* Dientje12 geeft wat van zijn rijskills aan coban.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef coban het volgende:
Te traag?
İk heb juist problemen met te snel zijn. İk hb nu 10 lessen gehad, ik heb alle dingetjes gehad maar moet nu echt puur richten op mijn snleheidik ben zo'n debiel die in zijn 4 de rotonde nam.
Ja kijk dan kwam er verkeer aan en dan kon ik er wel voorbij maar dan wachtte ik omdat ik niet wilde dat ze een ingreep moest doen. Maarja ik had gewoon door moeten rijden.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef coban het volgende:
Te traag?
İk heb juist problemen met te snel zijn. İk hb nu 10 lessen gehad, ik heb alle dingetjes gehad maar moet nu echt puur richten op mijn snleheidik ben zo'n debiel die in zijn 4 de rotonde nam.
Oh klote joh. En hoe moest je parkeren? İk ken iemand die moest hellingproef parkeren terwijl ze dat nooit gedaan hadquote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja kijk dan kwam er verkeer aan en dan kon ik er wel voorbij maar dan wachtte ik omdat ik niet wilde dat ze een ingreep moest doen. Maarja ik had gewoon door moeten rijden.
In zn 4 de rotonde lijkt me geen goed planMaar dat leer je wel, gewoon remmen terugschakelen en voila
Alsuquote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef coban het volgende:
Dank dientje
İk wil minder dan 30 lessen sowieso. 25 max eigenlijk
Ha toch. Gewoon denken ik heb altijd voorrang enzo tochquote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alsu
Je moet gewoon bewust blijven, en denken dat heel de wereld voor jou een doedelzak is.
En gewoon denken als ik, van geen fuck geven en serieus kijken en heel nuchter zijn
Ja maarja zij zei juist dat als ik gewoon doorreed in z'n 2 dat ik dan niet weer hoefde op te trekken en dat is beter voor het milieu. Het was eigenlijk best wel een zeikmevrouw. Ze wilde dat je vlot reed maar dat kan ook eigenlijk niet goed, ze liet mij door allemaal smalle straatjes rijden met weggetjes van rechts en verkeersdrempels enzo. Vooral verkeersdrempels zijn irritant want daar moet je bijna overheen kruipen omdat mijn lesauto een hele lage bumper heeftquote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh. Dat kun je ook bevechten door te roepen dat je "het nieuwe rijden" toe past IMHO, vind het wel een beetje vreemd.
Ah, parkeren is vaker een punt ja, kun je weinig aan doen naar mijn mening.
Ja, gewoon denken dat je in een tank rijd, dat is het bestequote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ha toch. Gewoon denken ik heb altijd voorrang enzo toch
Een beetje wel maar eigenlijk boeide het me niet zo hoorquote:
2e pasquote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Oh klote joh. En hoe moest je parkeren? İk ken iemand die moest hellingproef parkeren terwijl ze dat nooit gedaan hadwil ik wel nog oefenen ja
Jah was 2e rijles heik schrok me dood man.
Oeh mijn kinderen zijn bijna allemaal ouder dan ik omgquote:
Nee nee nu 10 gehad.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
2e pas
Beetje opschieten he, nu heb je de tijd
Mensen die niet 50kmh reden in een 30 zone en alsnog geslaagd zijn, omdat de examinator 200km verderop woonde en het niet wist.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet hun auto hebben laten afslaan tijdens hun examen en alsnog geslaagd zijn.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet hun auto hebben laten afslaan tijdens hun examen en alsnog geslaagd zijn.
Pffft, beetje gezeik inderdaad! Ik heb m'n rijbewijs gehaald bij een vrouwelijke examinator trouwens, volgens haar was ik de enige die eens vlot door reed, ondanks dat er een vrouw naast mij zatquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maarja zij zei juist dat als ik gewoon doorreed in z'n 2 dat ik dan niet weer hoefde op te trekken en dat is beter voor het milieu. Het was eigenlijk best wel een zeikmevrouw. Ze wilde dat je vlot reed maar dat kan ook eigenlijk niet goed, ze liet mij door allemaal smalle straatjes rijden met weggetjes van rechts en verkeersdrempels enzo. Vooral verkeersdrempels zijn irritant want daar moet je bijna overheen kruipen omdat mijn lesauto een hele lage bumper heeft
Elke zin!quote:
Haha, dat maakt niet uit toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef coban het volgende:
[..]
Oeh mijn kinderen zijn bijna allemaal ouder dan ik omg
gelukkig ik zat al wees gegroetjes te doenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef coban het volgende:
[..]
Een beetje wel maar eigenlijk boeide het me niet zo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |