Ja dat gevoel van echte apocalyps. Net als 28 days later in uitgestorven London. Dat zijn mooie shots.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:39 schreef Mirjam het volgende:
van mij mag in het nieuwe seizoen trouwens wel weer wat meer het stadse erin komen.
de verlaten gebouwen, wegen, de uitgestrekte eenzaamheid.
dat vond ik tof aan de eerste afleveringen
Nee does is linkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:59 schreef Ill-Skillz het volgende:
@Stefan, heb je uberhaupt de moeite genomen de google earth link te bekijken die ik postte op pagina 5 van het vorige topics voor je het overen mcdonalds ging hebben?
Ze weten dat de steden vol walkers zitten, dus daar zullen ze niet heen gaan, gezien een bepaald karakter die is aangekondigd voor seizoen 3 zit het er dik in dat ze nu eerst bij de gevangenis uit komen. Maar voor ze daar komen pikken ze waarschijnlijk eerst nog wat nieuwe mensen op onderweg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:39 schreef Mirjam het volgende:
van mij mag in het nieuwe seizoen trouwens wel weer wat meer het stadse erin komen.
de verlaten gebouwen, wegen, de uitgestrekte eenzaamheid.
dat vond ik tof aan de eerste afleveringen
Jij bent lui.quote:
spoilerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:13 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ze weten dat de steden vol walkers zitten, dus daar zullen ze niet heen gaan, gezien een bepaald karakter die is aangekondigd voor seizoen 3 zit het er dik in dat ze nu eerst bij de gevangenis uit komen. Maar voor ze daar komen pikken ze waarschijnlijk eerst nog wat nieuwe mensen op onderweg.
Jij hebt te hoge verwachtingen van iemand die 'Waar'-TT's hanteert..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:59 schreef Ill-Skillz het volgende:
@Stefan, heb je uberhaupt de moeite genomen de google earth link te bekijken die ik postte op pagina 5 van het vorige topics voor je het overen mcdonalds ging hebben?
1/3quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef MikeyMo het volgende:
de helft van de karakters uit de OP kan zo'n beetje weggestreept gaan worden
Plaatje in de OP maar even vervangen dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef MikeyMo het volgende:
de helft van de karakters uit de OP kan zo'n beetje weggestreept gaan worden
En bedankt. Donder op met die comics.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:13 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ze weten dat de steden vol walkers zitten, dus daar zullen ze niet heen gaan, gezien een bepaald karakter die is aangekondigd voor seizoen 3 zit het er dik in dat ze nu eerst bij de gevangenis uit komen. Maar voor ze daar komen pikken ze waarschijnlijk eerst nog wat nieuwe mensen op onderweg.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij hebt te hoge verwachtingen van iemand die 'Waar'-TT's hanteert..
Dit. Die reactie van Smoofie ook meteen erna hè...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
En bedankt. Donder op met die comics.
Nope de lobby is te machtig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Is er ook een excuusneger-filter voor t-dog?
Donderop met T dog, TWD heeft een negerin nodig die er toe doetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Is er ook een excuusneger-filter voor t-dog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Ga je druk maken om een TT.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij hebt te hoge verwachtingen van iemand die 'Waar'-TT's hanteert..
Hershel's kids denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:30 schreef truedestiny het volgende:
Die gaat toch dood volgende ep(gok ik).
ik heb de doden al gepost in het vorige topicquote:
Je kunt dit topic ook gewoon vermijden van zondag-avond t/m het moment waarop jij je uitzending hebt bekeken. Als alles wat NA de reguliere uitzending gespoilerd moet worden wordt dit wel een erg nutteloos topic.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:42 schreef andreas612 het volgende:
mag ik wel ff een verzoekje doen om alles te spoileren wat ook maar enig verband heeft met het verhaal, niet iedereen download en kijkt die aflevering op de nacht van zondag en maandag. Dit aangezien sommige knuppels dit eerder niet deden, want zo verneuk je het wel lekker voor de anderen, oftewel gewoon spoileren
Nee. Dit is een USA topic. Vanaf het moment dat de EP is uitgezonden mag deze vrij besproken hier. Dat is het beleid op FOK gewoon en daarvoor zijn die USA topics bestemd. Eens in de zoveel tijd komt er wel weer iemand klagen over spoilers, maar je moet hier gewoon niet kijken tot je de ep hebt gekekenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:42 schreef andreas612 het volgende:
mag ik wel ff een verzoekje doen om alles te spoileren wat ook maar enig verband heeft met het verhaal, niet iedereen download en kijkt die aflevering op de nacht van zondag en maandag. Dit aangezien sommige knuppels dit eerder niet deden, want zo verneuk je het wel lekker voor de anderen, oftewel gewoon spoileren
Nee, dat is nooit zo geweest. Alleen dingen over toekomstige afleveringen gaan in spoilers. Ga nou niet cool doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:48 schreef andreas612 het volgende:
in het begin werd gewoon alles gespoilerd, ga nou niet cool doen
En hoe denk je dat zo'n topic er dan uit komt te zien?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:48 schreef andreas612 het volgende:
in het begin werd gewoon alles gespoilerd, ga nou niet cool doen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:42 schreef andreas612 het volgende:
Zombies, overal!11!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:52 schreef Zith het volgende:
ik heb season 1 nog niet gezien, willen jullie daat niet over praten aub
Dat hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude
Alsof ik wacht met TWD tot de DVD's uitzijn
Ik heb de laatste ep vandaag pas gezien, en dus gewoon vijf dagen niet in dit topic gekeken. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:42 schreef andreas612 het volgende:
Zodra ie op tv is geweest gebruiken we geen tags meer. Snap zowiezo niet wat je in dit topic doet als er een nieuwe ep is geweest en je niet wil lezen wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:42 schreef andreas612 het volgende:
Waren we nog maar bij seizoen 1, seizoen 2 is kutquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:52 schreef Zith het volgende:
ik heb season 1 nog niet gezien, willen jullie daat niet over praten aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |