quote:
Jah, straks durft er niemand meer te komen de 24equote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Saaaauna jongens, het gaat over de sauna!
Zo goed, Greysie?
Whoopwhoop!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef Muis006 het volgende:
Greesshake it up just like bad medicine
Nouja, we hebben wel een strenge doorpolicy natuurlijk. Wie niet in het oranje of roodwitblauw komt, die moet naakt! Dus dan zweet diegene vanzelf wel peentjes.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Jah, straks durft er niemand meer te komen de 24e
[..]
Whoopwhoop!
Nee hoor, ik wil best gewoon nog helpen uiteraard!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Dus t is nu gewoon ieder voor zich regelen?
Ah, ok!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil best gewoon nog helpen uiteraard!
Alleen dan moeten degenen die dus niet in het Airport Hotel gaan slapen even bepalen of ze in het Hostel willen of in dat Bienvenue Hotel. Of elders.
Ik kan (en wil, uiteraard) niemand dwingen om ook in Airport te gaan slapen. Wij hebben ook nog niet geboekt, dat doen we woensdag, dus wie er gewoon nog mee willen om ook daar te slapen kan ook gewoon nogEr zijn nu volgens mij voldoende opties om uit te kiezen
Alleen om diverse redenen slapen wij sowieso in het dichtstbijzijnde hotel. We zagen dat je daar ook met zijn drieën op een kamer kunt trouwens, misschien is dat nog een optie voor sommigen die nog twijfelen?
Primaquote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, ok!
Ik ben toch weer aan het twijfelen geslagen. OF hotel, want dichtbij en makkelijk. Of Hostel, want goedkoop, en in mijn ogen, makkelijker annuleerbaar.
Ik laat het voor woensdag weten!
Kon jij maar kiezen, was een stuk makkelijker! Hahahaquote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef Greys het volgende:
Verder blijft het dus gewoon zoals het al ging
Er was al een clubje met voorkeur hostel en een clubje hotel. Alleen degenen van 'hotel' twijfelen niet meer tussen Campanile of Airport of Bienvenue, die hebben knoop gehakt en Airport gekozen. Alleen nog niet geboekt dus.Zodat verder alle opties voor anderen ook nog open blijven.
Alleen omdat we moeten inchecken en Tombo bv pas na haar werk kan komen en door de spits moet en Gb en ik al eerder gaan en Muis en MrMuis wellicht ook en we dus nog e.e.a. willen doen in de kroeg en met eten enzo, is het handiger als we gewoon de auto daar voor de deur hebben en even snel iets in het hotel kunnen halen of omkleden.
Bij bv Bienvenue moet de auto wellicht een stuk verderop staan en kunnen we niet 'even snel' op en neer crossen.
En qua zelf regelen is dus ook niet anders, ik wil nog steeds met hostel bellen/mailen of Bienvenue enzo, maar het kiezen moeten jullie toch echt zelf doen![]()
Uiteraard! En dan ga ik woensdagmiddag lijkbleek bij Henk op het terras zitten bijkomenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed bezig Greys![]()
Morgenavond ook zo weerbaar en strijdvaardig?
En dat mag, want dat heb je verdiendquote:Op maandag 19 maart 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard! En dan ga ik woensdagmiddag lijkbleek bij Henk op het terras zitten bijkomen![]()
![]()
10-15 minuten ongeveerquote:Op maandag 19 maart 2012 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat mag, want dat heb je verdiend![]()
Hoe lang is het rijden van jou naar Henk?
Gezelligquote:Op maandag 19 maart 2012 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
10-15 minuten ongeveer
Maes komt ook woensdag en Gb misschien ook
* kan lang wachten, want volgens mij ben ik op het moment de enige onlinequote:
Nou, dan hak jij vast de knoop door.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
* kan lang wachten, want volgens mij ben ik op het moment de enige online*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |