Morgen maandagquote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
Coban is mijn mattie for life.
Hoe is het met iedereen hier? Nog een beetje levend of is iedereen al veel te ver heen?
Ik leef nogquote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
Coban is mijn mattie for life.
Hoe is het met iedereen hier? Nog een beetje levend of is iedereen al veel te ver heen?
Ik ben gezakt voor rijbewijsquote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef coban het volgende:
Heyy pim
heyy LHzeker matties for life boks
Ik raakte het scherm aanquote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef coban het volgende:
Heyy pim
heyy LHzeker matties for life boks
Ik naderde kruispunten te traagquote:Op zondag 18 maart 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen nog oke dus, behalve pimmetje, wat deed je fout voor je rijbewijs?
[..]
Ik raakte het scherm aan
hoezo, parkeren is altijd mogelijk tochquote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik naderde kruispunten te traag
Maarja die weg was ook meer dan de helft nieuw voor mij.
En ze gaf mij een bijna onmogelijke parkeeropdracht
OMG NOHquote:Op zondag 18 maart 2012 22:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben gezakt voor rijbewijs
5 april nieuwe kans
Nee als je geen goede bocht hebt is het niet in een keer mogelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoezo, parkeren is altijd mogelijk toch
İk raak het nog steeds aanquote:Op zondag 18 maart 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen nog oke dus, behalve pimmetje, wat deed je fout voor je rijbewijs?
[..]
Ik raakte het scherm aan
Nah daar ligt het denk ik niet aan, autorijden gaat gewoon goed. Het is meer wegenherkenning denk ik en voor een deel spanningquote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef coban het volgende:
[..]
OMG NOHop welke fouten?
Superstom johmisschien heb je toh te weinig gelest.
Hopelijk haal je het dit keer
wel goeie bocht nemen en als gewoon in 2x?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee als je geen goede bocht hebt is het niet in een keer mogelijk
Heb je er ook een kaartje met je naam aangehangen?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Yep, want ik heb er tegen aangepist nu is het mijn territorium dus moet ik het beschermen.
Ja dat deed ik maar dat is niet volgens protocol.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wel goeie bocht nemen en als gewoon in 2x?
Kaartjes ophangenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Heb je er ook een kaartje met je naam aangehangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |