Ze wilde toch dat hij Shane zou afmaken?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:25 schreef vault_tec het volgende:
waarom is lori zo boos als rick verteld wat er gebeurt is?!
Comicspoilerquote:Op maandag 19 maart 2012 11:11 schreef Dos37 het volgende:
Toch hoop ik wel op iets meer duidelijkheid over hoe de rest van de wereld er uit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Ga Mad Men kijken danquote:Op maandag 19 maart 2012 13:08 schreef d1ce het volgende:
Hoe bevallen de comics? Ik heb nu namelijk voor een half jaar op een maandag even niks te doen.
Alle geweren hoef je niet te herladen in Walking Dead, behalve als er een walker binnen 10 meter afstand isquote:Op maandag 19 maart 2012 13:06 schreef SteveBudin het volgende:
Toffe aflevering en ik wil ook zo'n shotgun die je nooit hoeft te herladen![]()
Vond het wel op de KKK lijkenquote:
10x beter dan de seriequote:Op maandag 19 maart 2012 13:08 schreef d1ce het volgende:
Hoe bevallen de comics? Ik heb nu namelijk voor een half jaar op een maandag even niks te doen.
Het is haar vriend en haar broer, dus nu zijn ze nog ff bij haarquote:
Voor deze aflevering hadden ze inderdaad een stand-in. Ze hebben al wel iemand gecast voor de rol van Michonne in seizoen 3, namelijk:quote:Op maandag 19 maart 2012 13:26 schreef Stefan het volgende:
Maar hebben ze nu voor Michone een standin genomen zodat ze de echte nog kunnen casten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door AartBakkebaard op 19-03-2012 15:27:56 ]He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
Ik ben ze nu ook maar eens ff aan het binnenhalen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vanavond maar weer een paar comicjes lezen. Ben bij numero 30 ofzo
Bij welke comic nummer begint seizoen 3 ongeveer ?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vanavond maar weer een paar comicjes lezen. Ben bij numero 30 ofzo
Nummer 12 geloof ikquote:Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij welke comic nummer begint seizoen 3 ongeveer ?
Hoeveel seizoenen komen er wel niet van TWD hahaquote:
Het acteerwerk is niet altijd van het hoogste niveau... Bovendien stoor ik me wel aan '' de walkers'' , je ziet duidelijk dat ze niet altijd bijten ( Die gozer in die RV werd duidelijk niet in zijn schouder gebeten, zag er wel nep uitquote:Op maandag 19 maart 2012 15:15 schreef arucard het volgende:
Had alle afleveringen gezien voor de laatste, vond het tweede seizoen eigenlijk al de slechte kant op gaan. Toen de comics gelezen, de tv-serie ingehaald. Net de laatste aflevering proberen te kijken maar het was echt vreselijk slecht als je eenmaal de comics gewend bent.
Heb het gevonden, thnxquote:Op maandag 19 maart 2012 15:17 schreef Stefan het volgende:
Seizoen drie begint bij boekje 13 of Trade Paperback 3 of Book Volume 2
[ afbeelding ]
Had de eerste 3 volgens mij gelezen dus zal die andere 9 ook effe lezen aangezien bepaalde personages niet voorkomen in de serie.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:22 schreef arucard het volgende:
[..]
Je kan net zo goed bij het begin beginnen, zoveel is het niet
Er staan geen spoilers openbaar en de komende 9 maanden is er toch niks te melden.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan dat comics gezeik trouwens buiten het topic blijven? Maak gewoon een ander topic aan als je het over de comics wilt hebben. Je kan dit fucking topic niet eens meer doorlezen zonder allemaal kut spoilers.
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is haar vriend en haar broer, dus nu zijn ze nog ff bij haar
Spoilersquote:Op maandag 19 maart 2012 15:17 schreef Stefan het volgende:
Seizoen drie begint bij boekje 13 of Trade Paperback 3 of Book Volume 2
[ afbeelding ]
Geen spoilers, klaarquote:
Ik had een holy 'shit batmanquote:
Haha ja, oke dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Een leven opbouwen? Nee, zombieinvasies wil ik zien! Fuck levens opbouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Japan zullen ze inderdaad weinig last hebben van de Walkers, die zijn allemaal al gefileerdquote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Koskesh het volgende:
Die samuraichick was nice.
Wel raar dat ik me toen pas bedacht na die scene: zo'n zwaard is eigenlijk veel beter tegen veel zombies als je een beetje ermee om weet te gaan...
Ik denk dat een stuk of 20 samurais uit het oude Japan makkelijk die farm hadden kunnen houden, met tactics.
En dan hadden we NOG een seizoen vol op een fucking farm yeeeeyyyy
Dat was echt wel een glitchquote:Op maandag 19 maart 2012 13:06 schreef SteveBudin het volgende:
Toffe aflevering en ik wil ook zo'n shotgun die je nooit hoeft te herladen![]()
Juistem dat, dus wees blij dat ze nu pas ten tonele verschijntquote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Koskesh het volgende:
Wel raar dat ik me toen pas bedacht na die scene: zo'n zwaard is eigenlijk veel beter tegen veel zombies als je een beetje ermee om weet te gaan...
Ik denk dat een stuk of 20 samurais uit het oude Japan makkelijk die farm hadden kunnen houden, met tactics.
Ik heb gelezen dat ze die gebruikt om andere walkers te lokken c.q. af te leiden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
Wat is het verhaal achter die twee aangelijnde negers zonder armen?
Andrea rende door de bossen en ze bleven op haar hielenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef truedestiny het volgende:
Ze strompelen wat harder. Rennen kan je het niet noemen.
Zelfde als waarom Rick zichzelf ondersmeerde met walkersbloedquote:Op maandag 19 maart 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
Wat is het verhaal achter die twee aangelijnde negers zonder armen?
Zombies raken niet uitgeput, mensen wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Andrea rende door de bossen en ze bleven op haar hielen
Fetisj?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zelfde als waarom Rick zichzelf ondersmeerde met walkersbloed
Dat vind ik wel slecht van deze serie. Alsof iemand zo godverdomde dom kan zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 19:02 schreef Skwish het volgende:
Boerenjong in camper, ben je achterlijk ofzo?
Schenkstroop gaat lessen nemen to be preparedquote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Koskesh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef Norrage het volgende:
En wat zijn Carl en Lori toch verschrikkelijk, zijn ze in de comic ook zo erg of is het gewoon de uitstraling van de acteurs? Jezus zeg...
Maar gelukkig kwam ik toen deze site tegen
http://blog.collegehumor.(...)ting-killcarlalreadySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent welkom. Donderdag train ik weerquote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Schenkstroop gaat lessen nemen to be prepared
Ja, op zich wel een leuk detail. Maar om daar nou zo ongelooflijk veel aandacht aan te geven...waaronder een 13 afleveringen lang bewaard geheimquote:Op maandag 19 maart 2012 22:19 schreef Denise93 het volgende:
Ja wat maakte het nu eigenlijk uit wat die jennings(?) zei tegen Rick.
Als je dood gaat word je een zombie, boeiend je bent dan toch dood? Ik snapte het hele kwaad worden daarover niet door de anderen.
Amen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rick is helemaal niet gek aan het worden. Hij krijgt gewoon cohones en neem de leiding over. Hij zet zich in. De rest loopt gewoon te janken en dan kijken ze hem daarna scheef aan als hij de leiding niet neemt.
Mooi geformuleerd, m'n beste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke aflevering! Het leek even of Rick ook gek aan het worden was, maar dat was dus niet het geval
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Zoals in de finale pas bekend werd is iedereen al een drager van het virus, het proces van walker worden wordt versnelt doordat je wordt gebeten door een walker of door een schram die je kan oplopen in gevecht met een walker. In principe wordt iedereen een walker levend of dood, het is alleen een kwestie van tijd als je levend bent ( het process verloopt veel en veel trager ).quote:Op maandag 19 maart 2012 21:45 schreef Norrage het volgende:
Trouwens wtf is er nou zo spannend en speciaal aan die ontdekking dat je als 'je dood gaat ook een zombie wordt'? Zolang je niet dood bent heb je er geen last van, en als je dood gaat dan moet degene die er bij staat maar gewoon even een kogel door zo'n hoofd schieten ofzo. Vervelend en zo, maar ze zijn wel ergere dingen gewend...En als je er niet bij staat, dan..ben je of doodgegaan door een andere zombie en ben je gewoon een van velen, of heeft niemand er last van en ben je toch al kwijt.
Ik snap niet dat dit zo ongeveer het belangrijkste wapenfeit is, waarbij ze zelfs in seizoen 1 een season-finale cliffhanger van hebben gemaakt en nu weer een seizoen 2 cliffhanger en waar iedereen nu weer lekker schijnheilig en zeikend moeilijk over doet.... Het boeit toch echt voor geen flikker? Of mis ik nu wat saillante details? Boeiend zou het pas zijn als je zombie zou worden als je niet dood bent.
Ze lijken getemdquote:Op maandag 19 maart 2012 22:25 schreef shitbrick het volgende:
[..]
Amen.
Vraag me verder nog één ding af met die twee aangelijnde zombies. Hun armen zijn dan wel afgehakt maar volgens mij hebben ze nog steeds tanden. Wat houdt ze tegen om die michone in haar nek te bijten als ze achter haar staan?
Heeft ze naast hun armen ook 1 voor 1 alle tanden getrokken? Lijkt me vrij lastig klusje bij een zombie die niet erg stil wil zitten en je boven alles nog het liefste op wil eten.
Als het zo is dat straks levende mensen ook een walker worden, dan is het een leuk elementquote:Op maandag 19 maart 2012 22:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zoals in de finale pas bekend werd is iedereen al een drager van het virus, het proces van walker worden wordt versnelt doordat je wordt gebeten door een walker of door een schram die je kan oplopen in gevecht met een walker. In principe wordt iedereen een walker levend of dood, het is alleen een kwestie van tijd als je levend bent ( het process verloopt veel en veel trager ).
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:25 schreef shitbrick het volgende:
[..]
Amen.
Vraag me verder nog één ding af met die twee aangelijnde zombies. Hun armen zijn dan wel afgehakt maar volgens mij hebben ze nog steeds tanden. Wat houdt ze tegen om die michone in haar nek te bijten als ze achter haar staan?
Heeft ze naast hun armen ook 1 voor 1 alle tanden getrokken? Lijkt me vrij lastig klusje bij een zombie die niet erg stil wil zitten en je boven alles nog het liefste op wil eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ander nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
Dat bracht de walkers in beweging waarna er een horde ontstond.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je bent welkom. Donderdag train ik weer
Mooi uitgevoerde chiburu ook
Goede ep, laatste 3 afleveringen werd het idd weer stuk beter. Benieuwd wat die helicopter aan het begin nog gaat brengen.
Andrea
Loribitch is d'r neukertje kwijt
En wat was Daryl ineens netjes en beschaafd
Toen dat gebeurde dacht ik (hoopte ik) dat het iemand was die expres alle walkers naar de farm aan het leiden wasquote:Op maandag 19 maart 2012 22:38 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat bracht de walkers in beweging waarna er een horde ontstond.
Dat had ik wel door, maar vraag me af of ze er verder nog iets mee gaan doenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:38 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat bracht de walkers in beweging waarna er een horde ontstond.
Ze gingen er eigenlijk recht langs maaaaaar toevallig schoot Shane net zijn wapen in zijn laatste reflex waardoor ze allemaal de farm naar toe kwamen. Wat een pech.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toen dat gebeurde dacht ik (hoopte ik) dat het iemand was die expres alle walkers naar de farm aan het leiden was
quote:I was all gung-ho about writing an exhaustive piece on the near creative suicide of The Walking Dead in the first half of season two and its unlikely partial resurrection; but since my colleague Starlee Kine recapped the finale so thoroughly, and with such insight into the season as a whole, I'll just add a few general observations. First, even though the show had nowhere to go but up, quality-wise, and is still far from great (I'd give the first half of season two a D, and the second half a solid B), it's still a remarkable improvement in that it made me care again, sort of. The front half of season two was flat-out awful, the kind of botch that makes you want to abandon a series for good and never look back; it took any potential for greatness The Walking Dead had fitfully demonstrated in season one, threw it on the ground, and tap-danced all over it. And yet somehow the back half of season two, overseen by co-executive producers Robert Kirkman and Glen Mazzara following the awkward departure of Frank Darabont, was infinitely more watchable. I say "somehow" because recent episodes featured the same thin principal characters making the same astoundingly stupid decisions and spewing the same sub-Oprah, pseudo-therapeutic, Let's-All-Talk-About-Our-Feelings-and-Needs position-paper non-dialogue, which reduced the most horrendous scenario imaginable, the collapse of civilization, to the level of upper-middle-class inconvenience: the apocalypse as missing Fresh Direct delivery.
So how did one of the most disappointing dramas on TV save itself from ruination? What changed?
Two things. First, as my friend John Lichman points out in a piece over at IndieWire, these recent episodes apparently departed from the comics. "By adding Daryl (Norman Reedus) and keeping Shane alive (longer), while killing off other should-be survivors like Sophia, Otis and Dale, The Walking Dead proves that a good adaptation doesn't have to be faithful," Lichman writes. I haven't read the comics and have no intention of doing so; a TV series, even one adapted from another medium, is its own thing and should be judged on its own terms. Nevertheless. Lichman makes a number of intriguing points about how the changes complicated the group's dynamics, and made at least some of the characters and situations more engrossing than they were on the page.
Second, and maybe just as important, The Walking Dead developed a much tougher point of view on its characters and their foibles and failings. And it wasn't approving. In fact, there were times when the show's more earnest and idealistic characters were treated as deluded dummies not just by whomever they happened to be talking to, but by the show itself. The effect reminded me of being at a midnight movie and watching some plucky optimist talk about how the monster/evil robot/demon/whatever can be reasoned with while the audience chortled in knowing contempt. The world is ending, fool; now put that peace sign down and pick a gun up.
Consider the moment where the soon-to-be-zombie-gutted-and-mercy-killed Dale tried to talk Shane over to his side in the debate over what to do with the prisoner. Setting aside for a moment the logic of taking the prisoner to start with (it was a stupid idea, and ultimately Rick's responsibility), you could see that scene as representing a clash of two moral/philosophical positions. One (represented by Dale) believes that the survivors try to preserve life as it was because otherwise civilization truly is doomed. The other POV — represented by the sneering Richard Gere–styled asshole antihero Shane, a character I'm going to miss — insists that civilization bit the dirt the minute the first zombie tasted flesh, so why pretend otherwise? Why not adapt to the newer, nastier reality? He who appeals to better angels (to name-check a Walking Dead episode title) ends up zombie chow.
Shane always understood this. So did the crossbow-toting redneck badass Daryl, and Andrea, whose rapport with Shane in the back half of season two had a pleasing old-movie toughness. (When Dale or Lori or some other Polyanna tried out the sunshine-and-lollipops routine, they smirked like grizzled cavalry scouts in an old Western listening to a young second lieutenant recount what West Point taught him about the Apache problem.) Daryl got mostly marginalized this season, which is too bad; he's such a vexing yet likable character that he could power his own spinoff. Ditto Andrea, who's developing the serene toughness of Anne Bancroft in John Ford's Seven Women and Sigourney Weaver in the first couple of Alien films. I didn't like her attack of compassion during the debate over executing the prisoner, but I'll chalk that and Daryl's sometimes irritating hints of "heart" to vestigial remains of the civilization that Rick and Lori apparently still idealize and that Dale used to talk about so fondly. The hints of softness in Andrea, Daryl and other characters is plausible, if awkwardly handled. Humans don't become mercilessly self-preserving overnight. Sometimes it takes a while for all the kindness to get beaten out of them. Any cringe-inducing moments of bad judgement in season two struck me as failures of dramatic execution rather than evidence of some fundamental flaw in the show's conception. We're seeing a slow hardening of the species' collective heart. There's bound to be some backsliding along the decency/cruelty scale.
The Walking Dead is still a pretty silly show with mostly lousy dialogue and plot problems. But its newfound, consistently tough tone helps a lot, and might have guided both actors and filmmakers toward better, sharper choices. With the second half of season two concluded, Walking Dead is a changed show, tougher and pulpier than before, and more comfortable with its innately disreputable subject matter. Any moments of poetry in recent episodes happened in the imagery rather than in the dialogue, which is as it should be. Think of that moon looming over Rick and Shane's final confrontation in the field; the old western silhouette of Rick talking to his boy in the window of the barn; those wide shots of zombies shambling away from the fire in the finale, and the climactic reveal of Andrea's hooded, broadsword-toting savior, a mystery woman who was dragging a couple of armless walkers behind her. The series seems to have given up trying to enlighten us. Now it's just showing people in horrible circumstances trying to survive as best they can. (I also dug seeing Lori get called out on her privileged cluelessness; she's trying to preserve an emotional Eden that only she has experienced.) The show seems to have adopted the skepticism of a viewer who's seen a lot of zombie pictures and knows where, more or less, this story is headed: into progressively bleaker and bleaker scenarios. When the characters start rationalizing their more repugnant choices after the fact instead of before, we'll know that their journey from bruised idealism to battle-hardened toughness is complete.
Wat kost die dan incl verzendkosten?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:40 schreef Stefan het volgende:
Wie aan de comics wil beginnen en ze niet wil downloaden en toch goedkoop uit wil zijn
http://www.amazon.com/Walking-Dead-Compendium-One/dp/1607060760
Boekje 1 tm 48
[ afbeelding ]
compendium heet het..bij play.com heb ik hem gekocht destijds..25 euro geloof ik, maar weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat kost die dan incl verzendkosten?
Amazon uk is gratis verzenden geloof ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat kost die dan incl verzendkosten?
Ja vanaf 20 pond maar je linkt naar de Amerikaansequote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Amazon uk is gratis verzenden geloof ik
Lees dan gewoon de comics, zo zijn Amerikaanse series nou eenmaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:06 schreef Basson het volgende:
Ik was een aflevering of 4-5 geleden al afgehaakt, maar ik pak dan vaak nog de season finale mee want zo'n serie is natuurlijk gebudgetteerd om in de laatste aflevering nog een paar kijkers het volgende seizoen trachten in te sleuren.
In het begin gebeurt er al iets 'wat ik geen plekje kan geven'. Zombies zitten lekker te eten, heli vliegt over en is met 3-4 seconden al buiten beeld, waarbij de camera net te lang op het gebouw blijft gefocust. In plaats van verder te eten gaan ze aan de wandel en komen, hoe kan het ook anders, uit bij de farm.
Daarna een hoop vuurwerk, brand in de schuur, en een mooi shot dat de schuur instort.
Mooi is wel dat er flink in de characters is gesnoeid. De harde kern blijft over, plus een stel vrouwen voor de conflicten en een kind. Jammer dat het joch te jong is om zijn handen werkelijk uit te steken. Hij blijft een lijdend voorwerp.
Oeps, een auto komt zonder benzine te staan. Waar reed die andere auto dan op? Kon er niet overgeheveld worden?
Aan het eind van de aflevering nog een moment om alle emoties eruit te gooien, en schluss voor dit seizoen.
Ik mis in dit alles een gegeven om de volgende seizoensopener en finale te willen kijken... Ik lees hier iets over een gevangenis. Leuk voor de eerste paar afleveringen waar ze de gevangenis van zombo's ontdoen. En dan? Weer een half seizoen lang moeilijk doen over niets?
Wat voor keuzes maak je als maker wanneer je de apocalyps op TV wilt vertonen...
Zo maar wat gedachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |