quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Alleen Jules mag ook bij hem in de mand..zijn maatje
En waar was jij om mee te leven?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat een avonturen met den vingert Elies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waar was jij om mee te leven?
Wij hadden vrienden op bezoek; heel gezellig en heel laat, maar wel besloten om weer gezellig samen op vakantie te gaan en dus direct maar geboektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toen we net zouden ontbijten belde m'n moeder dat paps een hangende, verdoofde mondhoek had en een oog wat niet mee dicht ging, dus daar moest ik eerst heen en toch de HAP maar gebeld.
"Gelukkig" bleek het een virus op de aangezichtszenuw, dus prednison en dinsdag controle bij eigen ha.
Zal na het eten nog ff heen, was best ff schrikken
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Hopelijk knapt hij snel weer op. sterktequote:Op zondag 18 maart 2012 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij hadden vrienden op bezoek; heel gezellig en heel laat, maar wel besloten om weer gezellig samen op vakantie te gaan en dus direct maar geboekt![]()
En toen we net zouden ontbijten belde m'n moeder dat paps een hangende, verdoofde mondhoek had en een oog wat niet mee dicht ging, dus daar moest ik eerst heen en toch de HAP maar gebeld.
"Gelukkig" bleek het een virus op de aangezichtszenuw, dus prednison en dinsdag controle bij eigen ha.
Wat een schrik met je paps!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij hadden vrienden op bezoek; heel gezellig en heel laat, maar wel besloten om weer gezellig samen op vakantie te gaan en dus direct maar geboekt![]()
Corfu, weer hetzelfde complex als vorig jaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een schrik met je paps!Gelukkig dat het 'maar' een virus is.
En yay voor gezelligheid en geboekte vakantie!Waar gaat de reis naartoe?
Was goed bevallen dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Corfu, weer hetzelfde complex als vorig jaar.![]()
En dit keer 15 dagen ipv 10
Vorig jaar hebben we veel te weinig van het eiland gezien, dus dat moeten we dit keer zeker inhalen, want het is echt een mooi eilandquote:Op zondag 18 maart 2012 18:08 schreef Laysa het volgende:
Corfu is tof.
Lekker met een autootje over het eiland crossen
Nee, met slaaptekortquote:Op zondag 18 maart 2012 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was goed bevallen dus.![]()
Kom je terug met een omgekeerd dag- en nachtritme.
Wat een lekker stelquote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Alleen Jules mag ook bij hem in de mand..zijn maatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:27 schreef Maes het volgende:
Moeten we weer aan de poepjompel
Jaaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
We huren heel Rotterdam af.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
We zijn druk aan het regelen. Gedoe. En ik ben niet eens iets aan het regelen.
Maar wel een dure. Zeker als je ook nog ontbijt wil.quote:
Nog niks want we zijn er nog niet aan uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:57 schreef Oognip het volgende:
Nu ben ik benieuwdhoeveel betalen jullie voor een nacht?
En dat is een 4 sterrenhotel? Dan vind ik het ook mee valleenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog niks want we zijn er nog niet aan uit.Maar 35 euro zal het zeker worden denk ik. Ex. ontbijt.
En dat is dan nog een goedkope, vanaf 45 euro krijg je wat meer keuze volgens mij.
Greys is alles uit aan het zoeken.![]()
Maar serieus.. er is personeel voor je bezig, er wordt schoon gemaakt, het is er warm, schoon beddengoed enzo. Vooral een 4 sterren hotel, verwacht je dan echt dat je 30 eu incl ontbijtbuffet betaalt?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waar de kosten allemaal vandaan komen. Ligt vast aan mij hoor.![]()
En dan zie je dat je ook nog iets van 16 euro voor ontbijt moet betalen.... ik vind het in verhouding veul geld. Allemaal marktconform, ongetwijfeld, maar ik ben 'ne zuunige 'ollander.
De mensen die het ontbijt maken en de kamers schoonhouden en voor iedere scheet paraat staan moeten ook betaald natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waar de kosten allemaal vandaan komen. Ligt vast aan mij hoor.![]()
En dan zie je dat je ook nog iets van 16 euro voor ontbijt moet betalen.... ik vind het in verhouding veul geld. Allemaal marktconform, ongetwijfeld, maar ik ben 'ne zuunige 'ollander.
Paul's Fashionquote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Maes het volgende:
Greys hoe heet dat leuke kledingwinkeltje bij jou in het dorp??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |