SV bierbaasquote:Op zondag 18 maart 2012 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
Tijd om er eentje open te trekken..
Aldus Spaghettivreter
ey liefje zullen we aardig doen tegen elkaar vanaf nuquote:
Als er bier aanwezig was hier en ik morgenochtend niet allejezus vroeg op moest had ik er zeker eentje opengetrokken.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
Tijd om er eentje open te trekken..
Aldus Spaghettivreter
Onder andere. Blijkbaar kunnen sommige van hier echt nergens anders gewoon normaal meeposten. Ach ja. Niet iedereen heeft evenveel intellect.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor waren dat wij anders in andere sc gingen baggeren zekers?
Volgens mij staat je hendig sjieke UI in de fik man.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Onder andere. Blijkbaar kunnen sommige van hier echt nergens anders gewoon normaal meeposten. Ach ja. Niet iedereen heeft evenveel intellect.
ach, hopen dat het nu beter gaatquote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Onder andere. Blijkbaar kunnen sommige van hier echt nergens anders gewoon normaal meeposten. Ach ja. Niet iedereen heeft evenveel intellect.
Hoe vroeg moet je op dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als er bier aanwezig was hier en ik morgenochtend niet allejezus vroeg op moest had ik er zeker eentje opengetrokken.
Met mij gaat het goed, beetje brak van vannacht alleenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe is het met u? Het is alweer even terug!
06:15quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe vroeg moet je op dan?en dit is de week van de meet
Ah spannend! Ik hoop dat alles goed gaat, theorie is niet het leukste aan autorijdenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, beetje brak van vannacht alleenheb vanmiddag geleerd voor mijn autotheorie van morgen
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah spannend! Ik hoop dat alles goed gaat, theorie is niet het leukste aan autorijden
Hoop het ook, maar heb er een goed gevoel overquote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
SV komt goed morgen! Theorie is super prima te doen hoor
eerste keer?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, beetje brak van vannacht alleenheb vanmiddag geleerd voor mijn autotheorie van morgen
Nja, 2 jaar geleden al gedaan, toen in 1x geslaagdquote:
hm balen man.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nja, 2 jaar geleden al gedaan, toen in 1x geslaagd
Helaas is ie daarna verlopen en daarna voor een half jaar gestopt met rijles vanwege gezeik met mijn vorige rijschool en CBR
Hij is buggy bij jouwquote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef coban het volgende:
Wtf is er aan de hand met
Knipperlicht ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |