Ja dat gevoel van echte apocalyps. Net als 28 days later in uitgestorven London. Dat zijn mooie shots.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:39 schreef Mirjam het volgende:
van mij mag in het nieuwe seizoen trouwens wel weer wat meer het stadse erin komen.
de verlaten gebouwen, wegen, de uitgestrekte eenzaamheid.
dat vond ik tof aan de eerste afleveringen
Nee does is linkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:59 schreef Ill-Skillz het volgende:
@Stefan, heb je uberhaupt de moeite genomen de google earth link te bekijken die ik postte op pagina 5 van het vorige topics voor je het overen mcdonalds ging hebben?
Ze weten dat de steden vol walkers zitten, dus daar zullen ze niet heen gaan, gezien een bepaald karakter die is aangekondigd voor seizoen 3 zit het er dik in dat ze nu eerst bij de gevangenis uit komen. Maar voor ze daar komen pikken ze waarschijnlijk eerst nog wat nieuwe mensen op onderweg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:39 schreef Mirjam het volgende:
van mij mag in het nieuwe seizoen trouwens wel weer wat meer het stadse erin komen.
de verlaten gebouwen, wegen, de uitgestrekte eenzaamheid.
dat vond ik tof aan de eerste afleveringen
Jij bent lui.quote:
spoilerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:13 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ze weten dat de steden vol walkers zitten, dus daar zullen ze niet heen gaan, gezien een bepaald karakter die is aangekondigd voor seizoen 3 zit het er dik in dat ze nu eerst bij de gevangenis uit komen. Maar voor ze daar komen pikken ze waarschijnlijk eerst nog wat nieuwe mensen op onderweg.
Jij hebt te hoge verwachtingen van iemand die 'Waar'-TT's hanteert..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:59 schreef Ill-Skillz het volgende:
@Stefan, heb je uberhaupt de moeite genomen de google earth link te bekijken die ik postte op pagina 5 van het vorige topics voor je het overen mcdonalds ging hebben?
1/3quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef MikeyMo het volgende:
de helft van de karakters uit de OP kan zo'n beetje weggestreept gaan worden
Plaatje in de OP maar even vervangen dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef MikeyMo het volgende:
de helft van de karakters uit de OP kan zo'n beetje weggestreept gaan worden
En bedankt. Donder op met die comics.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:13 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ze weten dat de steden vol walkers zitten, dus daar zullen ze niet heen gaan, gezien een bepaald karakter die is aangekondigd voor seizoen 3 zit het er dik in dat ze nu eerst bij de gevangenis uit komen. Maar voor ze daar komen pikken ze waarschijnlijk eerst nog wat nieuwe mensen op onderweg.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij hebt te hoge verwachtingen van iemand die 'Waar'-TT's hanteert..
Dit. Die reactie van Smoofie ook meteen erna hè...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
En bedankt. Donder op met die comics.
Nope de lobby is te machtig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Is er ook een excuusneger-filter voor t-dog?
Donderop met T dog, TWD heeft een negerin nodig die er toe doetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Is er ook een excuusneger-filter voor t-dog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |