Johan heeft er duidelijk verstand van.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:40 schreef DrDentz het volgende:
Wel goed gezien dat Ajax zou winnen bij ADO, ADO uit altijd lastig, Haags kwartiertje enzo, vijandige sfeer.
Bedankt morpheus20001quote:Op maandag 19 maart 2012 15:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond. Hier doen we idd gezellig en maakt het niet uit voor welke club je bent
Tyron: on-topic blijven aub.
Misschien tijd om Ronald Waterreus in VI uit te nodigen. Hem afzeiken zou wel leuke tv opleveren.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:31 schreef Jivis het volgende:
Hopelijk staat vanavond het voetbal centraal en is het niet weer een geforceerde Hansie-afzeik uitzending.
Wat een goed idee.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien tijd om Ronald Waterreus in VI uit te nodigen. Hem afzeiken zou wel leuke tv opleveren.
Mwa het is meer Derksen met als gevolg dat Hansie weer overdreven op Genee reageert.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:08 schreef tralalala het volgende:
Wilfred kijkt vast mee in dit topic dus misschien doet hij vandaag normaal tegen Hansie Hansie.
Vond vandaag nog een oude videoband van Voetbal Insitequote:Op maandag 19 maart 2012 15:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien tijd om Ronald Waterreus in VI uit te nodigen. Hem afzeiken zou wel leuke tv opleveren.
wat let jequote:Op maandag 19 maart 2012 16:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik ben al een kijker sinds de Sport aan Tafel-periode, maar ik moet zeggen dat ik wel af en toe VI-moe word.
dit.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:31 schreef Jivis het volgende:
Hopelijk staat vanavond het voetbal centraal en is het niet weer een geforceerde Hansie-afzeik uitzending.
'Hele sterke persoonlijkheid', die kan Waterreus in z'n zak steken.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:33 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Vond vandaag nog een oude videoband van Voetbal Insite. Johan Derksen en Wilfred Genee, met als gast ... ... ..... Ronald Waterreus
En Johan Derksen over Waterreus na VS - Nederland in 2002
Hahaha, ben benieuwd wat Derksen nu nog vindt of Waterreus personality heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
'Hele sterke persoonlijkheid', die kan Waterreus in z'n zak steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |