Vorige week deed ie het best wel aardig; vandaag was het inderdaad dieptriest.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Pieter moeten ze tegen hemzelf in bescherming nemen
Heb erg gelachen gisteren....Maxim FTW!!!!quote:
Niet erg grappig, maar wel mooi gemaakt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:33 schreef BobW het volgende:
Je Mist Meer Dan Je Ziet
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/89595
Misschien is hij de enige die durft.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet erg grappig, maar wel mooi gemaakt.
En Pieter Derks is af en toe niet erg, maar moet dat echt elke week nu? Er zijn toch wel meer standuppers...
Wanneer komt Alexander Klopping Samsung adoreren in DWDD?quote:'iPad 3 heeft Samsung-scherm'
Het hoge resolutie-beeldscherm, de belangrijkste innovatie van de iPad 3, lijkt van Apple's aartsrivaal Samsung te komen. Dit zegt het Amerikaanse reparatiebedrijf iFixit dat de tablet kocht om het vervolgens volledig te ontleden.
Op het 9,7 inch-beeldscherm van de iPad 3 zit namelijk het modelnummer 'LTN097XL01-A01', dat bijna exact overeenkomt met een LCD-scherm dat Samsung verkoopt. Een Samsung-logo bleek echter te ontbreken.
Ook vond iFixit uit dat de nieuwe iPad een Qualcomm LTE telefoonchip aan boord, net als een draadloos modem van de fabrikant voor 3G en 4G. Broadcom levert een chip die draadloze taken als wifi en bluetooth afhandelt, zo blijkt uit het onderzoek van iFixit.
De nieuwe A5X applicatieprocessor is gebaseerd op technologie van het Britse ARM en is net als in vorige Apple-apparaten ontwikkeld door Qualcomm.
Beste quote van de afgelopen week.quote:
Ik kan mij niet herinneren wie dit zei?quote:
Matthijs tegen de anaconda.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren wie dit zei?
Heb jij ooit ook nog wel eens wat positiefs/niet extreem cynisch te melden?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:53 schreef Specularium het volgende:
Voor mensen die het toch willen zien, om 22:00 Freek en Eddy in Suriname, op NGC.
Was het wat? Of heb je niet gekeken?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:53 schreef Specularium het volgende:
Voor mensen die het toch willen zien, om 22:00 Freek en Eddy in Suriname, op NGC.
Ik vond de eerste (met Holleeder) tot nu toe het sterkstequote:Op maandag 19 maart 2012 10:26 schreef Ritmo het volgende:
Dat 'Je mist meer dan je ziet' wordt steeds beter.
Die was ook wel leuk idd. Maar die van vrijdag vond ik toch echt het beste, en die met Rutger was ook grappig gedaan. Sowieso een hele goede toevoeging idd. Net als Pieter Derks (jammer van het studio-publiek dat blijkbaar vrijdagavond vermoeid is van de week ofzo). Ze lijken bij DWDD ook ingezien te hebben dat ze moesten vernieuwen.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vond de eerste (met Holleeder) tot nu toe het sterksteErg leuke toevoeging in elk geval
die lui van Koefnoen moeten ook meedoen.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vond de eerste (met Holleeder) tot nu toe het sterksteErg leuke toevoeging in elk geval
ZO jammer dat Frans Bromet er niet zit vanavond, met zijn lijzige stem en "gezuig".quote:Te gast in de uitzending van maandag 19 maart zijn (onder voorbehoud) o.a.: Lodewijk Asscher, Dick Maas, Barry Atsma en Pierre Bokma. Tafelheer is Jan Mulder en muziek is er van Hit Me TV. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Lodewijk Asscher - 19-3-2012
De Amsterdamse PvdA wethouder Lodewijk Asscher is te gast. Hij is de strijd aangegaan met de misstanden op de Amsterdamse Wallen. Frans Bromet heeft er de documentaire 'De bezem door de Wallen' over gemaakt. Asscher wordt ook gezien als de kroonprins die de landelijke PvdA uit het slop zou kunnen halen. We praten verder met Lodewijk Asscher.
De bezem door de Wallen - deel 1, is vanavond om 22:55 uur te zien op Ned. 2. (deel 2 is op 26 maart te zien en deel 3 op 2 april).
quote:Te gast in de uitzending van maandag 19 maart zijn: Lodewijk Asscher, Dick Maas, Barry Atsma en Pierre Bokma. Tafelheer is Jan Mulder, muziek is er van HIT ME TV en we brengen groot kunst nieuws!
Bromet is een baas, "Buren" was geniaal.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ZO jammer dat Frans Bromet er niet zit vanavond, met zijn lijzige stem en "gezuig".
Wat zou dat grote kunst nieuws zijn?twitter:dwdd twitterde op maandag 19-03-2012 om 16:47:09Lodewijk Asscher,Dick Maas,Barry Atsma,Pierre Bokma,Jan Mulder,HIT ME TV en we brengen groot kunst nieuws! http://t.co/1H3eu72O reageer retweet
Klopt idd. Wissel maar een beetje af, want elke week Mike en Thomas en Remko Vrijdag wordt een beetje saai.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:16 schreef claus_johann het volgende:
[..]
die lui van Koefnoen moeten ook meedoen.
Koefnoen is geen zak aan als los programma, maar als onderdeel binnen een show als DWDD is het wel een succes denk ik
Nieuwe film.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:01 schreef claus_johann het volgende:
misschien is Dick Maas tegenwoordig kunst
En "De Verbouwing", ook een juweeltje.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Bromet is een baas, "Buren" was geniaal.
Beterschap.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef tong80 het volgende:
Vanavond na een week ziekte weer eens kijken. Is er nog een aflevering die het terugkijken waard is ?
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, ook een paar dagen gemist, maar ik haak wel weer in.
mijn gedachte ook jaquote:Op maandag 19 maart 2012 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh het wordt een 'quiz' promotie uitzending, gesponsord door de publieke omroep!
Ja. Die met de wurgslang was wel aardig.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef tong80 het volgende:
Vanavond na een week ziekte weer eens kijken. Is er nog een aflevering die het terugkijken waard is ?
Als-ie alles maar binnenhoudt.quote:
ja je ziet het, al die auto's alleen alquote:Op maandag 19 maart 2012 19:33 schreef Elusive het volgende:
sjesus 780 miljoen schuld in het spaanse voetbal ???
Nee, het is nog veel meer.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:33 schreef Elusive het volgende:
Minstens het dubbele geloof ikquote:Op maandag 19 maart 2012 19:33 schreef Elusive het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:35 schreef Elusive het volgende:
hey ze hebben het een keer over de PVDA bij de DWDD!
En Amsterdamquote:Op maandag 19 maart 2012 19:35 schreef Elusive het volgende:
Is Asjer wat liberaler?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:35 schreef Elusive het volgende:
links lullen, rechts vullenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef YazooW het volgende:
Waarom zitten er zoveel joden bij de PvdA?
Ik ben ook nog niet helemaal om.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:38 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik snap dat gedweep met die Asscher niet...
Ik vind 't een nare man.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Matthijs weet er alles van: er is geen goede hoer meer over.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef Tem het volgende:
Psychopaten blik heeft die Samsom ook nog eens.
Zoveel daadkracht zie je bij de PvdA zelden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Rob Oudkerk deed tenminste iets aan het hoerenprobleem!
Rob lust er wel pap van.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Rob Oudkerk deed tenminste iets aan het hoerenprobleem!
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef tong80 het volgende:
Waarom zit Rob Oudkerk er nu niet als deskundige ?
Je zou toch minstens verwacht dat hij vraagt: wat is dat, inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef YazooW het volgende:
Matthijs reageert er niet eens op, alsof Hookers.nl de normaalste zaak van de wereld is.
Misschien komt hij er zelf ook?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef YazooW het volgende:
Matthijs reageert er niet eens op, alsof Hookers.nl de normaalste zaak van de wereld is.
Volgens mij legt hij net uit dat dat het laatste middel zou zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ascher constateert problemen in de prostitutie.
Oplossing : Prostitutie verbieden...
Wat is gebeurd met de problemen oplossen ?!?
Dan moet je toch beter luisteren.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgens mij legt hij net uit dat dat het laatste middel zou zijn.
Er wordt nu dus niks verboden, maar de meisjeshandel en prostitueren onder druk moet er wel uit.
Misschien zouden ze de grenzen weer dicht moeten flikkeren dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgens mij legt hij net uit dat dat het laatste middel zou zijn.
Er wordt nu dus niks verboden, maar de meisjeshandel en prostitueren onder druk moet er wel uit.
HAHAHAHAHAHAquote:
Neehee, rechtse lul, links hart. Of zo.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:45 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ascher is gewoon een VVD'er !?!
Hij ziet eruit als een VVD'er.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:45 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ascher is gewoon een VVD'er !?!
Alleen een rechts hoofd.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Neehee, rechtse lul, links hart. Of zo.
een rechtsdragende PvdA'er?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Neehee, rechtse lul, links hart. Of zo.
Leuke woordspeling op het eind van je zinquote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
Wat vinden de vrouwen op fok eigenlijk van prostitutie? Lijkt me toch raar als er zo gesproken wordt over je geslacht..
Aschurs hoofd is vrij scheef, dus het kan alle twee.quote:
In plaats daarvan zit de PVDA mooi met Greenpeace Samsom.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Ascher is wel een realistische kerel...zou daar prima op kunnen stemmen.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
Wat vinden de vrouwen op fok eigenlijk van prostitutie? Lijkt me toch raar als er zo gesproken wordt over je geslacht..
Ik vind dat het in principe gewoon moet kunnen. Maar nu wordt er zoveel misbruik gemaakt wordt van jonge meisjes die van niks weten, de taal niet spreken etc, en dat vind ik echt walgelijk en dat kun je ook niet onder het tapijt schuiven onder het mom van 'moet kunnen want hier kan alles'quote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
Wat vinden de vrouwen op fok eigenlijk van prostitutie?
lol... vrouwen = prostitue's !?!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
ja dat laatste was een edit, behoorlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
lol... vrouwen = prostitue's !?!
[TV-TIP] Maandag, Document : De bezem door de wallen van Frans Bromet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat ik straks toch even intune bij Bromet.
Als dat laatste een probleem is kun je met geen enkele vrouw naar bed.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuke woordspeling op het eind van je zin
Ik ben niet tegen, mits niet gedwongen. Als ik zelf een man was, zou ik het niet doen, het idee dat er al 100 overheen zijn gegaan
sowiesoquote:Op maandag 19 maart 2012 19:50 schreef hexje het volgende:
Vraag voor de FOK! mannen. Wie is er wel eens naar een prostituee geweest?
Laat ik het zo zeggen dan: al 10 die dag...quote:Op maandag 19 maart 2012 19:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Als dat laatste een probleem is kun je met geen enkele vrouw naar bed.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Als dat laatste een probleem is kun je met geen enkele vrouw naar bed.
Okay, die correctie zou ik ook niet trekken...quote:Op maandag 19 maart 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dan: al 10 die dag...
Zorgen dat je de eerste bent die dag.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dan: al 10 die dag...
Ik vind het niet leukquote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef claus_johann het volgende:
Wat vinden de mannen op fok eigenlijk van criminaliteit? Lijkt me toch raar als er zo gesproken wordt over je geslacht bij de jakhalzen
Alsof vrouwen geen criminele dingen doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef claus_johann het volgende:
Wat vinden de mannen op fok eigenlijk van criminaliteit? Lijkt me toch raar als er zo gesproken wordt over je geslacht bij de jakhalzen
Scherpquote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef claus_johann het volgende:
Criminaliteit is prima, als je er maar niemand mee dupeert.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef claus_johann het volgende:
Dat is hij wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef hexje het volgende:
Nee Pierre jij bent zoveel beter dan Barry.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef hexje het volgende:
Nee Pierre jij bent zoveel beter dan Barry.
Precies, drugshandel is goed, straatroven is slecht.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Criminaliteit is prima, als je er maar niemand mee dupeert.
Of een film over Sinterklaas waar vervolgens een te dunne homo boos over wordt.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je films als Flodder en Amsterdamned maakt, dan ben je per definitie een baas.
Al die comedy's hebben ze dan ook volgepropt met van die Nederlandse Marokkanenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Nederlandse films vaak grappig. Behalve comedy's.
En zo is het met thrillers eigenlijk ook.
Schnitzelparadijs was wel te pruimenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Al die comedy's hebben ze dan ook volgepropt met van die Nederlandse Marokkanen
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Het goeie nieuws is dat Linda de Mol niet mee lijkt te doen.
Jij bent al snel tevredenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:57 schreef Jivis het volgende:
Vind het wel een leuk uitgangspunt. Beetje The Game achtig.
En geen Nederlands naakt, zou het, voor het eerst in een filmquote:Op maandag 19 maart 2012 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Het goeie nieuws is dat Linda de Mol niet mee lijkt te doen.
Ik zat hetzelfde te denken, het verhaal lijkt me wel, maar ik vind Nederlandse acteurs meestal barslecht.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:57 schreef Jivis het volgende:
Nah dat lijkt me niet, sowieso wel een paar blote tieten.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
En geen Nederlands naakt, zou het, voor het eerst in een film
Ligt aan je leeftijd. Ik vind het een film voor grote kinderen. Dit zeg ik aan de hand van de trailer. Heb de film niet gezien.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Schnitzelparadijs was wel te pruimen
Zul je zien dat Barry gewoon in zijn leuter te bewonderen is ergens halverwege.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
En geen Nederlands naakt, zou het, voor het eerst in een film
Wel leuk inderdaad, niet echt vernieuwend. Nou ja, 90 minuten van de straat is ook iets waard.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:57 schreef Jivis het volgende:
okquote:Op maandag 19 maart 2012 19:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Ligt aan je leeftijd. Ik vind het een film voor grote kinderen. Dit zeg ik aan de hand van de trailer. Heb de film niet gezien.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Nederlandse films vaak grappig. Behalve comedy's.
En zo is het met thrillers eigenlijk ook.
Duidelijk wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik vind het een film voor grote kinderen. Heb de film niet gezien.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zul je zien dat Barry gewoon in zijn leuter te bewonderen is ergens halverwege.
Maaiveld.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:59 schreef Jivis het volgende:
Een Nederlandse regisseur probeert eens iets origineels in plaats van de standaard tieten & extreem geweld films en iedereen loopt alsnog te zeiken. Snap ik niet echt.
Wat was er mis met standaard tieten & extreem geweld?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:59 schreef Jivis het volgende:
Een Nederlandse regisseur probeert eens iets origineels in plaats van de standaard tieten & extreem geweld films en iedereen loopt alsnog te zeiken. Snap ik niet echt.
Sterfquote:
Salam.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:02 schreef YazooW het volgende:
Het Arabische woord voor vrede? Hebben ze dat dan?
iddquote:Op maandag 19 maart 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
Och, als die vrouw zichzelf op tv terugziet...
quote:
Joe Krent?quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |