abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109279228
S3, wat ik verwacht iig:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109280201
Die samuraichick was nice.

Wel raar dat ik me toen pas bedacht na die scene: zo'n zwaard is eigenlijk veel beter tegen veel zombies als je een beetje ermee om weet te gaan...

Ik denk dat een stuk of 20 samurais uit het oude Japan makkelijk die farm hadden kunnen houden, met tactics.

En dan hadden we NOG een seizoen vol op een fucking farm yeeeeyyyy :')
pi_109280567
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Koskesh het volgende:

Wel raar dat ik me toen pas bedacht na die scene: zo'n zwaard is eigenlijk veel beter tegen veel zombies als je een beetje ermee om weet te gaan...

Ik denk dat een stuk of 20 samurais uit het oude Japan makkelijk die farm hadden kunnen houden, met tactics.

In Japan zullen ze inderdaad weinig last hebben van de Walkers, die zijn allemaal al gefileerd :D

Ik zie mogelijkheden voor een spin-off
pi_109282161
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 13:06 schreef SteveBudin het volgende:
Toffe aflevering en ik wil ook zo'n shotgun die je nooit hoeft te herladen _O_ _O_
Dat was echt wel een glitch :P
  Boks-Chick maandag 19 maart 2012 @ 18:53:46 #155
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_109282273
quote:

Juistem dat, dus wees blij dat ze nu pas ten tonele verschijnt _O-
hoewel ik het persoonlijk geen ramp had gevonden als lori het loodje zou hebben gelegd :')
lolwut
pi_109282516
Beste WD ep tot heden en prachtige season finale.

Lori moet dood en moet het gister.
pi_109282656
Wat een aflevering zeg. _O_ Er is hier al meer actie gebeurd dan dat hele gekampeer in al die weken. Verder een lekker L4D sfeertje op het einde :)

Ergernissen/minpuntjes: De auto's/camper niet gaan gebruiken om de walkers omver te rijden. 3 zombies voor de auto: Oh no! I cant go thru! :')

Andrea die niet die paar walkers kan outrunnen :')

Boerenjong in camper, ben je achterlijk ofzo? :')
  maandag 19 maart 2012 @ 19:05:07 #158
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_109282766
het is idd raar dat de zombies nu ineens kunnen rennen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_109282840
Ik zie niet in wat daar raar aan is en kan het alleen maar verwelkomen :)
Conscience do cost.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:08:46 #160
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_109282927
Zombies versnellen toch altijd als ze mensen zien? In die episode in het eerste seizoen dat ze er tussen gingen waggelen gebeurde dat ook, en dat was vast niet de enige keer.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_109283585
Wat is het verhaal achter die twee aangelijnde negers zonder armen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_109283642
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
Ik heb gelezen dat ze die gebruikt om andere walkers te lokken c.q. af te leiden.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_109283698
Ze strompelen wat harder. Rennen kan je het niet noemen.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:28:23 #164
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_109283818
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef truedestiny het volgende:
Ze strompelen wat harder. Rennen kan je het niet noemen.
Andrea rende door de bossen en ze bleven op haar hielen
  maandag 19 maart 2012 @ 19:28:53 #165
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_109283853
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
Zelfde als waarom Rick zichzelf ondersmeerde met walkersbloed
pi_109283875
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Stefan het volgende:

[..]

Andrea rende door de bossen en ze bleven op haar hielen
Zombies raken niet uitgeput, mensen wel.
pi_109283924
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Stefan het volgende:

[..]

Zelfde als waarom Rick zichzelf ondersmeerde met walkersbloed
Fetisj?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_109284250
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:02 schreef Skwish het volgende:
Boerenjong in camper, ben je achterlijk ofzo? :')
Dat vind ik wel slecht van deze serie. Alsof iemand zo godverdomde dom kan zijn :') De meeste characters gaan dood doordat ze zo ongelooflijk dom zijn dat het niet reeel meer is, schrijvers zijn wel lui soms.

Snap dat ze die Jimmy figuur niet nodig hadden volgend seizoen maar dit was gewoon triest.

Vind het echter meer jammer dat die RV niet in volgend seizoen zit dan Jimmy.

En ik vrees dat seizoen 3 gewoon 18 afleveringen lang op dat gevangeniskamp zal zijn.
pi_109284456
't blijft strompelen inderdaad, dit is pas rennen :D

maandag 19 maart 2012 @ 21:01:14 #170
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_109289144
quote:

Schenkstroop gaat lessen nemen to be prepared :P

Ep. nog niet gezien want ga eerst even eten. Wilde wat spoilers lezen :P

Wat lees ik over Samuraipizzachicks :P
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_109289592
Nou dat was teleurstellend...tot in september ofzo als het weer verder gaat...of niet

Ik ga denk ik eens wat van die strips halen, dat is wss heel wat leuker :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_109289764
En wat zijn Carl en Lori toch verschrikkelijk, zijn ze in de comic ook zo erg of is het gewoon de uitstraling van de acteurs? Jezus zeg...

Maar gelukkig kwam ik toen deze site tegen :D
http://blog.collegehumor.(...)ting-killcarlalready
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_109290652
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef Norrage het volgende:
En wat zijn Carl en Lori toch verschrikkelijk, zijn ze in de comic ook zo erg of is het gewoon de uitstraling van de acteurs? Jezus zeg...

Maar gelukkig kwam ik toen deze site tegen :D
http://blog.collegehumor.(...)ting-killcarlalready
SPOILER
SPOILER
pi_109291737
Trouwens wtf is er nou zo spannend en speciaal aan die ontdekking dat je als 'je dood gaat ook een zombie wordt'? Zolang je niet dood bent heb je er geen last van, en als je dood gaat dan moet degene die er bij staat maar gewoon even een kogel door zo'n hoofd schieten ofzo. Vervelend en zo, maar ze zijn wel ergere dingen gewend...En als je er niet bij staat, dan..ben je of doodgegaan door een andere zombie en ben je gewoon een van velen, of heeft niemand er last van en ben je toch al kwijt.

Ik snap niet dat dit zo ongeveer het belangrijkste wapenfeit is, waarbij ze zelfs in seizoen 1 een season-finale cliffhanger van hebben gemaakt en nu weer een seizoen 2 cliffhanger en waar iedereen nu weer lekker schijnheilig en zeikend moeilijk over doet.... Het boeit toch echt voor geen flikker? Of mis ik nu wat saillante details? Boeiend zou het pas zijn als je zombie zou worden als je niet dood bent.

[ Bericht 7% gewijzigd door Norrage op 19-03-2012 21:51:57 ]
pi_109292956
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:30 schreef Beach het volgende:

[..]

Fetisj?
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')