Oké, ik ga het niet meer duur vinden. Opgelost.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Sorry, maar nu krijg ik weer het gevoel dat het aan de 'dure' locatie ligtWord er beetje kriegel van, net al eerder
![]()
Dus laten we het gewoon in ESF houden, lijkt me gezelliger ook voor de niet-meeters
Rotterdam is echt niet duurder qua slapen..
We konden ook voor 19.50 incl ontbijt in hostel..
Ik kom eraanquote:Op zondag 18 maart 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Niemand doet Webfeud met me spelen.Het lijkt wel alsof iedereen een leven heeft.
Ik kon vandaag óf niet inloggen, óf ik werd eruit geknikkerd. Misschien hebben meer mensen datquote:Op zondag 18 maart 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Niemand doet Webfeud met me spelen.Het lijkt wel alsof iedereen een leven heeft.
Had je maar een echte telefoon!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Misschien is het dat dan. Want het is raar dat ik 8 spelletjes heb open staan maar niemand ene zet heeft gedaan vandaag.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kon vandaag óf niet inloggen, óf ik werd eruit geknikkerd. Misschien hebben meer mensen dat
Ja, om me in te maken.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik kom eraangisteren was er ook al niemand
Daar volg ik de perikelen ook wel, maar als ik mee zou gaan, dan het liefst in dat dichtsbijzijnde hotel (45 euro excl. ontbijt toch?) want de opzet was toch gezellig wat kunnen drinken en daarna zsm kunnen crashen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Sorry, maar nu krijg ik weer het gevoel dat het aan de 'dure' locatie ligtWord er beetje kriegel van, net al eerder
![]()
Dus laten we het gewoon in ESF houden, lijkt me gezelliger ook voor de niet-meeters
Rotterdam is echt niet duurder qua slapen..
We konden ook voor 19.50 incl ontbijt in hostel..
Hoestie met jou?quote:
Goedquote:
Moe en/of lui ook, maar wel goed ende blij, want vakantie is geboektquote:
Jij ook al zo dapper!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moe en/of lui ook, maar wel goed ende blij, want vakantie is geboekt![]()
Morgen intake bij de bloedbank
quote:
Ik ookquote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij ook al zo dapper!Ik ga vroeg naar bed denk ik...
Breek me de bek niet open; ik maak tering veel herrie en het blijft er maar uit lopen. Ik vind het vreselijkquote:
Of Friesland met Miamiquote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef vamperotica het volgende:
Kan iemand even Slovenië verwisselen met België?
Krijg spontaan dat deuntje van Will Smith in mn hoofd...quote:
Sterker ik ga nuquote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik ook![]()
Morgen half 9 lig ik ook al bij de tandarts op de stoel...heerlijk dagje morgen
Bah, das echt niet leukquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open; ik maak tering veel herrie en het blijft er maar uit lopen. Ik vind het vreselijk
Lekker slapen danquote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterker ik ga nu
val al op de bank in slaap
Trusten allen
Irritantquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open; ik maak tering veel herrie en het blijft er maar uit lopen. Ik vind het vreselijk
quote:
Pijnlijk en akelig. Dat gepruttel en geklots. En dan eens in de drie kwartier de krampen en zo'n weeige draaierige kolk in mijn maag. Bah. Gelukkig hoef ik nog maar 3 dagen. De zonzijde: het gaat wel erg goed met mijn vinger. Dus óf de AB helpt, óf het was heel iets anders en is evengoed aan het overgaanquote:
Daar krijg je ook altijd zo'n zere poeperd van he?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Pijnlijk en akelig. Dat gepruttel en geklots. En dan eens in de drie kwartier de krampen en zo'n weeige draaierige kolk in mijn maag. Bah. Gelukkig hoef ik nog maar 3 dagen. De zonzijde: het gaat wel erg goed met mijn vinger. Dus óf de AB helpt, óf het was heel iets anders en is evengoed aan het overgaan
Ons riool en vochtig toiletpapier is niet zo'n goeie combiquote:Op zondag 18 maart 2012 23:21 schreef Oognip het volgende:
Daar krijg je ook altijd zo'n zere poeperd van he?Vochtig toiletpapier is een uitkomst in deze
Fijn dat het goed met je vinger gaat!
Ik word nooit wakker 's nachts. En dat is in deze ook best gevaarlijk: je moet verdomde goede controle hebben over de uitgang, want het loopt er anders zonder veel moeite uit. Zal je zien dat ik morgenochtend wakker word met een bruin dekbedovertrek, in plaats van met een blauwequote:Op zondag 18 maart 2012 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Pak dan een paar uurtjes slaap en als je vannacht wakker wordt (en dat zal vast wel) neem dan de 3e pil.
Dan kun je iig een paar uurtjes enigzins rustig slapen
Jaquote:Op zondag 18 maart 2012 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jakkes, wat zal Beeb blij zijn met aparte slaapkamers![]()
Ik heb ff voor je gecheckt. Ze vraagt of het een strikvraag isquote:Op zondag 18 maart 2012 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jakkes, wat zal Beeb blij zijn met aparte slaapkamers![]()
Gefeliciteerd met de 6 jaar!quote:Op maandag 19 maart 2012 00:10 schreef Candaasje het volgende:
Goedennacht!![]()
Even heel snel hoor, want ik ga zo lekker slapen. Druk weekend gehad (Zaterdag naar Body Worlds geweest en daarna 's avonds gegeten bij de Griek. Romantisch was in beide gevallen niet echt het juiste woord, maar het was tere ere van ons '6 jarig jubileumEn vandaag naar de IKEA in Amersfoort, en daar over de honderden buggy's gestruikeld. 't was nuttig, maar dat doen we dus niet meer op een (koop)zondag...
![]()
@ElisaB; Als ik iets vervelender vind dan overgeven - en dat is niet veel - is het wel last hebben van spetterpoep....Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |