Mee eensquote:Op zondag 18 maart 2012 21:18 schreef Greys het volgende:
We wachten morgen even antwoord af van euh... *mail checkt, hoe heet ie ook weer*, Bastion en NH hotel Capelle af, anders bel ik ze wel even morgenochtend, heb ik morgen wel tijd voor.
Of zij voor 45 eu INCLUSIEF ontbijt iets kunnen doen.
En daarna bepalen we (denk ik?) of het hostel of hotel gaat worden.
Maar ik vind Campanile voor 35 eu pp zonder ontbijt ook nog steeds een optie, want gratis parkeren, gezellig hotel en McDo voor ontbijt vlakbij.
Ditoquote:
De Kuipquote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dito
Ik vertrouw gewoon volledig op jullie judgement, ik ken Rotterdam niet (alleen een paar keer doorheen gereden met de trein) en zolang het geen 100 euro pp gaat worden maakt het me niet zo veel uit waar er geslapen kan worden.
Voor mijn part leg je ons op een grasveld met een zeil eroverheen.
Waarom niet, wordt die ook nog eens voor iets nuttigs gebruiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
OMG OMG dat wordt echt epischquote:Op zondag 18 maart 2012 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt heel veel zin in het magische moment far die esf-tune instant en wij allemaal in de kroeg staan![]()
.
Ja hequote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG OMG dat wordt echt episch![]()
![]()
![]()
Krijg al kippenvel als ik er aan denk
Gesprekken die stilvallen, alle hoofdjes die dezelfde kant op draaien.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG OMG dat wordt echt episch![]()
![]()
![]()
Krijg al kippenvel als ik er aan denk
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:24 schreef Muis006 het volgende:
Oh ja en nu zijn ze weg.
Zit ik dan met mijn Wijsheid
Goeree Overflakkee, daar kan je verder toch niks meequote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik denk dat dat in elke stad het geval zou zijn, dus het is niet dat Rotterdam per se een slechte locatie is.
Maar beter maken ze ergens een ESF-eiland, waar we gratis kunnen verblijven en eten en zuipen en kijken. Scheelt een hoop gedoe. Ik zie alleen maar voordelen.
NIET DAAR je kunt je kont niet keren of je ziet weer een kerk.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeree Overflakkee, daar kan je verder toch niks mee
En nu weg
Kan ik me heel goed voorstellen hoor, echt waar.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat wat je krijgt voor die prijs het allemaal waard is neem ik zonder meer wel aan.
Maar dat neemt niet weg dat het voor mij (mijn persoonlijke situatie) tóch duur is. Al kreeg je kaviaar van een gouden lepeltje in je mond geschoven en werd je omringd door knappe mannen die met palmbladeren verkoelende lucht toewapperen (![]()
![]()
) en kostte het evenveel, dan was het wellicht een koopje geweest voor wat je krijgt, maar nog steeds een grote uitgave voor mij
.
Erik, het wordt een fijn Gristelijk geheel jaquote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, hoe tof zou het zijn als je zo je hotel/hostel-bedje instapt en er ligt iemand, dat je dan kan zeggen: taken by a stranger!
En je toe nail theiy blue painten.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet ik nieuw ondergoed theiy blue kopen.
Kumbayaaquote:Op zondag 18 maart 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Erik, het wordt een fijn Gristelijk geheel ja![]()
![]()
Hallelujah!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Erik, het wordt een fijn Gristelijk geheel ja![]()
![]()
Weet je hoe verquote:
quote:Beste xxx,
Dat is mogelijk.
Blokhut beschikbaar van 13.00-11.00 uur bij aankomst afgifte borg verplicht.
In de blokhut voor 2 personen aanwezig:
1 stapelbed, kussen, onderlaken en 1 wastafel, buiten tafel en 2 stoelen.
U dient zelf een slaapzak/dekbed mee te brengen.
Douche en toilet in het sanitair gebouw, er is geen kookgelegenheid in de blokhut.
Huisdieren niet toegestaan
In de blokhut voor 4 personen aanwezig:
2 stapelbedden, kussen, onderlaken, 1 koelkast, 1 tafel, 4 stoelen en 1 wastafel, buiten 1 tafel en 4 stoelen.
U dient zelf een slaapzak/dekbed mee te brengen.
Douche en toilet in het sanitair gebouw, er is geen kookgelegenheid en verwarming in de blokhut.
Huisdieren niet toegestaan.
Dagprijzen:
Blokhutten 2 personen ¤ 35,60
Blokhut 4 personen ¤ 71,00
Auto ¤ 4,50
Kleiweg 10 minuten naar de camping.
Er komen geen kosten bij voor de personen.
Songfestival altijd leuk!!!!!!
Met vriendelijke groet,
Stadscamping Rotterdam
Je bent sowieso maximaal voor een kamer 27.50 kwijt (hoe groter de kamer, hoe minder je kwijt bent), nou ik kan me niet voorstellen dat als je een taxi deelt dat je dan meer dan 10 euro pp kwijt bent (delen met z'n tweeën), dus dan zit je nog onder de 40 euro inclusief taxi en kamer en een hostelontbijtquote:Op zondag 18 maart 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
Ja Erik
Dan zou je alleen nog ff (morgen denk ik) moeten kijken wat het kost als je niet met 12 op 1 kamer gaat in het hostel, per persoon. En daar dan de terugweg taxi idd bij rekenen. Want jij hoeft idd weer geen rekening met parkeerkosten te houden.
En dan moet je ff kijken of het totaal van bed + taxi nog veel scheelt met bv Campanile.
Dat lijkt me echt veel te onhandigquote:U dient zelf een slaapzak/dekbed mee te brengen.
En 's nachts naar een ander gebouw lopen als je moet plassen is ook zoooo niet mijn dingquote:Op zondag 18 maart 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt veel te onhandig.
Met OV welquote:Op zondag 18 maart 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt veel te onhandig.
Nee psies. Ik doe dat ook liever nietquote:Op zondag 18 maart 2012 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En 's nachts naar een ander gebouw lopen als je moet plassen is ook zoooo niet mijn ding
Kilometer of 6? Na 2x Vierdaagse lopen is dit appeltje eitjequote:
Dan ga jij toch lekker lopenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kilometer of 6? Na 2x Vierdaagse lopen is dit appeltje eitje
NEE WANT DAN BEN JE MSS NIET OP TIJD VOOR DE EUROVISIE TUNE!quote:
Hoe laat begint ie?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
NEE WANT DAN BEN JE MSS NIET OP TIJD VOOR DE EUROVISIE TUNE!
NOESSSSSS!
Ta ta
tatataaaaaaa
ta
taaaaaaaaaaaaaaaa taaaaaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |