SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Typ Nederlands.
- Geen linkjes naar externe chatsites.
- Wees aardig voor elkaar,
ga niet bashen. Dat levert je een note op.
- Geen onnodige TR's of PR's.
Ook dit kan aanleiding zijn voor een note.
- Er zal voorlopig actiever en strenger gemodereerd worden.
Verstandig? Download de Chrome app. Bij problemen contact opnemen met Dalando
Tevens zit er een meet aan te komen.
Voor verdere informatie is er een topic
[UDOWU MEET] Amsterdam?
En het vervolg:
[UDOWU MEET] Amsterdam 23maart
[ Bericht 2% gewijzigd door Oerbeer op 18-03-2012 22:07:08 ]
Kan niet. Na 01;00 rijden er geen treinen meer hierquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of over een uur, dan ben ik er om 2:00.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja vies eigenlijk. Soms zie je gewoon die drollen en wc papier op het spoor liggen, hebben ze lopen schijten op station
Altijd kut, onverwachte lapo'squote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sorryhad niet door dat ik lapo had
#firstworldproblemsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd kut, onverwachte lapo's
Poepchinees. grgrquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kan. Op welke naam heeft u dat gereserveerd?
lekker op tijdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:06 schreef Flippiee het volgende:
Als ik nu vertrek dannn ben ik om 0.15 bij DV
Bus 140?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan niet. Na 01;00 rijden er geen treinen meer hier
[..]Ja laatst ook man, ik moest super nodig, en iemand had gekotst. Die geur
Jaaaaa die komen er ook nog wel aanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon mooie vrouwtjes schoentjes natuurlijk
Okee wacht evenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pics van je schoenenIk had echt helemaal niks met sleehakken, maar ze zijn prima als je lange afstanden op hakken moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |