of ergens andere in de eredivisie.. ? Hoef je toch niet zo'n bulgaarse dure prutser te halenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef Helpmefok het volgende:
True.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef Helpmefok het volgende:
Wat loop jij nou weer bijdehand te doen man? PSV heeft volgens jou wel geschikte jeugd?quote:
Die gast spoort niet joh.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
True.
[..]
Wat loop jij nou weer bijdehand te doen man? PSV heeft volgens jou wel geschikte jeugd?
Beetje duwen en tackelen heb je weinig voor nodig ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Helpmefok het volgende:
O dat zegt Johantje ook
maar je kan geen jeugd in Nederland vergelijken met onze opleiding ej.![]()
![]()
FEIJENOORD
![]()
![]()
Ja. Wat er nu rondloopt is zeer talentvol.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
True.
[..]
Wat loop jij nou weer bijdehand te doen man? PSV heeft volgens jou wel geschikte jeugd?
De topper Willems zeker?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja. Wat er nu rondloopt is zeer talentvol.
Vraag me af hoe veel jij van de jeugd van PSV ziet om daar over te oordelen..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
True.
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Abed het volgende:
[..]
Beetje duwen en tackelen heb je weinig voor nodig ja.
Jaja, we weten het.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder, Vilhena, De Vrij, Leerdam, Achahbar, Fer, Wijnaldem, the list goes ON AND ON. Fucking KONINGEN komen voort uit onze opleiding
Ik vind het serieus heerlijk. Ik speel ook op kunstgras.. Lekker man, gewoon een vlakke grond, en geen zandbak/modderbad bij de doelen.quote:
Krijg je een euro voor elke keer dat je feyenoord promoot?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder, Vilhena, De Vrij, Leerdam, Achahbar, Fer, Wijnaldem, the list goes ON AND ON. Fucking KONINGEN komen voort uit onze opleiding
Namen? Bij Feyenoord komen ze tegenwoordig met hun 17e in het eerste. Bij PSV?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja. Wat er nu rondloopt is zeer talentvol.
Gaat over VI in dit topic. Die nutteloze club vs. club-discussies hoeven niet in elk topic.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis mee als ik dat zeg?.
Vraag me ook af hoeveel jij er dan van ziet.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag me af hoe veel jij van de jeugd van PSV ziet om daar over te oordelen..
Omdat je het heel vaak doet en binnen de minuut 2xquote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis mee als ik dat zeg?.
Weinig/niks, maar ik zeg niet dat er veel talent rond loopt.. jij zegt dat ze kut zijn dus.. vandaar vraag ik me af hoeveel je ervan ziet als je blijkbaar denkt te weten dat er niks rond loopt.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoeveel jij er dan van ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |