Ik zou willen. Maar ik moet werken én ik kan geen kwartier zonder de wcquote:Op maandag 19 maart 2012 11:49 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik even pauze nodig heb van het hotelgebeuren en vanmiddag even in de zon bij Henk op het terras moet gaan zitten. Elies, ga je mee?
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou willen. Maar ik moet werken én ik kan geen kwartier zonder de wc
Ze hebben ook een 2-persoonskamer met eigen toilet, voor jou en de misterquote:Op maandag 19 maart 2012 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gedeelde wc en geen gratis parkeren in ieder geval.
+- ¤ 32,- als je alles op 1 hoop gooitquote:Op maandag 19 maart 2012 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben ook een 2-persoonskamer met eigen toilet, voor jou en de mister
En ik geloof dat ze dagkaarten voor 5 euro hebben voor het parkeren. Ik moet nog ff wat doen, maar zal straks even op een rijtje zetten wat we dan nodig hebben qua kamers en wat het dan pp zou gaan kosten daar!
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
+- ¤ 32,- als je alles op 1 hoop gooit
waar wordt er geslapen en is er nog een slaapplaats over?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef Greys het volgende:
Slapers:
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
- Roger_Epiales
- Steve
Je bent nog op tijd, want waar we gaan slapen zijn we nu nog aan het uitzoekenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar wordt er geslapen en is er nog een slaapplaats over?
Ja vind ik ook super dat hij daar aan gedacht heeftquote:
Ik dacht even dat je gesorteerd op geslacht had, maar toen zag ik mezelf tussen de dames staanquote:Op maandag 19 maart 2012 14:11 schreef Greys het volgende:
Slaperts:
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
- Roger_Epiales
- Steve
- TheaterMaMa
Nou, succes met de kamerindeling dan jongens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |