Je lacht ook alleen maar omdat je bij 'Niet-maagden' staat.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 04:28 schreef Len93 het volgende:
[..]
Je lacht ook alleen maar omdat je bij 'Niet-maagden' staat.
Ik moest ook lachen toen ik zag dat ik daarbij stond!quote:Op maandag 19 maart 2012 04:28 schreef Len93 het volgende:
[..]
Je lacht ook alleen maar omdat je bij 'Niet-maagden' staat.
De schaamte... Nog steeds....quote:Op maandag 19 maart 2012 04:48 schreef DrDentz het volgende:
Tong80 moet er ook bij trouwens, hij nam al onze moeders op Terschelling.
Ik ken fok niet. Wellicht bedoel je FOK!.quote:Op maandag 19 maart 2012 07:45 schreef gogosweden het volgende:
Je bent de grootste maagd op fok vergeten
Haha wie?quote:Op maandag 19 maart 2012 07:45 schreef gogosweden het volgende:
Je bent de grootste maagd op fok vergeten
ditquote:Op maandag 19 maart 2012 07:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Inderdaad, waar is superwormjim?
wie?quote:Op maandag 19 maart 2012 07:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die ene met de kop als een geïmplodeerde SOA en die 3-dagen krentenbaard.quote:
Hij hosselt meer smatjes met zijn waggie dan jij.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Z'n balletjes zijn niet eens ingedaald
trollquote:Op maandag 19 maart 2012 08:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij hosselt meer smatjes met zijn waggie dan jij.
Ik ben leeuw. Hallo.quote:
Ik wil ook nog wel een keer seksen met Paul.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:17 schreef Beach het volgende:
Paul kan trouwens op het lijstje bij de niet maagden, hij en ik hebben een keer seks gehad.
Ik kreeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:19 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik ben leeuw. Hallo.
[..]
Ik wil ook nog wel een keer seksen met Paul.No hommo no hommo.
Hee ik ookquote:
Hier proberen van je maagdelijkheid af te komenquote:
Jij wil alleen gauw op lijstje 2 komen, daar laat ik me niet voor gebruiken.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jij wil alleen gauw op lijstje 2 komen, daar laat ik me niet voor gebruiken.
Ik heb hele mooie tabellen en grafieken aan de muren van mijn zolderkamertje hangen. Hele toffe natuurkundige berekeningen en formules ook. Mijn posters van zelfgemaakte foto's zijn beroemd in treinspotterskringen. Verder kan ik een copypasta neerzetten waarin de voordelen van autisme worden genoemd.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Welk voordeel heb ik daaraan? Ik hoor al op lijstje 2.
Nerdsquote:Op maandag 19 maart 2012 08:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hele mooie tabellen en grafieken aan de muren van mijn zolderkamertje hangen. Hele toffe natuurkundige berekeningen en formules ook. Mijn posters van zelfgemaakte foto's zijn beroemd in treinspotterskringen. Verder kan ik een copypasta neerzetten waarin de voordelen van autisme worden genoemd.
Zeker weten dat je niet wil sexen?
serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Autisten, been there, done that.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hele mooie tabellen en grafieken aan de muren van mijn zolderkamertje hangen. Hele toffe natuurkundige berekeningen en formules ook. Mijn posters van zelfgemaakte foto's zijn beroemd in treinspotterskringen. Verder kan ik een copypasta neerzetten waarin de voordelen van autisme worden genoemd.
Zeker weten dat je niet wil sexen?
Leeuwen zijn altijd van die onvervalste, hedonistische überbazen met autoriteit en een niet te stillen seksuele honger.quote:
Ja dit kan natuurlijk niet. Zet gogosweden en Vaseline_ ook maar in het maagdenlijstje.quote:
Van waar dit vermoeden, mijn waarde?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dit kan natuurlijk niet. Zet gogosweden en Vaseline_ ook maar in het maagdenlijstje.
Ik heb trouwens sterk het vermoeden dat 2Nutz ook maagd is...
Ja, maar hij telt dat zelf niet als een ontmaagding, een vage kwestie wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:19 schreef muhahaha het volgende:
Schenkstroop is geen maagd meer, hij heeft een hoer aan lopen duwen
Tjah dat is zijn probleemquote:Op maandag 19 maart 2012 10:19 schreef Id_do_her het volgende:
Ja, maar hij telt dat zelf niet als een ontmaagding, een vage kwestie wel.
'Probleem' is wel een ladingdekkende beschrijving daarvan ja.quote:
Aan jouw sommige reacties te lezen bij bepaalde topics moet jij wel de über-maagd van Fok! zijn..quote:
Zijn onbeholpenheid.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van waar dit vermoeden, mijn waarde?
Ik ben ook maagd ja, ik bewaar mijzelf voor Knight-Errant.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dit kan natuurlijk niet. Zet gogosweden en Vaseline_ ook maar in het maagdenlijstje.
Ik heb trouwens sterk het vermoeden dat 2Nutz ook maagd is...
Aha, wie zal het zeggen?quote:
Jij wil die tonijnsalade van haar wel een keer proeven? Schijnt best episch te zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook maagd ja, ik bewaar mijzelf voor Knight-Errant.
Nobel streven en goede keusquote:Op maandag 19 maart 2012 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook maagd ja, ik bewaar mijzelf voor Knight-Errant.
Jij bent gewoon echt maagd. Net zoals Sinosappel. De zogenaamde stoere mensen die zeggen dat ze veel neuken geloof ik bij voorbaat niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
ik vin het niet kunne dat jullie daar grappe over maken ik heb hier zelf voor gekozen dit is mijn weg en niemand kan mij van dit pad af praten
Er is geen middenweg. Je hebt een lul in je kadaver gehad of niet... en nee je bent niet speciaal.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:29 schreef Cher- het volgende:
Er moet ook een middenweg zijn. Deels ontmaagd, deels maagd. Zet mij daar maar bij. Omdat ik graag in de uitzonderingspositie wordt gezet.
Waar zeg ik ooit dat ik veel neuk?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij bent gewoon echt maagd. Net zoals Sinosappel. De zogenaamde stoere mensen die zeggen dat ze veel neuken geloof ik bij voorbaat niet.
Toevallig gisteren nog gehad maar toch wil ik bij maagd gezet worden omdat ik mij maagderig voel.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is geen middenweg. Je hebt een lul in je kadaver gehad of niet... en nee je bent niet speciaal.
Waar zeg ik ooit dat ik veel neuk?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij bent gewoon echt maagd. Net zoals Sinosappel. De zogenaamde stoere mensen die zeggen dat ze veel neuken geloof ik bij voorbaat niet.
Bedanktquote:
Zo'n kleine penis ja?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:34 schreef Cher- het volgende:
[..]
Toevallig gisteren nog gehad maar toch wil ik bij maagd gezet worden omdat ik mij maagderig voel.
Laat me raden, hij heeft een micro penis, jij bent uitgelubberd of een combinatie van de 2quote:Op maandag 19 maart 2012 10:34 schreef Cher- het volgende:
[..]
Toevallig gisteren nog gehad maar toch wil ik bij maagd gezet worden omdat ik mij maagderig voel.
Waarom ben ik maagd dan volgens jou Cher?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:35 schreef Cher- het volgende:
Wie zegt dat de tweede zin over jullie gaat. Niet te volgen dit.
"Gast, ben jij maagd?"quote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef Garisson72 het volgende:
Trouwens universele waarheid: mensen die zich druk maken over het maagdendom zijn het zelf nog.
Ik ben verreweg van uitgelubberd maar ben wel gewend geraakt aan grote penissen. Op den duur doet het je allemaal niks meer.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat me raden, hij heeft een micro penis, jij bent uitgelubberd of een combinatie van de 2
beter hoor, weekend overleeft!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankthoe voel je je vandaag Pharkus?
Precies om dit.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom ben ik maagd dan volgens jou Cher?
Ben je nog ontmaagd dit weekend?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
beter hoor, weekend overleeft!bedankt voor de kaart
Ben jij maagd, Id_do_her?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Gast, ben jij maagd?"
"ECHT NIET! HOE KOM JE DAARBIJ?"
Oja nu ik eraan denk, je bent zeker nog wel maagd in anale zin.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben verreweg van uitgelubberd maar ben wel gewend geraakt aan grote penissen. Op den duur doet het je allemaal niks meer.
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
beter hoor, weekend overleeft!bedankt voor de kaart
Jij bent sws maagd. altijd stoer doen hier, dat zegt genoeg.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom ben ik maagd dan volgens jou Cher?
Kijk hem snel 'neen' zeggen dan, moet wel maagd zijnquote:
IK BEN GEEN MAAGD!!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk hem snel 'neen' zeggen dan, moet wel maagd zijn
Niemandquote:Op maandag 19 maart 2012 10:43 schreef Sinosappel het volgende:
Een betere vraag is wie het van de niet-maagden met wie heeft gedaan.
Alle FOK!stersquote:(Of zou willen doen)
A gentleman never tells.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:43 schreef Sinosappel het volgende:
Een betere vraag is wie het van de niet-maagden met wie heeft gedaan.
(Of zou willen doen)
Heb jij wel eens iemand van fok gedaan dang?quote:
Als je als man geneukt hebt, vertel je dit natuurlijk aan al je vrienden. Anders is het gewoon niet waar en ben je nog maagd.quote:
En toch ben je jaloersquote:Op maandag 19 maart 2012 10:55 schreef computerprobleem het volgende:
dikkebroekzak is ontmaagd door zijn vader xD
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En toch ben je jaloers
Beter iets dan niets he!
ja man! *boksquote:Op maandag 19 maart 2012 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
Heb jij wel eens iemand van fok gedaan dang?
Nee die niet. Hoe kom je daarbij?quote:
Dat is alleen bij de eerste keer knul. Die voor jou overduidelijk nog moet komen.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:55 schreef Dimens het volgende:
Als je als man geneukt hebt, vertel je dit natuurlijk aan al je vrienden. Anders is het gewoon niet waar en ben je nog maagd.
Ik sta toch in het lijstje van 'Niet maagden'. Dat zegt toch dat ik geen maagd meer ben. Dat lijstje liegt niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de eerste keer knul. Die voor jou overduidelijk nog moet komen.
De fgd is beledigd dat ze niet in het lijstje staat?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef computerprobleem het volgende:
O ja, volgens de FGD is die lijst verre van accuraat.
Dus beschouw dit topic maar als niet-bestaand.
Gr gr
Zoals ik eerder zei; dat lijstje is volgens de FGD verre van compleet. Dus het lijstje liegt wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sta toch in het lijstje van 'Niet maagden'. Dat zegt toch dat ik geen maagd meer ben. Dat lijstje liegt niet.
Dat is ook nog een maagd, dat ziet een blind paard.quote:
Hij zei hetzelfde.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is ook nog een maagd, dat ziet een blind paard..
De leden van de FGD zijn geheim. Ze zijn op onderzoek uit gegaan en het is gebleken dat de meesten niet-maagden nog steeds maagd zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De fgd is beledigd dat ze niet in het lijstje staat?
Tsja, kweet ook niet waarom ik daar geplaatst benquote:Op maandag 19 maart 2012 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, is Sinos niet meer maagdelijk?
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei; dat lijstje is volgens de FGD verre van compleet. Dus het lijstje liegt wel.
Ook uit de jaren '70. Staat ze in de OP?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja man! *boks
[..]
Nee die niet. Hoe kom je daarbij?
Jij bent trouwens de grootste maagd van allemaal. Je schept te vaak op over je 'ervaringen' is mij opgevallen. Mensen die dat doen lijden aan een ernstig stoornis en vertellen vaak leugens om de waarheid, die vaak te moeilijk is om te verdragen, te verbergen.quote:
Nou, jij mag anders ook wel aanschuiven met je aanvallende posts waarin je je eigen onzekerheid verbergtquote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de grootste maagd van allemaal. Je schept te vaak op over je 'ervaringen' is mij opgevallen. Mensen die dat doen lijden aan een ernstig stoornis en vertellen vaak leugens om de waarheid, die vaak te moeilijk is om te verdragen, te verbergen.
Ik wil weten wiequote:
Als ik een fokker zou doen zou ik een huillach uitprinten en op mijn gezicht plaatsen middels plakband.... TIJDENS de daadquote:
Hoe maagdelijk moet jij dan wel niet zijn?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de grootste maagd van allemaal. Je schept te vaak op over je 'ervaringen' is mij opgevallen. Mensen die dat doen lijden aan een ernstig stoornis en vertellen vaak leugens om de waarheid, die vaak te moeilijk is om te verdragen, te verbergen.
Je hebt gelijk. Eigenlijk ben ik zelfs nog groen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De FGD heeft alle documenten.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
Mensen worden hier beticht van opscheppen terwijl ik dat zowat niemand heb zien doen hier.
Tja, ik wil ook wel eens wat.quote:
en 'opgelost, slotje!' roepen na het klaarkomen.quote:Als ik een fokker zou doen zou ik een huillach uitprinten en op mijn gezicht plaatsen middels plakband.... TIJDENS de daad
Behalve Pussymeister.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
Mensen worden hier beticht van opscheppen terwijl ik dat zowat niemand heb zien doen hier.
Gemixte gevoelens?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik een fokker zou doen zou ik een huillach uitprinten en op mijn gezicht plaatsen middels plakband.... TIJDENS de daad
Wat wil je dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tja, ik wil ook wel eens wat..
[..]
en 'opgelost, slotje!' roepen na het klaarkomen.
Dank je welquote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gemixte gevoelens?Seks met een aantrekkelijke fok!ker is wel prima. Er is alleen maar één aantrekkelijke.
Evenals foksters.
Zeg ik vroeg je wat meneertje koekepeertjequote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Onzekerheid? Waarover?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, jij mag anders ook wel aanschuiven met je aanvallende posts waarin je je eigen onzekerheid verbergt
Fipo roepen bij een voortijdige ejaculatiequote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Fipo roepen bij een voortijdige ejaculatie
[..]
Nee man, als je een maagd neemt juist.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Namen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gemixte gevoelens?Seks met een aantrekkelijke fok!ker is wel prima. Er is alleen maar één aantrekkelijke.
Evenals foksters.
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En als ze begint te huilen kan je zeggen 'TS kan niet handele'
Dat huilen is normaal toch na sex?
Of Liesje1979 ook in de OP staat? Ja die staat er. Was je te lui om dat zelf even te checken?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg ik vroeg je wat meneertje koekepeertje
Hehe, dat is je een keer overkomen toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huilen tijdens de ejaculatie en daarna is normaal ja.
Of de FOK!ster die jij geneukt hebt in de OP staat mongoolquote:Op maandag 19 maart 2012 11:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of Liesje1979 ook in de OP staat? Ja die staat er. Was je te lui om dat zelf even te checken?
Haha, jaquote:Op maandag 19 maart 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, dat is je een keer overkomen toch?
O.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Of de FOK!ster die jij geneukt hebt in de OP staat mongool
Ik zeg altijd: "zo. klaar."quote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
mensen die geen eigen standaard zin hebben na sex:
Tijdens klaarkomen zeg ik altijd 'hiephoi' en daarna 'ik wil met je trouwen'.
Mensen die neuken sletten noemenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het zijn er meerdere?
Geile slettebak
Hiephoi.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
mensen die geen eigen standaard zin hebben na sex:
Tijdens klaarkomen zeg ik altijd 'hiephoi' en daarna 'ik wil met je trouwen'.
Meervoud? nerdnakkerquote:
De mensen in dit topic zijn wel een stel gruwelijke sletten bij elkaar ja. Dat vind ik leuk.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het zijn er meerdere?
Geile slettebak
Vindt ie leuk als ik hem zo noem.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die neuken sletten noemen
Preuts ben je
Ze bestaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:26 schreef Triggershot het volgende:
Geloven dat er niet-maagden op fok zijn
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vindt ie leuk als ik hem zo noem.
Voortaan niet zomaar in het wilde weg wat roepen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat er niet maagden in dit topic zijn dan.
Mwuah fotoshop, van andere sites afgehaald, alles kan hé.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voortaan niet zomaar in het wilde weg wat roepen.
I had a good run.quote:
Hm, een nieuw woord. Ik verkies dit positief op te vatten, maar voor het geval ik dat mis heb: haha, jij bent jaloers.quote:
True, true.quote:
Garisson heeft wel goeie fucks gegeven blijkbaarquote:Op maandag 19 maart 2012 11:34 schreef sinepedraap het volgende:
Dit topicWho gives a fuck? Haha snappie hem
Zo doe jij dat dus wanneer je weer aan het opscheppen bent bij je vrienden. Goede tactiek wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah fotoshop, van andere sites afgehaald, alles kan hé.
Dit moet ik even onthouden.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah fotoshop, van andere sites afgehaald, alles kan hé.
Ik heb geen vrienden, wel msn buddies.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo doe jij dat dus wanneer je weer aan het opscheppen bent bij je vrienden. Goede tactiek wel.
Ik dacht: oh fuck hier gaan wequote:Op maandag 19 maart 2012 11:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je zult ook wel wtf gedacht hebben.
Jij hebt tenminste nog buddies.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, wel msn buddies.
Wie de fok ben jij kutnoob?
Genoeg FOK!kers die je van deze last af willen helpen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:40 schreef Ziba het volgende:
Rustig maar, ik ben ook nog maagd en ik deel de frustraties.
We kunnen wel vriendjes worden hoor...quote:Op maandag 19 maart 2012 11:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog buddies.![]()
Rustig maar, ik ben ook nog maagd en ik deel de frustraties.
Ga dan naar buiten, de zon schijnt. Het is mooi versier-weer.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We kunnen wel vriendjes worden hoor...
Ik heb een ultieme versierzin.
Dat klopt maar er zijn geen aantrekkelijke fokkers. Behalve één maar die heb ik dus al.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Genoeg FOK!kers die je van deze last af willen helpen.
Fokkers? Bedoel je niet FOK!kers?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ga dan naar buiten, de zon schijnt. Het is mooi versier-weer.
[..]
Dat klopt maar er zijn geen aantrekkelijke fokkers. Behalve één maar die heb ik dus al.
Ik ben wel jaloers ja, er zijn wel wat fokkers die ik ook wel wil doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:36 schreef Garisson72 het volgende:
Hm, een nieuw woord. Ik verkies dit positief op te vatten, maar voor het geval ik dat mis heb: haha, jij bent jaloers..
Keiharde blauwtje opgelopenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ga dan naar buiten, de zon schijnt. Het is mooi versier-weer.
[..]
Dat klopt maar er zijn geen aantrekkelijke fokkers. Behalve één maar die heb ik dus al.
En maak je daar al werk van?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben wel jaloers ja, er zijn wel wat fokkers die ik ook wel wil doen.
Oh ja! Die bedoel ik. Ik heb met geen FOK!ker maar ik heb wel een vriendje.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Fokkers? Bedoel je niet FOK!kers?
[/SwJ]
Je hebt dus een relatie met een FOK!ker? Namen SVP anders geloven we dit natuurlijk nooit.
Namenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers ja, er zijn wel wat fokkers die ik ook wel wil doen.
Dat gebeurt nou eenmaal. Je moet bij de lelijke meiden beginnen en eindigen bij de pareltjes zodat je er meer handigheid in krijgt. Zo komt die ontmaagding ook steeds dichterbij.quote:
Maar je zegt net dat er geen aantrekkelijke FOK!kers zijn op een na en dat jij die in je bezit hebt. Is dat nou je vriendje of is dat een aantrekkelijke FOK!ker waar jij je naam op hebt geschreven?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oh ja! Die bedoel ik. Ik heb met geen FOK!ker maar ik heb wel een vriendje.
Het is vooralsnog mijn vriendje niet maar ik heb mijn naam wel op hem geschreven. Begrijp je het nog?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat er geen aantrekkelijke FOK!kers zijn op een na en dat jij die in je bezit hebt. Is dat nou je vriendje of is dat een aantrekkelijke FOK!ker waar jij je naam op hebt geschreven?
Ik begin het te begrijpen. Jullie Facebook status zal wel 'It's complicated' zijn. Ik weet genoeg.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is vooralsnog mijn vriendje niet maar ik heb mijn naam wel op hem geschreven. Begrijp je het nog?
En het is een FOK!ker?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is vooralsnog mijn vriendje niet maar ik heb mijn naam wel op hem geschreven. Begrijp je het nog?
Ik weet niet hoor, ontmaagding en alles, schijnt toch pijnlijk te zijjn.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat gebeurt nou eenmaal. Je moet bij de lelijke meiden beginnen en eindigen bij de pareltjes zodat je er meer handigheid in krijgt. Zo komt die ontmaagding ook steeds dichterbij.
Bestaat dat? Als je geen wallah zegt lieg je.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik begin het te begrijpen. Jullie Facebook status zal wel 'It's complicated' zijn. Ik weet genoeg.
Mijn Facebook status is in een relatie. En binnenkort staat er in een relatie met blabla.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik begin het te begrijpen. Jullie Facebook status zal wel 'It's complicated' zijn. Ik weet genoeg.
Mijn huidige is geen FOK!ker. Je kunt bijvoorbeeld ook bezig zijn met meerdere mensen.quote:
Nee, ik kan niet e-hosselen.quote:
Haha dat bestaat echt.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bestaat dat? Als je geen wallah zegt lieg je.
Ja, dat hoef je mij niet te vertellen, hehe.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mijn huidige is geen FOK!ker. Je kunt bijvoorbeeld ook bezig zijn met meerdere mensen.
Kastanovaquote:Op maandag 19 maart 2012 12:04 schreef Sinosappel het volgende:
Wie heeft de meeste FOK!(st)ers ontmaagd?
Als je de taal van Facebook op Engels zet, dan wel ja. In het Nederlands staat er; "Het is ingewikkeld".quote:Op maandag 19 maart 2012 12:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bestaat dat? Als je geen wallah zegt lieg je.
heloefquote:Op maandag 19 maart 2012 12:04 schreef Sinosappel het volgende:
Wie heeft de meeste FOK!(st)ers ontmaagd?
Yüzü güzele 40 günde doyarsin, gönlü güzele 40 yilda doyamazsinquote:Op maandag 19 maart 2012 12:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha dat bestaat echt.Ik heb hem nu op ingewikkeld gedaan.
Eigenlijk wel!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yüzü güzele 40 günde doyarsin, gönlü güzele 40 yilda doyamazsin
staan hier nog wat maagdtips?
Dat moet wel Social Royal Sadness zijn als je dat hebt, hoezo aandachtshoer.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je de taal van Facebook op Engels zet, dan wel ja. In het Nederlands staat er; "Het is ingewikkeld".
Ik heb het net ingesteld. Feitelijk noem je mij nu een aandachtshoer maar dat ben ik niet. Soms is het simpelweg ingewikkeld.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat moet wel Social Royal Sadness zijn als je dat hebt, hoezo aandachtshoer.
Lol, jij weet het niet?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Eigenlijk wel!Weet jij wat daar staat? Zo ja, leg jij het eens uit op jouw manier.
Awww.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lol, jij weet het niet?
Op een mooie gezicht ben je na 40 dagen uitgekeken, op een mooie hart ben je in geen 40 jaar uitgekeken.
Zoiets ongeveer
Ik weet het wel, anders staat het er toch niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lol, jij weet het niet?
Op een mooie gezicht ben je na 40 dagen uitgekeken, op een mooie hart ben je in geen 40 jaar uitgekeken.
Zoiets ongeveer
Mja, sorryquote:Op maandag 19 maart 2012 12:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb het net ingesteld. Feitelijk noem je mij nu een aandachtshoer maar dat ben ik niet. Soms is het simpelweg ingewikkeld.
En goed geïnterpreteerd?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het wel, anders staat het er toch niet.![]()
Ik kan volledig Turks. Ik was alleen benieuwd hoe jij het zou interpreteren mocht je Turks kunnen. Iedereen kijkt er vaak weer anders naar.
Ingewikkeld als in (ik noem maar wat) je neukt met elkaar en doet alles als in liefde maar toch verloopt het niet soepel. Bij mij is het in ieder geval zoiets dus ingewikkeld.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, sorry![]()
Kom op man, zet um dan gewoon op onbekend of prive ofzo.
Heb je een relatie, gefeliciteerd.
Ben je gedumpt, jammer.
Maar het is ingewikkeld, mja wat moet ik daarmee?
Er zijn mensen die ik leuk, vind, maar ik ben vooralsnog wel beschikbaar?
Goed gedaan ja.quote:
Gewoon neuken en geen relatie. Dat vind ik minder ingewikkeld dan een relatie hebben, eigenlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ingewikkeld als in (ik noem maar wat) je neukt met elkaar en doet alles als in liefde maar toch verloopt het niet soepel. Bij mij is het in ieder geval zoiets dus ingewikkeld.
Dit is gewoon iedereens relatie in verloop van tijd hoor, dat het niet altijd soepel verloopt, met name wanneer tijd verstrijkt, maar goed, het is ingewikkeld zeg je.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ingewikkeld als in (ik noem maar wat) je neukt met elkaar en doet alles als in liefde maar toch verloopt het niet soepel. Bij mij is het in ieder geval zoiets dus ingewikkeld.
Ja maar wanneer ik dan afspreek met iemand anders wordt hij wild terwijl hij zelf wel andere meisjes neukt. Het is een halve relatie zeg maar. Maar het wordt wel een relatie dus het is nu ingewikkeld.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon neuken en geen relatie. Dat vind ik minder ingewikkeld dan een relatie hebben, eigenlijk.
Vreemd, sterkte.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Toch sta ik op die lijst..
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
En ik sta er gewoon nog steeds niet in.
Kijk eens in de spiegel en laat jezelf behandelen, je bent niet goed wijs man.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar wanneer ik dan afspreek met iemand anders wordt hij wild terwijl hij zelf wel andere meisjes neukt. Het is een halve relatie zeg maar. Maar het wordt wel een relatie dus het is nu ingewikkeld.
Zeg dan dat hij zich niet zo als een bitch moet gedragen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar wanneer ik dan afspreek met iemand anders wordt hij wild terwijl hij zelf wel andere meisjes neukt. Het is een halve relatie zeg maar. Maar het wordt wel een relatie dus het is nu ingewikkeld.
Marokkanen mogen geen seks voor het huwelijk hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Kennelijk kom ik heel maagdelijk over, Panzer.
Mannen gedragen zich altijd als bitches. Of ik val alleen maar op klootzakken, dat is ook mogelijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zeg dan dat hij zich niet zo als een bitch moet gedragen.
Soort zoekt soort gaat natuurlijk niet op? Hoe dan ook het ligt aan de man.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mannen gedragen zich altijd als bitches. Of ik val alleen maar op klootzakken, dat is ook mogelijk.
Altijd? Nee hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mannen gedragen zich altijd als bitches. Of ik val alleen maar op klootzakken, dat is ook mogelijk.
Dat sowieso ja, afschuiven die handel.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soort zoekt soort gaat natuurlijk niet op? Hoe dan ook het ligt aan de man.
Je bent gepikeerd dat je niet in de OP staat?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zie dat ONZ ook al is vervallen in de kanker waar ik in KLB over spreek.
Gefrustreerde maagd alert (die ook nog eens vergeten werd).quote:Op maandag 19 maart 2012 12:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Zeg dan gewoon meteen dat je esperanza een kutuser vindtquote:Op maandag 19 maart 2012 12:24 schreef Chocolatebear het volgende:
ziba = esper?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon meteen dat je esperanza een kutuser vindt
Ik spreek in mijn OP in meervoud.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon meteen dat je esperanza een kutuser vindt
Noem namen dan voor die echte fittiequote:Op maandag 19 maart 2012 12:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik spreek in mijn OP in meervoud.
Sinosappel, rosepetals, Ziba en Meloewa. Wat een kankerusers.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem namen dan voor die echte fittie
Hm, anticlimax.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sinosappel, rosepetals, Ziba en Meloewa. Wat een kankerusers.
Je vergeet ElmoFan.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dit als Facebook relatie status hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat moet wel Social Royal Sadness zijn als je dat hebt, hoezo aandachtshoer.
WAT ?! Nu vind ik je niet meer een beetje knap maar kk lelijk en vervelend persoon ook nog.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Good for you want ik had Ethanolic al.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik kies Jajong als mijn tagpartner. Sorry Panzer.
We kunnen ze ook 4mans aanpakken.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Good for you want ik had Ethanolic al.
Meteen verwijderen jongequote:Op maandag 19 maart 2012 12:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dit als Facebook relatie status hebben.
Kennen wij elkaar?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar is het ook terecht?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:58 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik sta in de niet maagden lijst. Heel goed.
Ja maar leer ons Silk kennenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
Jullie hebben allemaal een verkeerd beeld van mij, ik wil eerst trouwen.
Ik ken Silk niet. Leer mij Silk eens kennen?quote:
Goeie kont en geilt altijd die R&P SCs opquote:Op maandag 19 maart 2012 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ken Silk niet. Leer mij Silk eens kennen?
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goeie kont en geilt altijd die R&P SCs op
Precies zo ben ik ook aan mijn Fok!neuk gekomen.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:31 schreef Sinosappel het volgende:
Goeie kont en geilt altijd die R&P SCs op
Patje wil eerst trouwen.quote:
Jup.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel eens iemand ten huwelijk gevraagd via FOK!?
HAH JA WAS LEUK ZOEEN DING VRAGEN IN EEN SPOILER HAHAquote:
Geweldigquote:Op maandag 19 maart 2012 13:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Forum Admin vraagt user ten huwelijk
HAHAHAquote:Op maandag 19 maart 2012 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HAH JA WAS LEUK ZOEEN DING VRAGEN IN EEN SPOILER HAHA
SuperwormJim maagd noemen.quote:Op maandag 19 maart 2012 07:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee dankje.quote:
Origineel maar een beetje sneu ook wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Forum Admin vraagt user ten huwelijk
Ik zou het niet eens serieus nemenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Origineel maar een beetje sneu ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |