SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Japan zullen ze inderdaad weinig last hebben van de Walkers, die zijn allemaal al gefileerdquote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Koskesh het volgende:
Die samuraichick was nice.
Wel raar dat ik me toen pas bedacht na die scene: zo'n zwaard is eigenlijk veel beter tegen veel zombies als je een beetje ermee om weet te gaan...
Ik denk dat een stuk of 20 samurais uit het oude Japan makkelijk die farm hadden kunnen houden, met tactics.
En dan hadden we NOG een seizoen vol op een fucking farm yeeeeyyyy
Dat was echt wel een glitchquote:Op maandag 19 maart 2012 13:06 schreef SteveBudin het volgende:
Toffe aflevering en ik wil ook zo'n shotgun die je nooit hoeft te herladen![]()
Juistem dat, dus wees blij dat ze nu pas ten tonele verschijntquote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Koskesh het volgende:
Wel raar dat ik me toen pas bedacht na die scene: zo'n zwaard is eigenlijk veel beter tegen veel zombies als je een beetje ermee om weet te gaan...
Ik denk dat een stuk of 20 samurais uit het oude Japan makkelijk die farm hadden kunnen houden, met tactics.
Ik heb gelezen dat ze die gebruikt om andere walkers te lokken c.q. af te leiden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
Wat is het verhaal achter die twee aangelijnde negers zonder armen?
Andrea rende door de bossen en ze bleven op haar hielenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef truedestiny het volgende:
Ze strompelen wat harder. Rennen kan je het niet noemen.
Zelfde als waarom Rick zichzelf ondersmeerde met walkersbloedquote:Op maandag 19 maart 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
Wat is het verhaal achter die twee aangelijnde negers zonder armen?
Zombies raken niet uitgeput, mensen wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Andrea rende door de bossen en ze bleven op haar hielen
Fetisj?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zelfde als waarom Rick zichzelf ondersmeerde met walkersbloed
Dat vind ik wel slecht van deze serie. Alsof iemand zo godverdomde dom kan zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 19:02 schreef Skwish het volgende:
Boerenjong in camper, ben je achterlijk ofzo?
Schenkstroop gaat lessen nemen to be preparedquote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Koskesh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef Norrage het volgende:
En wat zijn Carl en Lori toch verschrikkelijk, zijn ze in de comic ook zo erg of is het gewoon de uitstraling van de acteurs? Jezus zeg...
Maar gelukkig kwam ik toen deze site tegen
http://blog.collegehumor.(...)ting-killcarlalreadySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |