Waar denk je dat Greys en ik mee bezig zijn johquote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Want ik vind (maar dat ben ik) dat er deze week wel beslissingen genomen moeten worden. En misschien maakt het voor het hotel niet zo uit, maar bij het hostel (of de optie van takaiki) is het wel handig om te weten hoeveel mensen daarvoor kiezen, aangezien je dan gewoon een betere deal kan krijgen enzo.
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dit is niet goed voor je stresslevel?
Neuh.. Nu nog niet iig, want het duurt nog ff.. Als het nu 17 mei was, dan had ik wel lopen stressen denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgen jullie dan geen stress daarvan![]()
?
Nee hoor. Soms wel even van: oeh dit of dat moet ik even aan Greys vragen. Maar verder valt het mee.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgen jullie dan geen stress daarvan![]()
?
Dus nu die andere (ben de naam alwéér kwijtquote:Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw email en aanvraag.
Op 24 mei is onze best beschikbare prijs ¤ 119 exclusief ontbijt per kamer, ontbijt is ¤ 19 per persoon.
Speciaal voor u kan ik een prijs aanbieden van ¤ 110 inclusief ontbijt per kamer. ( ¤ 55 per persoon ).
Dit is de beste prijs die wij kunnen aanbieden.
Indien u wenst te boeken verneem ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Kind regards,
ja quoten lukte nietquote:Op maandag 19 maart 2012 10:25 schreef Greys het volgende:
Ik koop ook wel een lot
Tombo, ik gooi jou als 'hotel' in het lijstje dan
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:29 schreef tombolafan het volgende:
En ik ga er van uit dat je met "als hotel" bedoelt dat ik in een hotel slaap, niet dat ik als hotel gebruikt word?
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:36 schreef Tha_Erik het volgende:
We hebben je ondertussen goed opgevoed MB. Nog even en je bent net als Greys
.
Lezen Tombo, er staat als "hotel" en niet "als hotel"quote:Op maandag 19 maart 2012 10:29 schreef tombolafan het volgende:
En ik ga er van uit dat je met "als hotel" bedoelt dat ik in een hotel slaap, niet dat ik als hotel gebruikt word?
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Is dit dan misschien wat?
vierpersoonskamer met ontbijt 30,25 pp
Gedeelde wc en geen gratis parkeren in ieder geval.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys en co, op zich is dit ook wel een goede ipv het hostel. Dichter bij Rotterdam Centraal (en dus ook dichter bij Henk en dus goedkoper qua taxi), paar euro meer (maar ivm goedkopere taxi valt dat wel weer mee denk ik) en een eigen douche.
En je hebt tot 5persoons kamers volgens mij.
[..]
Gedeelde WC is in het hostel ook (was meer als mogelijk alternatief voor het hostel dan voor het hotel), en Takaiki had het over een parkeerdagkaart die het hotel heeft, maar dat kan ik zo snel niet terugvinden.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gedeelde wc en geen gratis parkeren in ieder geval.
Ik zou willen. Maar ik moet werken én ik kan geen kwartier zonder de wcquote:Op maandag 19 maart 2012 11:49 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik even pauze nodig heb van het hotelgebeuren en vanmiddag even in de zon bij Henk op het terras moet gaan zitten. Elies, ga je mee?
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou willen. Maar ik moet werken én ik kan geen kwartier zonder de wc
Ze hebben ook een 2-persoonskamer met eigen toilet, voor jou en de misterquote:Op maandag 19 maart 2012 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gedeelde wc en geen gratis parkeren in ieder geval.
+- ¤ 32,- als je alles op 1 hoop gooitquote:Op maandag 19 maart 2012 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben ook een 2-persoonskamer met eigen toilet, voor jou en de mister
En ik geloof dat ze dagkaarten voor 5 euro hebben voor het parkeren. Ik moet nog ff wat doen, maar zal straks even op een rijtje zetten wat we dan nodig hebben qua kamers en wat het dan pp zou gaan kosten daar!
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
+- ¤ 32,- als je alles op 1 hoop gooit
waar wordt er geslapen en is er nog een slaapplaats over?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef Greys het volgende:
Slapers:
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
- Roger_Epiales
- Steve
Je bent nog op tijd, want waar we gaan slapen zijn we nu nog aan het uitzoekenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar wordt er geslapen en is er nog een slaapplaats over?
Ja vind ik ook super dat hij daar aan gedacht heeftquote:
Ik dacht even dat je gesorteerd op geslacht had, maar toen zag ik mezelf tussen de dames staanquote:Op maandag 19 maart 2012 14:11 schreef Greys het volgende:
Slaperts:
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
- Roger_Epiales
- Steve
- TheaterMaMa
Nou, succes met de kamerindeling dan jongens![]()
Dan klopt het toch ook.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je gesorteerd op geslacht had, maar toen zag ik mezelf tussen de dames staan.
Je verwácht het niet he, bij iets Songfestivalgerelateerds!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een homo's trouwens. Behalve meneer muis dan.
Ja hallo, het is ESFquote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een homo's trouwens. Behalve meneer muis dan.
Te ver, te duur.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat jij ook moet komen
Ik hou nu al van Henk!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef Greys het volgende:
Oh en Henk zou de goddelijke chocoladetaart regelen die Elies, Tombo en ik afgelopen vrijdag daar ook haddenEn hij regelt ook een buikspier-regime de volgende ochtend
Ik vroeg of dat buikspiergebeuren alleen voor ons was, of ook voor hem zelf.quote:
Of een lekkere verse slagroomtaartquote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef Greys het volgende:
Oh en Henk zou de goddelijke chocoladetaart regelen die Elies, Tombo en ik afgelopen vrijdag daar ook haddenEn hij regelt ook een buikspier-regime de volgende ochtend
Hahaha, geweldig!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg of dat buikspiergebeuren alleen voor ons was, of ook voor hem zelf.
Hij reageerde met "Tsssss, noem je me nou dik???".
Het zou zo een FOK!ker kunnen zijn
Ik wil graag weer met jou in één bed als 't even kan!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:11 schreef Greys het volgende:
Slaperts:
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
- Roger_Epiales
- Steve
- TheaterMaMa
Nou, succes met de kamerindeling dan jongens![]()
Kinky!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil graag weer met jou in één bed als 't even kan!![]()
Nou hè. Onze andere hobby, naakt zweten, doen we dan weer NIET samen in bedquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou hè. Onze andere hobby, naakt zweten, doen we dan weer NIET samen in bed
Ja ik dacht, ik moet eventuele misverstanden voorkomen!quote:
Ik ook!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik krijg er echt steeds meer zin in!
Ja nee... ja... nee... sommige meelezers zullen hier vast echt niets geks meer van denken nu na je uitlegquote:Op maandag 19 maart 2012 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ik moet eventuele misverstanden voorkomen!
Gewoon op de keukentafel?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou hè. Onze andere hobby, naakt zweten, doen we dan weer NIET samen in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |