Oh wacht, misschien zíjn er helemaal geen tweepersooonskamers, behalve met tweepersoonsbedquote:Op zondag 18 maart 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh op het laatste?
Ik ga even kijken, want dat zou raar zijn
 .
.

Maar dan moet je bij elkaar in bedquote:

.
.

Ja precies, en dan kan je zeggen "dan is het maar 5-10 euro meer" maar je moet ergens de grens trekken, toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
Maar dan is je bed dus 27,50 en taxi ca. 10,- euro maakt 37,50 en Campanile is 35
Maar idd, daar zit geen ontbijt bij en komt alsnog paar euro taxi bij.
 .
.

En misschien willen er nog wel meer in het hostel en dan wordt het alleen nog maar goedkoperquote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies, en dan kan je zeggen "dan is het maar 5-10 euro meer" maar je moet ergens de grens trekken, toch?
Ik neig in ieder geval naar het hostel. En Steve gaat dat dan ook doen volgens mij.

Precies.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En misschien willen er nog wel meer in het hostel en dan wordt het alleen nog maar goedkoper
 :
:quote:- a great atmosphere
- a cool and vibrant bar (happy hour every day)
- a fantastic lounge with couches, television, free games, magazines etc.
- breakfast included
- linen included
- superstylish rooms and dorms
- an outside terrace
- bicycle hire
- free security lockers in rooms
- free WiFi
- free walking tours
- free luggage storage
- free use of guest kitchen
- free internet (first 5 min.)
- discount on tourist attractions
- opened 24/7 with night security
- no lock-out/ no curfew
- friendly staff and last but not least, a free hug of Lexie, the hostels\' dog.![lexie_rennend.jpg]()

. http://en-gb.facebook.com/people/Lexie-Room/1386646108
. http://en-gb.facebook.com/people/Lexie-Room/1386646108 .
.

Ik heb vast ingevuld van degenen waarvan ik het al wist of denk te weten, wijzig het gerust!
 Ik heb vast ingevuld van degenen waarvan ik het al wist of denk te weten, wijzig het gerust! 

Is dit dan misschien wat?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Lexie heeft ook facebook. http://en-gb.facebook.com/people/Lexie-Room/1386646108
Nou goed, ik ga in bed liggen. Heb er weer helemaal zin in gekregen, nadat er vanavond een dipje in de feestvreugde zat.

Wellicht is dat gewoon een zegenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Het enige waar niemand dan mee moet zitten is dat we dan dus wrs niet massa-ontbijten de volgende ochtend als een deel in hotel en een deel in hostel gaat. Maar da's op zich ook niet zo erg toch, als we elkaar allemaal de hele eindmiddag/avond/halvenacht hebben gezien.

Oh dat is ook wel een aantrekkelijke inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Is dit dan misschien wat?
vierpersoonskamer met ontbijt 30,25 pp
 .
.

En "Wij hebben voor het merendeel van onze gasten (tegen een geringe vergoeding) dagparkeerkaarten beschikbaar."quote:Op zondag 18 maart 2012 23:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Is dit dan misschien wat?
vierpersoonskamer met ontbijt 30,25 pp

! Ik houd niet van keuzes
! Ik houd niet van keuzes  .
.

. Nog even en je bent net als Greys
. Nog even en je bent net als Greys  .
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Roger_Epiales
- Steve --> HOSSSSTEL (wrs)

!
!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |