Ja dat gevoel van echte apocalyps. Net als 28 days later in uitgestorven London. Dat zijn mooie shots.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:39 schreef Mirjam het volgende:
van mij mag in het nieuwe seizoen trouwens wel weer wat meer het stadse erin komen.
de verlaten gebouwen, wegen, de uitgestrekte eenzaamheid.
dat vond ik tof aan de eerste afleveringen
Nee does is linkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:59 schreef Ill-Skillz het volgende:
@Stefan, heb je uberhaupt de moeite genomen de google earth link te bekijken die ik postte op pagina 5 van het vorige topics voor je het overen mcdonalds ging hebben?
Ze weten dat de steden vol walkers zitten, dus daar zullen ze niet heen gaan, gezien een bepaald karakter die is aangekondigd voor seizoen 3 zit het er dik in dat ze nu eerst bij de gevangenis uit komen. Maar voor ze daar komen pikken ze waarschijnlijk eerst nog wat nieuwe mensen op onderweg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:39 schreef Mirjam het volgende:
van mij mag in het nieuwe seizoen trouwens wel weer wat meer het stadse erin komen.
de verlaten gebouwen, wegen, de uitgestrekte eenzaamheid.
dat vond ik tof aan de eerste afleveringen
Jij bent lui.quote:
spoilerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:13 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ze weten dat de steden vol walkers zitten, dus daar zullen ze niet heen gaan, gezien een bepaald karakter die is aangekondigd voor seizoen 3 zit het er dik in dat ze nu eerst bij de gevangenis uit komen. Maar voor ze daar komen pikken ze waarschijnlijk eerst nog wat nieuwe mensen op onderweg.
Jij hebt te hoge verwachtingen van iemand die 'Waar'-TT's hanteert..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:59 schreef Ill-Skillz het volgende:
@Stefan, heb je uberhaupt de moeite genomen de google earth link te bekijken die ik postte op pagina 5 van het vorige topics voor je het overen mcdonalds ging hebben?
1/3quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef MikeyMo het volgende:
de helft van de karakters uit de OP kan zo'n beetje weggestreept gaan worden
Plaatje in de OP maar even vervangen dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef MikeyMo het volgende:
de helft van de karakters uit de OP kan zo'n beetje weggestreept gaan worden
En bedankt. Donder op met die comics.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:13 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ze weten dat de steden vol walkers zitten, dus daar zullen ze niet heen gaan, gezien een bepaald karakter die is aangekondigd voor seizoen 3 zit het er dik in dat ze nu eerst bij de gevangenis uit komen. Maar voor ze daar komen pikken ze waarschijnlijk eerst nog wat nieuwe mensen op onderweg.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij hebt te hoge verwachtingen van iemand die 'Waar'-TT's hanteert..
Dit. Die reactie van Smoofie ook meteen erna hè...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
En bedankt. Donder op met die comics.
Nope de lobby is te machtig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Is er ook een excuusneger-filter voor t-dog?
Donderop met T dog, TWD heeft een negerin nodig die er toe doetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Is er ook een excuusneger-filter voor t-dog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Ga je druk maken om een TT.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij hebt te hoge verwachtingen van iemand die 'Waar'-TT's hanteert..
Hershel's kids denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:30 schreef truedestiny het volgende:
Die gaat toch dood volgende ep(gok ik).
ik heb de doden al gepost in het vorige topicquote:
Je kunt dit topic ook gewoon vermijden van zondag-avond t/m het moment waarop jij je uitzending hebt bekeken. Als alles wat NA de reguliere uitzending gespoilerd moet worden wordt dit wel een erg nutteloos topic.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:42 schreef andreas612 het volgende:
mag ik wel ff een verzoekje doen om alles te spoileren wat ook maar enig verband heeft met het verhaal, niet iedereen download en kijkt die aflevering op de nacht van zondag en maandag. Dit aangezien sommige knuppels dit eerder niet deden, want zo verneuk je het wel lekker voor de anderen, oftewel gewoon spoileren
Nee. Dit is een USA topic. Vanaf het moment dat de EP is uitgezonden mag deze vrij besproken hier. Dat is het beleid op FOK gewoon en daarvoor zijn die USA topics bestemd. Eens in de zoveel tijd komt er wel weer iemand klagen over spoilers, maar je moet hier gewoon niet kijken tot je de ep hebt gekekenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:42 schreef andreas612 het volgende:
mag ik wel ff een verzoekje doen om alles te spoileren wat ook maar enig verband heeft met het verhaal, niet iedereen download en kijkt die aflevering op de nacht van zondag en maandag. Dit aangezien sommige knuppels dit eerder niet deden, want zo verneuk je het wel lekker voor de anderen, oftewel gewoon spoileren
Nee, dat is nooit zo geweest. Alleen dingen over toekomstige afleveringen gaan in spoilers. Ga nou niet cool doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:48 schreef andreas612 het volgende:
in het begin werd gewoon alles gespoilerd, ga nou niet cool doen
En hoe denk je dat zo'n topic er dan uit komt te zien?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:48 schreef andreas612 het volgende:
in het begin werd gewoon alles gespoilerd, ga nou niet cool doen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:42 schreef andreas612 het volgende:
Zombies, overal!11!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:52 schreef Zith het volgende:
ik heb season 1 nog niet gezien, willen jullie daat niet over praten aub
Dat hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude
Alsof ik wacht met TWD tot de DVD's uitzijn
Ik heb de laatste ep vandaag pas gezien, en dus gewoon vijf dagen niet in dit topic gekeken. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:42 schreef andreas612 het volgende:
Zodra ie op tv is geweest gebruiken we geen tags meer. Snap zowiezo niet wat je in dit topic doet als er een nieuwe ep is geweest en je niet wil lezen wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:42 schreef andreas612 het volgende:
Waren we nog maar bij seizoen 1, seizoen 2 is kutquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:52 schreef Zith het volgende:
ik heb season 1 nog niet gezien, willen jullie daat niet over praten aub
Dat is ook bizar, of bedoel je de laatst uitgezonden ep?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:36 schreef Stefan het volgende:
Op het imdb forum staat de complete laatste ep uitgeschreven trouwens
Nee die van morgen, heb m gelezenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is ook bizar, of bedoel je de laatst uitgezonden ep?
Ik zeg niets wat niet al eerder is gezegd, bovendien volgt de serie de comics sinds de eerste 2 afleveringen niet meer, alleen bepaalde locaties. De gevangenis is de vorige topics al tientallen keren voorbij gekomen zonder spoilers.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
En bedankt. Donder op met die comics.
Iedereen die sterft wordt een zombie. Enige manier om het te voorkomen is of brain trauma (zoals bij die kettingbotsing op de snelweg) of een kogel o.i.d. door je kop.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:24 schreef Wouter2006 het volgende:
Sorry voor deze domme vraag misschien maar waarom is Shane een zombie geworden?
Je word toch alleen een zombie door een bijt of scratch? Of heb ik wat gemist?
Oh, maak je daar maar geen zorgen om, hoor.quote:
Oei, nu heb je me. Had ik dat nu maar niet getypt, dan hadden jouw volgende topics in ieder geval geen dergelijke TT's gehadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:00 schreef Stefan het volgende:
Ik ga de rest van de topics die ik open waar of met gebruiken
Hier ben ik het overigens wél volledig mee eens. Uitgezonden in de US betekent dat de inhoud van die aflevering 'algemeen' bekend is en je er dus logischerwijs vanuit mag gaan, dat die inhoud hier besproken wordt. Ik kijk op maandagen ook nooit in dit topic, pas vanaf dinsdagavond weer, nadat ik de aflevering zelf gezien heb.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Dit is een USA topic. Vanaf het moment dat de EP is uitgezonden mag deze vrij besproken hier. Dat is het beleid op FOK gewoon en daarvoor zijn die USA topics bestemd. Eens in de zoveel tijd komt er wel weer iemand klagen over spoilers, maar je moet hier gewoon niet kijken tot je de ep hebt gekeken
De serie volgt de comics amper. Anders waren ze na 2 eps al van de boerderij weggeweest. Pas vanavond komt er pas weer een nieuwe comickarakter bij.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:27 schreef Norrage het volgende:
Echt 80% van al die serie-topics gaat over spoiler-discussies pff...Hier is het vanwege die comics nog erger
Nee. Die is leuk.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:40 schreef HiZ het volgende:
Haha, niet helemaal on topic, maar ik heb vandaag Zombieland gezien. Wat een bagger zeg.
Je zou beter eens achter de vrouwen aangaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Tonight tonight toniiiight OOOOOOOOOOH! /phil collins.
Zombieland is een klassiekerquote:Op zondag 18 maart 2012 01:40 schreef HiZ het volgende:
Haha, niet helemaal on topic, maar ik heb vandaag Zombieland gezien. Wat een bagger zeg.
En aangezien we geen glazen bol hebben, is pas achteraf te zeggen of bepaalde gebeurtenissen wel of niet gerelateerd zijn aan de strips. Volledig in spoilers dus, of een striptopic aanmaken.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:18 schreef 1shot1kill het volgende:
Bepaalde dingen uit de comics worden wel overgenomen, maar zo'n 50% is anders, 30% komt uit de comics maar gebeurt anders of heeft een andere uitkomst en 20% wordt direct overgenomen. Het is dus lastig te voorspellen wat ze uit de comics overnemen maar gezien de aangekondigde karakters valt er enigzins nog wat te voorspellen.
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:40 schreef Skwish het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.amctv.com/the-(...)ebisodes-1-a-new-day
Merci, wel over gelezen maar nog niet gekeken!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:36 schreef Mirel het volgende:
Hier ook te vinden: http://www.amctv.com/show(...)page=1&post_id=32666
thx! brute filmpjesquote:Op zondag 18 maart 2012 18:36 schreef Mirel het volgende:
Hier ook te vinden: http://www.amctv.com/show(...)page=1&post_id=32666
Ja ik denk het helaas ook..quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 02:01 schreef Denise93 het volgende:
Ben al blij dat ik nu eindelijk een user icone heb
Ze wilde toch dat hij Shane zou afmaken?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:25 schreef vault_tec het volgende:
waarom is lori zo boos als rick verteld wat er gebeurt is?!
Comicspoilerquote:Op maandag 19 maart 2012 11:11 schreef Dos37 het volgende:
Toch hoop ik wel op iets meer duidelijkheid over hoe de rest van de wereld er uit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Ga Mad Men kijken danquote:Op maandag 19 maart 2012 13:08 schreef d1ce het volgende:
Hoe bevallen de comics? Ik heb nu namelijk voor een half jaar op een maandag even niks te doen.
Alle geweren hoef je niet te herladen in Walking Dead, behalve als er een walker binnen 10 meter afstand isquote:Op maandag 19 maart 2012 13:06 schreef SteveBudin het volgende:
Toffe aflevering en ik wil ook zo'n shotgun die je nooit hoeft te herladen![]()
Vond het wel op de KKK lijkenquote:
10x beter dan de seriequote:Op maandag 19 maart 2012 13:08 schreef d1ce het volgende:
Hoe bevallen de comics? Ik heb nu namelijk voor een half jaar op een maandag even niks te doen.
Het is haar vriend en haar broer, dus nu zijn ze nog ff bij haarquote:
Voor deze aflevering hadden ze inderdaad een stand-in. Ze hebben al wel iemand gecast voor de rol van Michonne in seizoen 3, namelijk:quote:Op maandag 19 maart 2012 13:26 schreef Stefan het volgende:
Maar hebben ze nu voor Michone een standin genomen zodat ze de echte nog kunnen casten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door AartBakkebaard op 19-03-2012 15:27:56 ]He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
Ik ben ze nu ook maar eens ff aan het binnenhalen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vanavond maar weer een paar comicjes lezen. Ben bij numero 30 ofzo
Bij welke comic nummer begint seizoen 3 ongeveer ?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vanavond maar weer een paar comicjes lezen. Ben bij numero 30 ofzo
Nummer 12 geloof ikquote:Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij welke comic nummer begint seizoen 3 ongeveer ?
Hoeveel seizoenen komen er wel niet van TWD hahaquote:
Het acteerwerk is niet altijd van het hoogste niveau... Bovendien stoor ik me wel aan '' de walkers'' , je ziet duidelijk dat ze niet altijd bijten ( Die gozer in die RV werd duidelijk niet in zijn schouder gebeten, zag er wel nep uitquote:Op maandag 19 maart 2012 15:15 schreef arucard het volgende:
Had alle afleveringen gezien voor de laatste, vond het tweede seizoen eigenlijk al de slechte kant op gaan. Toen de comics gelezen, de tv-serie ingehaald. Net de laatste aflevering proberen te kijken maar het was echt vreselijk slecht als je eenmaal de comics gewend bent.
Heb het gevonden, thnxquote:Op maandag 19 maart 2012 15:17 schreef Stefan het volgende:
Seizoen drie begint bij boekje 13 of Trade Paperback 3 of Book Volume 2
[ afbeelding ]
Had de eerste 3 volgens mij gelezen dus zal die andere 9 ook effe lezen aangezien bepaalde personages niet voorkomen in de serie.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:22 schreef arucard het volgende:
[..]
Je kan net zo goed bij het begin beginnen, zoveel is het niet
Er staan geen spoilers openbaar en de komende 9 maanden is er toch niks te melden.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan dat comics gezeik trouwens buiten het topic blijven? Maak gewoon een ander topic aan als je het over de comics wilt hebben. Je kan dit fucking topic niet eens meer doorlezen zonder allemaal kut spoilers.
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is haar vriend en haar broer, dus nu zijn ze nog ff bij haar
Spoilersquote:Op maandag 19 maart 2012 15:17 schreef Stefan het volgende:
Seizoen drie begint bij boekje 13 of Trade Paperback 3 of Book Volume 2
[ afbeelding ]
Geen spoilers, klaarquote:
Ik had een holy 'shit batmanquote:
Haha ja, oke dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Een leven opbouwen? Nee, zombieinvasies wil ik zien! Fuck levens opbouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Japan zullen ze inderdaad weinig last hebben van de Walkers, die zijn allemaal al gefileerdquote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Koskesh het volgende:
Die samuraichick was nice.
Wel raar dat ik me toen pas bedacht na die scene: zo'n zwaard is eigenlijk veel beter tegen veel zombies als je een beetje ermee om weet te gaan...
Ik denk dat een stuk of 20 samurais uit het oude Japan makkelijk die farm hadden kunnen houden, met tactics.
En dan hadden we NOG een seizoen vol op een fucking farm yeeeeyyyy
Dat was echt wel een glitchquote:Op maandag 19 maart 2012 13:06 schreef SteveBudin het volgende:
Toffe aflevering en ik wil ook zo'n shotgun die je nooit hoeft te herladen![]()
Juistem dat, dus wees blij dat ze nu pas ten tonele verschijntquote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Koskesh het volgende:
Wel raar dat ik me toen pas bedacht na die scene: zo'n zwaard is eigenlijk veel beter tegen veel zombies als je een beetje ermee om weet te gaan...
Ik denk dat een stuk of 20 samurais uit het oude Japan makkelijk die farm hadden kunnen houden, met tactics.
Ik heb gelezen dat ze die gebruikt om andere walkers te lokken c.q. af te leiden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
Wat is het verhaal achter die twee aangelijnde negers zonder armen?
Andrea rende door de bossen en ze bleven op haar hielenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef truedestiny het volgende:
Ze strompelen wat harder. Rennen kan je het niet noemen.
Zelfde als waarom Rick zichzelf ondersmeerde met walkersbloedquote:Op maandag 19 maart 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
Wat is het verhaal achter die twee aangelijnde negers zonder armen?
Zombies raken niet uitgeput, mensen wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Andrea rende door de bossen en ze bleven op haar hielen
Fetisj?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zelfde als waarom Rick zichzelf ondersmeerde met walkersbloed
Dat vind ik wel slecht van deze serie. Alsof iemand zo godverdomde dom kan zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 19:02 schreef Skwish het volgende:
Boerenjong in camper, ben je achterlijk ofzo?
Schenkstroop gaat lessen nemen to be preparedquote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Koskesh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef Norrage het volgende:
En wat zijn Carl en Lori toch verschrikkelijk, zijn ze in de comic ook zo erg of is het gewoon de uitstraling van de acteurs? Jezus zeg...
Maar gelukkig kwam ik toen deze site tegen
http://blog.collegehumor.(...)ting-killcarlalreadySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent welkom. Donderdag train ik weerquote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Schenkstroop gaat lessen nemen to be prepared
Ja, op zich wel een leuk detail. Maar om daar nou zo ongelooflijk veel aandacht aan te geven...waaronder een 13 afleveringen lang bewaard geheimquote:Op maandag 19 maart 2012 22:19 schreef Denise93 het volgende:
Ja wat maakte het nu eigenlijk uit wat die jennings(?) zei tegen Rick.
Als je dood gaat word je een zombie, boeiend je bent dan toch dood? Ik snapte het hele kwaad worden daarover niet door de anderen.
Amen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rick is helemaal niet gek aan het worden. Hij krijgt gewoon cohones en neem de leiding over. Hij zet zich in. De rest loopt gewoon te janken en dan kijken ze hem daarna scheef aan als hij de leiding niet neemt.
Mooi geformuleerd, m'n beste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke aflevering! Het leek even of Rick ook gek aan het worden was, maar dat was dus niet het geval
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Zoals in de finale pas bekend werd is iedereen al een drager van het virus, het proces van walker worden wordt versnelt doordat je wordt gebeten door een walker of door een schram die je kan oplopen in gevecht met een walker. In principe wordt iedereen een walker levend of dood, het is alleen een kwestie van tijd als je levend bent ( het process verloopt veel en veel trager ).quote:Op maandag 19 maart 2012 21:45 schreef Norrage het volgende:
Trouwens wtf is er nou zo spannend en speciaal aan die ontdekking dat je als 'je dood gaat ook een zombie wordt'? Zolang je niet dood bent heb je er geen last van, en als je dood gaat dan moet degene die er bij staat maar gewoon even een kogel door zo'n hoofd schieten ofzo. Vervelend en zo, maar ze zijn wel ergere dingen gewend...En als je er niet bij staat, dan..ben je of doodgegaan door een andere zombie en ben je gewoon een van velen, of heeft niemand er last van en ben je toch al kwijt.
Ik snap niet dat dit zo ongeveer het belangrijkste wapenfeit is, waarbij ze zelfs in seizoen 1 een season-finale cliffhanger van hebben gemaakt en nu weer een seizoen 2 cliffhanger en waar iedereen nu weer lekker schijnheilig en zeikend moeilijk over doet.... Het boeit toch echt voor geen flikker? Of mis ik nu wat saillante details? Boeiend zou het pas zijn als je zombie zou worden als je niet dood bent.
Ze lijken getemdquote:Op maandag 19 maart 2012 22:25 schreef shitbrick het volgende:
[..]
Amen.
Vraag me verder nog één ding af met die twee aangelijnde zombies. Hun armen zijn dan wel afgehakt maar volgens mij hebben ze nog steeds tanden. Wat houdt ze tegen om die michone in haar nek te bijten als ze achter haar staan?
Heeft ze naast hun armen ook 1 voor 1 alle tanden getrokken? Lijkt me vrij lastig klusje bij een zombie die niet erg stil wil zitten en je boven alles nog het liefste op wil eten.
Als het zo is dat straks levende mensen ook een walker worden, dan is het een leuk elementquote:Op maandag 19 maart 2012 22:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zoals in de finale pas bekend werd is iedereen al een drager van het virus, het proces van walker worden wordt versnelt doordat je wordt gebeten door een walker of door een schram die je kan oplopen in gevecht met een walker. In principe wordt iedereen een walker levend of dood, het is alleen een kwestie van tijd als je levend bent ( het process verloopt veel en veel trager ).
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:25 schreef shitbrick het volgende:
[..]
Amen.
Vraag me verder nog één ding af met die twee aangelijnde zombies. Hun armen zijn dan wel afgehakt maar volgens mij hebben ze nog steeds tanden. Wat houdt ze tegen om die michone in haar nek te bijten als ze achter haar staan?
Heeft ze naast hun armen ook 1 voor 1 alle tanden getrokken? Lijkt me vrij lastig klusje bij een zombie die niet erg stil wil zitten en je boven alles nog het liefste op wil eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ander nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
Dat bracht de walkers in beweging waarna er een horde ontstond.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je bent welkom. Donderdag train ik weer
Mooi uitgevoerde chiburu ook
Goede ep, laatste 3 afleveringen werd het idd weer stuk beter. Benieuwd wat die helicopter aan het begin nog gaat brengen.
Andrea
Loribitch is d'r neukertje kwijt
En wat was Daryl ineens netjes en beschaafd
Toen dat gebeurde dacht ik (hoopte ik) dat het iemand was die expres alle walkers naar de farm aan het leiden wasquote:Op maandag 19 maart 2012 22:38 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat bracht de walkers in beweging waarna er een horde ontstond.
Dat had ik wel door, maar vraag me af of ze er verder nog iets mee gaan doenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:38 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat bracht de walkers in beweging waarna er een horde ontstond.
Ze gingen er eigenlijk recht langs maaaaaar toevallig schoot Shane net zijn wapen in zijn laatste reflex waardoor ze allemaal de farm naar toe kwamen. Wat een pech.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toen dat gebeurde dacht ik (hoopte ik) dat het iemand was die expres alle walkers naar de farm aan het leiden was
quote:I was all gung-ho about writing an exhaustive piece on the near creative suicide of The Walking Dead in the first half of season two and its unlikely partial resurrection; but since my colleague Starlee Kine recapped the finale so thoroughly, and with such insight into the season as a whole, I'll just add a few general observations. First, even though the show had nowhere to go but up, quality-wise, and is still far from great (I'd give the first half of season two a D, and the second half a solid B), it's still a remarkable improvement in that it made me care again, sort of. The front half of season two was flat-out awful, the kind of botch that makes you want to abandon a series for good and never look back; it took any potential for greatness The Walking Dead had fitfully demonstrated in season one, threw it on the ground, and tap-danced all over it. And yet somehow the back half of season two, overseen by co-executive producers Robert Kirkman and Glen Mazzara following the awkward departure of Frank Darabont, was infinitely more watchable. I say "somehow" because recent episodes featured the same thin principal characters making the same astoundingly stupid decisions and spewing the same sub-Oprah, pseudo-therapeutic, Let's-All-Talk-About-Our-Feelings-and-Needs position-paper non-dialogue, which reduced the most horrendous scenario imaginable, the collapse of civilization, to the level of upper-middle-class inconvenience: the apocalypse as missing Fresh Direct delivery.
So how did one of the most disappointing dramas on TV save itself from ruination? What changed?
Two things. First, as my friend John Lichman points out in a piece over at IndieWire, these recent episodes apparently departed from the comics. "By adding Daryl (Norman Reedus) and keeping Shane alive (longer), while killing off other should-be survivors like Sophia, Otis and Dale, The Walking Dead proves that a good adaptation doesn't have to be faithful," Lichman writes. I haven't read the comics and have no intention of doing so; a TV series, even one adapted from another medium, is its own thing and should be judged on its own terms. Nevertheless. Lichman makes a number of intriguing points about how the changes complicated the group's dynamics, and made at least some of the characters and situations more engrossing than they were on the page.
Second, and maybe just as important, The Walking Dead developed a much tougher point of view on its characters and their foibles and failings. And it wasn't approving. In fact, there were times when the show's more earnest and idealistic characters were treated as deluded dummies not just by whomever they happened to be talking to, but by the show itself. The effect reminded me of being at a midnight movie and watching some plucky optimist talk about how the monster/evil robot/demon/whatever can be reasoned with while the audience chortled in knowing contempt. The world is ending, fool; now put that peace sign down and pick a gun up.
Consider the moment where the soon-to-be-zombie-gutted-and-mercy-killed Dale tried to talk Shane over to his side in the debate over what to do with the prisoner. Setting aside for a moment the logic of taking the prisoner to start with (it was a stupid idea, and ultimately Rick's responsibility), you could see that scene as representing a clash of two moral/philosophical positions. One (represented by Dale) believes that the survivors try to preserve life as it was because otherwise civilization truly is doomed. The other POV — represented by the sneering Richard Gere–styled asshole antihero Shane, a character I'm going to miss — insists that civilization bit the dirt the minute the first zombie tasted flesh, so why pretend otherwise? Why not adapt to the newer, nastier reality? He who appeals to better angels (to name-check a Walking Dead episode title) ends up zombie chow.
Shane always understood this. So did the crossbow-toting redneck badass Daryl, and Andrea, whose rapport with Shane in the back half of season two had a pleasing old-movie toughness. (When Dale or Lori or some other Polyanna tried out the sunshine-and-lollipops routine, they smirked like grizzled cavalry scouts in an old Western listening to a young second lieutenant recount what West Point taught him about the Apache problem.) Daryl got mostly marginalized this season, which is too bad; he's such a vexing yet likable character that he could power his own spinoff. Ditto Andrea, who's developing the serene toughness of Anne Bancroft in John Ford's Seven Women and Sigourney Weaver in the first couple of Alien films. I didn't like her attack of compassion during the debate over executing the prisoner, but I'll chalk that and Daryl's sometimes irritating hints of "heart" to vestigial remains of the civilization that Rick and Lori apparently still idealize and that Dale used to talk about so fondly. The hints of softness in Andrea, Daryl and other characters is plausible, if awkwardly handled. Humans don't become mercilessly self-preserving overnight. Sometimes it takes a while for all the kindness to get beaten out of them. Any cringe-inducing moments of bad judgement in season two struck me as failures of dramatic execution rather than evidence of some fundamental flaw in the show's conception. We're seeing a slow hardening of the species' collective heart. There's bound to be some backsliding along the decency/cruelty scale.
The Walking Dead is still a pretty silly show with mostly lousy dialogue and plot problems. But its newfound, consistently tough tone helps a lot, and might have guided both actors and filmmakers toward better, sharper choices. With the second half of season two concluded, Walking Dead is a changed show, tougher and pulpier than before, and more comfortable with its innately disreputable subject matter. Any moments of poetry in recent episodes happened in the imagery rather than in the dialogue, which is as it should be. Think of that moon looming over Rick and Shane's final confrontation in the field; the old western silhouette of Rick talking to his boy in the window of the barn; those wide shots of zombies shambling away from the fire in the finale, and the climactic reveal of Andrea's hooded, broadsword-toting savior, a mystery woman who was dragging a couple of armless walkers behind her. The series seems to have given up trying to enlighten us. Now it's just showing people in horrible circumstances trying to survive as best they can. (I also dug seeing Lori get called out on her privileged cluelessness; she's trying to preserve an emotional Eden that only she has experienced.) The show seems to have adopted the skepticism of a viewer who's seen a lot of zombie pictures and knows where, more or less, this story is headed: into progressively bleaker and bleaker scenarios. When the characters start rationalizing their more repugnant choices after the fact instead of before, we'll know that their journey from bruised idealism to battle-hardened toughness is complete.
Wat kost die dan incl verzendkosten?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:40 schreef Stefan het volgende:
Wie aan de comics wil beginnen en ze niet wil downloaden en toch goedkoop uit wil zijn
http://www.amazon.com/Walking-Dead-Compendium-One/dp/1607060760
Boekje 1 tm 48
[ afbeelding ]
compendium heet het..bij play.com heb ik hem gekocht destijds..25 euro geloof ik, maar weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat kost die dan incl verzendkosten?
Amazon uk is gratis verzenden geloof ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat kost die dan incl verzendkosten?
Ja vanaf 20 pond maar je linkt naar de Amerikaansequote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Amazon uk is gratis verzenden geloof ik
Lees dan gewoon de comics, zo zijn Amerikaanse series nou eenmaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:06 schreef Basson het volgende:
Ik was een aflevering of 4-5 geleden al afgehaakt, maar ik pak dan vaak nog de season finale mee want zo'n serie is natuurlijk gebudgetteerd om in de laatste aflevering nog een paar kijkers het volgende seizoen trachten in te sleuren.
In het begin gebeurt er al iets 'wat ik geen plekje kan geven'. Zombies zitten lekker te eten, heli vliegt over en is met 3-4 seconden al buiten beeld, waarbij de camera net te lang op het gebouw blijft gefocust. In plaats van verder te eten gaan ze aan de wandel en komen, hoe kan het ook anders, uit bij de farm.
Daarna een hoop vuurwerk, brand in de schuur, en een mooi shot dat de schuur instort.
Mooi is wel dat er flink in de characters is gesnoeid. De harde kern blijft over, plus een stel vrouwen voor de conflicten en een kind. Jammer dat het joch te jong is om zijn handen werkelijk uit te steken. Hij blijft een lijdend voorwerp.
Oeps, een auto komt zonder benzine te staan. Waar reed die andere auto dan op? Kon er niet overgeheveld worden?
Aan het eind van de aflevering nog een moment om alle emoties eruit te gooien, en schluss voor dit seizoen.
Ik mis in dit alles een gegeven om de volgende seizoensopener en finale te willen kijken... Ik lees hier iets over een gevangenis. Leuk voor de eerste paar afleveringen waar ze de gevangenis van zombo's ontdoen. En dan? Weer een half seizoen lang moeilijk doen over niets?
Wat voor keuzes maak je als maker wanneer je de apocalyps op TV wilt vertonen...
Zo maar wat gedachten
Dat SS-logo is nogal badassquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:42 schreef BasvB het volgende:
Fuck Lori en Fuck Carl
Daryl was wel echt badass op zijn bike
Aangezien de mensen niet doodgaan zoals ze in de comic doodgaan heb ik nog hoop dat Lori doodgaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:43 schreef Denise93 het volgende:
Ik hoop in ieder geval niet dat seizoen 3 zich alleen gaat afspelen in die gevangenis... Want dan gaan ze dus een half seizoen vullen met Lori en haar zwangerschapshormonen.
Of helemaal blij zijn dat hij van dat loeder ontdaan isquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:36 schreef Denise93 het volgende:
Ik hoop het ook![]()
maar ik denk niet dat ze dat doen, want zou Rick dan niet enorm in de put gaan zitten?
Hoop eigenlijk dat we zombie-baby krijgen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Of helemaal blij zijn dat hij van dat loeder ontdaan is
Ze was helemaal boos op hem omdat hij Shane afgemaakt had.
Maar toen hij zei dat Shane hém wilde afmaken deed het haar niets.
Oftewel: het kind is van Shane
Dat zou je wel denken he. In Dawn of the Dead 2004, was dat ook!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:14 schreef Denise93 het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat we zombie-baby krijgen!
Wat nog zou kunnen is dat Lori zich misschien aansluit bij de zombie-beweging, en een soort Sauron wordt. Als evil vijand is ze misschien beter te pruimen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:55 schreef Schenkstroop het volgende:
AMC's-The-Walking-Dead-Onthoudings-clubje oprichten en mekaar steunen totdat seizoen 9 helemaal klaar is. Ik ben voor
COMICSPOILERquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:51 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij is het hele doel van de serie dat Lori uiteindelijk op een gruwelijke wijze sterft.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
COMICSPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Wordt aardig koud in zo'n auto 's nachts en volgens mij past dat niet. Stel er komt een horde aan, dan zit je daar met z'n allen in 1 auto gepropt met allemaal zombies die op je ramen stompen tot er eindelijk 1 barst.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:06 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik ga de comics nog niet lezen want anders verpest dat een beetje de serie.
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe dom die mensen allemaal zijn.
Als ze gewoon direct in de auto waren gestapt en weggereden waren ze allemaal nog in leven. Ook die vader en zoon, die hadden makkelijk die zombies eruit kunnen rennen. Ze liepen 200 meter achter hun.
Gaan ze kamperen in een open ruine midden in de bossen. Hoe verzin je het?! Ga dan met z'n allen in 1 auto en de rest op het dak en ga een goed onderkomen zoeken.
Voor de rest prima serie. Ben ook wel benieuwd wie dat zieke ding is met die capuchon op en die 2 armloze walkers aan een ketting. Maargoed eerst een half jaar wachten
Je kan toch iets verder rijden en zoeken naar een huis of ga bovenop een heuvel camperen. Niet midden in een bos.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:13 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Wordt aardig koud in zo'n auto 's nachts en volgens mij past dat niet. Stel er komt een horde aan, dan zit je daar met z'n allen in 1 auto gepropt met allemaal zombies die op je ramen stompen tot er eindelijk 1 barst.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:33 schreef Norrage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:20 schreef Armageddon het volgende:
Wie was dat vage figuur bij Andrea in dat bos? Die met die kettingen??
In horrorfilms doen ze altijd domme dingen, zoals de groep opsplitsen of iemand alleen op pad sturen enzoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:06 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik ga de comics nog niet lezen want anders verpest dat een beetje de serie.
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe dom die mensen allemaal zijn.
Als ze gewoon direct in de auto waren gestapt en weggereden waren ze allemaal nog in leven. Ook die vader en zoon, die hadden makkelijk die zombies eruit kunnen rennen. Ze liepen 200 meter achter hun.
Gaan ze kamperen in een open ruine midden in de bossen. Hoe verzin je het?! Ga dan met z'n allen in 1 auto en de rest op het dak en ga een goed onderkomen zoeken.
Voor de rest prima serie. Ben ook wel benieuwd wie dat zieke ding is met die capuchon op en die 2 armloze walkers aan een ketting. Maargoed eerst een half jaar wachten
en dat kan niet ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vond het ook in serie 1 heel opmerkelijk dat toen ze op het dak van dat pand stonden, lekker in het zonnetje. Op de achtergrond klonk onweer
hoop trouwens niet dat het nu de superhelden kant in gaatquote:
iddquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:23 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
hoop trouwens niet dat het nu de superhelden kant in gaat
Ooit al eens LPG proberen over te hevelen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:06 schreef Basson het volgende:
Ik was een aflevering of 4-5 geleden al afgehaakt, maar ik pak dan vaak nog de season finale mee want zo'n serie is natuurlijk gebudgetteerd om in de laatste aflevering nog een paar kijkers het volgende seizoen trachten in te sleuren.
In het begin gebeurt er al iets 'wat ik geen plekje kan geven'. Zombies zitten lekker te eten, heli vliegt over en is met 3-4 seconden al buiten beeld, waarbij de camera net te lang op het gebouw blijft gefocust. In plaats van verder te eten gaan ze aan de wandel en komen, hoe kan het ook anders, uit bij de farm.
Daarna een hoop vuurwerk, brand in de schuur, en een mooi shot dat de schuur instort.
Mooi is wel dat er flink in de characters is gesnoeid. De harde kern blijft over, plus een stel vrouwen voor de conflicten en een kind. Jammer dat het joch te jong is om zijn handen werkelijk uit te steken. Hij blijft een lijdend voorwerp.
Oeps, een auto komt zonder benzine te staan. Waar reed die andere auto dan op? Kon er niet overgeheveld worden?
Aan het eind van de aflevering nog een moment om alle emoties eruit te gooien, en schluss voor dit seizoen.
Ik mis in dit alles een gegeven om de volgende seizoensopener en finale te willen kijken... Ik lees hier iets over een gevangenis. Leuk voor de eerste paar afleveringen waar ze de gevangenis van zombo's ontdoen. En dan? Weer een half seizoen lang moeilijk doen over niets?
Wat voor keuzes maak je als maker wanneer je de apocalyps op TV wilt vertonen...
Zo maar wat gedachten
Meestal als het onweert, schijnt het zonnetje niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vond het ook in serie 1 heel opmerkelijk dat toen ze op het dak van dat pand stonden, lekker in het zonnetje. Op de achtergrond klonk onweer
Is realistisch genoeg. Als de luchtvochtigheid laag is, is de kans op donder groot.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Omdat ze een zwaard heeft?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:23 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
hoop trouwens niet dat het nu de superhelden kant in gaat
Op de achtergrond.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Meestal als het onweert, schijnt het zonnetje niet.
Er was de hele scene een stralend blauwe lucht, geen wolkje in de omtrek zichtbaar.quote:
Ik kan me de aflevering niet meer helemaal voor de geest houden, maar er bestaat ook iets als een inbeelding ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Er was de hele scene een stralend blauwe lucht, geen wolkje in de omtrek zichtbaar.
Het was gewoon nogal ongeloofwaardig.
'een inbeelding'?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan me de aflevering niet meer helemaal voor de geest houden, maar er bestaat ook iets als een inbeelding ofzo?
volgens mij zijn dit 2 afleveringenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
'een inbeelding'?
Het was de aflevering dat Rick in de tank zat en door Glenn werd binnengelootst. Ze maakten toen die redneck vast met handboeien enzo.
Onzin, begin van die episode schijnt de zon gewoon ja maar hoor je het al naderen, als ze de straat op gaan is het al bewolkt en als het begint te regenen is het zelfs redelijk donker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Er was de hele scene een stralend blauwe lucht, geen wolkje in de omtrek zichtbaar.
Is natuurlijk geen verkooppraatje, en een objectieve weergave van de werkelijkheid...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:25 schreef planethugo het volgende:
prima vermaakt met de seizoensfinale. Gelukkig zijn ze eindelijk weg van de farm en het bied genoeg perspectief voor volgend seizoen. Kirkman heeft nu gezegd dat seizoen 2 vergeleken met wat komen gaat maar kinderspel is
Al zet je er ineens de GTST cast neer en komen er totaal geen zombies meer voor in de serie, dan nog is het beter dan seizoen 2. Dus hij heeft best wel gelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is natuurlijk geen verkooppraatje, en een objectieve weergave van de werkelijkheid...
als ik hier zo lees wat er in de comics na de farm komt kan ik me best voorstellen dat hij zoiets zegtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is natuurlijk geen verkooppraatje, en een objectieve weergave van de werkelijkheid...
Of gewoon een prepaid CC aanmaken...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:27 schreef Stefan het volgende:
CC even bij bekende zoeken, heb ik ook gedaan
Hij zal natuurlijk nooit negatief zijn. Dus wat de waarde van een positief verhaal is, is maar de vraag. Zeker wanneer er gewoon op hetzelfde budget doorgewerkt wordt. Al maken ze iedereen af, dan is het nog altijd een goedkoop ogende serie met B-acteurs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
als ik hier zo lees wat er in de comics na de farm komt kan ik me best voorstellen dat hij zoiets zegt
bedankt voor de toelichting, normaal slik alles maar als zoete koekquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
Of gewoon een prepaid CC aanmaken...
[..]
Hij zal natuurlijk nooit negatief zijn. Dus wat de waarde van een positief verhaal is, is maar de vraag. Zeker wanneer er gewoon op hetzelfde budget doorgewerkt wordt. Al maken ze iedereen af, dan is het nog altijd een goedkoop ogende serie met B-acteurs.
Kirkman had in de comics na 44 bladzijden de farm al verlaten dus hij snapt wel dat de fans klagen om de boerderjsoap van de tv seriequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze dit tempo aanhouden zitten ze over 3 seizoenen nog in die gevangenisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kirkman had in de comics na 44 bladzijden de farm al verlaten dus hij snapt wel dat de fans klagen om de boerderjsoap van de tv serie
Ja,quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ooit al eens LPG proberen over te hevelen?
Komt vaak genoeg voor hoor. Daarbij was het shot gewoon 1 kant op.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Idd. Wat loopt zij nou geschokt te doen dat Rick Shane heeft vermoord.quote:
Volgens mij had ze ook letterlijk gezegd dat hij Shane moest tegenhouden, want "Hij stopt nooit".quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Wat loopt zij nou geschokt te doen dat Rick Shane heeft vermoord.Zij heeft notabene een koter van hem in haar buik zitten.
Buitengewoon slechte actrice los daarvan.
Vrouwen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:15 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Volgens mij had ze ook letterlijk gezegd dat hij Shane moest tegenhouden, want "Hij stopt nooit".
De enige baas in heel die serie is eigenlijk Darryl.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:27 schreef NoXia het volgende:
Dat wijf met dat chemo kapsel moet ook snel en keihard dood. Wat een irritante muts is dat zeg![]()
Als Darryl doodgaat kap ik met de serie. That's a promise.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:34 schreef andreas612 het volgende:
als die er aangaat kunnen ze er inderdaad net zo goed een potje gaan sjoelen met de zombies.. enige badass
Dan zal ik maar niet spoileren uit de comics.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Darryl doodgaat kap ik met de serie. That's a promise.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet spoileren uit de comics.
Ook dat inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:27 schreef NoXia het volgende:
Dat wijf met dat chemo kapsel moet ook snel en keihard dood. Wat een irritante muts is dat zeg![]()
Ja, Daryllquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige baas in heel die serie is eigenlijk Darryl.Vanaf het begin al het beste charachter gevonden.
[ afbeelding ]
Ze moeten gewoon blijven doorreizen, dan is het interessant. Dat heel seizoen 2 op die stomme kut boerderij afspeelde was gewoon funest.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad.Rick die alles de hele tijd op het spel zet om dat kind van haar te vinden. Is obviously gestressed na het neerschieten van zijn 'vriend' en zij pakt meteen haar kans om achter zijn rug te fluisteren dat hij geen "honorable man" is.
[..]
Ja, DaryllHij is wel tof, maar eerlijk gezegd krijgt hij voornamelijk die eer omdat de rest vrij oninteressant is, zoveel is er qua zijn karakter nog niet uitgediept behalve het toch vrij standaard 'hij had een moeilijke jeugd' verhaal.
Al met al vermaak ik me sinds de 2e helft van het seizoen toch weer meer dan in seizoen 1 (na de eerste paar afleveringen) en de eerste helft van seizoen 2. Toch vind ik het jammer dat in een serie waar (in mijn ogen) onnodig veel onderlinge drama afspeelt, zo weinig aandacht wordt besteed aan het 'likeable' maken van de karakters. En dan doen de talloze inconsistenties daar nog eens een flinke schep bovenop.
Maar ik ben heel benieuwd naar de gevangenis en hopelijk een paar boze gevangenen met wie ze moeten samenwerken oidSowieso lijkt het me een positieve verandering als ze met wat meer mensen in contact komen.
Dat zou juist betekenen dat ze niet dood gaat aangezien ze in de strip daar sterft waar ze nu heen gaan. Bepaalde dingen uit de strip worden gebruikt en veel dingen worden overgeslagen of komen juist niet in de strip voor, ook gaan mensen op andere momenten dood. Alleen Amy is geloof ik op hetzelfde moment dood gegaan als in de strip zoverquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:16 schreef bijdehand het volgende:
Aangezien de mensen niet doodgaan zoals ze in de comic doodgaan heb ik nog hoop dat Lori doodgaat.
Ze is zelf negroide...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens 2 negroïde zombie's aan een ketting achter die chick met die 2 zwaarden. Ik weet niet hoor.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet spoileren uit de comics.
quote:
Misschien hoort die bij die groep van Randal of nog een andere groep die ze dalijk ongetwijfeld in de gevangenis tegen gaan komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Zou dat in het begin met die heli hetzelfde moment zijn geweest als dat Rick hem in aflevering 1 zag? Dat die zombies al maanden in de richting aan het lopen waren?
[..]
Dat lijkt me best mogelijk, leek ook wel of ze nog van dat paard aan het knabbelen waren waarop Rick destijds de stad binnenreed.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef 1shot1kill het volgende:
Ze zitten weer een beetje op lijn met de strips, Michonne komt in de strips voor het eerst in de 19e strip en in de serie in aflevering 19.
Zou dat in het begin met die heli hetzelfde moment zijn geweest als dat Rick hem in aflevering 1 zag? Dat die zombies al maanden in de richting aan het lopen waren?
Volgens mij zijn ze volgens de tijdlijn maar zo'n 2 weken op de boerderij geweest.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat lijkt me best mogelijk, leek ook wel of ze nog van dat paard aan het knabbelen waren waarop Rick destijds de stad binnenreed.
Denk alleen niet dat er maanden verstreken zijn, volgens mij wel minder dan dat.
Zoiets dacht ik al, thanks voor het uitzoeken. Maar dan is het denk ik inderdaad gewoon dezelfde helikopter die Rick zag.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:54 schreef NoXia het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze volgens de tijdlijn maar zo'n 2 weken op de boerderij geweest.
Edit:
Dag 66 kwam Rick aan op de boerderij en dag 82 werd Shane vermoord door Rick. Die dag daarop vertrok de groep (einde van seizoen 2). Dus vanaf het begin van seizoen 2 tot het einde van seizoen 2 zijn zo'n twee weken.
Timeline: http://walkingdead.wikia.com/wiki/Television_show_Timeline
Geen probleem. Denk dat je daar gelijk in heb. In principe zag je in de eerste scene van de laatste aflevering hoe de walkers van het begin van het seizoen uiteindelijk op de boerderij terecht zijn gekomen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, thanks voor het uitzoeken. Maar dan is het denk ik inderdaad gewoon dezelfde helikopter die Rick zag.
Wat ik begrepen heb is dat het erg koud was tijdens de opnames van de laaste aflevering. Dus alle walkers hadden 'adem wolkjes' die weg gewerkt moesten worden met cgi. Dat kost inderdaad nog wel wat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:11 schreef computerprobleem het volgende:
GOEDE LAATSTE AFLEVERING
IK ZEI TOCH DAT ZE HET BUDGET VOOR HET LAATST BEWAREN XD
AL DIE ZOMBIES XD
Men wil graag over de strips praten maar is dan weer wel te lui en te aso om even een eigen reeks aan te maken en daarmee de serievolgers met rust te laten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:27 schreef FL_Freak het volgende:
Stop is met praten over die strips man. Ik haat spoilers.
Jij schrijft in je vrije tijd columns?quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:48 schreef NoBody122 het volgende:
Briljante aflevering. Benieuwd naar seizoen 3
[..]
Men wil graag over de strips praten maar is dan weer wel te lui en te aso om even een eigen reeks aan te maken en daarmee de serievolgers met rust te laten.
Gevolg: je opent als seriekijker het topic en meteen nadat de seizoensfinale is uitgezonden worden er hier doodleuk enorme, spoilende, pics, voorzien van tekst en uitleg, buiten spoiler-tags geplaatst onder het mom 'er is nu toch een tijd niets om over te praten'![]()
Dan doe je het er dus gewoon om.
Hoe dan ook, het gaat dus niet veranderen; kennelijk is er maar een paar personen, dat zich er daadwerkelijk aan stoort, aangezien er maar mondjesmaat iemand over begint. Mods gaan er daarbij ook niets aan doen, want Stefan. Slikken of het topic ontvolgen dus; zo simpel is het.
Je zou het bijna gaan denken hè?quote:Op woensdag 21 maart 2012 01:03 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Jij schrijft in je vrije tijd columns?
Dat kwam natuurlijk deel terug in de serie tijdens het sex uitstapje van shane en adrea, die reden daar ook een villa wijk in en troffen net als in de comic de zombies in de kelder aan en eenmaal buiten was het halve dorp uitgelopen, dus jah nou jah, anders maar ook overeenkomstquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:30 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb de strips gelezen tot en met uitgave 10.
Wat ik in de serie niet terug zag was dat ze in een 1 of andere verlaten dorp aan het schuilen waren. Is dat die gevangenis die er nu aan komt in het laatste shot van seizoen 2. ?
depiratenbaaiquote:Op woensdag 21 maart 2012 05:55 schreef rayomac het volgende:
Is er een website waar je de comics kan lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |