SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Typ Nederlands.
- Geen linkjes naar externe chatsites.
- Wees aardig voor elkaar,
ga niet bashen. Dat levert je een note op.
- Geen onnodige TR's of PR's.
Ook dit kan aanleiding zijn voor een note.
- Er zal voorlopig actiever en strenger gemodereerd worden.
Verstandig? Download de Chrome app. Bij problemen contact opnemen met Dalando
Tevens zit er een meet aan te komen.
Voor verdere informatie is er een topic
[UDOWU MEET] Amsterdam?
En het vervolg:
[UDOWU MEET] Amsterdam 23maart
[ Bericht 2% gewijzigd door Oerbeer op 18-03-2012 22:07:08 ]
Kan niet. Na 01;00 rijden er geen treinen meer hierquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of over een uur, dan ben ik er om 2:00.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja vies eigenlijk. Soms zie je gewoon die drollen en wc papier op het spoor liggen, hebben ze lopen schijten op station
Altijd kut, onverwachte lapo'squote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sorryhad niet door dat ik lapo had
#firstworldproblemsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd kut, onverwachte lapo's
Poepchinees. grgrquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kan. Op welke naam heeft u dat gereserveerd?
lekker op tijdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:06 schreef Flippiee het volgende:
Als ik nu vertrek dannn ben ik om 0.15 bij DV
Bus 140?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan niet. Na 01;00 rijden er geen treinen meer hier
[..]Ja laatst ook man, ik moest super nodig, en iemand had gekotst. Die geur
Jaaaaa die komen er ook nog wel aanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon mooie vrouwtjes schoentjes natuurlijk
Okee wacht evenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pics van je schoenenIk had echt helemaal niks met sleehakken, maar ze zijn prima als je lange afstanden op hakken moet doen
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lekker op tijdje bent welkom [ afbeelding ]
Klote dat je vanaf groningen met de bus moetquote:
Een masseursopleiding?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
De opleiding masseur
Sommige mensen
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa die komen er ook nog wel aan
[..]
Okee wacht even
En mooi dan koop ik binnenkort sleehakken. Kan ik ook eens lang lopen op hakken
Ok toffe shitquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zometeen komt er volk hier waarschijnlijk.
Nou nou, dan fiets ik ons toch terug? Heb je zit achterop?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klote dat je vanaf groningen met de bus moetduurt een uur en dan moet ik ook nog 25min fietsen om je op te halen.
Wie staan er allemaal op de lijst?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zometeen komt er volk hier waarschijnlijk.
Ik heb beide. Voor en achterop. Maar mijn fiets is kapotquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou nou, dan fiets ik ons toch terug? Heb je zit achterop?
Zelfde bus en dan gewoon in Appingedam uitstappen. Ik wist alleen even niet meer precies waar je woonde dus had Delfzijl ingetypt omdat het daar dichtbij is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb beide. Voor en achterop. Maar mijn fiets is kapotbinnenband ligt eruit en hij staat ergens in het centrum.
Kan je niet in appingedam uitstappen?
Ohzo, dacht al. Van busstation naar mijn huis is 5min lopen. Ik zeg doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zelfde bus en dan gewoon in Appingedam uitstappen. Ik wist alleen even niet meer precies waar je woonde dus had Delfzijl ingetypt omdat het daar dichtbij is.
Hoezo? Overleden in haar slaap. Toch wel een van de betere manieren van doodgaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijkste hondje overleden
Het lelijkste hondje ter wereld is overleden. Yoda, een kruising tussen een Chinese naakthond en een chihuahua, is vijftien jaar geworden en werd vorig jaar nog bekroond met de titel. Helaas heeft ze het niet lang kunnen vieren. Het beestje overleed afgelopen zaterdag in haar slaap.
bron
Eigenlijk wel erg zielig
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ohzo, dacht al. Van busstation naar mijn huis is 5min lopen. Ik zeg doen
Denk eerder dat ze doelde op het feit dat het beest bekroond is als lelijkste hond.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo? Overleden in haar slaap. Toch wel een van de betere manieren van doodgaan.
Klopt en 15 jaar geworden maarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo? Overleden in haar slaap. Toch wel een van de betere manieren van doodgaan.
Dit dusquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze doelde op het feit dat het beest bekroond is als lelijkste hond.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze doelde op het feit dat het beest bekroond is als lelijkste hond.
Dit. Hondje krijgt alleen maar extra aandacht daardoor. Ik denk niet dat ze het erg vond, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik denk dat dat hondje geen neuk geeft
Mja liever niet. Dan kom ik als buitenstaander daar bij allemaal mensen die ik niet ken. het kost ontzettend veel geld, ik ben ontzettend moe en ik stink naar zweet dus moet ook nog eens douche etc.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ohzo, dacht al. Van busstation naar mijn huis is 5min lopen. Ik zeg doen
aandagtshoer ;s;ss;quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Dit. Hondje krijgt alleen maar extra aandacht daardoor. Ik denk niet dat ze het erg vond, eerlijk gezegd
Dan zeg ik af. En ga je hier douchen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja liever niet. Dan kom ik als buitenstaander daar bij allemaal mensen die ik niet ken. het kost ontzettend veel geld, ik ben ontzettend moe en ik stink naar zweet dus moet ook nog eens douche etc.
Samen douchen lijkt mij een dealquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan zeg ik af. En ga je hier douchen.
Je zegt af om met alleen mij af te spreken?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan zeg ik af. En ga je hier douchen.
Ze wil je pik in haar anusje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je zegt af om met alleen mij af te spreken?
Tuurlijk niet. Denk na.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je zegt af om met alleen mij af te spreken?
Beter je best doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik kan ook komen, maar ja. Wel wat laat he.
Ja maar ik wist dat ook nog want ik vlieg de 28ste naar helsinkiquote:
Extra reden om het te vieren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De dag dat jij op reis gaat, ja
Wat heb je eraan dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is niet lekker, proeft chemisch.
Jaaa leukquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De dag dat jij op reis gaat, ja
Ja nou niet mee wegkomen.quote:
Dat zou tof zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaaa leuk
Eigenlijk moet ik nog wel een kaartje sturen
Ok ok, dan noteer ik die in m'n travelboekje hihi. Dan stuur ik voor je verjaardag én wel eentje als ik op reis benquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat zou tof zijnIk geef je vlak voordat je weggaat wel m'n adres
Lief.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ok ok, dan noteer ik die in m'n travelboekje hihi. Dan stuur ik voor je verjaardag én wel eentje als ik op reis ben
Hey dientjequote:
Huilen in een hoekje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
Wie is er allemaal nog, beetje rustig alles enzo?
Ja wel goedquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:29 schreef Boterbartje het volgende:
Ja wel goed , met jou?!
Ja waar is spouwert en alles?!
En DV
En pimmetej (die was slapen oja)
ok okquote:
Waarom niet? Echt je kunt zoveel zien enzo. alleen aan het strand liggen is niet leuk maar alleen van alles zien is super gaaf. En je ontmoet vanzelf wel mensen johquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alleen zit te denken, moet ik alleen op vakantie gaan?
Ben 30 rock aan het kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:29 schreef Boterbartje het volgende:
Ja wel goed , met jou?!
Ja waar is spouwert en alles?!
En DV
En pimmetej (die was slapen oja)
Dat wel, met buitenlanders durf je sneller te praten..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom niet? Echt je kunt zoveel zien enzo. alleen aan het strand liggen is niet leuk maar alleen van alles zien is super gaaf. En je ontmoet vanzelf wel mensen joh
Wat was er voor de big bangquote:
Ik ga komende zomer eerst een week alleen naar Albufeira, week later komt mijn zusjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alleen zit te denken, moet ik alleen op vakantie gaan?
Oke, wat ga je dan de eerste week doen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga komende zomer eerst een week alleen naar Albufeira, week later komt mijn zusje
Ik ben vrij "makkelijk" dus ik denk omgeving verkennen, wellicht ook op het strand liggen, misschien een drankje doen, en mits goed weer hardlopen/fietsen in de omgeving.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, wat ga je dan de eerste week doen?
Oke, backpacken lijkt me niks..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben vrij "makkelijk" dus ik denk omgeving verkennen, wellicht ook op het strand liggen, misschien een drankje doen, en mits goed weer hardlopen/fietsen in de omgeving.
Stel dat ik zou backpacken dan zou ik bovenstaande niet allemaal doen. Mijn zusje gaat backpacken door Europa en die doet het puur om cultuur etc. te zien
Als je in een beetje fatsoenlijk hotel zit, leer je gerust mensen/kamerburen kennen. Afgelopen zomer zat een meisje in mijn hotel dat alleen op vakantie was en die ging met een groepje meisjes mee, met ons mee en met 2 jongens. Dus in principe je bent nooit alleen, waar je ook zitquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, backpacken lijkt me niks..
Maarja verkennen ga je sowiezo doen, maar met activiteiten weet ik het niet hehe..
En in een cafe zitten is wel mischien leuk, of aan een bar zitten
Vind je leuk he?quote:
Ja, dan moet je wel beetje relaxte mensen hebben, niet van die saaiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je in een beetje fatsoenlijk hotel zit, leer je gerust mensen/kamerburen kennen. Afgelopen zomer zat een meisje in mijn hotel dat alleen op vakantie was en die ging met een groepje meisjes mee, met ons mee en met 2 jongens. Dus in principe je bent nooit alleen, waar je ook zitBackpackerlokatie of een strandvakantie. Het is net hoe je je opstelt
Jou zusjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben vrij "makkelijk" dus ik denk omgeving verkennen, wellicht ook op het strand liggen, misschien een drankje doen, en mits goed weer hardlopen/fietsen in de omgeving.
Stel dat ik zou backpacken dan zou ik bovenstaande niet allemaal doen. Mijn zusje gaat backpacken door Europa en die doet het puur om cultuur etc. te zien
Of naar een jeugdhostel gaan, wellicht niet altijd proper maar dan leer je wel heel makkelijk mensen kennen!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel beetje relaxte mensen hebben, niet van die saaie
Moet je zelf oordelenquote:
Ik ga sowieso bijna alleen maar in hostel zitten. Die zijn aardig goed schoon hoor!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of naar een jeugdhostel gaan, wellicht niet altijd proper maar dan leer je wel heel makkelijk mensen kennen!
Ja ik kijk dat wel eens op TV verder niet zo.. Mijn lievelingsserie is new girl met zooey deschanelquote:
Ja, rond welke leeftijd is zoiets dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of naar een jeugdhostel gaan, wellicht niet altijd proper maar dan leer je wel heel makkelijk mensen kennen!
Ai ik hb niet zo veel ervaring met hostelsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga sowieso bijna alleen maar in hostel zitten. Die zijn aardig goed schoon hoor!
Ik denk dat dat afhangt van de periode dat je daar zit zal waarschijnlijk rond de 20 zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, rond welke leeftijd is zoiets dan?
Ja die wil ik ook nog gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik kijk dat wel eens op TV verder niet zo.. Mijn lievelingsserie is new girl met zooey deschanel
Oeh.. Misschien moet ik ook de eerdere seizoenen ook gaan kijken. Ben alleen bang dat ik de meeste al gezien heb.quote:
ooh oke, rond mijn leeftijd welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dat afhangt van de periode dat je daar zit zal waarschijnlijk rond de 20 zijn.
Ja het is nu eerste seizoen dus elke week als een gek downloaden als het in de VS erop is geweest. Dinsdag was aflevering 16quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook nog gaan kijkenEerst even wachten tot er genoeg te downloaden valt.
Mooi lichtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:53 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit hostel boeken voor beijing, 8 man op 1 kamer, maar die bedden zien er goed uit, kluisjes in het midden
No fucking way, man. Ik heb eigenlijk alleen maar in 2/3 sterren hotels geslapen in China en dat zag er zelfs niet zo goed uit als datquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:53 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit hostel boeken voor beijing, 8 man op 1 kamer, maar die bedden zien er goed uit, kluisjes in het midden
Ja wel relatief verschrikkelijk duur.quote:
Ja dat is de best beoordeelde uit lonely planet, maar dat was een andere uit de lonely planet, nu hebben ze de prijs 20 rmb omhoog gedaan ( wat boeit mij datquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
No fucking way, man. Ik heb eigenlijk alleen maar in 2/3 sterren hotels geslapen in China en dat zag er zelfs niet zo goed uit als dat
114 RMBquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoeveel per nacht kost die hostel eigenlijk?
20 yuan. Dat is 2 euroquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat is de best beoordeelde uit lonely planet, maar dat was een andere uit de lonely planet, nu hebben ze de prijs 20 rmb omhoog gedaan ( wat boeit mij dat) Maar die zijn verhuist afgelopen weken en nu nog beter voor elkaar
Maar ik zitquote:
Ja ik had echt zo van; ja ik geef geen neuk. Op 1 week is dat 15 euro. Nou echt geen care sorryquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
20 yuan. Dat is 2 euro. Lekker boeiend inderdaad
Damn, serieus? Ik betaalde standaard 200 yuan per nacht. Was wel altijd een verrassing hoe de kamer eruit zagquote:
De laatste natuurlijk?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:00 schreef Flippiee het volgende:
En welk editie/boek heb je van lonely planet dan Bartje?
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
13 euro voor een kamer. dat ga je nog wel duur vinden als je een tijdje china leert kennen.
Ja ik weet het, maar goed het is echt náást de verboden stad en in beijing, dus daar kan het nou eenmaal wat duurder zijn. De rest is echt 5 euro per nacht buiten beijing dus voor een weekje maakt het mij weinig uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
13 euro voor een kamer. dat ga je nog wel duur vinden als je een tijdje china leert kennen.
Aan tiananmensquare? Daar zit je goed, man. Metrostation recht voor de deur en je bent overal binnen 10 minuten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar goed het is echt náást de verboden stad en in beijing, dus daar kan het nou eenmaal wat duurder zijn. De rest is echt 5 euro per nacht buiten beijing dus voor een weekje maakt het mij weinig uit.
Ja, ik zit zowat aan de noorderpoort van verboden stad. Maarja die poort gaat niet open dus moet je alsnog omlopen maar je zit wel centraal, dat is chillquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aan tiananmensquare? Daar zit je goed, man. Metrostation recht voor de deur en je bent overal binnen 10 minuten.
Ik stel jouw adviezen dus helemaal niet op prijs. Beter houd je gewoon je bek als je niet wat nuttigs te melden hebt?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen die op vakantie zo toeristisch mogelijk willen zittenbeter ga je onder de brug slapen en het echte china leren kennen
Oh oke, noorderpoort zegt me verder niks. Er zijn zoveel poorten daarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ik zit zowat aan de noorderpoort van verboden stad. Maarja die poort gaat niet open dus moet je alsnog omlopen maar je zit wel centraal, dat is chill
Ja toch, zo'n hoedje op wit bloesjemet dunne verticale streepjes beetje open met borsthaar , zonnebril op, gouden kettingkje sandalen en kortebroek en een gids bij jequote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen die op vakantie zo toeristisch mogelijk willen zittenbeter ga je onder de brug slapen en het echte china leren kennen
ow jeej ik beef sidder enzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik stel jouw adviezen dus helemaal niet op prijs. Beter houd je gewoon je bek als je niet wat nuttigs te melden hebt?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja toch, zo'n hoedje op wit bloesjemet dunne verticale streepjes beetje open met borsthaar , zonnebril op, gouden kettingkje sandalen en kortebroek en een gids bij je
Ja ach, gewoon centraal, dicht bij metro alles. Daar betaal ik eigenlijk zonder problemen 15 euro voor een week extra voorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh oke, noorderpoort zegt me verder niks. Er zijn zoveel poorten daar
Altijd lekker, zo'n gangrape met Chinese zwervers.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Hey bedankt, je bent grappigquote:
je hebt er een te eenzijdig beeld van. er is soms best ruimte voor 1:1 tederheidquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd lekker zo'n gangrape met Chinese zwervers.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt er een te eenzijdig beeld van. er is soms best ruimte voor 1:1 tederheid
Doe even normaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]ik vond het ook ranzig maar ze vertelde het toen ik haar anaal penetreerde dus is het waar
Eh.. jij was wel degene die begon te beledigen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik was niet degeen die begon met schelden. verder heb je wel een punt. kusje
Bedanktquote:Op zondag 18 maart 2012 22:09 schreef Oerbeer het volgende:
Na veel wikken en wegen achter de schermen, met al zijn voors en tegens hebben we besloten UDOWU te heropenen. Er zal wat actiever en strenger gemodereerd worden.
Veel plezier, en hou het leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor waren dat wij anders in andere sc gingen baggeren zekers?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:09 schreef Oerbeer het volgende:
Na veel wikken en wegen achter de schermen, met al zijn voors en tegens hebben we besloten UDOWU te heropenen. Er zal wat actiever en strenger gemodereerd worden.
Veel plezier, en hou het leuk.
Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor waren dat wij anders in andere sc gingen baggeren zekers?
zal twee weken open blijven en dan weer slotjequote:Op zondag 18 maart 2012 22:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan.
Kap eens met zeiken ofzo, wees verheugd dat het weer open isquote:Op zondag 18 maart 2012 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal twee weken open blijven en dan weer slotje
Ditquote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kap eens met zeiken ofzo, wees verheugd dat het weer open is
okay man.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kap eens met zeiken ofzo, wees verheugd dat het weer open is
SV bierbaasquote:Op zondag 18 maart 2012 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
Tijd om er eentje open te trekken..
Aldus Spaghettivreter
ey liefje zullen we aardig doen tegen elkaar vanaf nuquote:
Als er bier aanwezig was hier en ik morgenochtend niet allejezus vroeg op moest had ik er zeker eentje opengetrokken.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
Tijd om er eentje open te trekken..
Aldus Spaghettivreter
Onder andere. Blijkbaar kunnen sommige van hier echt nergens anders gewoon normaal meeposten. Ach ja. Niet iedereen heeft evenveel intellect.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor waren dat wij anders in andere sc gingen baggeren zekers?
Volgens mij staat je hendig sjieke UI in de fik man.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Onder andere. Blijkbaar kunnen sommige van hier echt nergens anders gewoon normaal meeposten. Ach ja. Niet iedereen heeft evenveel intellect.
ach, hopen dat het nu beter gaatquote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Onder andere. Blijkbaar kunnen sommige van hier echt nergens anders gewoon normaal meeposten. Ach ja. Niet iedereen heeft evenveel intellect.
Hoe vroeg moet je op dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als er bier aanwezig was hier en ik morgenochtend niet allejezus vroeg op moest had ik er zeker eentje opengetrokken.
Met mij gaat het goed, beetje brak van vannacht alleenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe is het met u? Het is alweer even terug!
06:15quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe vroeg moet je op dan?en dit is de week van de meet
Ah spannend! Ik hoop dat alles goed gaat, theorie is niet het leukste aan autorijdenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, beetje brak van vannacht alleenheb vanmiddag geleerd voor mijn autotheorie van morgen
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah spannend! Ik hoop dat alles goed gaat, theorie is niet het leukste aan autorijden
Hoop het ook, maar heb er een goed gevoel overquote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
SV komt goed morgen! Theorie is super prima te doen hoor
eerste keer?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, beetje brak van vannacht alleenheb vanmiddag geleerd voor mijn autotheorie van morgen
Nja, 2 jaar geleden al gedaan, toen in 1x geslaagdquote:
hm balen man.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nja, 2 jaar geleden al gedaan, toen in 1x geslaagd
Helaas is ie daarna verlopen en daarna voor een half jaar gestopt met rijles vanwege gezeik met mijn vorige rijschool en CBR
Hij is buggy bij jouwquote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef coban het volgende:
Wtf is er aan de hand met
Knipperlicht ofzo
Morgen maandagquote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
Coban is mijn mattie for life.
Hoe is het met iedereen hier? Nog een beetje levend of is iedereen al veel te ver heen?
Ik leef nogquote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
Coban is mijn mattie for life.
Hoe is het met iedereen hier? Nog een beetje levend of is iedereen al veel te ver heen?
Ik ben gezakt voor rijbewijsquote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef coban het volgende:
Heyy pim
heyy LHzeker matties for life boks
Ik raakte het scherm aanquote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef coban het volgende:
Heyy pim
heyy LHzeker matties for life boks
Ik naderde kruispunten te traagquote:Op zondag 18 maart 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen nog oke dus, behalve pimmetje, wat deed je fout voor je rijbewijs?
[..]
Ik raakte het scherm aan
hoezo, parkeren is altijd mogelijk tochquote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik naderde kruispunten te traag
Maarja die weg was ook meer dan de helft nieuw voor mij.
En ze gaf mij een bijna onmogelijke parkeeropdracht
OMG NOHquote:Op zondag 18 maart 2012 22:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben gezakt voor rijbewijs
5 april nieuwe kans
Nee als je geen goede bocht hebt is het niet in een keer mogelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoezo, parkeren is altijd mogelijk toch
İk raak het nog steeds aanquote:Op zondag 18 maart 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen nog oke dus, behalve pimmetje, wat deed je fout voor je rijbewijs?
[..]
Ik raakte het scherm aan
Nah daar ligt het denk ik niet aan, autorijden gaat gewoon goed. Het is meer wegenherkenning denk ik en voor een deel spanningquote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef coban het volgende:
[..]
OMG NOHop welke fouten?
Superstom johmisschien heb je toh te weinig gelest.
Hopelijk haal je het dit keer
wel goeie bocht nemen en als gewoon in 2x?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee als je geen goede bocht hebt is het niet in een keer mogelijk
Heb je er ook een kaartje met je naam aangehangen?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Yep, want ik heb er tegen aangepist nu is het mijn territorium dus moet ik het beschermen.
Ja dat deed ik maar dat is niet volgens protocol.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wel goeie bocht nemen en als gewoon in 2x?
Kaartjes ophangenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Heb je er ook een kaartje met je naam aangehangen?
Maar dat is toch niet goed voor de boom?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kaartjes ophangen
Ik heb me naam erin gekerfd
Tis zeg maar net als een koe brandmerken..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet goed voor de boom?
Meh. Dat kun je ook bevechten door te roepen dat je "het nieuwe rijden" toe past IMHO, vind het wel een beetje vreemd.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik naderde kruispunten te traag
Maarja die weg was ook meer dan de helft nieuw voor mij.
En ze gaf mij een bijna onmogelijke parkeeropdracht
* Dientje12 geeft wat van zijn rijskills aan coban.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef coban het volgende:
Te traag?
İk heb juist problemen met te snel zijn. İk hb nu 10 lessen gehad, ik heb alle dingetjes gehad maar moet nu echt puur richten op mijn snleheidik ben zo'n debiel die in zijn 4 de rotonde nam.
Ja kijk dan kwam er verkeer aan en dan kon ik er wel voorbij maar dan wachtte ik omdat ik niet wilde dat ze een ingreep moest doen. Maarja ik had gewoon door moeten rijden.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef coban het volgende:
Te traag?
İk heb juist problemen met te snel zijn. İk hb nu 10 lessen gehad, ik heb alle dingetjes gehad maar moet nu echt puur richten op mijn snleheidik ben zo'n debiel die in zijn 4 de rotonde nam.
Oh klote joh. En hoe moest je parkeren? İk ken iemand die moest hellingproef parkeren terwijl ze dat nooit gedaan hadquote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja kijk dan kwam er verkeer aan en dan kon ik er wel voorbij maar dan wachtte ik omdat ik niet wilde dat ze een ingreep moest doen. Maarja ik had gewoon door moeten rijden.
In zn 4 de rotonde lijkt me geen goed planMaar dat leer je wel, gewoon remmen terugschakelen en voila
Alsuquote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef coban het volgende:
Dank dientje
İk wil minder dan 30 lessen sowieso. 25 max eigenlijk
Ha toch. Gewoon denken ik heb altijd voorrang enzo tochquote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alsu
Je moet gewoon bewust blijven, en denken dat heel de wereld voor jou een doedelzak is.
En gewoon denken als ik, van geen fuck geven en serieus kijken en heel nuchter zijn
Ja maarja zij zei juist dat als ik gewoon doorreed in z'n 2 dat ik dan niet weer hoefde op te trekken en dat is beter voor het milieu. Het was eigenlijk best wel een zeikmevrouw. Ze wilde dat je vlot reed maar dat kan ook eigenlijk niet goed, ze liet mij door allemaal smalle straatjes rijden met weggetjes van rechts en verkeersdrempels enzo. Vooral verkeersdrempels zijn irritant want daar moet je bijna overheen kruipen omdat mijn lesauto een hele lage bumper heeftquote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh. Dat kun je ook bevechten door te roepen dat je "het nieuwe rijden" toe past IMHO, vind het wel een beetje vreemd.
Ah, parkeren is vaker een punt ja, kun je weinig aan doen naar mijn mening.
Ja, gewoon denken dat je in een tank rijd, dat is het bestequote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ha toch. Gewoon denken ik heb altijd voorrang enzo toch
Een beetje wel maar eigenlijk boeide het me niet zo hoorquote:
2e pasquote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Oh klote joh. En hoe moest je parkeren? İk ken iemand die moest hellingproef parkeren terwijl ze dat nooit gedaan hadwil ik wel nog oefenen ja
Jah was 2e rijles heik schrok me dood man.
Oeh mijn kinderen zijn bijna allemaal ouder dan ik omgquote:
Nee nee nu 10 gehad.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
2e pas
Beetje opschieten he, nu heb je de tijd
Mensen die niet 50kmh reden in een 30 zone en alsnog geslaagd zijn, omdat de examinator 200km verderop woonde en het niet wist.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet hun auto hebben laten afslaan tijdens hun examen en alsnog geslaagd zijn.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet hun auto hebben laten afslaan tijdens hun examen en alsnog geslaagd zijn.
Pffft, beetje gezeik inderdaad! Ik heb m'n rijbewijs gehaald bij een vrouwelijke examinator trouwens, volgens haar was ik de enige die eens vlot door reed, ondanks dat er een vrouw naast mij zatquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maarja zij zei juist dat als ik gewoon doorreed in z'n 2 dat ik dan niet weer hoefde op te trekken en dat is beter voor het milieu. Het was eigenlijk best wel een zeikmevrouw. Ze wilde dat je vlot reed maar dat kan ook eigenlijk niet goed, ze liet mij door allemaal smalle straatjes rijden met weggetjes van rechts en verkeersdrempels enzo. Vooral verkeersdrempels zijn irritant want daar moet je bijna overheen kruipen omdat mijn lesauto een hele lage bumper heeft
Elke zin!quote:
Haha, dat maakt niet uit toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef coban het volgende:
[..]
Oeh mijn kinderen zijn bijna allemaal ouder dan ik omg
gelukkig ik zat al wees gegroetjes te doenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef coban het volgende:
[..]
Een beetje wel maar eigenlijk boeide het me niet zo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |