Waarschijnlijk regelen zij dan alleen de wat duurdere kamers.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is allemaal zo ruk geregeld met al die hotel sites tegenwoordig, want als je via weekendjeweg.nl naar Airport gaat, dan kost het je 119 eu per kamer voor die avond. Excl. ontbijt.
En vergeet de blokhutten niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:23 schreef Greys het volgende:
Deze is net zo duur als Campanile en dan incl ontbijt (mocht Airport zonder zijn):
KLIK
Maar da's weer midden in het centrum en betaald parkeren
Maar we komen er wel, hoor
Even mail van Airport afwachten of het incl ontbijt is en anders nemen we hostel of Campanile.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:23 schreef Greys het volgende:
Deze is net zo duur als Campanile en dan incl ontbijt (mocht Airport zonder zijn):
KLIK
Maar da's weer midden in het centrum en betaald parkeren
quote:Maar we komen er wel, hoor
Niet haten op de blokhutten.quote:
Oh grote blokhutquote:
En vergeet de kleintjes niet.quote:
Tofquote:Op zondag 18 maart 2012 15:36 schreef Greys het volgende:
Net ook gemaild naar Bastion Terbrechtseplein (iets dichterbij de kroeg nog dan Campanile, aan dezelfde weg) en NH hotels Capelle (pal aan de snelweg, 1 afslag verder van de snelweg is de afslag van Henk zeg maar). Bedacht me ineens dat die ook heel goed te doen zijn qua tijd/afstand.
En allebei gratis parkeren.
Ja, 100% zeker en zo.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:55 schreef Takaiki het volgende:
Ik moest hier nog even komen zeggen dat ik ook blijf slapen...
En die van Muis.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, ik ga het niet meer duur vinden. Opgelost.![]()
Want elke keer zo'n discussie als ik mijn idee over iets geef, daar heb ik geen zin in.
En hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik het super vind hoe jullie het beiden regelen? Ik zie ook wel dat er geen goedkopere opties (buiten hostel dan) er zijn, kunnen jullie niks aan doen.![]()
En ik ga echt niet afhaken als er een hotel geboekt wordt. Daar wordt de meet veel te gezellig voor.
En de rest is voor ESF, ik hoor wel welke opties jullie uiteindelijk kunnen voorleggen.
Ik ben er nog ik lees en zwijg , het gaat best goed komen uiteindelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 20:24 schreef Muis006 het volgende:
Oh ja en nu zijn ze weg.
Zit ik dan met mijn Wijsheid
Ongetwijfeldquote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het straks in kannen en kruiken zit is het weer fulltime voorpretteren.
Ik ben er ook nog en ben een groot waardeerder van wijsheid.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:24 schreef Muis006 het volgende:
Oh ja en nu zijn ze weg.
Fotoquote:Op zondag 18 maart 2012 20:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Mijn haar zit vandaag fantastischik hoop dat het de 24e ook zo goed zit
Geenziiiiihiiiiiiiiiiiinquote:Op zondag 18 maart 2012 20:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Foto
Jij zou me nog steeds een foto laten zien van je ponyDit is een uitgelezen kans voor een goede foto zie ik
Hold your horsesquote:Op zondag 18 maart 2012 20:42 schreef tombolafan het volgende:
Oh is het nu allemaal zelf regelen?Dan ga ik op den bonnefooi heen en denk dat ik terugrij ofzo
Ik heb heul geen horsesquote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hold your horsesik moet Greys er dadelijk nog even over spreken.
Well, hold your chickens then.quote:
heb ik ook niet meerquote:
quote:
Mee eensquote:Op zondag 18 maart 2012 21:18 schreef Greys het volgende:
We wachten morgen even antwoord af van euh... *mail checkt, hoe heet ie ook weer*, Bastion en NH hotel Capelle af, anders bel ik ze wel even morgenochtend, heb ik morgen wel tijd voor.
Of zij voor 45 eu INCLUSIEF ontbijt iets kunnen doen.
En daarna bepalen we (denk ik?) of het hostel of hotel gaat worden.
Maar ik vind Campanile voor 35 eu pp zonder ontbijt ook nog steeds een optie, want gratis parkeren, gezellig hotel en McDo voor ontbijt vlakbij.
Ditoquote:
De Kuipquote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dito
Ik vertrouw gewoon volledig op jullie judgement, ik ken Rotterdam niet (alleen een paar keer doorheen gereden met de trein) en zolang het geen 100 euro pp gaat worden maakt het me niet zo veel uit waar er geslapen kan worden.
Voor mijn part leg je ons op een grasveld met een zeil eroverheen.
Waarom niet, wordt die ook nog eens voor iets nuttigs gebruiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
OMG OMG dat wordt echt epischquote:Op zondag 18 maart 2012 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt heel veel zin in het magische moment far die esf-tune instant en wij allemaal in de kroeg staan![]()
.
Ja hequote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG OMG dat wordt echt episch![]()
![]()
![]()
Krijg al kippenvel als ik er aan denk
Gesprekken die stilvallen, alle hoofdjes die dezelfde kant op draaien.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG OMG dat wordt echt episch![]()
![]()
![]()
Krijg al kippenvel als ik er aan denk
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:24 schreef Muis006 het volgende:
Oh ja en nu zijn ze weg.
Goeree Overflakkee, daar kan je verder toch niks meequote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik denk dat dat in elke stad het geval zou zijn, dus het is niet dat Rotterdam per se een slechte locatie is.
Maar beter maken ze ergens een ESF-eiland, waar we gratis kunnen verblijven en eten en zuipen en kijken. Scheelt een hoop gedoe. Ik zie alleen maar voordelen.
NIET DAAR je kunt je kont niet keren of je ziet weer een kerk.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeree Overflakkee, daar kan je verder toch niks mee
En nu weg
Kan ik me heel goed voorstellen hoor, echt waar.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat wat je krijgt voor die prijs het allemaal waard is neem ik zonder meer wel aan.
Maar dat neemt niet weg dat het voor mij (mijn persoonlijke situatie) tóch duur is. Al kreeg je kaviaar van een gouden lepeltje in je mond geschoven en werd je omringd door knappe mannen die met palmbladeren verkoelende lucht toewapperen (![]()
![]()
) en kostte het evenveel, dan was het wellicht een koopje geweest voor wat je krijgt, maar nog steeds een grote uitgave voor mij
.
Erik, het wordt een fijn Gristelijk geheel jaquote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, hoe tof zou het zijn als je zo je hotel/hostel-bedje instapt en er ligt iemand, dat je dan kan zeggen: taken by a stranger!
En je toe nail theiy blue painten.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet ik nieuw ondergoed theiy blue kopen.
Kumbayaaquote:Op zondag 18 maart 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Erik, het wordt een fijn Gristelijk geheel ja![]()
![]()
Hallelujah!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Erik, het wordt een fijn Gristelijk geheel ja![]()
![]()
Weet je hoe verquote:
quote:Beste xxx,
Dat is mogelijk.
Blokhut beschikbaar van 13.00-11.00 uur bij aankomst afgifte borg verplicht.
In de blokhut voor 2 personen aanwezig:
1 stapelbed, kussen, onderlaken en 1 wastafel, buiten tafel en 2 stoelen.
U dient zelf een slaapzak/dekbed mee te brengen.
Douche en toilet in het sanitair gebouw, er is geen kookgelegenheid in de blokhut.
Huisdieren niet toegestaan
In de blokhut voor 4 personen aanwezig:
2 stapelbedden, kussen, onderlaken, 1 koelkast, 1 tafel, 4 stoelen en 1 wastafel, buiten 1 tafel en 4 stoelen.
U dient zelf een slaapzak/dekbed mee te brengen.
Douche en toilet in het sanitair gebouw, er is geen kookgelegenheid en verwarming in de blokhut.
Huisdieren niet toegestaan.
Dagprijzen:
Blokhutten 2 personen ¤ 35,60
Blokhut 4 personen ¤ 71,00
Auto ¤ 4,50
Kleiweg 10 minuten naar de camping.
Er komen geen kosten bij voor de personen.
Songfestival altijd leuk!!!!!!
Met vriendelijke groet,
Stadscamping Rotterdam
Je bent sowieso maximaal voor een kamer 27.50 kwijt (hoe groter de kamer, hoe minder je kwijt bent), nou ik kan me niet voorstellen dat als je een taxi deelt dat je dan meer dan 10 euro pp kwijt bent (delen met z'n tweeën), dus dan zit je nog onder de 40 euro inclusief taxi en kamer en een hostelontbijtquote:Op zondag 18 maart 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
Ja Erik
Dan zou je alleen nog ff (morgen denk ik) moeten kijken wat het kost als je niet met 12 op 1 kamer gaat in het hostel, per persoon. En daar dan de terugweg taxi idd bij rekenen. Want jij hoeft idd weer geen rekening met parkeerkosten te houden.
En dan moet je ff kijken of het totaal van bed + taxi nog veel scheelt met bv Campanile.
Dat lijkt me echt veel te onhandigquote:U dient zelf een slaapzak/dekbed mee te brengen.
En 's nachts naar een ander gebouw lopen als je moet plassen is ook zoooo niet mijn dingquote:Op zondag 18 maart 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt veel te onhandig.
Met OV welquote:Op zondag 18 maart 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt veel te onhandig.
Nee psies. Ik doe dat ook liever nietquote:Op zondag 18 maart 2012 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En 's nachts naar een ander gebouw lopen als je moet plassen is ook zoooo niet mijn ding
Kilometer of 6? Na 2x Vierdaagse lopen is dit appeltje eitjequote:
Dan ga jij toch lekker lopenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kilometer of 6? Na 2x Vierdaagse lopen is dit appeltje eitje
NEE WANT DAN BEN JE MSS NIET OP TIJD VOOR DE EUROVISIE TUNE!quote:
Hoe laat begint ie?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
NEE WANT DAN BEN JE MSS NIET OP TIJD VOOR DE EUROVISIE TUNE!
NOESSSSSS!
Ta ta
tatataaaaaaa
ta
taaaaaaaaaaaaaaaa taaaaaaaaaaaa
Ik ben er tegen vijven. Voor de zekerheidquote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
Euhhhhhhh half negen. Geloof ik.
Dat zou ik moeten weten he?![]()
Ja wij gaan daar nog even carpaccio (hoi Tomboquote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er tegen vijven. Voor de zekerheid
Zo is datquote:Op zondag 18 maart 2012 23:22 schreef Greys het volgende:
Ja wij gaan daar nog even carpaccio (hoi Tombo![]()
![]()
) of zo'n hamburgert met een ei er op eten he?
Oh, ik zag heul die post nietquote:Op zondag 18 maart 2012 23:24 schreef Takaiki het volgende:
Ik reageerde op Erik, maar jij kwam er net met je post tussen
De mijne niet?!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik zag heul die post niet![]()
Ik snap um weer, ik ben er!
Damn, jij bent toch wel een heule snelle heurquote:Op zondag 18 maart 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
Oh, ik zag heul die post niet![]()
Ik snap um weer, ik ben er!
You know me, vlotje all the wayquote:Op zondag 18 maart 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Damn, jij bent toch wel een heule snelle heur
Een slimme meid... Ik zou het doenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:29 schreef Greys het volgende:
You know me, vlotje all the way
Zal ik Henk vast appen dat ie chocoladetaart moet hebben de 24e, of zou dat iets te vroeg zijn nog?
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is serieus een best pak van mijn hart dat ik niet 60 euro aan een overnachting uit hoef te geven dankzij het hostel. tegen de 30 kan ik nog overzien zeg maar
.
Ik doe het van de week wel even.quote:
Ja, het is natuurlijk beregezellig om samen te ontbijten, maar ik vind het wel overkomelijk om niet samen te ontbijtenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Het enige waar niemand dan mee moet zitten is dat we dan dus wrs niet massa-ontbijten de volgende ochtend als een deel in hotel en een deel in hostel gaat. Maar da's op zich ook niet zo erg toch, als we elkaar allemaal de hele eindmiddag/avond/halvenacht hebben gezien.
Huh op het laatste?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Van de week misschien dan een hotel-lijstje en een hostel-lijstje maken. Sowieso is dat voor het hostel wel handig denk ik, geen idee hoe dat werkt dat je dan ook op dezelfde kamer terecht komt, of je dat uberhaupt wel kan reserveren, maar het is goedkoper als je een plekje op de grotere kamers reserveert. Je kan wel aangeven met hoevelen je komt.
En ik heb al gecheckt, maar je mag niet met z'n tweeën op een tweepersoons kamer met losse bedden.
Oh wacht, misschien zíjn er helemaal geen tweepersooonskamers, behalve met tweepersoonsbedquote:Op zondag 18 maart 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh op het laatste?
Ik ga even kijken, want dat zou raar zijn
Maar dan moet je bij elkaar in bedquote:
Ja precies, en dan kan je zeggen "dan is het maar 5-10 euro meer" maar je moet ergens de grens trekken, toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
Maar dan is je bed dus 27,50 en taxi ca. 10,- euro maakt 37,50 en Campanile is 35
Maar idd, daar zit geen ontbijt bij en komt alsnog paar euro taxi bij.
En misschien willen er nog wel meer in het hostel en dan wordt het alleen nog maar goedkoperquote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies, en dan kan je zeggen "dan is het maar 5-10 euro meer" maar je moet ergens de grens trekken, toch?
Ik neig in ieder geval naar het hostel. En Steve gaat dat dan ook doen volgens mij.
Precies.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En misschien willen er nog wel meer in het hostel en dan wordt het alleen nog maar goedkoper
quote:- a great atmosphere
- a cool and vibrant bar (happy hour every day)
- a fantastic lounge with couches, television, free games, magazines etc.
- breakfast included
- linen included
- superstylish rooms and dorms
- an outside terrace
- bicycle hire
- free security lockers in rooms
- free WiFi
- free walking tours
- free luggage storage
- free use of guest kitchen
- free internet (first 5 min.)
- discount on tourist attractions
- opened 24/7 with night security
- no lock-out/ no curfew
- friendly staff and last but not least, a free hug of Lexie, the hostels\' dog.![]()
Is dit dan misschien wat?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Lexie heeft ook facebook. http://en-gb.facebook.com/people/Lexie-Room/1386646108
Nou goed, ik ga in bed liggen. Heb er weer helemaal zin in gekregen, nadat er vanavond een dipje in de feestvreugde zat.
Wellicht is dat gewoon een zegenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Het enige waar niemand dan mee moet zitten is dat we dan dus wrs niet massa-ontbijten de volgende ochtend als een deel in hotel en een deel in hostel gaat. Maar da's op zich ook niet zo erg toch, als we elkaar allemaal de hele eindmiddag/avond/halvenacht hebben gezien.
Oh dat is ook wel een aantrekkelijke inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Is dit dan misschien wat?
vierpersoonskamer met ontbijt 30,25 pp
En "Wij hebben voor het merendeel van onze gasten (tegen een geringe vergoeding) dagparkeerkaarten beschikbaar."quote:Op zondag 18 maart 2012 23:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Roger_Epiales
- Steve --> HOSSSSTEL (wrs)
Waar denk je dat Greys en ik mee bezig zijn johquote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Want ik vind (maar dat ben ik) dat er deze week wel beslissingen genomen moeten worden. En misschien maakt het voor het hotel niet zo uit, maar bij het hostel (of de optie van takaiki) is het wel handig om te weten hoeveel mensen daarvoor kiezen, aangezien je dan gewoon een betere deal kan krijgen enzo.
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dit is niet goed voor je stresslevel?
Neuh.. Nu nog niet iig, want het duurt nog ff.. Als het nu 17 mei was, dan had ik wel lopen stressen denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgen jullie dan geen stress daarvan![]()
?
Nee hoor. Soms wel even van: oeh dit of dat moet ik even aan Greys vragen. Maar verder valt het mee.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgen jullie dan geen stress daarvan![]()
?
Dus nu die andere (ben de naam alwéér kwijtquote:Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw email en aanvraag.
Op 24 mei is onze best beschikbare prijs ¤ 119 exclusief ontbijt per kamer, ontbijt is ¤ 19 per persoon.
Speciaal voor u kan ik een prijs aanbieden van ¤ 110 inclusief ontbijt per kamer. ( ¤ 55 per persoon ).
Dit is de beste prijs die wij kunnen aanbieden.
Indien u wenst te boeken verneem ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Kind regards,
ja quoten lukte nietquote:Op maandag 19 maart 2012 10:25 schreef Greys het volgende:
Ik koop ook wel een lot
Tombo, ik gooi jou als 'hotel' in het lijstje dan
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:29 schreef tombolafan het volgende:
En ik ga er van uit dat je met "als hotel" bedoelt dat ik in een hotel slaap, niet dat ik als hotel gebruikt word?
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:36 schreef Tha_Erik het volgende:
We hebben je ondertussen goed opgevoed MB. Nog even en je bent net als Greys
.
Lezen Tombo, er staat als "hotel" en niet "als hotel"quote:Op maandag 19 maart 2012 10:29 schreef tombolafan het volgende:
En ik ga er van uit dat je met "als hotel" bedoelt dat ik in een hotel slaap, niet dat ik als hotel gebruikt word?
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Gedeelde wc en geen gratis parkeren in ieder geval.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys en co, op zich is dit ook wel een goede ipv het hostel. Dichter bij Rotterdam Centraal (en dus ook dichter bij Henk en dus goedkoper qua taxi), paar euro meer (maar ivm goedkopere taxi valt dat wel weer mee denk ik) en een eigen douche.
En je hebt tot 5persoons kamers volgens mij.
[..]
Gedeelde WC is in het hostel ook (was meer als mogelijk alternatief voor het hostel dan voor het hotel), en Takaiki had het over een parkeerdagkaart die het hotel heeft, maar dat kan ik zo snel niet terugvinden.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gedeelde wc en geen gratis parkeren in ieder geval.
Ik zou willen. Maar ik moet werken én ik kan geen kwartier zonder de wcquote:Op maandag 19 maart 2012 11:49 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik even pauze nodig heb van het hotelgebeuren en vanmiddag even in de zon bij Henk op het terras moet gaan zitten. Elies, ga je mee?
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou willen. Maar ik moet werken én ik kan geen kwartier zonder de wc
Ze hebben ook een 2-persoonskamer met eigen toilet, voor jou en de misterquote:Op maandag 19 maart 2012 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gedeelde wc en geen gratis parkeren in ieder geval.
+- ¤ 32,- als je alles op 1 hoop gooitquote:Op maandag 19 maart 2012 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben ook een 2-persoonskamer met eigen toilet, voor jou en de mister
En ik geloof dat ze dagkaarten voor 5 euro hebben voor het parkeren. Ik moet nog ff wat doen, maar zal straks even op een rijtje zetten wat we dan nodig hebben qua kamers en wat het dan pp zou gaan kosten daar!
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
+- ¤ 32,- als je alles op 1 hoop gooit
waar wordt er geslapen en is er nog een slaapplaats over?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef Greys het volgende:
Slapers:
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
- Roger_Epiales
- Steve
Je bent nog op tijd, want waar we gaan slapen zijn we nu nog aan het uitzoekenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar wordt er geslapen en is er nog een slaapplaats over?
Ja vind ik ook super dat hij daar aan gedacht heeftquote:
Ik dacht even dat je gesorteerd op geslacht had, maar toen zag ik mezelf tussen de dames staanquote:Op maandag 19 maart 2012 14:11 schreef Greys het volgende:
Slaperts:
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
- Roger_Epiales
- Steve
- TheaterMaMa
Nou, succes met de kamerindeling dan jongens![]()
Dan klopt het toch ook.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je gesorteerd op geslacht had, maar toen zag ik mezelf tussen de dames staan.
Je verwácht het niet he, bij iets Songfestivalgerelateerds!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een homo's trouwens. Behalve meneer muis dan.
Ja hallo, het is ESFquote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een homo's trouwens. Behalve meneer muis dan.
Te ver, te duur.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat jij ook moet komen
Ik hou nu al van Henk!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef Greys het volgende:
Oh en Henk zou de goddelijke chocoladetaart regelen die Elies, Tombo en ik afgelopen vrijdag daar ook haddenEn hij regelt ook een buikspier-regime de volgende ochtend
Ik vroeg of dat buikspiergebeuren alleen voor ons was, of ook voor hem zelf.quote:
Of een lekkere verse slagroomtaartquote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef Greys het volgende:
Oh en Henk zou de goddelijke chocoladetaart regelen die Elies, Tombo en ik afgelopen vrijdag daar ook haddenEn hij regelt ook een buikspier-regime de volgende ochtend
Hahaha, geweldig!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg of dat buikspiergebeuren alleen voor ons was, of ook voor hem zelf.
Hij reageerde met "Tsssss, noem je me nou dik???".
Het zou zo een FOK!ker kunnen zijn
Ik wil graag weer met jou in één bed als 't even kan!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:11 schreef Greys het volgende:
Slaperts:
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
- Roger_Epiales
- Steve
- TheaterMaMa
Nou, succes met de kamerindeling dan jongens![]()
Kinky!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil graag weer met jou in één bed als 't even kan!![]()
Nou hè. Onze andere hobby, naakt zweten, doen we dan weer NIET samen in bedquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou hè. Onze andere hobby, naakt zweten, doen we dan weer NIET samen in bed
Ja ik dacht, ik moet eventuele misverstanden voorkomen!quote:
Ik ook!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik krijg er echt steeds meer zin in!
Ja nee... ja... nee... sommige meelezers zullen hier vast echt niets geks meer van denken nu na je uitlegquote:Op maandag 19 maart 2012 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ik moet eventuele misverstanden voorkomen!
Gewoon op de keukentafel?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou hè. Onze andere hobby, naakt zweten, doen we dan weer NIET samen in bed
quote:
Jah, straks durft er niemand meer te komen de 24equote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Saaaauna jongens, het gaat over de sauna!
Zo goed, Greysie?
Whoopwhoop!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef Muis006 het volgende:
Greesshake it up just like bad medicine
Nouja, we hebben wel een strenge doorpolicy natuurlijk. Wie niet in het oranje of roodwitblauw komt, die moet naakt! Dus dan zweet diegene vanzelf wel peentjes.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Jah, straks durft er niemand meer te komen de 24e
[..]
Whoopwhoop!
Nee hoor, ik wil best gewoon nog helpen uiteraard!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Dus t is nu gewoon ieder voor zich regelen?
Ah, ok!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil best gewoon nog helpen uiteraard!
Alleen dan moeten degenen die dus niet in het Airport Hotel gaan slapen even bepalen of ze in het Hostel willen of in dat Bienvenue Hotel. Of elders.
Ik kan (en wil, uiteraard) niemand dwingen om ook in Airport te gaan slapen. Wij hebben ook nog niet geboekt, dat doen we woensdag, dus wie er gewoon nog mee willen om ook daar te slapen kan ook gewoon nogEr zijn nu volgens mij voldoende opties om uit te kiezen
Alleen om diverse redenen slapen wij sowieso in het dichtstbijzijnde hotel. We zagen dat je daar ook met zijn drieën op een kamer kunt trouwens, misschien is dat nog een optie voor sommigen die nog twijfelen?
Primaquote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, ok!
Ik ben toch weer aan het twijfelen geslagen. OF hotel, want dichtbij en makkelijk. Of Hostel, want goedkoop, en in mijn ogen, makkelijker annuleerbaar.
Ik laat het voor woensdag weten!
Kon jij maar kiezen, was een stuk makkelijker! Hahahaquote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef Greys het volgende:
Verder blijft het dus gewoon zoals het al ging
Er was al een clubje met voorkeur hostel en een clubje hotel. Alleen degenen van 'hotel' twijfelen niet meer tussen Campanile of Airport of Bienvenue, die hebben knoop gehakt en Airport gekozen. Alleen nog niet geboekt dus.Zodat verder alle opties voor anderen ook nog open blijven.
Alleen omdat we moeten inchecken en Tombo bv pas na haar werk kan komen en door de spits moet en Gb en ik al eerder gaan en Muis en MrMuis wellicht ook en we dus nog e.e.a. willen doen in de kroeg en met eten enzo, is het handiger als we gewoon de auto daar voor de deur hebben en even snel iets in het hotel kunnen halen of omkleden.
Bij bv Bienvenue moet de auto wellicht een stuk verderop staan en kunnen we niet 'even snel' op en neer crossen.
En qua zelf regelen is dus ook niet anders, ik wil nog steeds met hostel bellen/mailen of Bienvenue enzo, maar het kiezen moeten jullie toch echt zelf doen![]()
Uiteraard! En dan ga ik woensdagmiddag lijkbleek bij Henk op het terras zitten bijkomenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed bezig Greys![]()
Morgenavond ook zo weerbaar en strijdvaardig?
En dat mag, want dat heb je verdiendquote:Op maandag 19 maart 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard! En dan ga ik woensdagmiddag lijkbleek bij Henk op het terras zitten bijkomen![]()
![]()
10-15 minuten ongeveerquote:Op maandag 19 maart 2012 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat mag, want dat heb je verdiend![]()
Hoe lang is het rijden van jou naar Henk?
Gezelligquote:Op maandag 19 maart 2012 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
10-15 minuten ongeveer
Maes komt ook woensdag en Gb misschien ook
* kan lang wachten, want volgens mij ben ik op het moment de enige onlinequote:
Nou, dan hak jij vast de knoop door.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
* kan lang wachten, want volgens mij ben ik op het moment de enige online*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga gewoon in mn eigen bed slapenTrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zo ook denk ik
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Da's sowieso liefquote:Op maandag 19 maart 2012 23:09 schreef Takaiki het volgende:
I know, maar ik ben solidair met de minder bedeelden in ons cluppie, dus als die zeggen hostel, hobbel ik gezellie mee denk ik. Maar ze zijn er nu niet
Denk je?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's sowieso lief![]()
En we horen het vast morgen wel
@Tombo, trusten!
Ing ook!
quote:
* Zit klaar bij de haard *quote:
Lees je PM es goed!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Moeten we eigenlijk dan nog kijken of er nog meer mensen dan in het Bienvenue hotel willen? Of laten we die dat dan zelf regelen?
Ik weet niet tot waar ik me verantwoordelijk moet voelen voor mensen. En ik zou het lullig vinden als straks één iemand over blijft die niks heeft geregeld en die dan opeens voor een tweepersoonskamer moet betalen ofzo
.
Ik wil mensen niet dwingen om nu meteen een keuze te moeten maken, maar ben het eigenlijk wel met je eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:40 schreef indaha het volgende:
Ik neem aan dat iedereen die nu al besloten heeft zich wel voor morgen zal melden als hij/zij nog in het Airporthotel of Bienvenue wil.
Als mensen nog niets hebben besloten dan zullen ze uiteindelijk zelf voor accommodatie moeten zorgen aangezien je niet te lang moet wachten met boeken ivm de beschikbare hotelkamers
Sorry dat ik soms een beetje verdwaal in de chaos.quote:
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Heeft het airport hotel eigenlijk een eigen parkeerplaats?
Voor mij wordt de combinatie "ik/mijn auto" doorslaggevend voor waar ik zou gaan liggen.![]()
Zo zie ik bij Bienvenue al dingen staan over betaald parkeren en alleen met chipknip (heb ik niet)
Of kan je bij Henk ergens gratis parkeren, nee zeker?
Ik dacht dat Takkedinges onderzocht had dat je bij het Bienvenue een parkeerkaart kon kopen bij het hotel zelf voor een dag voor 5 euro ofzo. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Heeft het airport hotel eigenlijk een eigen parkeerplaats?
Voor mij wordt de combinatie "ik/mijn auto" doorslaggevend voor waar ik zou gaan liggen.![]()
Zo zie ik bij Bienvenue al dingen staan over betaald parkeren en alleen met chipknip (heb ik niet)
Of kan je bij Henk ergens gratis parkeren, nee zeker?
Ik weet zeker dat Takkedinges dat gezegd heeft dus daar ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat Takkedinges onderzocht had dat je bij het Bienvenue een parkeerkaart kon kopen bij het hotel zelf voor een dag voor 5 euro ofzo. Maar dat weet ik niet zeker.
*spreekt het 10 keer achter elkaar uit*quote:
*knoop*quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben bang dat mijn buren zo gaan klagen, zo hard als mijn hersens kraken.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef Muis006 het volgende:
Kom op Rosjee, zoek je innerlijke Alexander de Grote!
Gaan we dan gewoon eerst met alle bievenuers afspreken en dan gezamenlijk naar Henkie?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:39 schreef Cat22 het volgende:
Slapen in Bienvenue (met OV/taxi van en naar Henkie, parkeren bij hotel met dagkaart van 5 euro of gratis bij Henk - maar je mot wel eerst komen inchecken)
Takaiki
indaha
Tha_Erik
Cat22
PatriQue89
Steve?
Moeten we tegen die tijd even kijken. Ligt er natuurlijk ook aan hoe laat iedereen er kan zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gaan we dan gewoon eerst met alle bievenuers afspreken en dan gezamenlijk naar Henkie?
Zou Rozjee stiekem een vrouw zijn?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:24 schreef Muis006 het volgende:
En dan zeggen ze dat vrouwen besluiteloos zijn.
Mwehe, uitstekende vraag! Geen idee alleen. Greys kan het wel vragenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, een vraag die ik al een tijdje wil stellen!
Kunnen we bij Henk Karaokeren?
Hoor je mijn nooit zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:24 schreef Muis006 het volgende:
En dan zeggen ze dat vrouwen besluiteloos zijn.
quote:
We waren nog steeds overdressed in de metro in Dusseldorfquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moeten we tegen die tijd even kijken. Ligt er natuurlijk ook aan hoe laat iedereen er kan zijn.
Maar samen is altijd gezellig en met een hoop mensen ben je niet overdressed in rood-wit-blauw in het OV.[ervaring]
Maar het was wel leuk!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We waren nog steeds overdressed in de metro in DusseldorfPas bij de haven begon 't leuk te worden
Truequote:
Airport is volgens mij geen loopafstand (was ook iets met een eng park of zo), maar parkeren is daar gratis en bij Henk ook. Dus je zou de auto bij Airport kunnen laten en dan 's avonds met de anderen een taxi terug kunnen delen. Of niet drinken en de dames en meneer Muis terugrijden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
ov naar Henk, kraakt nog meer naar aitport (is dat op loopafstand?)
Heb nl ook geen ov-chipdinges
Erg hè?!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zitten jullie nou nog te miepen over waar te slapen?
Waar moeten we het anders over hebben dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Miepen is what we do, we like to miep.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Miepen is what we do, we like to miep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |