quote:Op maandag 19 maart 2012 23:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga gewoon in mn eigen bed slapenTrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zo ook denk ik
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Da's sowieso liefquote:Op maandag 19 maart 2012 23:09 schreef Takaiki het volgende:
I know, maar ik ben solidair met de minder bedeelden in ons cluppie, dus als die zeggen hostel, hobbel ik gezellie mee denk ik. Maar ze zijn er nu niet
Denk je?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's sowieso lief![]()
En we horen het vast morgen wel
@Tombo, trusten!
Ing ook!
quote:
* Zit klaar bij de haard *quote:
Lees je PM es goed!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Moeten we eigenlijk dan nog kijken of er nog meer mensen dan in het Bienvenue hotel willen? Of laten we die dat dan zelf regelen?
Ik weet niet tot waar ik me verantwoordelijk moet voelen voor mensen. En ik zou het lullig vinden als straks één iemand over blijft die niks heeft geregeld en die dan opeens voor een tweepersoonskamer moet betalen ofzo
.
Ik wil mensen niet dwingen om nu meteen een keuze te moeten maken, maar ben het eigenlijk wel met je eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:40 schreef indaha het volgende:
Ik neem aan dat iedereen die nu al besloten heeft zich wel voor morgen zal melden als hij/zij nog in het Airporthotel of Bienvenue wil.
Als mensen nog niets hebben besloten dan zullen ze uiteindelijk zelf voor accommodatie moeten zorgen aangezien je niet te lang moet wachten met boeken ivm de beschikbare hotelkamers
Sorry dat ik soms een beetje verdwaal in de chaos.quote:
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Heeft het airport hotel eigenlijk een eigen parkeerplaats?
Voor mij wordt de combinatie "ik/mijn auto" doorslaggevend voor waar ik zou gaan liggen.![]()
Zo zie ik bij Bienvenue al dingen staan over betaald parkeren en alleen met chipknip (heb ik niet)
Of kan je bij Henk ergens gratis parkeren, nee zeker?
Ik dacht dat Takkedinges onderzocht had dat je bij het Bienvenue een parkeerkaart kon kopen bij het hotel zelf voor een dag voor 5 euro ofzo. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Heeft het airport hotel eigenlijk een eigen parkeerplaats?
Voor mij wordt de combinatie "ik/mijn auto" doorslaggevend voor waar ik zou gaan liggen.![]()
Zo zie ik bij Bienvenue al dingen staan over betaald parkeren en alleen met chipknip (heb ik niet)
Of kan je bij Henk ergens gratis parkeren, nee zeker?
Ik weet zeker dat Takkedinges dat gezegd heeft dus daar ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat Takkedinges onderzocht had dat je bij het Bienvenue een parkeerkaart kon kopen bij het hotel zelf voor een dag voor 5 euro ofzo. Maar dat weet ik niet zeker.
*spreekt het 10 keer achter elkaar uit*quote:
*knoop*quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben bang dat mijn buren zo gaan klagen, zo hard als mijn hersens kraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |