Hey bedankt, je bent grappigquote:
je hebt er een te eenzijdig beeld van. er is soms best ruimte voor 1:1 tederheidquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd lekker zo'n gangrape met Chinese zwervers.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt er een te eenzijdig beeld van. er is soms best ruimte voor 1:1 tederheid
Doe even normaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]ik vond het ook ranzig maar ze vertelde het toen ik haar anaal penetreerde dus is het waar
Eh.. jij was wel degene die begon te beledigen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik was niet degeen die begon met schelden. verder heb je wel een punt. kusje
Bedanktquote:Op zondag 18 maart 2012 22:09 schreef Oerbeer het volgende:
Na veel wikken en wegen achter de schermen, met al zijn voors en tegens hebben we besloten UDOWU te heropenen. Er zal wat actiever en strenger gemodereerd worden.
Veel plezier, en hou het leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor waren dat wij anders in andere sc gingen baggeren zekers?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:09 schreef Oerbeer het volgende:
Na veel wikken en wegen achter de schermen, met al zijn voors en tegens hebben we besloten UDOWU te heropenen. Er zal wat actiever en strenger gemodereerd worden.
Veel plezier, en hou het leuk.
Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor waren dat wij anders in andere sc gingen baggeren zekers?
zal twee weken open blijven en dan weer slotjequote:Op zondag 18 maart 2012 22:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan.
Kap eens met zeiken ofzo, wees verheugd dat het weer open isquote:Op zondag 18 maart 2012 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal twee weken open blijven en dan weer slotje
Ditquote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kap eens met zeiken ofzo, wees verheugd dat het weer open is
okay man.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kap eens met zeiken ofzo, wees verheugd dat het weer open is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |