Erik, het wordt een fijn Gristelijk geheel jaquote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, hoe tof zou het zijn als je zo je hotel/hostel-bedje instapt en er ligt iemand, dat je dan kan zeggen: taken by a stranger!
En je toe nail theiy blue painten.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet ik nieuw ondergoed theiy blue kopen.
Kumbayaaquote:Op zondag 18 maart 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Erik, het wordt een fijn Gristelijk geheel ja![]()
![]()
Hallelujah!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Erik, het wordt een fijn Gristelijk geheel ja![]()
![]()
Weet je hoe verquote:
quote:Beste xxx,
Dat is mogelijk.
Blokhut beschikbaar van 13.00-11.00 uur bij aankomst afgifte borg verplicht.
In de blokhut voor 2 personen aanwezig:
1 stapelbed, kussen, onderlaken en 1 wastafel, buiten tafel en 2 stoelen.
U dient zelf een slaapzak/dekbed mee te brengen.
Douche en toilet in het sanitair gebouw, er is geen kookgelegenheid in de blokhut.
Huisdieren niet toegestaan
In de blokhut voor 4 personen aanwezig:
2 stapelbedden, kussen, onderlaken, 1 koelkast, 1 tafel, 4 stoelen en 1 wastafel, buiten 1 tafel en 4 stoelen.
U dient zelf een slaapzak/dekbed mee te brengen.
Douche en toilet in het sanitair gebouw, er is geen kookgelegenheid en verwarming in de blokhut.
Huisdieren niet toegestaan.
Dagprijzen:
Blokhutten 2 personen ¤ 35,60
Blokhut 4 personen ¤ 71,00
Auto ¤ 4,50
Kleiweg 10 minuten naar de camping.
Er komen geen kosten bij voor de personen.
Songfestival altijd leuk!!!!!!
Met vriendelijke groet,
Stadscamping Rotterdam
Je bent sowieso maximaal voor een kamer 27.50 kwijt (hoe groter de kamer, hoe minder je kwijt bent), nou ik kan me niet voorstellen dat als je een taxi deelt dat je dan meer dan 10 euro pp kwijt bent (delen met z'n tweeën), dus dan zit je nog onder de 40 euro inclusief taxi en kamer en een hostelontbijtquote:Op zondag 18 maart 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
Ja Erik
Dan zou je alleen nog ff (morgen denk ik) moeten kijken wat het kost als je niet met 12 op 1 kamer gaat in het hostel, per persoon. En daar dan de terugweg taxi idd bij rekenen. Want jij hoeft idd weer geen rekening met parkeerkosten te houden.
En dan moet je ff kijken of het totaal van bed + taxi nog veel scheelt met bv Campanile.
Dat lijkt me echt veel te onhandigquote:U dient zelf een slaapzak/dekbed mee te brengen.
En 's nachts naar een ander gebouw lopen als je moet plassen is ook zoooo niet mijn dingquote:Op zondag 18 maart 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt veel te onhandig.
Met OV welquote:Op zondag 18 maart 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt veel te onhandig.
Nee psies. Ik doe dat ook liever nietquote:Op zondag 18 maart 2012 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En 's nachts naar een ander gebouw lopen als je moet plassen is ook zoooo niet mijn ding
Kilometer of 6? Na 2x Vierdaagse lopen is dit appeltje eitjequote:
Dan ga jij toch lekker lopenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kilometer of 6? Na 2x Vierdaagse lopen is dit appeltje eitje
NEE WANT DAN BEN JE MSS NIET OP TIJD VOOR DE EUROVISIE TUNE!quote:
Hoe laat begint ie?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
NEE WANT DAN BEN JE MSS NIET OP TIJD VOOR DE EUROVISIE TUNE!
NOESSSSSS!
Ta ta
tatataaaaaaa
ta
taaaaaaaaaaaaaaaa taaaaaaaaaaaa
Ik ben er tegen vijven. Voor de zekerheidquote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
Euhhhhhhh half negen. Geloof ik.
Dat zou ik moeten weten he?![]()
Ja wij gaan daar nog even carpaccio (hoi Tomboquote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er tegen vijven. Voor de zekerheid
Zo is datquote:Op zondag 18 maart 2012 23:22 schreef Greys het volgende:
Ja wij gaan daar nog even carpaccio (hoi Tombo![]()
![]()
) of zo'n hamburgert met een ei er op eten he?
Oh, ik zag heul die post nietquote:Op zondag 18 maart 2012 23:24 schreef Takaiki het volgende:
Ik reageerde op Erik, maar jij kwam er net met je post tussen
De mijne niet?!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik zag heul die post niet![]()
Ik snap um weer, ik ben er!
Damn, jij bent toch wel een heule snelle heurquote:Op zondag 18 maart 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
Oh, ik zag heul die post niet![]()
Ik snap um weer, ik ben er!
You know me, vlotje all the wayquote:Op zondag 18 maart 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Damn, jij bent toch wel een heule snelle heur
Een slimme meid... Ik zou het doenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:29 schreef Greys het volgende:
You know me, vlotje all the way
Zal ik Henk vast appen dat ie chocoladetaart moet hebben de 24e, of zou dat iets te vroeg zijn nog?
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is serieus een best pak van mijn hart dat ik niet 60 euro aan een overnachting uit hoef te geven dankzij het hostel. tegen de 30 kan ik nog overzien zeg maar
.
Ik doe het van de week wel even.quote:
Ja, het is natuurlijk beregezellig om samen te ontbijten, maar ik vind het wel overkomelijk om niet samen te ontbijtenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Het enige waar niemand dan mee moet zitten is dat we dan dus wrs niet massa-ontbijten de volgende ochtend als een deel in hotel en een deel in hostel gaat. Maar da's op zich ook niet zo erg toch, als we elkaar allemaal de hele eindmiddag/avond/halvenacht hebben gezien.
Huh op het laatste?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Van de week misschien dan een hotel-lijstje en een hostel-lijstje maken. Sowieso is dat voor het hostel wel handig denk ik, geen idee hoe dat werkt dat je dan ook op dezelfde kamer terecht komt, of je dat uberhaupt wel kan reserveren, maar het is goedkoper als je een plekje op de grotere kamers reserveert. Je kan wel aangeven met hoevelen je komt.
En ik heb al gecheckt, maar je mag niet met z'n tweeën op een tweepersoons kamer met losse bedden.
Oh wacht, misschien zíjn er helemaal geen tweepersooonskamers, behalve met tweepersoonsbedquote:Op zondag 18 maart 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh op het laatste?
Ik ga even kijken, want dat zou raar zijn
Maar dan moet je bij elkaar in bedquote:
Ja precies, en dan kan je zeggen "dan is het maar 5-10 euro meer" maar je moet ergens de grens trekken, toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
Maar dan is je bed dus 27,50 en taxi ca. 10,- euro maakt 37,50 en Campanile is 35
Maar idd, daar zit geen ontbijt bij en komt alsnog paar euro taxi bij.
En misschien willen er nog wel meer in het hostel en dan wordt het alleen nog maar goedkoperquote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies, en dan kan je zeggen "dan is het maar 5-10 euro meer" maar je moet ergens de grens trekken, toch?
Ik neig in ieder geval naar het hostel. En Steve gaat dat dan ook doen volgens mij.
Precies.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En misschien willen er nog wel meer in het hostel en dan wordt het alleen nog maar goedkoper
quote:- a great atmosphere
- a cool and vibrant bar (happy hour every day)
- a fantastic lounge with couches, television, free games, magazines etc.
- breakfast included
- linen included
- superstylish rooms and dorms
- an outside terrace
- bicycle hire
- free security lockers in rooms
- free WiFi
- free walking tours
- free luggage storage
- free use of guest kitchen
- free internet (first 5 min.)
- discount on tourist attractions
- opened 24/7 with night security
- no lock-out/ no curfew
- friendly staff and last but not least, a free hug of Lexie, the hostels\' dog.![]()
Is dit dan misschien wat?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Lexie heeft ook facebook. http://en-gb.facebook.com/people/Lexie-Room/1386646108
Nou goed, ik ga in bed liggen. Heb er weer helemaal zin in gekregen, nadat er vanavond een dipje in de feestvreugde zat.
Wellicht is dat gewoon een zegenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Het enige waar niemand dan mee moet zitten is dat we dan dus wrs niet massa-ontbijten de volgende ochtend als een deel in hotel en een deel in hostel gaat. Maar da's op zich ook niet zo erg toch, als we elkaar allemaal de hele eindmiddag/avond/halvenacht hebben gezien.
Oh dat is ook wel een aantrekkelijke inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Is dit dan misschien wat?
vierpersoonskamer met ontbijt 30,25 pp
En "Wij hebben voor het merendeel van onze gasten (tegen een geringe vergoeding) dagparkeerkaarten beschikbaar."quote:Op zondag 18 maart 2012 23:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Is dit dan misschien wat?
vierpersoonskamer met ontbijt 30,25 pp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Roger_Epiales
- Steve --> HOSSSSTEL (wrs)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |