Oké, ik ga het niet meer duur vinden. Opgelost.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Sorry, maar nu krijg ik weer het gevoel dat het aan de 'dure' locatie ligtWord er beetje kriegel van, net al eerder
![]()
Dus laten we het gewoon in ESF houden, lijkt me gezelliger ook voor de niet-meeters
Rotterdam is echt niet duurder qua slapen..
We konden ook voor 19.50 incl ontbijt in hostel..
Ik kom eraanquote:Op zondag 18 maart 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Niemand doet Webfeud met me spelen.Het lijkt wel alsof iedereen een leven heeft.
Ik kon vandaag óf niet inloggen, óf ik werd eruit geknikkerd. Misschien hebben meer mensen datquote:Op zondag 18 maart 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Niemand doet Webfeud met me spelen.Het lijkt wel alsof iedereen een leven heeft.
Had je maar een echte telefoon!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Misschien is het dat dan. Want het is raar dat ik 8 spelletjes heb open staan maar niemand ene zet heeft gedaan vandaag.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kon vandaag óf niet inloggen, óf ik werd eruit geknikkerd. Misschien hebben meer mensen dat
Ja, om me in te maken.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik kom eraangisteren was er ook al niemand
Daar volg ik de perikelen ook wel, maar als ik mee zou gaan, dan het liefst in dat dichtsbijzijnde hotel (45 euro excl. ontbijt toch?) want de opzet was toch gezellig wat kunnen drinken en daarna zsm kunnen crashen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Sorry, maar nu krijg ik weer het gevoel dat het aan de 'dure' locatie ligtWord er beetje kriegel van, net al eerder
![]()
Dus laten we het gewoon in ESF houden, lijkt me gezelliger ook voor de niet-meeters
Rotterdam is echt niet duurder qua slapen..
We konden ook voor 19.50 incl ontbijt in hostel..
Hoestie met jou?quote:
Goedquote:
Moe en/of lui ook, maar wel goed ende blij, want vakantie is geboektquote:
Jij ook al zo dapper!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moe en/of lui ook, maar wel goed ende blij, want vakantie is geboekt![]()
Morgen intake bij de bloedbank
quote:
Ik ookquote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij ook al zo dapper!Ik ga vroeg naar bed denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |