We huren heel Rotterdam af.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
We zijn druk aan het regelen. Gedoe. En ik ben niet eens iets aan het regelen.
Maar wel een dure. Zeker als je ook nog ontbijt wil.quote:
Nog niks want we zijn er nog niet aan uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:57 schreef Oognip het volgende:
Nu ben ik benieuwdhoeveel betalen jullie voor een nacht?
En dat is een 4 sterrenhotel? Dan vind ik het ook mee valleenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog niks want we zijn er nog niet aan uit.Maar 35 euro zal het zeker worden denk ik. Ex. ontbijt.
En dat is dan nog een goedkope, vanaf 45 euro krijg je wat meer keuze volgens mij.
Greys is alles uit aan het zoeken.![]()
Maar serieus.. er is personeel voor je bezig, er wordt schoon gemaakt, het is er warm, schoon beddengoed enzo. Vooral een 4 sterren hotel, verwacht je dan echt dat je 30 eu incl ontbijtbuffet betaalt?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waar de kosten allemaal vandaan komen. Ligt vast aan mij hoor.![]()
En dan zie je dat je ook nog iets van 16 euro voor ontbijt moet betalen.... ik vind het in verhouding veul geld. Allemaal marktconform, ongetwijfeld, maar ik ben 'ne zuunige 'ollander.
De mensen die het ontbijt maken en de kamers schoonhouden en voor iedere scheet paraat staan moeten ook betaald natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waar de kosten allemaal vandaan komen. Ligt vast aan mij hoor.![]()
En dan zie je dat je ook nog iets van 16 euro voor ontbijt moet betalen.... ik vind het in verhouding veul geld. Allemaal marktconform, ongetwijfeld, maar ik ben 'ne zuunige 'ollander.
Paul's Fashionquote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Maes het volgende:
Greys hoe heet dat leuke kledingwinkeltje bij jou in het dorp??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |